اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

در چه حالی ؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    اولا سلام به جناب استاد ( همون نیما جان خودمون) و همه بر و بچه های باحال سایت
    من همین چند دقیقه پیش این تاپیک رو دیدم و واقعا نمیدونید اگه بگم چقدر خوشحال شدم که دیدم بر و بچ اینجا جمع شدین ف والله راستشو بخواهید داشتم کم کم از بچه ها نا امید میشدم، شبا سر کلاس 100 نفر اماده بودن ولی تو فروم ...... دریغا که تعداد نفراتی که پست میزنن شاید یک سوم هم نباشه. البته علتشو من خوب میدون ، یا شاید هم فکر میکنم که خوب میدنم. در هر حال اگه بگم خیلی خیلی خوشحال شدم ، خیلی خیلی کمه.
    اما اصل مطلبک
    من از زمانی که دارم از این روش استفاده میکنم ، برایند خوبی داشته برام (حساب دمو که اولین گزارش رو تو سایت گذاشتم که در هفته اول حدود 9% بود )چون در بازار هم شرایط خوبی حکمفرما بود و هر جا که ضرر کردم به دلیل اینه که افکار گذشته و روشهای ناقص قبلی که بهشون خو گرفتم ، ناخوداگاه میان و و کار رو خراب میکنن ، البته از این بابت ناراحت نیستم چون نمیشه عادت رو یهو ترک کرد.ولی دارم سعی میکنم.
    البته یه مورد دیگه هم هست و اون اینکه چون دو تا جلسه تریدری رو نتونستم وارد سایت بشم ، از دست دادم که یکیش خیلی جلسه مهمی بود. بگذریم و به این دلیل فکر میکنم که دانسته هام در مورد این روش هنوز کامل نیست. بنابر این وقتی از این روش استفاده میکنم ، سعی دارم که در بهترین موقعیت وارد بشم ، لذا اگه تعدادی از اونا رو هم از دست بدم ، اصلا ناراحت نمیشم در عوض وارد پوزیشن قوی میشم و چون مهمترین کار تو بازار ، در درجه اول از دست ندادن سرمایه است . (قبلا حسابی کال باز درجه یک بودم)
    الان هم که کتاب رکن سوم از زیر چاپ در اومده( تبریک فراوون به استاد بابت کتاب مختصر ، مفید و ارزنده ای که چاپ کردن) رو دارم مطالعه میکنم ( یعنی مطالعه کردم ولی دارم مباحث رو روی داینامیک پیاده میکنم که اولین تحلیلمو بر این اساس روی سایت گذاشتم که امیدوارم ، منت بزارید و نظر بدین.

    https://pcmbrokers.com/forum/showthr...A9%D8%A7%D8%B1

    مبحث زمان خیلی جالب و شیرین بود برام ، امیدوارم که هرچه زودتر دوباره کلاس تشکیل بشه و بتونیم بصورت انلاین از دانش نیما جان بهره ببریم ، اگر هم نشد و موافق باشین میتونیم دور هم جمع بشیم ، حالا یا به صورت حضوری یا بصورت انلاین هر جور که همه موافق باشن ( البته من حضوری رو ترجیخ میدم ولی نمیتونم پیشنهاد کنم چون تعدادی از دوستان عزیز تهران نیستن و میدونم که براشون مشکله حضور پیدا کنن ).
    ضمنا به امید خدا کم کم قصد دارم که رو حساب ریل کارم رو بصورت خیلی سبک شروع کنم تا یه کم تو روحیه ام تاثیر بذاره .( دوستان اگه در این مورد پیشنهاد یا نظری دارن خوشحال میشم بهم بگن با ادرس ایمیل و مسنجر armun_m@yahoo.com . البته تعدادی از دوستان رو در مسنجر دارم ).
    در کل امیدوارم که بتونیم در کنار هم اون تیم 100 نفره رو تشکیل بدیم .
    ضمنا از بابت نظراتی که در پستهای قبلی دادین ، به نوبه خودم خیلی تشکر میکنم چون بسیار جالب و مفید هستن
    از استاد هم بخاطر را اندازی این تاپیک مجددا تشکر و سپاس فراوون دارم.
    موفق باشیم
    در پناه حق

