اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

صرافی تبدیل | قدرتمندترین در بازار ارزهای دیجیتال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • صرافی تبدیل | قدرتمندترین در بازار ارزهای دیجیتال

    معرفی و آموزش صرافی ارز دیجیتال تبدیل​
    صرافی تبدیل یکی از بهترین صرافی‌های معاملاتی ارز دیجیتال در ایران است که خدمات بسیار ارزنده‌ای در خصوص معاملات ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. ثبت نام در این صرافی بسیار آسان و سریع بوده که در کمتر از 2 ساعت احراز هویت شما انجام می‌شود از طرفی حجم معاملات بالایی برای معاملات دارد.​ مزایای صرافی تبدیل:​
    یکی از دغدغه‌های اصلی هر تریدر در بازار ارز دیجیتال انتخاب صرافی امن و مناسب برای ترید است. در ادامه مهم‌ترین مزایای ترید در صرافی تبدیل را به‌اختصار معرفی می‌کنیم.
    کارمزد معاملات بسیار کم؛ مخصوصاً اگر با لینک معرفی شده ثبت نام کنید و هر چه حجم معاملاتتان بیشتر شود، کارمزد کمتری برای هر معامله در نظر گرفته می‌شود.​
    بیش از 200 رمز ارز برای ترید یا سرمایه‌گذاری را پشتیبانی می‌کند.​
    بیش از 500.000 تریدر و سرمایه‌گذار معاملات خود را با این صرافی انجام می‌دهند.​
    برای ثبت نام میتوانید وارد لینک زیر شده و ثبت نام خود را انجام دهید:​
    https://b2n.ir/tabdeal_market

    جهت بهرمندی از تخفیف دائمی در کارمزد معاملات حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف 1gjahr در کادر مربوطه وارد شده باشد.
    https://b2n.ir/tabdeal_market

    img_20240724_143619_253_y0uk.png



    ارتباط با ما در تلگرام و ارائه دقیق ترین سیگنال های خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ارائه هر گونه مشاوره رایگان در حوزه درآمد زایی از بازار ارز های دیجیتال :​
    https://t.me/cryptomarket_24
پردازش ...
X