اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

زنگ تفریح

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    علیرغم تهدید فیس بوک به اخراج کاربران ضداسرائیلی صورت گرفت

    پاسخ های جالب کاربران ایرانی فیس بوک به ادعای دوستی وحشی ترین قوم تاریخ

    کاربران ایرانی به ادعای دوستی مردم اسرائیل پاسخ های جالبی داده اند.







    همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سال ۱۳۹۱ هجری شمسی برخی رسانه های غربی فارسی زبان از جمله رسانه دولتی رژیم سلطنتی انگلیس(بی بی سی فارسی) به همراهی شبکه اجتماعی فیس بوک اقدام جدیدی را در راستای پیشبرد اهدافشان درباره مناقشه ملت ایران و رژیم غاصب صهیونیستی آغاز کرده اند.

    این رسانه ها و شبکه های اجتماعی با هدف القای افتراق بین ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران، قصد دارند اینگونه وانمود کنند که مردم! اسرائیل با مردم ایران هیچ مشکلی ندارند و تنها مشکل آنها سیاست های دولتمردان جمهوری اسلامی است!
    در همین راستا گروهی از صهیونیست ها با حمایت همه جانبه مسئولان ارشد شبکه اجتماعی فیس بوک و همچنین پوشش گسترده رسانه های ضدایرانی از جمله بی بی سی و بالاترین، صفحه ای را در فیس بوک تحت عنوان "ما مردم ایران را دوست داریم! ما هیچ وقت کشور شما را بمباران نخواهیم کرد!" ایجاد کرده و آن را نیز بمب عشق! مردم اسرائیل نامگذاری کرده اند.
    اما دقایقی پس از ایجاد این صفحه توسط صهیونیست ها، کابران ایرانی حاضر در فیس بوک پاسخ های جالبی به آن ارائه کرده اند. این پاسخ های افشاگرانه علیه جنایات صهیونیست ها موجب شده است که این کاربران ایرانی طی اخطارهای متعدد از سوی مسئولان فیس بوک تهدید به اخراج از این شبکه به ظاهر اجتماعی آزاد شوند!
    یک کاربر ایرانی با آپلود عکسی از جنایت وحشیانه صهیونیست ها در جنوب لبنان که در آن کودکی که بر اثر اصابت بمب جنگنده های اسرائیلی سر از بدنش جدا شده، نوشته است: "من این عکس رو گذاشتم تو صفحه مسخره israel loves iran. اول اصلا منکر شدن و گفتن این عکس اصلا کدوم کشوره؟!! اینا کار اسراییل نیست و... بعد که جوابشونو دادم
    این دفعه پلیس فیس بوک برام اخطاریه داد که اگه به فعالیت تو این صفحه israel loves iran همینطوری ادامه بدی غیرفعالت میکنیم!
    ما در ره عشق نقض پیمان نکینیم ، گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم ، دنیا اگر از یزید لبریز شود ، ما پشت به سالا شهیدان ...نکنیم.
    این عکس مربوط به کمپ سازمان ملل متحد نزدیکه روستای قانا در جنوبه لبنانه که در حمله سال 1996 اسراییل بعد از اینکه خیلی از مردم غیرنظامی جنوب لبنان با خیال اینکه چون کمپ سازمان ملل از بمباران اسراییل در امانه به اونجا پناهنده شده بودن اما اسراییل طبق ذاته همیشگیش اونجا رو به شدت بمباران میکنه طوری که حتی عده ای از سربازای سازمان ملل رو هم علاوه بر غیر نظامی های لبنانی تو اونجا شهید میکنه."