    نظر


    • #32
      تا متاتریدر را باز میکنم با اطمینان خاطر از موقعیت بوجود اومده میپرم تو . دو حالت داره یا پوزیشن بر خلاف جهت حرکت میکنه که میگم دیدی ما اینکاره نیستیم هرچی پوزیشن میگیریم تمام مارکت و ماه و خورشید و فلک دست به دست هم میدن تا استپ لاس من را حتی در بینهایت بزنند اما اگر پوزیشن توی سود بره قلبم تاپ تاپ میزنه که ای بابا اگه برگشت چی ؟با همین یه ذره سود ببندم تا برنگشته. تا پوزیشن را نبندم نفسم بند اومده.
      با نصف بیشتر روشها ترید کردم مشکل من روش نبود .عدم اعتماد به نفس بود.خوب کسی که میشینه تا استپش بخوره با اینکه میدونه پوزیشن در وضعیت بدی قرار داره و یا قبل از تی پی پوزیشن را میبنده با اینکه میدونه مارکت در جهت پوزیشن حرکت میکنه چه توقعی برای سود کردن داره؟
      اما از وقتی کلاسهای استاد را شرکت کردم خیلی بهتر شده ام .
      مدیریت سرمایه درست 50 در صد از کاره اگه یه روز مارکت زور نداره متاتریدر را میبندم و میرم ÷ی تفریح مثل همین 5شنبه جمعه.اگه مارکت در جهت منه مثل 4شنبه دودستی میچسبم بهش
      ببخشید طولانی شد
      برد کشتی آنجا که خواهد خدای ... وگر جامه بر تن درد ناخدای

      نظر


      • #33
        سلام دوستان
        اگه یادتون باشه گفتم خیلی ازمشکلات ما بخاطرنگاه غلطی که به اطرافمون داریم وتازمانی که نگاهمون رواصلاح نکنیم مشکلاتمون حل نمیشه ماازشکستها فراری هستیم چون راه وروش

        برخوردباشکستهاروبلدنیستیم ومعنای اینکه هرشکست پلی به سمت پیروزی رونمیدونیم درواقع شکستهابه مااحساس سرخوردگی وناامیدی میدن وماروازدایره واقعیت به بیرون پرت میکنه

        میخوام امروزدرمورداین مسئله براتون داستانی بگم که روی زندگی من تاثیرزیادی گذاشت وازهرکلامی خودش گویاتره:

        بعدازاینکه ادیسون برق رواختراع کرد ازسراسردنیا خبرنگاران بادنیای ازسوالات گوناگون به سراغ ادیسون میامدند واون هم باخوشروئی جواب همه رومیدادوکارش روبرای همه شرح میداد

        خبرنگاری دریک مصاحبه ازادیسون پرسیدراستی شماازاینکه 1000بارشکست خوردیدناراحت نشدید چشمان ادیسون ازخشم سرخ شد دستهاش روبه هم گره زو وبرسرخبرنگارفریادزد

        احمق!من 999راه پیداکردم که به اون وسیله نمیشه برق روتولیدکرد وفقط به1روش میشه برق تولیدکردمن هیچوقت شکست نخوردم

        تفاوت نوع نگاه رودیدیدبه نظربرنده ها شکستی وجودنداره هرچی هست فقطراههای اشتباهه امازنظربازنده ها شکست یعنی نابودی فنا ازبین رفتن درحالی که ازنگاه برنده شکست هموارشدن

        راههابرای رسیدن به مقصده اگه به شکستهامون توی فارکس این طوری نگاه کنیم که اینهاراههائی که نمیشه ازاونهاپول کسب کرد اون وقت راههای کسب سودخودشونشون میده وابرهای تیره

        وتارشکست جای خودش روبه خورشیدموفقیت میده فقطکافیه اززاویه بهتری به زندگیمون نگاه کنیم وباورکنیم که ماهم میتوانیم


        حتی اگه گاو هم باشی ، در صورتی که در جای مناسب قرار بگیری ، کسانی پیدا می شوند که تو را بپرستند!!


        لطفا کروکدیل باشید!!!!!!!!!!!!!!!

