سلام مهمان گرامی.شما هنوز ثبت نام نکرده اید برای ثبت نام کلیک کنید تا از همه امکانات فروم بهره مند شوید.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید از قسمت ورود در بالای همین صفحه، نام کاربری و پسوردتان را وارد کنید.

اگر رمز عبور یا نام کاربریتان رو فراموش کرده اید از این لینک برای بازیابی آن استفاده کنید.
در هر بینظمی نظمیست یا در هر نظمی بینظمیست؟!!!!
صفحه 1 از 19 12311 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 187
Like Tree208Likes

موضوع: در هر بینظمی نظمیست یا در هر نظمی بینظمیست؟!!!!

  1. #1
    کاربر عضو

    تاریخ عضویت
    Jul 2016
    نوشته ها
    72
    میزان امتیاز
    391Array = 5
    قدرت امتیازدهی
    5
    pcmbrokers pcmbrokers
    Array

    در هر بینظمی نظمیست یا در هر نظمی بینظمیست؟!!!!

    سلام دوستان واساتید گرامی
    در تالاری دیگر در این باره صحبت کرده بودم و نوشته های خودم را به صورت PDF
    در اینجا قرار میدم , انشا... برای دوستان مفید باشه , به نظر من این مطلب
    میتونه به خیلی از دوستانی که در بن بست ترید گیر کردند , کمک کنه...
    خیلی کوتاه پس حتما بخونید....

    مهمان گرامی شما نمیتوانید لینک ها را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن لینک ها

  2. #2
    کاربر هزاره

    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    نوشته ها
    1,151
    میزان امتیاز
    12947Array = 147
    قدرت امتیازدهی
    147
    pcmbrokers
    pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط SINA1359 نمایش پست ها
    سلام دوستان واساتید گرامی
    در تالاری دیگر در این باره صحبت کرده بودم و نوشته های خودم را به صورت PDF
    در اینجا قرار میدم , انشا... برای دوستان مفید باشه , به نظر من این مطلب
    میتونه به خیلی از دوستانی که در بن بست ترید گیر کردند , کمک کنه...
    خیلی کوتاه پس حتما بخونید....

    مهمان گرامی شما نمیتوانید لینک ها را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن لینک ها
    سلام سینا جان
    نیمه اول فایل شما به جرات میتواند بهترین مطلبی در مورد این بازار باشد که تا به الان خوانده ام...
    بازار نظم ندارد چیزی که تکنیکال به دنبال یافتن ان است در چارت نظم است پس با تکنیکال نمیتوانی سود کنی ..تا تحلیلت فیل میشه میگی به خاطر اینه که هارمونیک بلد نیستم و بعد میری سراغ الیوت و ...بعد چند سال تنها از ضررهات بیشتر عصبی میشی که چرا اینقدر وقت گذاشتم و این همه مطالب را خوندم و نمیتونم سود کنم و غرور کاذبی که باعث ترید های زیان ده میشه...
    بازار نظم نداره و کاملا بینظمه پس تحلیل نکن...ربطی هم نداره از اساتید فلان فروم باشی یا ماینر یا گلن نلی یا...تحلیل تکنیکال نمیتونه بهت نفعی برسونه...!!!
    در تئوری بینظمی پیشبینی بلند مدت پدیده ها کار غلطی است پس تحلیل دراز مدت هم باعث نمیشه سود کنی و تایم فریم را تغییر دادن تنها فرار به جلو است..تازه این اصل فاندامنتال را هم به سخره میگیرد ..
    هر دو این روش ها باعث زیان نود درصد تریدر ها هستند
    موفق باشید
    SINA1359, WINNER, WOLF.051 and 2 others like this.
    سوالات در مورد تحلیل و ترید و هر نوع مطلب مربوط به این موارد را لطفا در این تاپیک قرار دهید تا مباجثه کنیم :
    دستیار معامله گر