    یک کاربر دیگر ایرانی نیز با آپلود عکسی از یک جشن صهیونیست ها که در آن قتل عام 73 هزار ایرانی توسط یهودیان جشن گرفته شده، می نویسد: "اینها همون آدم ها (بخوانید حیوان ها) یی هستند که چند روز پیج زدن و از علاقه شدیدشون به ایرانیان لب به سخن می آوردند!!!
    جشن عید پوریم به مناسبت قتل عام 73 هزار ایرانی...."
    همچنین کاربر دیگری از ایران نیز با طراحی لوگوئی مشابه لوگوی صفحه صهیونیست ها در فیس بوک، اما با پیامی متفاوت که در آن تصویری از شهید داریوش رضایی نژاد به همراه دخترش دیده می شود، در متنی انگلیسی خطاب به اوباما نوشته است: "Mr. President Obama! If you have chosen for tonight’s story the life of a prince and you are missing some details then you can probably play this Iranian lullaby for "Malia" and "Sasha”, who will probably get know the least sufferings that the politicians of your country have imposed on them since the coup on 1950. Maybe in this way, by the time the night is over and the morning comes, the next generation of the Americans has a more reasonable viewpoint on Iran that only wants to be advanced and religious.
    As you kiss your daughters, just remember a girl who is hasn’t kissed her father for 8 moths !because he was martyred by your friends “MOSAD terrorists” !
    در این متن به جنایات همیشگی و وحشیانه صهیونیست ها اشاره و ترور شهید رضایی نژاد از دانشمندان هسته ای کشورمان توسط دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد)به اوباما یادآوری شده است.
    کاربر دیگری نیز با طراحی تصویری خطاب به ساکنان سرزمین های اشغالی نوشته است که: "ما ایرانیان از شما متنفریم"
    گفتنی است، موج پاسخ های خلاقانه کاربران ایرانی به این اقدام صهیونیست ها و در قبال آن تهدید مسئولان فیس بوک به اخراج این کاربران همچنان ادامه دارد.
    این اقدامات کاربران ایرانی با حمایت برخی کاربران عرب زبان همچنان ادامه دارد و اکثر این تصاویر و نوشته های ایرانیان با کامنت ها و نظرات موافق مردم عرب زبان روبرو می شود.
    یادآور می شود، مردم ایران ساکنان سرزمین های اشغالی را مردمی غاصب و تروریست می دانند که سرزمین فلسطینیان را به زور اشغال کرده و روزانه چندین تن از آنان را به شهادت می رسانند.


    در ایام حمله رژیم اشغالگر قدس به جنوب لبنان تصاویری از کودکان اسرائیلی منتشر شد که بر روی بمب های اسرائیلی که در حال شلیک به سمت جنوب لبنان بودند، می نوشتند: "هدیه ای برای کودکان لبنانی!!!"
    ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 04-01-2012, 10:31 AM
    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

    https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

    https://t.me/Mostafatrader


    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

    کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

    https://t.me/signalhha

    نظر


    • #62
      نتیجه تحویل نگرفتن یک مسئول
      حادثه بار دیگر قوی ترین مردان را نشانه گرفت


      افرادی که قصد حمله به یکی از قوی ترین مردان تهران را داشتند وقتی از یافتن او ناامید شدند با هجوم به مغازه برادرش، او را به شدت مجروح کردند.







