اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اخبار روز

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مرد هندی با 133 همسر و فرزند! +عکس

    پو زیونا چانا، مردی هندی است که 94 فرزند از 39 همسر خود دارد.

    [IMG][/IMG]

    همه اعضای این خانواده در خانه چهار طبقه یاسی رنگ با یکصد اتاق خواب زندگی می کنند و هفته گذشته، خبرگزاری تایمز هند خبر داد بزرگ ترین خانواده دنیا در حال افزایش به 200 نفر است. به گفته پسر بزرگ زیونا، 55 فرزند، 12 عروس، 4 داماد و 86 نفر از 128 نوه های این مرد همه در یک خانه زندگی می کنند و مدیریت خانه نیز به عهده 39 همسر زیوناست.همه زوج های ازدواج کرده، اتاق یا اتاقک های مجزا دارند. در حالیکه فرندان مجرد همه به طور دسته جمعی در یک خوابگاه بزرگ زندگی می کنند. نخستین و بزرگ ترین همسر زیونا – تیانگی – وظیفه برنامه ریزی هفتگی کارهای خانه و تعیین وظیفه برای دیگر همسران زیونا را به عهده دارد.تیانگی همچنین مدیریت آشپزخانه را نیز به عهده دارد. در آشپزخانه این خانواده بزرگ برای هر وعده غذا حدود 114 کیلوگرم گوشت، سبزیجات و برنج مصرف می شود. زیونا چانا می گوید: «احساس می کنم فرزند مورد علاقه خداوند هستم زیرا او فرزندان زیادی به من عطا کرده است تا از آنها مراقب کنم. این خوش شانسی من است که همسر 39 زن و صاحب بزرگ ترین خانواده دنیا هستم.» یکی از همسران جوان این مرد می گوید: «ما همیشه در کنار او هستیم زیرا او مهم ترین فرد این خانه و خوش تیپ ترین مرد روستاست.»
    پس بندگانم رامژده باد.همان كساني كه سخنان رامي شنوند وازنيكوترين آنها پيروي مي كنند;
    آنها كساني هستند كه خدا هدايتشان كرده،وآنها خردمندانند.(سوره الزمر:آيات17و18)

    نظر


    • دولت طرح ارزان*سازان "ارز" را کلید زد

      دلار 2200 تومان می*شود

      طرح جدید ارزی در زیرمجموعه*های دولت در مرحله کارشناسی است که در صورت تصویب نهایی، نرخ دلار در بازار تا 2200 تومان کاهش خواهد یافت.
      طرح ارزان سازی نرخ ارز در زیرمجموعه*های دولت مراحل کارشناسی را می*گذراند و هدف از آن، مقابله با سفته*بازی و حذف رانت*ها از بازار ارز است. براساس این طرح و درصورت موافقت مقامات ارشد اجرایی و اقتصادی کشور، نرخ دلار تا 2200 تومان کاهش خواهد یافت. در این طرح، حاکم شدن شرایط جدید بر بازار ارز از نظر خرید و فروش پیش بینی شده است، ضمن اینکه در این راستا قرار است ماموریت*های جدیدی به دستگاه*های مختلف محول شود.
      بر اساس گزارش مهر در همین حال، روز گذشته نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 140 رای موافق، با یک فوریت طرحی برای مقابله با اخلال ارزی و نحوه مجازات اخلالگران موافقت کردند.
      در صورت تصویب نهایی این طرح، بانک مرکزی موظف می شود به منظور پیشگیری و کنترل بازار مبادلات غیر مجاز ارز ظرف 2 ماه از تصویب این قانون سامانه ثبت معاملات ارزی را ایجاد و امکان صدور کد رهگیری را فراهم نماید.
      بر اساس این طرح، هر فردی در بازار غیر رسمی اقدام به معامله ارز کند به 2 تا 5 سال و در مبادلات کلان به 5 تا 10سال حبس محکوم می شود.

      نظر


      • ارائه طرح آمریکایی*ها به 1+5 برای حل موضوع هسته*یی ایران


        » سرویس: سياسي - انرژي هسته اي
        کد خبر: 91111811596
        چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳



        با مشخص شدن دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 در هشتم اسفندماه در قزاقستان، مرکز کنترل و منع گسترش تسلیحات هسته*یی در واشنگتن با صدور بیانیه*ای، پیشنهاداتی برای حل موضوع هسته*یی ایران به گروه 1+5 ارائه کرد.

        به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری دویچه وله، ژنرال رابرت گارد، از اعضای شورای روابط خارجی آمریکا و مدیر مرکز کنترل و منع گسترش تسلیحات هسته*یی در واشنگتن گفت: پس از چند دهه ایستایی و سکون و حرکت با ایران از یک بحران به بحران دیگر، مذاکره*کننده*ها در موقعیتی قرار گرفته*اند که باید با تدوین یک طرح مشخص اطمینان حاصل کنند که ایران به قابلیت توسعه تسلیحات هسته*یی دست نخواهد یافت.

        او ادامه داد: ایران باید برنامه اتمی خود را تحت نظارت گسترده و کنترل*های سخت*گیرانه آژانس بین*المللی انرژی اتمی قرار دهد. مرکز کنترل و منع گسترش تسلیحات هسته*یی در واشنگتن، پس از تحلیل و بررسی مذاکرات پیشین، به این نتیجه رسیده است که در دور جدید مذاکرات باید این موارد مهم در نظر گرفته شود. غنی*سازی اورانیوم در ایران تنها به غنی*سازی پنج درصدی و میزانی که برای تولید انرژی مورد نیاز است محدود شود و همه ذخایر اورانیوم ۲۰ درصد غنی*شده ایران به یکی از کشورهای عضو معاهده منع گسترش تسلیحات هسته*یی (NPT) منتقل شود.
        برای پیشرفت در مذاکرات، ایران باید ذخایر اورانیوم ۲۰ درصد غنی*شده خود را به کشوری دیگر منتقل کند.
        بر اساس بیانیه*ای که این مرکز منتشر کرده، ایران هم*چینن باید تاسیسات هسته*یی فردو را تعطیل کند و بخش عمده*ای (دست*کم ۶۰ درصد) از اورانیوم ۳.۵ درصد غنی*شده خود را تحت نظارت یک عضو دیگر معاهده ان*.پی*.تی قرار دهد و نیز پروتکل الحاقی آژانس بین*المللی انرژی اتمی را بپذیرد.

        در مقابل این اقدامات، پیشنهاد شده است که گروه 1+5 مشوق*هایی چشمگیر به ایران ارائه کند. تحریم*های یک*جانبه و چندجانبه موجود، از جمله تحریم*ها علیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی و صنعت نفت ایران متوقف شود و روند اعمال تحریم*های جدید هم برای یک دوره مشخص زمانی به حالت تعلیق دربیاید. البته تاکید شده که در صورت تخطی ایران از هر یک از شرط*های این طرح، تحریم*ها بلافاصله از سرگرفته خواهد شد.

        بر اساس بیانیه مرکز کنترل و منع گسترش تسلیحات هسته*یی، اگر ایران با همه شرط*های مندرج در این طرح موافقت نکند، می*تواند با پذیرش خارج کردن ذخیره اورانیوم ۲۰ درصدی و سپردن آن به یک کشور دیگر، بخشی از تحریم*ها را متوقف کند. به اعتقاد متخصصان سیاسی و نظامی، این می*تواند یک موفقیت موقت باشد تا به نگرانی*های دیگر درباره پرونده هسته*یی ایران هم رسیدگی شود.

        آن*ها تاکید کرده*اند که برای پیشرفت واقعی در دور جدید مذاکرات ایران و 1+5، هر دو طرف باید با اهداف منطقی، احترام متقابل و رفتار قابل پذیرش بین*المللی قدم به قزاقستان بگذارند.

        مرکز کنترل و منع گسترش تسلیحات هسته*یی، از اتاق*فکرهای مستقر در واشنگتن است که برای کاهش ذخایر تسلیحات هسته*یی در سراسر جهان تلاش می*کند. جلوگیری از گسترش تسلیحات هسته*یی و مقابله با تروریسم هسته*یی، از جمله ماموریت*های این سازمان است.

        به گزارش ایسنا،* یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین*المللی انرژی اتمی در گزارشش درباره برنامه هسته*یی ایران در آبان*ماه گذشته با تایید افزایش تعداد سانتریفیوژ*های سایت فردو اعلام کرد که ایران 82.7 کیلوگرم اورانیوم غنی*سازی شده تا 20 درصد را به 38 کیلوگرم اورانیوم به صورت پودرU3O8 تبدیل کرده است.
        کارشناسان این اقدام ایران را نوعی اعتمادسازی ارزیابی می*کنند زیرا این پودر قابلیت استفاده در تسلیحات هسته*یی را ندارد و صرفا در اهداف صلح*آمیز قابل استفاده است.

        انتهای پیام

        نظر


        • سود کلان اماراتی ها از هایپراستارهای ایران
          شرکت مجیدالفوطین، مالک فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در تهران و شیراز، 4 درصد درآمد 5.9 میلیارد دلاری خود را در سال 2012، از خرده فروشی در ایران کسب کرده است.

          بر اساس این گزارش، درآمد این شرکت اماراتی از خرده فروشی در ایران در سال گذشته میلادی، 236 میلیون دلار عنوان شده است؛ همچنین درآمد سالانه مجیدالفوطین در این مدت نسبت به سال 2011 از افزایش 10 درصدی برخوردار شده است.

          مدیر اجرایی مجیدالفوطین با اشاره به زیا ن های وارده به این شرکت در اثر اجرای تحریم ها علیه ایران، گفت: ما کاملا نسبت به این تحریم ها شکایت داریم.
          به گزارش رویترز، 5 تا 9 درصد درآمد مجیدالفوطین در سال گذشته از خرده فروشی در عربستان، قطر و بحرین حاصل شده است. درآمد این شرکت پیش از حساب سود سهام و مالیات ها و صرف نظر از استهلاک تجهیزات نیز با رشد 7 درصدی به 3 میلیارد درهم یا 819 میلیون دلار رسیده بود.
          درآمدهای املاک این شرکت که شامل فروشگاه ها و هتل ها است 15 درصد افزایش یافته و به 3.2 میلیارد درهم در سال 2012 رسیده است.
          کل درآمد این شرکت از محل فروشگاه های خرده فروشی در سال 2012 با افزایش 8 درصدی به 17.8 میلیارد درهم، معادل 4.86 میلیارد دلار، رسیده است.
          شرکت مجیدالفوطین یک شرکت اماراتی و تنها دارنده حق انحصاری فروشگاه های زنجیره ای کارفور فرانسه در خاورمیانه است. این شرکت 11 فروشگاه زنجیره ای و 11 هتل در خاورمیانه و شمال آفریقا دارد.
          به گزارش فارس، گفته می شود، بخش اعظمی از سهام شرکت کارفور به سرمایه گذاران صهیونیستی ساکن در سرزمین های اشغالی تعلق دارد و این امر حرف و حدیث های بسیاری در مورد وجود این فروشگاه ها در ایران به راه انداخته است.
          ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 02-11-2013, 02:47 PM
          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

          https://t.me/Mostafatrader


          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

          https://t.me/signalhha

          نظر


          • برای جلوگیری از حذف کشتی از المپیک رأی دهید
            سایت معتبر ورزشی ESPN اقدام به برگزاری نظرسنجی به منظور حذف یکی از رشته های ورزشی از بازی های المپیک به جای کشتی کرده است.