  3. #3
    کاربر عضو

    تاریخ عضویت
    Jul 2016
    نوشته ها
    72
    میزان امتیاز
    391Array = 5
    قدرت امتیازدهی
    5
    pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    سلام مهرداد خان , خوب هستید دوست عزیز؟
    قسمت دوم عرایض بنده هم با فرمایشات شما در یک سوی است....
    در ابتدای مطلب هم گفتم که هدف من کش دادن و قلم فرسایی نیست
    اگر در این زمینه بخواهیم صحبت کنیم که به امید خدا در این تاپیک انجام میدهیم
    مطلبی بلند خواهد بود , در این مقاله کوچک بیشتر به فکر این بودم که نگرش تریدر را
    تغییر دهم و خواننده را به سوی نگرشی جدید و شروعی دباره سوق داده و افکار غلط
    را از دید دوستان پاک کنم .....
    حال با تغییر نگرش و پاک کردن تمام چیزهایی که تا کنون به آن میاندیشیدیم و عمل میکردیم
    شروعی دباره را در تریدرها , انشا... ایجاد کنم
    پ.ن: در مورد دید فاندامنتالی کاملا با شما موافق هستم و به این موضوع معتقد هستم که اگر
    به این امر توجهی نکنیم و حتی اگر بهترین تریدر دنیا هم باشیم , باز موفق نخواهیم بود...
    اسکار این را میپسندد.

  4. #4
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    107
    میزان امتیاز
    667Array = 17
    قدرت امتیازدهی
    17
    pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    سلام

    یکسری از مطالب رو انسان میدونه اما نمیتونه یاد بده یا مطلبی در موردش بنویسه . نمیدونم اسمش رو بزارم تجربه ، حس درونی . . . نمیدونم دقیقا چی هست

    اما این رو خوب میدونم که بعد از چند سال کار کردن در بازار یه جورایی بازار رو درک میکنی بدون هیچ ابزاری بدون هیچ تکنیکی پوزیشن میگیری

    گاهی دو دلی ها میاد سراغت ، نه اینجا مقاومت هست نه اونجا که خط روند شکسته اما با همه این تفاسیر باز هم بازار با نظر شما همراه میشه و کاری به خط روند و . . . نداره

    تا حالا شخصی رو ندیدم که در اوایل کار بدون استفاده از تکنیک های مرسوم در بازار دوام اورده باشه

    نظر شخصی من اینکه تا شما در بازار درگیر نباشی نمیتونی به اون حسی که در ابتدا گفتم دست پیدا کنید ابزارها به کسب تجربه و درگیری بیشتر شما در بازار کمک خواهد کرد

    نگرش به خودی خود به وجود نخواهد امد نگرش ها معمولا در پی تجربیات بدست می اید

    همیشه این جمله رو دوس داشتم : نبوغ در سادگیست

    پ.ن:
    لطفا مطالب رو ادامه دهید
    شما اقا سینا در سایت قیمت ها هستید؟!

  5. #5
    تحلیل گر منتخب فروم

    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    1,272
    میزان امتیاز
    5771Array = 75
    قدرت امتیازدهی
    75
    pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    سپاس فراوان جناب سینا ، بسیار عالی بود ،

    اگر اجازه دهید مطلبی را از نگاه خودم بیان کنم ; خیلی اوقات ما اهل چهلستون یا بی ستون ، سفید یا مشکی ، 0 یا 100 هستیم ، در اینجا نیز اگر بتوانیم با موارد ساده ای که شما هم اشاره فرمودید کسب سود کنیم ، قدرت آنرا به دست خواهیم آورد که به شرط درک این اصول حتی به استفاده از ابزار های تکنیکال نیز بپردازیم ، با این تفاوت که دیگر تحمیل این ابزار به چارت در دستور کار نخواهد بود!
    WINNER و SINA1359 پسندیده اند.
    دید من به چارت