      علیرضا استادحاجی (ظرف چی) قهرمان 105 کیلوگرم و نایب قهرمان قوی ترین مردان تهران در گفت*وگو با خبرنگار حوادث فارس درباره حادثه ای که روز ششم فروردین ماه اتفاق افتاده و قرار بوده طی آن به او حمله شود اما سرانجام برادرش مورد سوءقصد قرار گرفت اظهار داشت: حدود یک ماه قبل در یک میهمانی حضور پیدا کردیم که تحویل نگرفتن یکی از مسئولان فدراسیون کشتی آغازگر این اتفاق ناخوشایند شد.
      وی ادامه داد: در آن مهمانی با آقای «س.ص» و به گفته خودش احوالپرسی سردی داشتم که بعد از مهمانی و حدود ساعت یک نیمه شب، به من زنگ زد و پرسید که مشکلی وجود داشت که اینگونه برخورد کردی؟ و این در حالی بود که فردی هم که کنار او بود مدام فحاشی می کرد.
      استادحاجی گفت: من به او گفتم که مشکل خاصی با او نداشتم ولی از روز بعد پیگیر این موضوع شدم که به چه دلیل نیمه شب با من تماس گرفته و فحاشی کرده اند.
      وی افزود: پیگیری های ما ادامه داشت تا اینکه در تاریخ ۶ فروردین امسال موضوع میان ما بالا گرفت؛ آن روز من به همراه تعدادی از قوی ترین مردان برای ناهار به رستوران رفتیم و بعد از آن بر سر مزار پدرم که تازه فوت کرده بود رفتم. آنجا بودم که با من تماس گرفتند و گفتند که افرادی با ۷ خودرو و یک موتورسیکلت به محل زندگی ما آمده اند و با عربده کشی مقابل خانه ما به خیال اینکه من در خانه هستم، می خواستند که از خانه خارج شوم.
      استادحاجی با بیان اینکه تمام پیامک هایی که این افراد به من داده اند را در اختیار دارم گفت: دوربین های مداربسته موجود در محل، تمام حرکات و رفتار آنها را ضبط کرده است. آنها بعد از حضور مأموران پلیس اقدام به فرار کردند و به مغازه برادرم رفته و آنجا هم به او حمله کردند.
      وی ادامه داد: در آنجا هم دوربین مداربسته بانکی که کنار مغازه برادرم بود تمام حرکات آنها را ضبط کرده است. آنها بعد از ورود به مغازه به برادرم که تنها و در حال رسیدگی به حساب و کتاب هایش بوده حمله کرده و با ضربات قمه که به دستش وارد کردند، عصب های دست او را قطع کرده اند.
      استادحاجی درباره وضعیت جسمی و روحی برادرش گفت: دستش از کار افتاده و هنوز هم در شوک این حادثه است؛ همچنان هذیان می گوید و تاکنون نتوانسته ماجرا را برای پلیس تشریح کند.
      وی با بیان اینکه این موضوع در پلیس امنیت در حال رسیدگی است و تاکنون کسی در این رابطه دستگیر نشده و اگر هم شده باشد به ما نگفته اند، خاطرنشان کرد: یکی از این افراد فردی به نام «ب» است که 4 سال قبل با فرد دیگری معروف به «لولو» اقدام به قتل کرده است. «لولو» در زندان فوت کرد و «ب» تمام قتل را گردن لولو انداخت و از زندان بیرون آمد. او وقتی از زندان آزاد شد، به یکی از نوچه های «س.ص» تبدیل شد.
      وی افزود: پیامک های آقای «س.ص» را در روز حادثه دارم که گفته بود به خیابان بیا ولی او آن روز اصلا در آن محل نبوده و به شمال رفته بودم و همچنان هم در شمال کشور هستم.
      استادحاجی با بیان اینکه چرا باید به خاطر اینکه این فرد را در مهمانی تحویل نگرفته یا آن طور که او خواسته با او برخورد نکرده*ام این اتفاق رخ دهد گفت: آقای افضلی معاون فدراسیون پرورش اندام پیگیر این موضوع هستند تا به نتیجه برسند.
      با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

      https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

      پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

      https://t.me/Mostafatrader


      نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

      https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

      کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

      https://t.me/signalhha

      نظر


      • #63
        درآمد نفتکش ها در خاورمیانه به بالاترین میزان طی 6 هفته گذشته رسید

        در اثر افزایش نگرانی ها در مورد تحریم های نفتی علیه ایران، درآمدهای تانکرهای حمل نفت در خاورمیانه به عنوان مسیر مهم انتقال نفت در جهان به بالاترین میزان در ۶ هفته گذشته رسید.



        درآمدهای تانکرهای حمل نفت خام در مسیر مهم خاورمیانه به علت افزایش نگرانی ها در مورد اختلال در عرضه انرژی در اثر تحریم های غرب علیه ایران به بالاترین میزان در ۶ هفته گذشته رسیده است.
        به گزارش رویترز، میزان صادرات از مسیر صادرات تانکرهای بزرگ حمل نفت از خاورمیانه به ژاپن به ۴۱۰۹۳ دلار در روز رسیده است. این میزان در روز جمعه برابر با ۳۹۸۶۴ دلار و دوشنبه گذشته برابر با ۲۳۰۸۱ دلار بوده است. این میزان بالاترین میزان از ۲۱ ماه فوریه است.
        عمر نوکتا مدیرعامل یکی از این شرکت ها گفت: ما به سوی یک بهار و تابستان منحصربه فرد در حرکت هستیم چراکه خطر قطع واردات نفت از ایران وجود دارد و امکان اختلال در عرضه وجود دارد.
        معامله گران معتقدند که عدم افزایش تولید عربستان به همراه تقاضای کم از سوی آسیا، خریداران را به سوی یافتن ذخایر با ثبات سوق داده است.
        گیبسون یک معامله گر توضیح داد: در حال حاضر از زمان بحران لیبی در سال گذشته، ما شاهد درآمدهای بالا در بخش تانکرهای بزرگ حمل نفت خام هستیم. احتمال زیادی وجود دارد که این درآمدها ثابت شود و حتی در صورت ادامه بی ثباتی در مورد ایران افزایش نیز یابد.
        جاستین یاگرمن تحلیلگر بانک «داچ» خاطرنشان کرد: ما معتقدیم اتفاق های ژئوپلتیکی شامل تحریم های ایران می تواند به ذخیره نفت خام توسط چین و کشورهای آسیایی منجر شود.
        وی افزود: در پایان ماه ژوئن بیمه تانکرهای حمل نفت ایران حتی سختتر خواهد بود.
        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

        https://t.me/Mostafatrader


        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

        https://t.me/signalhha

        نظر


        • #64
          ساعت 11 شب بدنمان در چه وضعی است؟؟؟
          12 شب یا 3 نیمه شب چطور؟؟؟



          برای سالم زیستن، باید خواب راحت و آرامی داشته باشیم.

