اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بحث های حاشیه ای مربوط به مسابقه ستاره بهاری پی سی ام بروکرز

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #46
    با سلام،

    کاربر hassan نیز به خاطر به کار بردن الفاظ خشن به مدت یک هفته بن شدند. 3 کاربر دیگر که جو رو متشنج کرده بودند نیز به مدت یک هفته بن شدند. در برخورد با افراد خاطی طبق قوانین، ناظران سایت نسبت به همه کاربران با دید یکسان مینگرند و تفاوتی وجود ندارد.
    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 03-23-2015, 11:56 PM

    نظر


    • #47
      ساسان عزیز،

      ضمن تبریک سال نو به شما و بقیه دوستان باید بگم که من هم با کاربرد چنان کلماتی که رفیقمون حسن استفاده کرد مخالفم. نه به خاطر اینکه ارزش خاصی برای اون اون فرومها قایل باشم بلکه دقیقا برعکس. منظورم اینه که اون فرومها ممکنه شما و عده دیگری با آنلاین تریدینگ آشنا شده باشید و روزهایی از گذشته رو به یاد شما بیارن ولی دو موضوع مهم رو فراموش نکنید.

      1) اون فرومها بر خلاف چیزی که ادعا میکردند و هنوز هم بعضا میشنویم، بار علمی خاصی نداشتند. این موضوعی هست که تا حدودی به این فروم هم به ارث رسید. چیزی که دمار از روزگار ما درآورده ترکیب مرگبار غرور و توهمه. از نسبت دادن خودمون به هخامنشی شروع میشه و میرسه به اینکه عربها چقدر فلانن و اینکه ما چقدر بالاتر از دیگرانیم و ... ولی واقعا اینجوریه؟ واقعا با کشیدن 4 تا خط استاندارد که فرمولش در حد مدرسه راهنمایی هست روی چارتی که همه دنیا دارند میبینند میشه از دیلینگ روم یک بانک شامل بیش از 1000 نفر در بخش های مختلفی مثل آنالیز و اخبار و نرم افزار و .... که حقوقهای 100 هزار دلار در سال به بالا دارند میگیرند با 2 تا اندیکاتور و یک چنگال پول درآورد؟ آیا اتوتریدینگ یعنی اکسپرت متاتریدر؟ 50 درصد مطالب اون فروم که همین بود و 49 درصد دیگه اش هم مورد زیر.

      2) هدف صاحبان اون فرومها پول درآوردن از طریق تبلیغ بروکرنماها (حالا اصلا بروکر نه بروکر نما) بود. البته پول درآوردن از تبلیغ اشکالی نداره فقط اون فرومها منکرش بودن و ادعای علم و دانش و ارتقا تریدرهای ایرانی و .... داشتند در حالی که هدف اصلی پنهان بود. اینکه میگم پنهان البته بنرهای اون بزرگوارانی که میلیونها دلار پول ماها رو به یغما بردند که خوب مثل پرچم بالای سر فرومهاشون بود ولی قضیه به اینجا ختم میشد باز هم خوب بود. مدیریت اون فرومها هم دست آی بی های همون بزرگواران بود که از مشغول کردن ماها به خط کشی و امیدوار کردنمون به یکشبه میلیاردر شدن درصد میگرفتند. روانشناسی غرور و توهم ما رو خوب بلدند. هنوز هم میگیرند البته. یکی دو تا فروم جدید من دیدم که یواش یواش با همون شعارها (ما آی بی نیستیم و بی طرف هستیم و مطالب علمی و ...) دارن سعی میکنن آب رفته را به جوی برگردونن ولی این کلک ها کهنه شده. هر وقت یک فروم تو این مایه ها دیدید برای امتحانشون یک راه ساده وجود داره. بنویسید مشتری پی سی ام هستید و ازشون راضی هستید یا یک چیز خوبی که واقعا در مورد پی سی ام خوب دیدید بنویسید. اگه بهتون اجازه دادن ممکنه واقعا یک فروم بی طرف پیدا شده باشه که من شخصا خیلی خوشحال میشم بدونم ولی اگر فورا بهتون تهمت آی بی گری پی سی ام خورد در حالی که اسم امثال آلپ** و اکس** و وین**** (به طور ضمنی ها یعنی نه اینکه فکر کنید تبلیغی باشه!!! همه جای فرومشون هست) برگردید یک تشکر زیر پست من اینجا بزنید.

      اینها رو نگفتم که کسی مایوس بشه ولی باید این ترکیب غرور و توهم رو کنترل کنیم و بپذیریم که معلوماتمون کمه و اینکه اون دوره ای که دوره طلایی ف ا ر ک س در ایران بود برای اون فرومها و ذینفعهاشون طلایی بود نه برای تریدرها. این فروم ضمن اینکه همون محیط آزاد برای تبادل اطلاعات رو داره در عین حال مشخصا تبلیغ یک شرکت رو میکنه حالا این شرکت خوب یا بد ولی اقلا موضعش مشخصه و دروغ نمیگه و از این لحاظ 100 شرف داره نسبت به امثال اون فرومها. من شخصا معتقدم که مدیریتش خوب عمل نمیکنه ولی بهشون احترام میگذارم به خاطر همین روراستیشون.

      به همبن علت هم با الفاظی که دوستمون حسن استفاده کرد مخالف و با بن شدن ایشون موافقم چون اینجور لحن لایق همون فرومها هست و اینجا باید یک محیط سالم باقی بمونه.

      در مورد اون فرومها یک صفت بهتری هست که یادم نیست اولین بار کجا خوندم. قربانگاه.

      خدایا، بن نشم.

      نظر


      • #48
        با پستهایی که من تو این تاپیک خوندم خیلی احتمال میدم که سه نفری که این مسابقه را میخواستن به بیراهه بکشن از آی بی های بروکری هستند که حدود 1 ماه پیش مدیرفروش اون اومده بود ایران که فقط با آی بی هاش برای جذب مشتری بیشتر تلاش کنه البته این چیزیه که من برداشت کردم چون خیلی تابلو این سه نفر با نظر ها و نگارش مشابه و نزدیک به هم نوشتن و از نظر زمان هم که این احتمال بیشتر هست

        نظر


        • #49
          نوشته اصلی توسط piraste نمایش پست ها
          علی جان شما کاملا درست گفتی همه رو. ولی این درسته که پی سی ام که اون موقع اسمش پرسپولیس بود و مدیر اونوقتش 6-7 سال پیش تنها منبعی بود که در مورد وصل نبودن متاتریدر به هیچ بازاری صحبت کرد. اینم که الان خود این شرکت متا تریدر ارایه میده هم درسته. پس یک نفر که اطلاعات محدودی داشته باشه براش این مطلب میشه سئوال. حالا این رفقا هم یا واقعا نمیدونن بریج Bridge چیه و فرق متاتریدر بریج دار با متاتریدری که سیمش توی قوطیه چیه یا اینکه از این مطلب که خیلیا اینو نمیدونن سو استفاده میکنن برای تخریب پی سی ام و ترور شخصیت کسی که همه تریدرهای ایرانی که از متاتریدر استفاده میکنن بیش از هر کس دیگه بهش مدیونن.

          ولی من فکر میکنم یکی دو تا کار هست که اگر انجام میشد خوب بود. حالا چه این افرادی که میان چنین مطالبی مینویسند از روی قصد و برای تخریب پی سی ام باشه و چه از روی کم سوادیشون. یکی اینکه خیلی خوب میشد اگر یک تاپیک هایی داشتیم توی این فروم که مسایل فنی مربوط به پلتفرم و مخصوصا بریج توش با جزئیات توضیح داده میشد. دومیش هم اینکه اگر در باره تاریخچه تاسیس پی سی ام و اینکه چه راهی رو در طول 8 سال طی کرد و از کجا به کجا رسید و ... مفصلا نوشته میشد خیلی عالی بود. و اینکه کاش میشد با آقای ادریسی یک مصاحبه دیگه ترتیب داده بشه. جای خالی ایشون کاملا حس میشه.
          مباحث - گرچه کمی از روال منطقی خارج شده بود - جالب بود و من شخصا استفاده بردم اما نهایتا خاتمه تمامی این بحث ها صحبت های منطقی این عزیز را بسیار پسندیدم. امیدوارم مدیران در پی این پیشنهادات راهکار های عملی و پاسخ گویی را در تاپیکی جداگانه پیگیری کنند

          نظر


          • #50
            نوشته اصلی توسط piraste نمایش پست ها
            علی جان شما کاملا درست گفتی همه رو. ولی این درسته که پی سی ام که اون موقع اسمش پرسپولیس بود و مدیر اونوقتش 6-7 سال پیش تنها منبعی بود که در مورد وصل نبودن متاتریدر به هیچ بازاری صحبت کرد. اینم که الان خود این شرکت متا تریدر ارایه میده هم درسته. پس یک نفر که اطلاعات محدودی داشته باشه براش این مطلب میشه سئوال. حالا این رفقا هم یا واقعا نمیدونن بریج Bridge چیه و فرق متاتریدر بریج دار با متاتریدری که سیمش توی قوطیه چیه یا اینکه از این مطلب که خیلیا اینو نمیدونن سو استفاده میکنن برای تخریب پی سی ام و ترور شخصیت کسی که همه تریدرهای ایرانی که از متاتریدر استفاده میکنن بیش از هر کس دیگه بهش مدیونن.

            ولی من فکر میکنم یکی دو تا کار هست که اگر انجام میشد خوب بود. حالا چه این افرادی که میان چنین مطالبی مینویسند از روی قصد و برای تخریب پی سی ام باشه و چه از روی کم سوادیشون. یکی اینکه خیلی خوب میشد اگر یک تاپیک هایی داشتیم توی این فروم که مسایل فنی مربوط به پلتفرم و مخصوصا بریج توش با جزئیات توضیح داده میشد. دومیش هم اینکه اگر در باره تاریخچه تاسیس پی سی ام و اینکه چه راهی رو در طول 8 سال طی کرد و از کجا به کجا رسید و ... مفصلا نوشته میشد خیلی عالی بود. و اینکه کاش میشد با آقای ادریسی یک مصاحبه دیگه ترتیب داده بشه. جای خالی ایشون کاملا حس میشه.
            شخصا از این مباحث بسیار استفاده بردم گرچه با حاشیه هایی نیز همراه بود ولی کلا مشتاقانه همه آن را مطالعه کردم و نهایتا این صحبت دوست گرامی piraste را بسیار پسندیدمامیدوارم مدیران در مورد این پیشنهادات که می تواند راهکار بسیار مفید برای دوری از حاشیه ها باشد تدبیر عاجلی بیندیشند مطمئنا بسیار مفید و پاسخگوی بسیاری از شبهات ایجاد شده خواهد بود.

            نظر


            • #51
              نوشته اصلی توسط محمد نمایش پست ها
              شخصا از این مباحث بسیار استفاده بردم گرچه با حاشیه هایی نیز همراه بود ولی کلا مشتاقانه همه آن را مطالعه کردم و نهایتا این صحبت دوست گرامی piraste را بسیار پسندیدمامیدوارم مدیران در مورد این پیشنهادات که می تواند راهکار بسیار مفید برای دوری از حاشیه ها باشد تدبیر عاجلی بیندیشند مطمئنا بسیار مفید و پاسخگوی بسیاری از شبهات ایجاد شده خواهد بود.
              سلام
              جناب محمد عزیز انشاالله به زودی پیشنهادات شما سروران به اجرا گذاشته خواهند شد، این امر یک سری پیشنیاز های کوچک دارد که به محض این که مرتفع گردند دوتاپیک با موضوعات پیشنهاد شده ایجاد و مطالب مربوطه در آن ها منتشر خواهند شد.
              از حسن توجه جنابعالی بسیار خرسندیم و امیدواریم فروم pcm قدمی کوچک در راستای رفع نیاز های هرچند اندک شما داشته باشد.
              ویرایش توسط SystemTrader : https://www.traderha.com/member/6541-systemtrader در ساعت 04-13-2015, 09:30 AM
              لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

              نظر

              پردازش ...
              X