    مساله از جایی شروع میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

  6. #6
    کاربر عضو

    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    نوشته ها
    37
    میزان امتیاز
    239Array = 5
    قدرت امتیازدهی
    5
    pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    سلام
    پی دی اف شما ر مظالعه کردم و نکاتی به نظرم اومد که بیان میکنم.
    من به شدت معتقدم این بازار مثل دنیا از نظم بسیار بالایی برخوردار هست .کلا هرچیز که در دنیا هست به سمت تعادل در حرکت هست . در دنیای طبیعت همه چیز حتی رفتار انسانها از قانون سوم نیوتن که میگه هر عملی رو عکس العملی هست پیروی میکنه . از شیمی مثال میزنم . ما عناصر مختلفی رو داریم که هرکدام ویزگیهای مختص خود را دارند ولی بعضی از اینها(عناصر) خواص مشترکی دارند که باعث میشه در یک گروه خاص مثلا فلزات قرار بگیرند . در بازار هم هر نماد معاملاتی یا هر جفت ارز معاملاتی ویژگی مختص خودش را دارد ولی بعضی ویژگیهاشون باعث شه شباهتهایی با هم داشته باشند که این شباهتها باعث شه که در برابر عمل یک سیستم ( دقیقا به معنای سیستم یا نطام یا دستگاه منطم ) عکس العمل مشابهی رو نشون بدن . بیشتر معامله گرها این قضیه رو درک نکردن و اگر سیستمی رو پیدا کنند این رو به نمادهای دیگه هم بست میدهند که خود این قضیه اولین نتیجه اش ضرر است . مثلا میخواهند به زور با کربن مثل آهن که یک فلز است با ویژگی چکش خواری برخورد کنند که نشدنی هست . پس این از اولین نظر بنده در مورد نظم بازار و بی نظمی معامله گر که با شناخت رفتاری میشه به سمت نظم هرچه بیشتری حرکت کرد
    دومین نظرم در مورد بی نظمی بازار و نظم معامله گر و سپس حرکت بازار به سمت نظم هست .در حادثه انفجار اتمی هیروشیما نمونه ای از بی نظمی را شاهد بودیم . نظم حاکم در اتم را توسط مواد رادیواکتیو و تکنولوژی ساخت انسان بهم ریختند و هسته اتم را که با آزاد سازی انرژی زیادی همراه بود شکافتند و انفجار بزرگ ( بینظمی بزرگ ) را در منطقه ای بوجود آوردند که سالها زمان میبرد که طبیعت به طور کامل این بینظمی را به تعادل برساند که البته شاید نشانه های این بی نظمی کاملا محو نشه ولی به هر حال طبیعت به تعادل خواهد رسید. بعد از این انفجار انرژی عطیمی آزاد شد و باعث شد عملی بر محیط اطراف پیش بیاید که خیلی زود محیط اطراف به آن آزاد سازی عظیم انرژی واکنش و عکس العمل نشون داد و آثار اون رو در همون منطقه هیروشیما نگه داشت.این قضیه از دید اکثر مردم فقط خرابی (ضرر) به همراه داشت ولی در نظر بعضی دانشمندان آثار مفید علمی (سود ) دیده میشد . در بازار هم شاهد این نوع انفجارها بودیم مثلا انفجار فرانک سوئیس در پنجشنبه سیاه و یا برگزیت که شاید اکثرا ضرر کرده باشند و عده ای هم سود برده باشند . بعد از این انفجارها در بازار سریعا عکس العملی بر عمل اولیه که بر اساس هر دلیلی اتفاق افتاده انجام میشه و اون رو در حدی نگه میداره و اون رو در محدوده خودش نگه میداره . مثلا شاید حادثه فرانک سوئیس تاثیر زیادی روی ین به دلار استرالیا نداشته باشه . خوب تا اینجا بی نظمی بازار را با مثالی تشریح کردم . بعد از انفجار دانشمندان (معامله گران منظم) که در لحظه اول خرابیها رو دیدند میدانند که بازار به سمت تعادل و پیروی از قوانین شناخته شده یا شناخته نشده حاکم بر نظام طبیعی در حال حرکت هست پس با توجه به علمشون ( نظام یا سیستم مطالعاتی دانشمندان که برای معامله گر همان سیستم معاملاتی هست ) در جهت مطالعه و بیشتر کردن علمشون ( سود دانشمندان ) حرکت میکنند .

    تعادل در طبیعت همان تعادل در عرضه و تقاضا در بازار هست که باید حتما این رو درک کنیم چون پایه بازار بر این قضیه نهاده شده است .

    برای ایجاد بینظمی هم نیاز به نظم و یک سری علل و معلول هست .