        نظر


        • #34
          نوشته اصلی توسط tashvir نمایش پست ها
          با سلام خدمت همه دوستان
          راستش من از سال 87 با فارکس آشنا شدم به وسیله یک فردی که فکر می کرد در شیراز همه فارکس کاران از اون کار با فارکس را یاد گرفتن من بی خبر هم 250 هزارتومن برای آموزش بهش دادم و همزمان هم ازش سیگنال می گرفتم چون یک حساب ریل در آلپاری باز کردم (آخه خیلی دوست داشتم بدهی هامو و .... هر چه زودتر حل فصل بشن) چشم تون روز بد نبینه پس از یک ماه هزار تا شد 150 دلار !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          راستش خیلی دیر فهمیدم که آقا دچار توهم شده بود . بعد خودم شروع کردم با اساس میانگینها در تایم 30 دقیقه کار کردم حساب رسید به 450 تا ولی حیف که آخرش کال شد.
          سرتون درد نیارم تا الان حدود 1300 تا درکل آشنایم با فارکس تو حساب ریل از دست دادم
          از تابستان 88 به خودم گفتم تا درست یاد نگیرم دیگه حساب رو شارژ نمی کنم راست همین کار رو هم کردم
          راستی نگفتم که حدود اواخر 88 بود که با تاپیک واگرایی های جناب آزادی آشنا شدم خیلی وقت گذاشتم و مطالعه کردم راستش خیلی خوشم آمد و خیلی پیگیری کردم بعدش هم متوجه کتاب دوئل با روند شدم و خریدم شروع کردم به مطالعه، خوب بود ولی کو دل جرات برای شارژ کردن حساب معامله کردن!!!!!!!!!!!!!!
          6 ماه پیش با جناب پشوتن آشنا شدم و تو فروم اختصاصیشون عضو شدم یک ماه هم حق عضویت دادم ولی راستش چیزی اضافه تر از جزوات پی دی اف قبلی که در سایت ایران گلد داشتند ، برام چیزی جدیدی نداشت فقط یک مشت خبر سوخته و بیات شده ،دیگه حق عضویت را ندادم و بنابراین دسترسی من به اون فروم هم قطع شد
          تا سراغ بخش بعدی نرفتم بگم که توسط آقای پشوتن یک حساب ریل 50 دلاری باز کردم که با فراز نشیب فراوانی مواجه شد حساب به 84 دلار رسید و بعد هم شد 15 تا (مثل مرد )


          یک روز در فروم ایران گلد داشتم دنبال هامونیک های می گشتم که یک خدا خیرداده ای که انشاء اله خیر از جونیش ببینه لینک کلاس های هارمونیک جناب آزادی رو گذاشته بود ، رفتم و دانلودشون کردم و بعد هم با این سایت و فروم آشنا شدم .20 یا 30 روزی میگذره فقط تونستم به صورت آنلاین از تعدادی کمی از کلاسها استفاده کنم اکثرش رو دانلو کردم

          باید جناب آزادی و دیگر دست اندکاران سایت منو ببخشن که برعکس نظرشون عمل کردم و حتی کلاس های تریدری رو هم دانلو کردم . و دیگه کارم شده بررسی فیلم های آموزشی .
          یک نکته رو بگم خواهش میکنم خوب به تمام کلمات توجه کنید که دچار سوء تفاهم نشید
          ما برنامه نویس ها می گیم وقتی یک برنامه نویس دیگه کارایی نداره میره سراغ مشاوره شدن
          تو فارکس هم کسی که نتونه از معامله کردن پول در بیاره می ره سراغ آموزش افراد جهت کسب درآمد مستقیم از آموزش و براش هم مهم نیست که کارآموزاش بتونن درآمد زا بشن یا نه
          راستش خودتون بهتر می دونید هر کسی جای آقای آزادی بود و یا همین سایت پرسپولیس برای این آموزش ها کمتر از 2 یا 3 میلیون از هر عضو نمی گرفت

          همین جا باید از این همه لطف همه افراد ، جناب آزادی و کلیه دست اندرکاران سایت تشکر فراران کنم که این طور سخاوتمندانه زمان و انرژی و هزینه می کنند

          وقت شما رو اگر حوصله کرده باشید تا اینجا رو خونده باشید بیش از این نمی گیرم هفته پیش قبل از یک شنبه کلاس های تریدری را تموم کردم و از دو شنبه با توجه به وقت کمی که داشتم سعی کردم براساس این روش کار کنم نتیجه کار چیز شد که در زیر ملاحظه می کنید(روی همون حساب ریل 15تای)

          در مجموع 18.60 دلار رشد و حساب به مرز 34.77 دلاری رسید.
          البته شناس آوردم که در این هفته از قسمت 50 درصد تریدری (معاملات موفق) نصیبم شد فقط یک دونه 10 درصدی و 2 تا هم 30 درصدی.