          به موارد زیر دقت کنید تا اهمیت خوابیدن برای شما روشن گردد:

          ساعت 9 تا 11 شب:

          زمانی است برای از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری که این عملیات توسط آنتی اکسیدان ها انجام می شود.
          در این ساعت بهتر است بدن در حال آرامش باشد.

          در غیر این صورت اثر منفی بر روی سلامتی خود گذاشته اید.


          ساعت 11 تا 1 شب:
          عملیات از بین بردن مواد سمی در کبد ادامه دارد و شما باید در خواب عمیق باشید.

          ساعت 1 تا 3 نیمه شب:

          عملیات سم زدایی در کیسه صفرا ، در طی یک خواب عمیق به طور مناسب انجام می شود.


          ساعت 3 تا 5 صبح:

          عملیات از بین بردن مواد سمی در ریه اتفاق می افتد.

          بعضی مواقع دیده شده که افراد در این زمان، سرفه شدید یا عطسه می کنند.

          ساعت 5 تا 7 صبح:

          این عملیات در روده بزرگ صورت می گیرد، لذا می توانید آن را دفع کنید.



          ساعت 7 تا 9 صبح:

          جذب مواد مغذی صورت می گیرد، پس بهتر است صبحانه بخورید.

          افرادی که بیمار می باشند، بهتر است صبحانه را در ساعت 6 و 30 دقیقه میل کنند.

          کسانی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند، بهترین ساعت صرف صبحانه برای آنها،

          ساعت 7 و 30 دقیقه می باشد و کسانی که اصلا صبحانه نمی خورند، بهتر است عادت خود را

          تغییر دهند و در ساعت 9 تا 10 صبح صبحانه بخورند.
          دیر خوابیدن و دیر بلند شدن از خواب، باعث می شود مواد سمی از بدن دفع نشوند.

          از نصفه های شب تا ساعت 4 صبح، مغز استخوان عملیات خون سازی را انجام می دهد.

          در ایام تعطیل، بسیاری افراد تا دیر وقت بیدار می مانند و بعد از اتمام تعطیلات، با خستگی به

          سر کار می روند، چون اعمال بدنشان دچار سردرگمی شده است و نمی داند چه باید انجام دهد.



          پس همیشه، زود بخوابید و خواب آرامی داشته باشید .
          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

          https://t.me/Mostafatrader


          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

          https://t.me/signalhha

          نظر


          • #65
            عمر طولاني توام با سلامتآرزوي كهن آدمي ا ست

            نتيجه 25 سال تلاش مستمر پروفسور منوچهر جعفريان، متخصص و پژوهشگر برجسته علوم تغذيه

            او مي*گويد تغذيه صحيح عامل اصلي سلامت و عادت غذايي غلط كه در ميان ايرانيان تبديل به يك فرهنگ شده علت اصلي بيماري*هاست.
            طبق گفته او ايرانيان خوب تغذيه مي*كنند اما غلط و با اصلاح الگوي تغذيه*اي خود به* راحتي مي*توانيم 120 سال عمر كنيم و علاوه بر نوه*ها و نتيجه*ها، نديده*هايمان را هم ببينيم.
            پروفسور نقش اصلي تغذيه در پيشگيري از بيماري*ها و حفظ سلامت را تشريح كرد.
            دنيا رژيم*هاي لاغري را مردود مي*داند
            پروفسور جعفريان مي*گويد: «غذاها ربطي به چاقي يا لاغري ندارد.
            تئوري«كم بخور لاغر شوي» هنوز در ايران رايج است اما اين تئوري در دنيا رد شده.
            سوءتغذيه انسان را چاق مي*كند.
            در اثر سوءتغذيه*اي كه ما در ايران داريم، هورمون*هايي در بدن ترشح مي*شود و اين هورمون*ها باعث چاقي يا لاغري مي*شوند.
            ما بايد بدانيم نياز بدن چيست بعد غذاي مورد نياز آن را تهيه كنيم.
            او تاكيد مي*كند: ««كم بخور لاغر شوي» و كالري*شماري براي زمان قديم بود نه امروز.
            امروزه آن رژيم*هاي غذايي كه ديگر در اروپا و در دنيا هم رد شده سبب كوتاهي عمر، ريزش مو و سلب سلامتي مي*شود؛ زيرا بدن افراد در اثر اين رژيم*ها چربي*هاي باوفا را از دست مي*دهند
            و اين چربي*ها دو ماه بعد با عنوان «يو*يو افكت» برمي*گردند.
            سوال اصلي اين است كه چطور چربي*هايي كه خالي مي*شوند و بدن را ترك مي*كنند دوباره برمي*گردند و فرد را چاق مي*كنند؟»
            او با ادبيات ساده و مثال*هايي روان با تشريح چرايي چاقي افراد بعد از تخليه چربي مي*گويد: «چربي*ها در سلول*هاي آ. دي. فسفته جمع مي*شوند زماني كه اين سلول*ها از چربي* تخليه مي*شوند بدن شروع مي*كند به تكثير اين سلول*ها و يك ميليون سلول تبديل به 10 ميليون مي*شود؛
            اين انبارهاي جديد صبر مي*كنند تا غذاي جديد وارد بدن شود.
            با ورود غذا سلول*ها چند برابر شده، غذا را دريافت كرده و فرد را از اول هم بيشتر چاق مي*كنند.
            براي سلامتي*تان بخنديد؛ ببخشيد؛
            فراموش كنيد دكتر جعفريان مي*گويد: «خنديدن، بخشيدن، فراموش كردن »
            سه عامل مهم براي سلامت روح و روان است.
            سلامتي براي ما همه چيز نيست اما بدون آن همه چيز براي ما هيچ است.
            سلامتي بزرگ*ترين نعمتي است كه خداوند متعال به ما عنايت كرده اما چون آن را به صورت رايگان در اختيار ما قرار داده و ما براي چيز رايگان ارزش قايل نمي*شويم قدر سلامتي را هم نمي*دانيم.
            اگر ميلياردها پول پرداخت مي*كرديم امكان نداشت اجازه بدهيم اين بدن مريض شود
            اما براي حفظ آن نمي*كوشيم.
            ما بايد به*طور قطع به عمر 120سال برسيم و تنها راه آن حفاظت از سلامت بدن است.»
            خوب غذا مي*خوريم اما غلط
            اين پژوهشگر تغذيه كه مبدع طرح «دهكده سلامتي» است، مي*گويد:
            «در ايران نياز بدن را نمي*دانيم فقط شكم را پر مي*كنيم.
            اگر بدانيد بدن*تان به چه منابع تغذيه*اي نياز دارد و آن را براي سلول*هاي بدن تهيه كنيد، تمام سلول*ها از شما ممنون مي*شوند. خوب غذا مي*خوريم اما غلط.
            بايد بيشتر از ميوه*جات و سبزيجات استفاده كنيم و از گوشت فاصله بگيريم.
            گوشت در تغذيه جهاني روز به روز بيشتر محكوم مي*شود.
            تمام دنيا به گياه*خواري برگشته است.
            در كشورهاي ژاپن، سوييس و آمريكا رويكرد غذايي به سمت گياه*خواري پيش مي*رود.
            ما دو نوع تغذيه داريم: تغذيه جسم، تغذيه روح.
            تغذيه جسم نياز به همان پنج ماده غذايي شامل پروتئين*ها، كربوهيدرات*ها، چربي*ها، ويتامين*ها و املاح است.
            تغذيه روح هم وابسته به پنج فاكتور است كه شامل هدف*دار بودن، اعتماد داشتن به ديگر انسان*ها، اعتقاد، عشق و اراده است.
            جالب است بدانيد طبق يافته*هاي معتبر پروفسور، فقدان هريك از اين پنج عامل روحي جذب غذا را در جسم دچار مخاطره كرده و موجب سوءتغذيه و بيماري مي*شود.
            اينجاست كه ارتباط تنگاتنگ تغذيه روح و جسم با هم ثابت مي*شود.
            مرغ*هاي خوشبخت سبوس مي*خورند
            دكتر جعفريان به*سبك غلط طبخ در ايران اشاره كرده و مي*گويد:
            «اين طبخ غلط باعث شده سبوس و پوسته ارزشمند گندم يا برنج در ايران دور ريخته شود.
            با دور ريختن پوسته گندم و برنج با دست خود اين پل را خراب مي*كنيم.
            اگر آب برنج آبكشي*شده را به آزمايشگاه بفرستيد، مي*بينيد كه سرشار از ويتامين ب1 است.
            تمام املاح و نياز بدن در پوست گندم است كه اين پوست جداسازي شده
            و در اختيار مرغ*هاي خوشبخت قرار داده مي*شود.
            آرد سفيد زندگي را كوتاه مي*كند.
            ما در فرآيند آزمايشي در آزمايشگاه دو دسته موش را انتخاب كرديم.
            به يك دسته آرد سفيد داديم. همه موش*ها بعد از دو هفته مردند.
            اما به موش*هاي دسته دوم در سالن ديگر گندم با سبوس داده شد بعد از دو هفته مشاهده كرديم همه مي*جهيدند.
            اينجا ثابت مي*شود كه آرد سفيد كشنده است.
            در كشور سوييس سبوس* گندم يا برنج در بسته*هاي كوچك به قيمت يك فرانك فروخته مي*شود.
            در ايران مشاهده كردم كه سبوس*ها در كيسه*هاي بزرگ مقابل نانوايي قرار دارد.
            با خود گفتم چه نانواي ثروتمندي... از او پرسيدم چند گرمي از اين سبوس*ها به من مي*دهيد گفت: همه را برداريد.
            گفتم چه خوب من ديگر نمي*روم سوييس.
            نانوا گفت: اين كيسه را اينجا گذاشتيم كه در زمستان از آن استفاده كنيم.
            زمستان خانم*ها به خاطر لغزندگي زمين مي*خورند.
            ما اين سبوس*ها را كف زمين مي*پاشيم تا مردم زمين نخورند...
            »سبوس بدن*مان را چربي*زدايي مي*كند او تاكيد مي*كند: «اگر مردم بدانند سبوس در زندگي روزمره چه خاصيتي دارد هرگز اين برخورد را با اين ماده حياتي نخواهند داشت.
            سبوس چربي*هاي اضافي را همراه صفرا مي*گيرد
            و از سيستم گوارش جدا مي*كند.
            صفرا را به جاي اول خود بازمي*گرداند و چربي را دفع مي*كند.
            سبوس بخوريد و بعد از سه هفته به آزمايشگاه برويد.
            خواهيد ديد كه كلسترول شما چقدر پايين آمده است.
            سبوس را از نانوايي*ها تهيه كنيد و هر صبح در يك ليوان شير حل كرده مصرف كنيد.
            بهترين سبوس در پوست سيب است كه سرشار از پكتين است
            و اجازه نمي*دهد علاوه بر چربي املاح خطرناك مثل سرب و جيوه در بدن باقي بماند.
            »«سه» عاملي كه عمر را كوتاه مي*كند
            به گفته پروفسور اثبات شده
            چاقي،
            بي*خوابي
            و نااميدي
            سه عاملي هستند كه عمر را كوتاه مي*كنند.
            او در پايان تاكيد مي*كند: «اگر مي*خواهيد 120 سال عمر كنيد و سالم بمانيد،
            شب*ها غذاي پختني نخوريد.
            پنج عضو بدن هرگز نمي*خوابند: مغز، قلب، ريه، كبد، كليه*ها.
            يك ماه از سال روزها روزه مي*گيريد.
            يازده ماه از سال را هم شب*ها روزه بگيريد
            و تاثير آن را در سلامتي ببينيد.
            سعي كنيد ساعت شش عصر به بعد چيزي نخوريد.
            عصرانه بخوريد.
            وعده غذايي سنگين براي شام باعث مي*شود قلب با فشار بيشتري خون را پمپاژ كند
            و اعضايي كه در طول شب بايد استراحت كنند مجبور به كار باشند.
            بياييد مثل ساير كشورهاي دنيا عصرانه بخوريم
            و از مصرف غذاهاي پختني براي شام اجتناب كنيم
            و با مصرف يك وعده غذايي سبك سلامت بدن*مان را حفظ كنيم.»

            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

            https://t.me/Mostafatrader


            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

            https://t.me/signalhha

            نظر


            • #66
              این ذرت مکزیکی اونقدی که تو ایران شغل درست کرده
              تو مکزیک نکرده..!


              نظر


              • #67
                فکر کنم سال پنجاه و نه بود که برای اولین بار چشممون به جمال ساندیس پاکتی روشن شد. البته اون موقعها ساندیس فقط آب انگور بود و روان گردان و اکس و اینا قاطیش نمی کردن، بعد هم هنوز بی آبرو نشده بود و ما خودمون خیلی دوست داشتیم ساندیس بخوریم با یام یام.
                اولین بار که ساندیس خریدیم، بزرگترین مشکلمون این بود که چجوری درش رو باز کنیم و اون نی رو داخلش کنیم. البته بعدها فهمیدیم که بدترین جا برای وارد کردن نی به ساندیس همونجاییه که علامت زدن و بهترین جا هم همانا ته پاکت ساندیسه.
                اینارو گفتم که بدونید همین ساندیس یه روزگاری اینقدر عزیز بود که خانومای کدبانو پاکتهای خالیش رو هم دور نمی ریختند و با دوختن آنها در کنار هم زنبیلهای خرید رنگارنگ واسه خودشون درست می کردن.
                خدا هیچ عزیزی رو مثل ساندیس خار نکنه.

                نظر


                • #68
                  سقوط قیمت سکه تا مرز ۶۰۰ هزار تومان

                  یک کارشناس بازار سرمایه، از کاهش قیمت سکه تا مرز ۶۰۰ هزار تومان خبرداد.

                  مجید محمد علی زاده آرانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عرضه ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار سکه پیش فروش شده از ۲۹ فروردین ماه گفت: قیمت سکه از ۸۰۰ هزار تومان کنونی تا مرز ۶۰۰ هزار تومان کاهش خواهد یافت.
                  وی تصریح کرد: البته این امر به انجام تعهدات بانک مرکزی مبنی بر ارائه این حجم سکه در بازار وابسته است.

                  این کارشناس بازار سرمایه همچنین از کاهش نرخ ارز خبرداد و بیان داشت: با عرضه سکه های پیش فروش شده از سوی بانک مرکزی ضمن کاهش قیمت سکه، بازار ارز نیز متاثر از این امر، با کاهش قیمت مواجه خواهد شد.
                  علی زاده آرانی در عین حال، آرامش نسبی در بازار سکه و ارز را کوتاه مدت ذکر کرد و افزود: نوسان اقتصادی جهان و تاثیر گذاری آن بر اقتصاد داخلی از عواملی اصلی عدم تداوم ثبات در بازار سکه و ارز است.
                  با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                  https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                  پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                  https://t.me/Mostafatrader


                  نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                  https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                  کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                  https://t.me/signalhha

                  نظر


                  • #69
                    دو شاگرد دبیرستان نزد معلم خود آمده و پرسیدند :
                    - استاد اصولا منطق چیست ؟
                    معلم کمی فکر کرد و جواب داد : گوش کنید ، مثالی می زنم ، دو مرد پیش من می آیند. یکی تمیز ودیگری کثیف من به آن ها پیشنهاد می کنم حمام کنند.شما فکر می کنید ، کدام یک این کار را انجام دهند ؟
                    هردو شاگرد یک زبان جواب دادند : خوب مسلما کثیفه !
                    معلم گفت : نه ، تمیزه . چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر آن را نمی داند.پس چه کسی حمام می کند ؟
                    حالا پسرها می گویند : تمیزه !
                    معلم جواب داد : نه ، کثیفه ، چون او به حمام احتیاج دارد.وباز پرسید :
                    خوب ، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند ؟
                    یک بار دیگر شاگردها گفتند : کثیفه !
                    معلم دوباره گفت : اما نه ، البته که هر دو ! تمیزه به حمام عادت دارد و کثیفه به حمام احتیاج دارد. خوب بالاخره کی حمام می گیرد ؟
                    بچه ها با سر درگمی جواب دادند : هر دو !
                    معلم بار دیگر توضیح می دهد : نه ، هیچ کدام ! چون کثیفه به حمام عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد!
                    شاگردان با اعتراض گفتند : بله درسته ، ولی ما چطور می توانیم تشخیص دهیم ؟هر بار شما یک چیزی را می گویید و هر دفعه هم درست است
                    معلم در پاسخ گفت : خوب پس متوجه شدید ، این یعنی: منطق !
                    و از دیدگاه هر کس متفاوت است

                    نظر


                    • #70
                      «فاطمه طاهری» بازیگر پیشکسوت درگذشت

                      «فاطمه طاهری» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون صبح امروز درگذشت.