    به نظر شخصی بنده این بازار خود یک نظام با نظم بسیار بالاست که همیشه در جهت تعادل حرکت میکند پس باید اول ماهیت هر نماد را بشناسیم و سپس بر اساس عمل و عکس العمل آن در برابر عرضه و تقاضا سیستم خود را تکمیل کنیم ( چه تکنیکال و چه فاندامنتال )
    WINNER و .Blue پسندیده اند.

  7. #7
    کاربر هزاره

    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    نوشته ها
    1,151
    میزان امتیاز
    12947Array = 147
    قدرت امتیازدهی
    147
    pcmbrokers
    pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط PyGentleman نمایش پست ها
    سلام
    پی دی اف شما ر مظالعه کردم و نکاتی به نظرم اومد که بیان میکنم.
    من به شدت معتقدم این بازار مثل دنیا از نظم بسیار بالایی برخوردار هست .کلا هرچیز که در دنیا هست به سمت تعادل در حرکت هست . در دنیای طبیعت همه چیز حتی رفتار انسانها از قانون سوم نیوتن که میگه هر عملی رو عکس العملی هست پیروی میکنه . از شیمی مثال میزنم . ما عناصر مختلفی رو داریم که هرکدام ویزگیهای مختص خود را دارند ولی بعضی از اینها(عناصر) خواص مشترکی دارند که باعث میشه در یک گروه خاص مثلا فلزات قرار بگیرند . در بازار هم هر نماد معاملاتی یا هر جفت ارز معاملاتی ویژگی مختص خودش را دارد ولی بعضی ویژگیهاشون باعث شه شباهتهایی با هم داشته باشند که این شباهتها باعث شه که در برابر عمل یک سیستم ( دقیقا به معنای سیستم یا نطام یا دستگاه منطم ) عکس العمل مشابهی رو نشون بدن . بیشتر معامله گرها این قضیه رو درک نکردن و اگر سیستمی رو پیدا کنند این رو به نمادهای دیگه هم بست میدهند که خود این قضیه اولین نتیجه اش ضرر است . مثلا میخواهند به زور با کربن مثل آهن که یک فلز است با ویژگی چکش خواری برخورد کنند که نشدنی هست . پس این از اولین نظر بنده در مورد نظم بازار و بی نظمی معامله گر که با شناخت رفتاری میشه به سمت نظم هرچه بیشتری حرکت کرد
    دومین نظرم در مورد بی نظمی بازار و نظم معامله گر و سپس حرکت بازار به سمت نظم هست .در حادثه انفجار اتمی هیروشیما نمونه ای از بی نظمی را شاهد بودیم . نظم حاکم در اتم را توسط مواد رادیواکتیو و تکنولوژی ساخت انسان بهم ریختند و هسته اتم را که با آزاد سازی انرژی زیادی همراه بود شکافتند و انفجار بزرگ ( بینظمی بزرگ ) را در منطقه ای بوجود آوردند که سالها زمان میبرد که طبیعت به طور کامل این بینظمی را به تعادل برساند که البته شاید نشانه های این بی نظمی کاملا محو نشه ولی به هر حال طبیعت به تعادل خواهد رسید. بعد از این انفجار انرژی عطیمی آزاد شد و باعث شد عملی بر محیط اطراف پیش بیاید که خیلی زود محیط اطراف به آن آزاد سازی عظیم انرژی واکنش و عکس العمل نشون داد و آثار اون رو در همون منطقه هیروشیما نگه داشت.این قضیه از دید اکثر مردم فقط خرابی (ضرر) به همراه داشت ولی در نظر بعضی دانشمندان آثار مفید علمی (سود ) دیده میشد . در بازار هم شاهد این نوع انفجارها بودیم مثلا انفجار فرانک سوئیس در پنجشنبه سیاه و یا برگزیت که شاید اکثرا ضرر کرده باشند و عده ای هم سود برده باشند . بعد از این انفجارها در بازار سریعا عکس العملی بر عمل اولیه که بر اساس هر دلیلی اتفاق افتاده انجام میشه و اون رو در حدی نگه میداره و اون رو در محدوده خودش نگه میداره . مثلا شاید حادثه فرانک سوئیس تاثیر زیادی روی ین به دلار استرالیا نداشته باشه . خوب تا اینجا بی نظمی بازار را با مثالی تشریح کردم . بعد از انفجار دانشمندان (معامله گران منظم) که در لحظه اول خرابیها رو دیدند میدانند که بازار به سمت تعادل و پیروی از قوانین شناخته شده یا شناخته نشده حاکم بر نظام طبیعی در حال حرکت هست پس با توجه به علمشون ( نظام یا سیستم مطالعاتی دانشمندان که برای معامله گر همان سیستم معاملاتی هست ) در جهت مطالعه و بیشتر کردن علمشون ( سود دانشمندان ) حرکت میکنند .