          با سلام به همگی

          باتمام احترامی که برایتان قایلم . وقتی جناب استاد رضایت به ضبط کلاسهای تریدری ندادند شما نیز به احترام استاد وهمچنین سایرینی که در کلاس بودند و چنین کاری را نکردند نباید این کار را میکردید .
          عبور از چراغ قرمز هنر نیست ! هنر آن است که حتی اگر هیچ مراغبی در کار نبود از چراغ قرمز عبور نگنیم! به هر حال امیدوارم همگی موفق باشید
          بهرام
          بهرام دانش

          نظر


          • #35
            نوشته اصلی توسط bah1002 نمایش پست ها
            با سلام به همگی

            باتمام احترامی که برایتان قایلم . وقتی جناب استاد رضایت به ضبط کلاسهای تریدری ندادند شما نیز به احترام استاد وهمچنین سایرینی که در کلاس بودند و چنین کاری را نکردند نباید این کار را میکردید .
            عبور از چراغ قرمز هنر نیست ! هنر آن است که حتی اگر هیچ مراغبی در کار نبود از چراغ قرمز عبور نگنیم! به هر حال امیدوارم همگی موفق باشید
            بهرام
            با سلام
            کاملا حق با شماست چیزی که در جامعه ما ایرانیان در حال حاضر بسیار کم است چیزی نیست جزء صداقت راستش صداقت رو باید از خودم و شروع کنم.
            متاسفانه وقتی با سایت آشنا شدم که کلاس در جلسه های آخر بود و امکان شرکت در کلاس ها رو تقریبا از دست داده بودم.
            من شاید که نه حتما اشتباه کردم ولی من دو راه بیشتر نداشتم یکی همین کاری که کردم ( البته کاری ندارم که خیلی ها هم این کار را کردند کار من صدردرصد اشتباه است به این امر معترف هستم) و دیگری اینکه بیام و 2000 دلار جور می کردم تا پس از باز کردن حساب کلاینت می شدم و امکان استفاده از فیلم ها را داشتم
            راه دوم به دو دلیل امکان پذیر نبود یکی اون 2000 تا و دیگر عدم اعتماد و آشنایی با بروکر ( البته سوء تفاهم نشه من فقط 30 تا 40 روز هست که با این سایت آشنا شدم ) دراین بازار وانفسای فارکس اعتماد حرف اول وآخر می زنه
            فکر کنم مدیران سایت پرسپولیس هدفی جز به شکل برد برد برای خودشان (به واسطه جذب کلاینت و افرادی که توانایی معامله گری داشته باشند) و برای کلاینت هایشان(به واسطه ارائه خدمات آموزشی و خدمات کارگزاری ) نداشته باشند.

            با همه این حرفها من اشتباه کردم ولی این امر هنوز پا برجاست که در آینده با توجه به نیاز من و حتی خیلی دیگر از دوستان به یک بروکر معتمد و قابل اتکاء و همچنین این سابقه خوبی که دوستان در سایت پرسپولیس نشان داده من و امثال من که دچار این چنین اشتباهی شده اند بواسطه افتتاح حساب ریل بتونیم این اشتباه را جبران کنیم
            در پایان باز هم اعتراف می کنم اشتباه کردم ولی راستش چاره ای جز این نداشتم.
            با تشکر محمد رضا تشویر

            نظر


            • #36
              جناب آزای با سلام یک سوال داشتم
              این روزها که اواخر سال میلادی است از نظر فضای ترید کردن چطور است ؟ آیا تا روز آخر سال میلادی مناسب ترید هست ویا اگر نیست از چه روزی در سال جدید برای ترید مناسب است ؟ و یا اینکه فرقی ندارد هر زمان که بر طبق سیستم برای معامله مناسب بود ترید کنیم ؟
              زندگی برگ بودن در میان باد نیست امتحان ریشه هاست

              نظر


              • #37
                نوشته اصلی توسط tashvir نمایش پست ها
                با سلام
                کاملا حق با شماست چیزی که در جامعه ما ایرانیان در حال حاضر بسیار کم است چیزی نیست جزء صداقت راستش صداقت رو باید از خودم و شروع کنم.
                متاسفانه وقتی با سایت آشنا شدم که کلاس در جلسه های آخر بود و امکان شرکت در کلاس ها رو تقریبا از دست داده بودم.
                من شاید که نه حتما اشتباه کردم ولی من دو راه بیشتر نداشتم یکی همین کاری که کردم ( البته کاری ندارم که خیلی ها هم این کار را کردند کار من صدردرصد اشتباه است به این امر معترف هستم) و دیگری اینکه بیام و 2000 دلار جور می کردم تا پس از باز کردن حساب کلاینت می شدم و امکان استفاده از فیلم ها را داشتم
                راه دوم به دو دلیل امکان پذیر نبود یکی اون 2000 تا و دیگر عدم اعتماد و آشنایی با بروکر ( البته سوء تفاهم نشه من فقط 30 تا 40 روز هست که با این سایت آشنا شدم ) دراین بازار وانفسای فارکس اعتماد حرف اول وآخر می زنه
                فکر کنم مدیران سایت پرسپولیس هدفی جز به شکل برد برد برای خودشان (به واسطه جذب کلاینت و افرادی که توانایی معامله گری داشته باشند) و برای کلاینت هایشان(به واسطه ارائه خدمات آموزشی و خدمات کارگزاری ) نداشته باشند.

                با همه این حرفها من اشتباه کردم ولی این امر هنوز پا برجاست که در آینده با توجه به نیاز من و حتی خیلی دیگر از دوستان به یک بروکر معتمد و قابل اتکاء و همچنین این سابقه خوبی که دوستان در سایت پرسپولیس نشان داده من و امثال من که دچار این چنین اشتباهی شده اند بواسطه افتتاح حساب ریل بتونیم این اشتباه را جبران کنیم
                در پایان باز هم اعتراف می کنم اشتباه کردم ولی راستش چاره ای جز این نداشتم.
                با تشکر محمد رضا تشویر
                سلام به همه دوستان
                البته در مورد ضبط کلاس تریدری که استاد گفته بود انجام نشه ( بدلیل اینکه کاملا شخصی بوده و به ما لطف داشتن که روششون رو ارائه دادن )؛ من نفهمیدم که همگانی بود یا نه ، چون اگه بود که خود بروکر هم نباید اونو ضبط میکرد مگر با اجازه خود استاد ، که البته من در فهوای کلام ایشون متوجه شدم که این مطلب همگانی بود . اگر غیر از این بوده ، بفرمایید که ما هم اگاه بشیم.
                ارادتمندم

                نظر


                • #38
                  خداحافظ کال مارجین

                  در طی 3 سال و اندی کار در فارکس تا حالا 1400 معامله در فارکس انجام دادم که نزدیک به 1175 معامله را با سود بستم اما در نهایت سودی نکردم
                  من حساب با موجودی 95$ را در 7 روز کاری به 1612 $ رساندم (اکانت و به اقا نیما نشان دادم)
                  من حساب 1000 دلاری را در 3 روز به 4000 دلار رساندم
                  من حسابهای زیادی را در چند روز چند برابر کردم
                  من همه ی این سودها را هر بار در عرض یک یا چند ساعت از دست دادم
                  من همیشه به دنبال روشی بودم که حسابم و در عرض 2-3 روز یا یک هفته ، دو برابر کنم
                  من به ماهی 4000 تا 5000 دلار نیاز دارم تا از لحاظ روحی ارضا بشم و بزرگترین اشتباهم این بود که فکر میکردم با 1000 دلار میشه ماهی 5000 دلار سود کرد.چون دنبال سود 5000 دلار در ماه بودم مرتبا ریسک میکردم و وارد بازار میشدم و میخواستم از تمام بالا و پایین رفتنها سود کسب کنم در هر معامله کل حسابم و در معرض خطر کال مارجین قرار میدادم و بالاخره بعد از چند معامله سودده نهایتا حسابم کال می شد
                  اما حالا که یه کم داناتر شدم و پلن معاملاتی داریم میدونم که زمانی میتونم به ماهی 5000 دلار برسم که 25000 دلار در حسابم پول داشته باشم
                  من یه برنامه 2 ساله برای برای خودم ریختم که میخوام در پایان برنامه به درامد 10000دلار در ماه برسم و الان در ماه چهارم هستم . 24 ساعت روز به بازار فکر میکنم، 10 ساعت در روز دنبال تریدکردن هستم و 4 ساعت در روز مطالعه میکنم( از منابع فارسی ).روزهای شنبه و یک شنبه هم روزی 8 ساعت مطالعه میکنم.اطلاعاتم خیلی بهتر شده اما کاربردی نشده مثلا بیش از 700 صفحه در مورد امواج الیوت خوندم اما حتی یک پپ هم از روش الیوت سود کسب نکردم.الان میخوام یه دفتر کاری توی تهران یا کرج بزنم و تعداد 8 نفر12 ساعت در روز کنار هم باشیم و به همدیگه کمک بکنیم تا به اهداف بزرگی برسیم که البته فعلا 4 نفر هستیم . البته الان با روش اقا نیما دست و پنجه نرم میکنم و با این روش احساس ارامش میکنم .ضررش خییییییییییییییلی کمه و عملا باید گفت خداحافظ کال مارجین و اگه خوب یاد بگیریم میشه ماهی 20% سود کرد.و برای من راضی کننده ست.اما من قسمت 30% را که باید با صفر ببندیم و یاد نگرفتم یعنی نمیدونم کدام معامله در دسته ی 30 درصد قرار میگیره و من هیچ تمایزی بین گروه 30% و 20% ی که استاپ میخوره قایل نمیشم چون نمیدونم چجوری باید تشخیصشون بدم (اقا نیما لطفا در این مورد توضیح بده) .فقط امیدوارم اقا نیما همیشه کنارمون باشه.
                  با تشکر از پرسپولیس که فرصت اشنایی با اقا نیما و سایر دوستان را فراهم کردند
                  ویرایش توسط nosrat : https://www.traderha.com/member/3645-nosrat در ساعت 12-26-2011, 03:28 AM دلیل: اضافه کردن مطلب