            در این سایت که یکی از معتبرترین سایت های ورزشی به شمار می رود بعد از تصمیم کمیته بین المللی المپیک برای حذف کشتی از بازی های المپیک، 26 رشته ورزشی که باید در المپیک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجی گذاشته شده اند که کدامیک در المپیک باقی بمانند و کدامیک از المپیک حذف شوند.
            در قسمت بالای این نظرسنجی سوال شده است که کدام رشته باید به جای کشتی از المپیک حذف شود که اسامی 26 رشته آمده است که تا این لحظه بدمینتون با توجه به اینکه بیشتر مدال های طلا را در این رشته چین می گیرد با 18 درصد، پنج گانه مدرن با 16 درصد و سوارکاری و تنیس روی میز با 14 درصد در صدر قرار دارند.
            در قسمت دوم نظرسنجی هم سوال شده است شما دوست دارید کدام رشته در بازی های المپیک 2020 حفظ شود؟ که در این قسمت 8 رشته ورزشی شامل - کشتی - بیس بال و سافت بال - کاراته - کوهنوردی -ووشو - اسکواش - موج سواری و - اسکیت جز گزینه ها هستند که تا این لحظه کشتی با 83.5 درصد بالاترین آمار را برای باقی ماندن در المپیک به خود اختصاص داده است. تا این لحظه 13 هزار و 430 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند.

            لینک نظر سنجی

            علاقمندان برای باقی ماندن کشتی در المپیک باید در قسمت دوم به کشتی (wrestling)رأی دهند و در قسمت اول به یکی از رشته هایی که به جای کشتی از المپیک حذف شوند.

            ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 02-14-2013, 12:09 AM
            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

            https://t.me/Mostafatrader


            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

            https://t.me/signalhha

            نظر


            • دوستان درود بر شما

              وقت همگی شما بخیر


              بنابر تصمیمات گرفته شده در جهت ارتقای بخش خبری فروم قرار بر این شد تا از دوستان محترم که از قدرت ترجمه خوبی برخوردارند دعوت شود تا در راستای خدمات رسانی به اعضای حاضر در فروم جهت غنی سازی بخش خبری شروع به فعالیت کنند. هدف از این کار دسترسی داشتن به اخبار و تیترهای اصلی خبری بازارهای مالی می باشد. لذا از دوستان گرامی که مایل به همکاری در تیم خبری فروم می باشند دعوت می شود با پیام خصوصی به اینجانب(PCMNewsdesk) اطلاع رسانی کنند.

              هدف قرار دادن اخبار بازارهای مالی منتشر شده در Financial Times می باشد.

              این روزنامه با سابقه 125 ساله بطور متوالی با هدف پوشش اخبار تجاری و بازارهای مالی سرتاسر این کره خاکی گام نهاده است.

              بخشی از مهمترین قدمهای برداشته شده توسط این روزنامه در زیر به نظر شما رسانده می شود؛

              این روزنامه در سال 1884 با 3 تیتر اصلی : قرار گرفتن برج آزادی در جزیره Bedloe نیویورک، تکمیل بنای یادبود واشنگتن و اولین نسخه فرهنگ لغات انگلیسی آکسفورد به چاپ رسید.

              در سال 1968 پوشش خبری بین المللی خود را آغاز نمود.

              1979 - آغاز انتشار اخبار در اروپا - آلمان – فرانکفورت
              1990 - آغاز انتشار در آسیا - ژاپن – توکیو

              1995 - راه اندازی سایت اینترنتی FT.com

              2011 – عبور تیراژ چاپ این روزنامه از رقم بی سابقه 2.1 میلیون نسخه در روز

              2012 – فراتر رفتن رقم عضویت دیجیتالی(Subscription) از نسخه های چاپی(Printed)



              با سپاس بیکران

              پایدار و شاد باشید

              بخش خبری

              نظر


              • این هم لینک بخش تاریخچه Financial Times

                لینک تاریخچه

                موسس : Harry Marks

                نظر


                • همکاری عربستان و چین، معامله ای دو سر سود
                  هلدینگ پادشاهی عربستان، یکی از شرکت های سرمایه گذاری وابسته به شاهزاده الولید بن طلال، تصمیم خود را برای خرید حداکثر سهام یکی از بازارهای اینترنتی چینی اعلام کرد.
                  هلدینگ پادشاهی عربستان، یکی از شرکت های سرمایه گذاری وابسته به شاهزاده الولید بن طلال، تصمیم خود را برای خرید حداکثر سهام یکی از بازارهای اینترنتی چینی اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، بازار اینترنتی 360Buy Jingdongیکی از بازارهای آنلاین چینی است که در پکن مستقر است و یکی از بزرگترین بازارهای خرید اینترنتی در چین محسوب می شود که نسخه انگلیسی این سایت نیز در سال 2012 رونمایی شد. بر اساس این گزارش، هلدینگ پادشاهی عربستان در نظر دارد با 470 میلیون ریال عربستان، سهام ممتاز این شرکت را خریداری کند و از سهامداران اصلی این بازار شود. احمد حلاوانی، مدیر عامل شرکت هلدینگ پادشاهی عربستان در این خصوص اظهار داشت: مشاور این معامله شرکت سرمایه گذاری Qinvest قطر خواهد بود و این معامله شرکت هلدینگ پادشاهی عربستان را با تجارب و علایق جهانی آشنا خواهد کرد تا با سرمایه گذاری بر این کالاها، بتوانیم بازار عرب را بهتر و بیشتر به دنیا معرفی کنیم. این در حالی است که، صنعت تجارت الکترونیکی در چین رو به روز در حال پیشرفت است و معاملات اینترنتی در دو سال گذشته در این کشور به سقف 100 میلیارد دلار رسیده است. پیش بینی می شود تا سال 2015 میلادی(2 سال آتی) تعداد فروشگاه های اینترنتی در این کشور به تعداد 329 میلیون برسید و می توان گفت نسبت به سال 2010 که درآمدی 100 میلیارد دلاری را به ثبت رسانده، رشد دو برابری این تعداد فروشگاه ها را در چین شاهد باشیم. مدیرعامل شرکت هلدینگ پادشاهی در ادامه افزود: سرمایه گذاری های اخیر این شرکت مبین استراتزی ما برای رشد پتانسیل های این شرکت است و در نظر داریم تا سه سال آینده جزئی از بازارهای جهانی شویم. پادشاهی عربستان و شخص شاهزاده ولید ارتباط خوبی با بازارهای اینترنتی و دنیای مجازی دارند و در سال 2011 در حدود 300 میلیون دلار در شبکه اجتماعی توئیتر سرمایه گذاری کردند. در حالی که، شاهزاده ولید مالک 95 درصد از سهام شرکت هلدینگ پادشاهی است و یکی از سهامداران اصلی شرکت سیتی گروپ، نیوز کورپ، اپل، تایم وارنر، اونز داوجونز و وال استریت ژورنال است. ولید بن طلال در ۷ مارس سال ۱۹۵۵ بدنیا آمد. والدین وی شاهزاده طلالو مونا الصلح، دخترِ ریاض الصلحنخستین نخست وزیر لبنانِپس از استقلال هستند. شاهزاده ولید لیسانس مدیریت بازرگانی را در سال ۱۹۷۹ از کالج منلو در کالیفرنیاآمریکادریافت کرد. وی سپس دکترای علوم اجتماعیخود را در سال ۱۹۸۵ از دانشگاه سیراکوز گرفت
                  با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                  https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                  پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                  https://t.me/Mostafatrader


                  نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                  https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                  کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                  https://t.me/signalhha

                  نظر


                  • بازارهای عربی روی موج مثبت

                    بورس های عربی هفته گذشته در مدار مثبت حرکت کردند، با این وجود رشد هفتگی شاخص این بازارها کمتر از 2 درصد عنوان شد.
                    بورسهای عربی هفته گذشته در مدار مثبت حرکت کردند، با این وجود رشد هفتگی شاخص این بازارها کمتر از 2 درصد عنوان شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شاخص چهار بورس بیش از 1 درصد و شاخص 5 بورس دیگر نیز کمتر از یک درصد افزایش را به ثبت رساندند. بورس های دوبی، کویت، اردن و عربستان بیش از 1 درصد و بورس های ابوظبی، عمان، قطر، بحرین و مصر نیز کمتر از یک درصد مثبت شدند. این در حالی است که، از ابتدای سال 2013 تا کنون، شاخص بورس های امارات یعنی دوبی و ابوظبی به ترتیب با 16.7 درصد و 11.6 درصد رشد، بهترین عملکرد را داشتند. شاخص بورس کویت 7.8 درصد، قطر 5.2درصد، اردن 4.9 درصد، مصر 4.6درصد، عربستان 3.9 درصد و دو بورس بحرین و عمان نیز 2.4 درصد افزایش را به ثبت رساندند.
                    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                    https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                    https://t.me/Mostafatrader


                    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                    کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                    https://t.me/signalhha

                    نظر


                    • hhttp://tasnimnews.com/Detail?id=27083

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط daruosh نمایش پست ها
                        داریوش جان خود خبر اینجا قرار بدید فکر کنم بهتر باشه تا لینکش بزارید .

                        مرسی
                        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                        https://t.me/Mostafatrader


                        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                        https://t.me/signalhha

                        نظر


                        • دور اول مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ دقایقی پیش در آلماتی پایان یافت. گفته می*شود در الماتی دو طرف پیشنهاد های جدیدی را ارائه کرده*اند.










                          مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ ساعت 13:30 امروز به وقت محلی (11 به وقت تهران) در هتل ریکسوس آلماتی آغاز و به احتمال زیاد در روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد یافت.

                          جزییات دقیقی از مذاکرات امروز منتشر نشده است. اما پیش از این جزییاتی از بسته پیشنهادی غرب مطرح شده بود. پایگاه اینترنتی «المانیتور» نوشت: «پیشنهاد 1+5 در آلماتی در واقع جدید نیست و صرفا برخی تغییرات جزئی نسبت به پیشنهاد بغداد در آن اعمال شده است.»

                          المانیتور افزود: «در بسته آلماتی کاهش جزئی برخی تحریم*ها در حوزه طلا، پتروشیمی و برخی موارد کم اهمیت بانکی پیشنهاد شده است. این در حالی است که به نظر می*رسد این پیشنهاد راهگشا نخواهد بود و مورد قبول ایران واقع نمی*شود. اصلی*ترین علت آن است که در این پیشنهاد تناسبی میان موارد پیشنهادی با درخواست*هایی که از ایران به عمل آمده، وجود ندارد.»

                          در واقع، درخواست*های پیشنهاد 1+5 در آلماتی همان درخواست*های نشست بغداد است که شامل 3 موضوع تعطیلی تاسیسات غنی سازی فردو، توقف غنی سازی 20 درصد و ارسال تمام ذخیره اورانیوم 20 درصد ایران به خارج می*شود.

                          اما ظهر امروز یک منبع آگاه به خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که تاکنون پیشنهادی درباره تعطیلی فردو از سوی 1+5 به ایران ارائه نشده است.

                          وی گفت که هنوز از طرف 1+5 در مذاکرات آلماتی پیشنهادی که محتوای آن تعلیق غنی سازی 20 درصد و تعطیلی فردو باشد، مطرح نشده است.

                          پیشنهاد تازه تیم مذاکره کننده ایران
                          از طرف دیگر منابع نزدیک به تیم ایرانی گفتند که ایران در آلماتی یک پیشنهاد مهم در دست دارد که تاکنون هیچ اشاره*ای به جزئیات آن نشده است. ظاهرا ایران با یک پیشنهاد جامع به آلماتی آمده است که می*تواند به سرعت تغییر شکل بدهد.

                          یک منبع نزدیک به هیئت ایرانی گفت: «پیشنهاد ما طیفی از گزینه*ها را شامل می*شود. بسته به اینکه چه پیشنهادی از جانب طرف مقابل دریافت کنیم، نسخه*های متفاوتی از پیشنهاد جدید قابل عرضه است اما در هر حال، ایران پیشنهاد جدیدی خواهد داشت.»

                          این منبع اضافه کرد: «هدف ما در این پیشنهاد این است که ببینیم واقعا غربی ها نگران ماهیت برنامه هسته*ای ایران هستند یا اینکه این موضوع را ابزار باج خواهی قرار داده*اند.» وی گفت که مذاکرات آلماتی این موضوع را برای ملت ایران روشن خواهد کرد.

                          ایران در مسکو نیز یک پیشنهاد جامع به گروه 1+5 ارائه کرد که تا کنون پاسخی بابت آن دریافت نکرده است.

                          اظهارات سخنگوی اشتون در حاشیه مذاکرات
                          همچنین مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون در حاشیه مذاکرات اعلام کرد که "به صورت شفاف واکنش*هایمان را به گزارش آژانس درباره نصب سانتریفیوژهای نسل پیشرفته در ایران اعلام کردیم."

                          وی مدعی شد که اقدام ایران در نصب این سانتریفیوژها خلاف قطعنامه*های موجود است و به نگرانی*هایی که وجود دارد دامن می زند.

                          ایران بر اساس معاهده ان پی*تی و پادمان جامع و تحت نظارت وبازرسی آژانس نسل پیشرفته*ای از سانتریفیوژهای تولید داخل را در سایت غنی*سازی نطنز نصب کرده است و به موقع آژانس را از این اقدام مطلع ساخته است.

                          مان درباره مذاکرات آلماتی گفت: «این که ایران در استانبول در سال 2012 قبول کرد درباره برنامه هسته*یی اش صحبت کند اقدام مثبتی است و من فکر می کنم که ما درحال پیشرفت هستیم.»

                          سخنگوی اشتون اظهار کرد که ما منتظر یک حرکت واقعی هستیم و البته متوجه هستیم که این اقدامات یک شبه قابل تصمیم*گیری نیستند. وی همچنین احتمال داد که مذاکرات فردا(چهارشنبه) نیز ادامه یابد.

                          سخنگوی اشتون در پاسخ به این سوال مبنی بر این که درباره پیشنهاد جدید ایران که گقته می شود در آلماتی ارایه خواهد کرد خبر دارید؟ گفت: «اگر ایران پیشنهاد جدید ارایه کرده باشد خبری ندارم، اما اگر ایران پیشنهاد جدیدی داشته باشد از آن استقبال کرده و 1+5 آن را بررسی می*کند.»

                          مذاکرات هسته ای پس از یک وقفه هشت ماهه بین ایران و کشورهای عضو 1+5 (آمریکا، انگلیس، روسیه، فرانسه، چین و آلمان) برگزار می*شود. دیپلمات*ها روز دوشنبه در آلماتی، مکان برگزاری مذاکرات اعلام کردند که کشورهای عضو 1+5 به دنبال یک توافق*نامه نهایی درازمدت در ازای رفع تحریم*های اعمال شده علیه ایران هستند.


                          ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

                          persian gulf traders

                          نظر


                          • اقتصاد عربی در گرند هایت عمان
                            کنفرانس سالانه اتحادیه بورس های اوراق بهادار عربی(ASEU) در هتل گرند هایت در عمان با شعار " پیش به سوی آینده ای بهتر" آغاز به کار کرد.
                            عمان، میزبانی کنفرانس اتحادیه بورس های اوراق بهادار جهان عرب را بر عهده گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، کنفرانس سالانه اتحادیه بورس های اوراق بهادار عربی(ASEU) در هتل گرند هایت در عمان با شعار " پیش به سوی آینده ای بهتر" آغاز به کار کرد. بر اساس این گزارش، سخنرانی و ریاست مراسم افتتاحیه به عهده یحیی بن سعید الجبری، مدیر منطقه تجاری دریای عمان و رئیس هیأت مدیره نهاد بازار سرمایه (CMA) بود. این کنفرانس به همت شرکت Match Media و با همکاری اتحادیه بورس های عربی و حمایت بورس اوراق بهادار مسقط تشکیل شد. بر این اساس، این کنفرانس دو روزه با شرکت کارشناسان و متخصصان صنعت مالی و بازار اوراق بهادار جهان عرب و بورس اوراق بهادار نیویورک و هند از دیروز فعالیت خود را آغاز کرد که یکی از مهم ترین کنفرانس های سالیانه در جهان عرب محسوب می شود . موضوعات مورد بحث در این کنفرانس حول محور عرضه های اولیه، حاکمیت شرکتی، مقیاس رتبه بندی های اعتباری و تحلیل های تکنینال بوده است. کارشناسان معتقدند، یکی از اهداف اصلی این کنفرانس، ایجاد یک نهاد مشترک پولی جهان عرب است. اتحادیه بورس های عربی پس از این کنفرانس در تاریخ 5 و 6 ماه مارچ در نظر دارد یک کارگاهی در زمینه ابزار مالی اسلامی نیز برگزار کند. این در حالی است که، نخستین کنفرانس سالانه اتحادیه جهان عرب در سال 2010 میلادی در شهر قاهره برگزار شد.
                            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                            https://t.me/Mostafatrader


                            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                            https://t.me/signalhha

                            نظر


                            • چاوز بر اثر حملات قلبی پی در پی درگذشت

                              رئیس گارد ریاست جمهوری ونزوئلا که هنگام مرگ چاوز در کنارش حضور داشته گفت که چاوز بر اثر حملات قلبی پی در پی درگذشت.



                              به نقل از فاکس نیوز، رئیس گارد ریاست جمهوری ونزوئلا گفت؛ هوگو چاوز بر اثر حملات قلبی گسترده ناشی از بیماری مزمن خود درگذشته است.

                              رئیس گارد ریاست جمهوری ونزوئلا هنگام مرگ چاوز بر بالین وی حضور داشته است.
                              ژنرال «خوزه اورنلا» گفت؛ در لحظات آخر چاوز نمی.توانست بلند حرف بزند اما خیلی آهسته گفت: «من نمی خواهم بمیرم، لطفا نگذارید من بمیرم».

                              اورنلا طی 2 سال گذشته همواره در کنار هوگو چاوز حضور داشت. وی افزود: در لحظه مرگ، سرطان چاوز به شدت گسترده شده بود.
                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • تثبیت نرخ دلار بالای ۳هزار تومان در سال۹۲

                                یک کار.شناس اقتصادی، با بیان اینکه دولت برای تأمین نیاز ریالی خود، برای سال آینده نرخ دلار را کاهش نخواهد داد، از تثبیت نرخ دلار بالای ۳ هزار تومان در سال ۹۲ خبر داد.





                                • تاریخ ثبت: 23 اسفند 1391 ساعت 15:29
                                • کد خبر: 10186
                                • تعداد بازدید: 2920 مرتبه
                                • منبع خبر: ایلنا
                                • نسخه مخصوص چاپ





                                احمد میدری، با اشاره به اینکه دولت در سال جاری و سال آینده با کسری در بخش.های زیادی مواجه است، گفت: دولت برای تأمین کسری خود در بخش.های مختلف بودجه در سال ۹۲، نیازمند افزایش نرخ ارز است.

                                میدری افزود: دولت با افزایش نرخ ارز و عدم کاهش نرخ آن به کمتر از ۳ هزار تومان، عملا تبدیل دلار به ریال رادر دستور کار خود قرار داده است.

                                به گفته میدری، در صورت کاهش نرخ دلار در سال آینده، فشار مضاعفی بر تولیدات داخلی وارد خواهد آمد و جایگاه محصولات تولیدی در مقابل واردات تضیعف می.شود.

                                این کار.شناس اقتصادی در عین حال، پیش بینی نرخ ارز را دشوار خواند، و علت اصلی فشار بر تولیدات داخلی را، افزایش واردات، به دلیل رشد تقاضا اعلام کرد و بیان داشت: ارزانی نرخ دلار، باعث رشد تقاضا می.شود.

                                میدری، ادامه فعالیت مرکز مبادلات ارزی در سال آینده را منوط به عرضه در نوسان ارز دانست و عنوان داشت: در صورتی که ارز به مقدار قابل توجه وجود داشته باشد، نیازی به مرکز مبادلات نخواهد بود.


                                نظر

                                پردازش ...
                                X