    تعادل در طبیعت همان تعادل در عرضه و تقاضا در بازار هست که باید حتما این رو درک کنیم چون پایه بازار بر این قضیه نهاده شده است .

    برای ایجاد بینظمی هم نیاز به نظم و یک سری علل و معلول هست .

    به نظر شخصی بنده این بازار خود یک نظام با نظم بسیار بالاست که همیشه در جهت تعادل حرکت میکند پس باید اول ماهیت هر نماد را بشناسیم و سپس بر اساس عمل و عکس العمل آن در برابر عرضه و تقاضا سیستم خود را تکمیل کنیم ( چه تکنیکال و چه فاندامنتال )
    سلام دوست عزیز
    بنده با نظرات شما کاملا مخالفم و بهتون پیشنهاد میکنم در مورد فراکتالها و تئوری آشوب مطالعه بفرمایید
    سیستم نظام مند نمیتونه بالای 90 درصد شکست خورده داشته باشه!!!
    ابزار های تحلیلی که بر پایه نظم هستند نمیتوانند سیستم بینظم را توجیه کنند
    بازار با خبر برگزیت و بمب و nfp و....حرکت میکنه غلطه
    بازار به سمت تعادل حرکت میکنه غلطه (برخی موارد بین دوطرف تعادل لحظه ای ایجاد میشه ولی به سرعت به هم میخوره چون بازار بینظم هست)
    بازار با الگوهای خودمتشابه (فراکتالی)ساخته میشه که در هر تایم ایجاد میشوند و بر هم کنش و واکنش دارند و در عین بینظمی منطق ثابتی هم بر آنها حکم فرماست...
    ساده نگری به بازار نمیتونه سود برسونه و تحمیل نکردن ابزار به بازار و اینکه بگیم من الیوت کارم ولی نظرم را به بازار تحمیل نمیکنم کلا بیمعنی است....
    امروزه حتی اجرای قوانین ثابت برای اداره سیستم های اداری به ظاهر نظام مند هم باعث شکست هست و تئوری مدیریت بر اساس تئوری آشوب راه کار موفقیت شده...
    موفق باشید
    MaJnOoN, WINNER and devoshca like this.
    سوالات در مورد تحلیل و ترید و هر نوع مطلب مربوط به این موارد را لطفا در این تاپیک قرار دهید تا مباجثه کنیم :
    دستیار معامله گر