                  نظر


                  • #39
                    نوشته اصلی توسط aligh نمایش پست ها
                    جناب آزای با سلام یک سوال داشتم
                    این روزها که اواخر سال میلادی است از نظر فضای ترید کردن چطور است ؟ آیا تا روز آخر سال میلادی مناسب ترید هست ویا اگر نیست از چه روزی در سال جدید برای ترید مناسب است ؟ و یا اینکه فرقی ندارد هر زمان که بر طبق سیستم برای معامله مناسب بود ترید کنیم ؟
                    سلام ، یک هفته از سال جدید بگذره برای ترید مناسب خواهد شد.
                    « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                    نظر


                    • #40
                      نوشته اصلی توسط arman68 نمایش پست ها
                      سلام به همه دوستان
                      البته در مورد ضبط کلاس تریدری که استاد گفته بود انجام نشه ( بدلیل اینکه کاملا شخصی بوده و به ما لطف داشتن که روششون رو ارائه دادن )؛ من نفهمیدم که همگانی بود یا نه ، چون اگه بود که خود بروکر هم نباید اونو ضبط میکرد مگر با اجازه خود استاد ، که البته من در فهوای کلام ایشون متوجه شدم که این مطلب همگانی بود . اگر غیر از این بوده ، بفرمایید که ما هم اگاه بشیم.
                      ارادتمندم
                      کلاس های تریدری رو من چند بار گفتم که راضی نیستم ضبط بشه، وقتی شما ضبط می کنید یعنی بی توجهی به خواهش بنده.
                      « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                      نظر


                      • #41
                        نوشته اصلی توسط nosrat نمایش پست ها
                        در طی 3 سال و اندی کار در فارکس تا حالا 1400 معامله در فارکس انجام دادم که نزدیک به 1175 معامله را با سود بستم اما در نهایت سودی نکردم
                        من حساب با موجودی 95$ را در 7 روز کاری به 1612 $ رساندم (اکانت و به اقا نیما نشان دادم)
                        من حساب 1000 دلاری را در 3 روز به 4000 دلار رساندم
                        من حسابهای زیادی را در چند روز چند برابر کردم
                        من همه ی این سودها را هر بار در عرض یک یا چند ساعت از دست دادم
                        من همیشه به دنبال روشی بودم که حسابم و در عرض 2-3 روز یا یک هفته ، دو برابر کنم
                        من به ماهی 4000 تا 5000 دلار نیاز دارم تا از لحاظ روحی ارضا بشم و بزرگترین اشتباهم این بود که فکر میکردم با 1000 دلار میشه ماهی 5000 دلار سود کرد.چون دنبال سود 5000 دلار در ماه بودم مرتبا ریسک میکردم و وارد بازار میشدم و میخواستم از تمام بالا و پایین رفتنها سود کسب کنم در هر معامله کل حسابم و در معرض خطر کال مارجین قرار میدادم و بالاخره بعد از چند معامله سودده نهایتا حسابم کال می شد
                        اما حالا که یه کم داناتر شدم و پلن معاملاتی داریم میدونم که زمانی میتونم به ماهی 5000 دلار برسم که 25000 دلار در حسابم پول داشته باشم
                        من یه برنامه 2 ساله برای برای خودم ریختم که میخوام در پایان برنامه به درامد 10000دلار در ماه برسم و الان در ماه چهارم هستم . 24 ساعت روز به بازار فکر میکنم، 10 ساعت در روز دنبال تریدکردن هستم و 4 ساعت در روز مطالعه میکنم( از منابع فارسی ).روزهای شنبه و یک شنبه هم روزی 8 ساعت مطالعه میکنم.اطلاعاتم خیلی بهتر شده اما کاربردی نشده مثلا بیش از 700 صفحه در مورد امواج الیوت خوندم اما حتی یک پپ هم از روش الیوت سود کسب نکردم.الان میخوام یه دفتر کاری توی تهران یا کرج بزنم و تعداد 8 نفر12 ساعت در روز کنار هم باشیم و به همدیگه کمک بکنیم تا به اهداف بزرگی برسیم که البته فعلا 4 نفر هستیم . البته الان با روش اقا نیما دست و پنجه نرم میکنم و با این روش احساس ارامش میکنم .ضررش خییییییییییییییلی کمه و عملا باید گفت خداحافظ کال مارجین و اگه خوب یاد بگیریم میشه ماهی 20% سود کرد.و برای من راضی کننده ست.اما من قسمت 30% را که باید با صفر ببندیم و یاد نگرفتم یعنی نمیدونم کدام معامله در دسته ی 30 درصد قرار میگیره و من هیچ تمایزی بین گروه 30% و 20% ی که استاپ میخوره قایل نمیشم چون نمیدونم چجوری باید تشخیصشون بدم (اقا نیما لطفا در این مورد توضیح بده) .فقط امیدوارم اقا نیما همیشه کنارمون باشه.
                        با تشکر از پرسپولیس که فرصت اشنایی با اقا نیما و سایر دوستان را فراهم کردند
                        خیلی خوبه که تفکراتت عوض شده و باعث غرور هست که تونستم اندکی در این تغییر نقش داشته باشم.

                        در مورد اون 30% و فرقش با 20% باید عرض کنم که اگر ما به هوای شکسته شدن یک سطح (پیوت) وارد بازا شدیم وقتی این پیوت مجدد در جهت عکس می شکند میره توی دسته 30% یعنی باید پوزیشن را با سود اندک یا یر به یر خارج شد چون اون ترید که به هوای شکستن آن پیوت بود بی اعتبار شد.

                        شما تاپیک موقعیت های معاملاتی که بنده میزارم رو ببینید و نگاه کنید کجاها میگم باید بره توی 30% و ..... دستتون میاد کم کم.
                        « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                        نظر


                        • #42
                          [QUOTE=NimaAzadi;6988]خیلی خوبه که تفکراتت عوض شده و باعث غرور هست که تونستم اندکی در این تغییر نقش داشته باشم.

                          در مورد اون 30% و فرقش با 20% باید عرض کنم که اگر ما به هوای شکسته شدن یک سطح (پیوت) وارد بازا شدیم وقتی این پیوت مجدد در جهت عکس می شکند میره توی دسته 30% یعنی باید پوزیشن را با سود اندک یا یر به یر خارج شد چون اون ترید که به هوای شکستن آن پیوت بود بی اعتبار شد.

                          شما تاپیک موقعیت های معاملاتی که بنده میزارم رو ببینید و نگاه کنید کجاها میگم باید بره توی 30% و ..... دستتون میاد کم کم.[/Q
                          پس 20 درصدها چجوری اتفاق می افته؟ مگه اونها هم پیوت و در جهت عکس نمیشکنن؟ ایا 20 درصدها از همان اول در جهت مخالف حرکت میکنن؟ اما گروه 30 درصد ابتدا میره توی سود ولی برمیگرده و پیوت و میشکنه و میره توی ضرر. لطفا توضیح بدین

                          نظر


                          • #43
                            [QUOTE=nosrat;6991]
                            نوشته اصلی توسط NimaAzadi نمایش پست ها
                            خیلی خوبه که تفکراتت عوض شده و باعث غرور هست که تونستم اندکی در این تغییر نقش داشته باشم.

                            در مورد اون 30% و فرقش با 20% باید عرض کنم که اگر ما به هوای شکسته شدن یک سطح (پیوت) وارد بازا شدیم وقتی این پیوت مجدد در جهت عکس می شکند میره توی دسته 30% یعنی باید پوزیشن را با سود اندک یا یر به یر خارج شد چون اون ترید که به هوای شکستن آن پیوت بود بی اعتبار شد.

                            شما تاپیک موقعیت های معاملاتی که بنده میزارم رو ببینید و نگاه کنید کجاها میگم باید بره توی 30% و ..... دستتون میاد کم کم.[/Q
                            پس 20 درصدها چجوری اتفاق می افته؟ مگه اونها هم پیوت و در جهت عکس نمیشکنن؟ ایا 20 درصدها از همان اول در جهت مخالف حرکت میکنن؟ اما گروه 30 درصد ابتدا میره توی سود ولی برمیگرده و پیوت و میشکنه و میره توی ضرر. لطفا توضیح بدین

                            ببینید اون 30% یک آلارم اولیه است یعنی شما سیگنالی مبنی بر بی اعتبار شدن تریدتون گرفتید که همانا شکست پیوت در جهت عکس هست، ای نباید باعث بشه دنبال فروش باشید چون در برگشت مجدد میشه یر به یر خارج شد که خیلی این اتفاق می افته.اما اون 20% پس از اینکه پیوت در جهت عکس میشکنه اصلا فرصت بستن یر به یر نمیده.. یک ضرب میره برای استاپ
                            « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                            نظر


                            • #44
                              اقا نیما حالا که خدا شما را نصیب ما کرده و ما تصمیم گرفتیم که بصورت تمام وقت در بازار فعالیت کنیم خواهشا تمام بایدها ونبایدهای این بازار و برامون مشخص کنید که مسیر پیشرفت و دقیق بدونیم مثلا یه قسمت کاملا جدا و اختصاصی بهش اختصاص بدیم. چیزهای که من فکر میکنم لازمه باید انجام بشه به شرح زیر میباشند.خواهشا شما این موارد کامل کنین یا اگه غیر ضروریه حذفش کنین 1.تقویم کامل روزهای کاری که شامل روزهای تعطیل و فعال بازار باشه و اینکه در چه روزها و ساعاتی چه جلساتی برگزار میشه کاملا مشخص باشه 2.قسمت آموزش کاملا مشخص بشه چه مطالبی و باید یاد بگیریم ریز به ریز مشخص بشه مثلا امواج الیوت ،هارمونیک،خطوط روند،پیوتها . . . منابع و رفرنسهای مورد تایید که این مطالب و از اونجا بگیریم و بخونیم دقیق مشخص بشه 3.تشکیل گروه صدنفری که قبلا قولش و داده بودین محقق بشه که وجود این تعداد تریدر اشنا با روش شما، پیشرفت کار و صدچندان میکنه (برای داشتن گروهی قوی گرفتن امتحان از تمامی موارد اموزشی و کسب نمره قبولی شرط ورود به گروه باشد) 4.معرفی تریدرهای بزرگ ایرانی و خارجی و داشتن ارتباط با این افراد 5.میزان سرمایه گذاری اولیه و نحوه ریسک در بازار و مدیریت زمان و سرمایه کاملا مشخص و بصورت اکسل ارایه شود 6.نحوه ارتباط با سایر اعضا ساده تر شود و امکان دیدار حضوری افراد میسر گردد لطفا اقای ازادی و سایر دوستان تمام ابزار مورد نیاز برای موفقیت در این بازار و ذکر کنن دوستان که تمایل به انجام کار بهتر دارند لطفا نظر بدهند تا بتونیم کاری ماندگار و اصولی که منجر به موفقیت بشه انجام بدیم
                              ویرایش توسط nosrat : https://www.traderha.com/member/3645-nosrat در ساعت 12-26-2011, 03:31 PM دلیل: تکمیل نوشته

                              نظر


                              • #45
                                نوشته اصلی توسط NimaAzadi نمایش پست ها
                                خیلی خوبه که تفکراتت عوض شده و باعث غرور هست که تونستم اندکی در این تغییر نقش داشته باشم.

                                در مورد اون 30% و فرقش با 20% باید عرض کنم که اگر ما به هوای شکسته شدن یک سطح (پیوت) وارد بازا شدیم وقتی این پیوت مجدد در جهت عکس می شکند میره توی دسته 30% یعنی باید پوزیشن را با سود اندک یا یر به یر خارج شد چون اون ترید که به هوای شکستن آن پیوت بود بی اعتبار شد.

                                شما تاپیک موقعیت های معاملاتی که بنده میزارم رو ببینید و نگاه کنید کجاها میگم باید بره توی 30% و ..... دستتون میاد کم کم.
                                خب در این صورت هیچ وقت ترید های ما به استاپ نمیخوره و در بد ترین حالت ما با ضرر خیلی کمی از بازار خارج میشیم. جالبه. اگر بازار داشت درجا میزد چی؟ اون موقع هم جزء 30 درصد میره؟
                                Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.
                                Epicurus

                                نظر

                                پردازش ...
                                X