                      «فاطمه صفر طاهری اصفهانی» صبح امروز -17 فروردین- بر اثر سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه تلاش پزشکان به نتیجه نرسید و این هنرمند پیشکسوت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

                      بنا بر این گزارش، فاطمه طاهری متولد سال 1318 در تهران بود و فعالیت هنری خود را از سال 1336 با حضور در تئاتر آغاز کرد.
                      این هنرمند فقید بازی در سینما را با حضور در فیلم تحفه ها در سال 66 آغاز کرد و در کارنامه خود حضور در فیلم ها و سریال هایی نظیر گل پامچال، سایه همسایه، خاله سارا، طوبی، روز باشکوه، پهلوانان نمی میرند، زیر بام های شهر، دبیرستان خضرا، هامون، سفر جادویی، انفجار در اتاق عمل، شهر در دست بچه ها، نرگس، دیدار در استانبول، رابطه پنهانی، طعمه، مستاجر، آبادانی ها، جای امن، مهریه بی بی، راه افتخار، بی قرار، مرد آفتابی،زن امروز، تارهای نامرئی، طوطیا، شوخی، دختری به نام تندر، مهمان مامان، پشت پرده مه و گرگ و میش دارد.
                      «دارا و ندار» به کارگردانی مسعود ده نمکی آخرین کار او در تلویزیون به شمار می رود.

                      روحش شاد و یادش گرامی باد .
                      با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                      https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                      پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                      https://t.me/Mostafatrader


                      نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                      https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                      کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                      https://t.me/signalhha

                      نظر


                      • #71
                        عبور ناو هواپیمابر "اینترپرایز" آمریکا از کانال سوئز به سمت خلیج فارس

                        ناو هواپیمابر "اینترپرایز" آمریکا، با عبور از کانال سوئز به سمت خلیج فارس در حرکت است.






                        به نقل از روزنامه الیوم السابع، ناوهواپیمابر "اینترپرایز" بزرگترین ناو هواپیمابر جهان که با سوخت هسته ای فعالیت می کند از دریای مدیترانه وارد دریای سرخ شد تا با عبور از اقیانوس هند، دریای عمان و تنگه هرمز، در خلیج فارس مستقر شود.

                        این ناوهواپیما بر به وزن 85 هزار تن به همراه شناورهای نظامی همراه اش در میان تدابیر شدید امنیتی روز چهارشنبه از کانال سوئز عبور کردند.
                        در هنگام عبور این ناو هواپیمابر و شناورهای همراه، راه های منتهی و موازی با کانال سوئز بسته شده و 5 شناور جنگی و یک زیردریایی اتمی نیز "اینترپرایز" را همراهی می کنند. همچنین عبور این ناو هواپیمابر از کانال سوئز حدود 12 ساعت طول کشید.
                        اینترپرایز نخستین ناوهواپیمابر جهان است که با سوخت هسته ای فعالیت می کند. طول این شناور 342 متر است و درسال 1952 با هزینه 451 میلیون دلار ساخته شد. 5828 نفر نیز در این شناور جنگی مستقر هستند.
                        این آخرین ماموریت اینترپرایز است و این ناوهواپیمابر بعد از 50 سال فعالیت، بازنشسته می شود.
                        اینترپرایز در بسیاری از جنگ ها از جمله جنگ آمریکا علیه عراق در سال های 1991 و 2003 مشارکت داشت.
                        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                        https://t.me/Mostafatrader


                        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                        https://t.me/signalhha

                        نظر


                        • #72


                          دختري به كوروش كبيرگفت:من عاشقت هستم.كوروش
                          گفت:لياقت شما برادرم است كه از من زيباتر است و پشت سر شما
                          ايستاده،دخترك برگشت و ديد كسي* نيست.كوروش گفت:اگر عاشق بودي پشت سرت را
                          نگاه نمي*كردي.



                          نظر


                          • #73
                            سن ذهن شما چقدر است؟

                            این یک بازی که در آن سن ذهن شما را حدس می زنه.(اینم چینی ها ساختند .دست شون درد نکنه.)
                            برروی لینک زیر کلیک کنید و سپس دکمه استارت را بزنید بعد از محو شدن اعداد، از کوچک تا بزرگ را به ترتیب بزنید در آخر آزمون سن ذهن شما را محاسبه می کند...


                            وجدانی هر کس امتحان داد جوابش را اینجا بزنه.با سن اصلی خودش

                            نظر


                            • #74
                              من 29 سالمه و سن ذهن منو داده 34

                              نظر


                              • #75
                                من 26 سالمه و سن ذهنمم 26 هستش

                                نظر

                                پردازش ...
                                X