  8. #8
    کاربر عضو

    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    نوشته ها
    37
    میزان امتیاز
    239Array = 5
    قدرت امتیازدهی
    5
    pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrdad نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز
    بنده با نظرات شما کاملا مخالفم و بهتون پیشنهاد میکنم در مورد فراکتالها و تئوری آشوب مطالعه بفرمایید
    سیستم نظام مند نمیتونه بالای 90 درصد شکست خورده داشته باشه!!!
    ابزار های تحلیلی که بر پایه نظم هستند نمیتوانند سیستم بینظم را توجیه کنند
    بازار با خبر برگزیت و بمب و nfp و....حرکت میکنه غلطه
    بازار به سمت تعادل حرکت میکنه غلطه (برخی موارد بین دوطرف تعادل لحظه ای ایجاد میشه ولی به سرعت به هم میخوره چون بازار بینظم هست)
    بازار با الگوهای خودمتشابه (فراکتالی)ساخته میشه که در هر تایم ایجاد میشوند و بر هم کنش و واکنش دارند و در عین بینظمی منطق ثابتی هم بر آنها حکم فرماست...
    ساده نگری به بازار نمیتونه سود برسونه و تحمیل نکردن ابزار به بازار و اینکه بگیم من الیوت کارم ولی نظرم را به بازار تحمیل نمیکنم کلا بیمعنی است....
    امروزه حتی اجرای قوانین ثابت برای اداره سیستم های اداری به ظاهر نظام مند هم باعث شکست هست و تئوری مدیریت بر اساس تئوری آشوب راه کار موفقیت شده...
    موفق باشید
    ممنون از نظر شما
    لطفا میشه بگید با کدام قسمت نظر بنده مخالف هستید .
    در ضمن فکر نمیکنم اصلا تئوری آشوب را رد کرده باشم . شاید صحبت کردنم از تعادل این ذهنیت را برای شما بوجود آورده باشه که من تئوری آشوب را رد میکنم . تعادل در هر لحظه و هر شرایط میتونه متفاوت باشه . تفاوت گفته بنده با شما این هست که شما میگید شاید بین دو طرف تعادل لحظه ای ایجاد میشه و بعد به سرعت میل داره از تعادل خارج میشه . ولی من نظر این هست که بازار که از تعادل خارج میشه حالا چه با آثار کوچک و یا بزرگ میل به تعادل خیلی زیاذی داره و به سمت تعادل حرکت میکنه ( که در هر لحظه و هر شرایظ میتونه متفاوت باشه ) حالا ممکن هست باز در حین این حرکت باز بی نظمی جدید بوجود بیاد ولی باز به سمت تعادل میل دارد .
    دوباره تکرار میکنم برای ایجاد بینظمی هم نیاز به نظم و یک سری علل و معلول هست .
    ویرایش توسط PyGentleman : 08-05-2016 در ساعت 03:53 PM
    .Blue این را میپسندد.

  9. #9
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    نوشته ها
    183
    میزان امتیاز
    838Array = 21
    قدرت امتیازدهی
    21
    pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    بازار هیچ نظمی نداره جز توافق
    توافق قیمت با زمان ،قیمت با تاریخ ، تاریخ-زمان- قیمت ،زاویه هر سه مورد و ....
    Remember, "There is a time for everything, and a season for every activity under heaven: A time to be born and a time to die, a time to plant and a time to uproot. . . A time to get, and a time to lose ... "(Ecclesiastes 3: 1).
    There is also a time to buy and a time to sell
    !

    Rocco fund
    13:21 26.12.2016

  10. #10
    تحلیل گر منتخب فروم

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    1,741
    میزان امتیاز
    6014Array = 86
    قدرت امتیازدهی
    86
    pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers pcmbrokers
    Array
    بجث خوبیه و کارآمد

    بازار را باید آن گونه دید که خودمان را میبینیم

    یعنی ببینیم چقدر نسبت به خود شناسی آگاهیم

    در بعضی از علوم مثل ریاضی ، فیزیک یا فنی مهندسی ، 2 دو تا 4 می شود ولی در بعضی از علوم ، مثل روان شناسی ، نمی توان به طور کامل و قاطع اعلام کرد که 2 دو تا 4 می شود

    بازار هم تلفیقی از 2 دو تا 4 بشود و نشود را در خود دارد و این تریدر هست که با دید خود نسبت به حرکات بازار ، با بازار هماهنگ می شود.

    با الیوت نمی توان همیشه سود کرد ولی یک تریدر باید ( باید ) به پایه و اساس تحلیل آگاه باشد تا بتواند بر اساس پلن یا سیستمی که می سازد که شاید هم ربطی تحلیل ها نداشته باشد ، ترید کند تا سود مستمر داشته باشد.

    یک رزمی کار ، کاملا آگاه به نحوه دویدن و دومیدانی و گرم کردن بدن است ولی برای مبارزه کردن احتیاج به دویدن ندارد تا بدنش گرم شود ولی باید نحوه صحیح دویدن را بداند که البته همه ورزشکاران می دانند.
    تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
    در این سایت و در تلگرام
    SmartSignalFX@

 

 
صفحه 1 از 19 12311 ... آخرینآخرین

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •