اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

زنگ تفریح

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید






  • ما انسان*ها دارای ویژگی*های شخصیتی مختلفی هستیم، تفاوت این ویژگی*ها در افراد موجب می*شود که مادر موقعیتی یکسان رفتارهای متفاوتی از دیگران داشته باشیم….
    یکی از این خصوصیات شخصیتی که به دلیل تاثیر بر همه جنبه*های زندگی ما توجه زیادی را به خود جلب کرده است، «درون*گرایی» و بعد دیگر آن «برون*گرایی» است. برای آگاهی از چگونگی تاثیر این ویژگی بر زندگی در آغاز بهتر است با تعریف این مفاهیم آشنا شویم.
    «درون*گرایی» رفتاری است که با دیدگاه درونی، ذهنی همراه است. فرد «درون*گرا» آمادگی بیشتری برای خودداری و تسلط بر نفس از خود نشان می دهد. این افراد کمتر تمایل به حضور درجمع دارند و بیشتر دقت خود را به مطالعه و فعالیت*های ذهنی انفرادی می*گذرانند.
    «برون*گرایی» رفتاری است که با دیدگاه عینی و خارجی مشخص شده و با فعالیت عملی بالاتری همراه است، افراد «برون*گرا» از آمادگی کمتری برای تسلط بر نفس خویش برخوردارند. معمولا نسبت به افراد درونگرا اعتماد به نفس بالاتری دارند بودن در جمع و فعالیت های گروهی را بر فعالیت های انفرادی ترجیح می دهند.
    در گذشته تصور می شد که یکی از دو بعد «درون*گرایی» بر دیگری از ارجحیت دارد. اما مطالعات اخیر نشان داده اند که چنین فرضی صحت نداشته و هر از این ویژگی ها دارای نقاط ضعف و قوتی است. در جدول زیر مهمترین تفاوت های افراد «برون*گرا» و «درون*گرا» در حیطه های مختلف که سبب تفاوت خواسته ها، نیازها، علایق و در نتیجه احساسات و رفتارهای آنها می شود، مطرح شده است.
    «برون*گرایی»
    حل مساله: تمایل به با صدای بلند فکر کردن، خطور کردن بهترین راه حل ها به ذهن در هنگام حرف زدن، نادیده گرفتن نظرات دیگران، علاقه به شرکت در بحث های گروهی به منظور حل مشکل
    ارتباطات: ترجیح ارتباط رو در رو در صورت امکان، تمایل به دیدن واکنش ها و رفتارهای غیرکلامی، نیاز به بازخورد فوری، عدم علاقه به نوشتن خاطرات روزانه یا ایمیل های طولانی، جستجو برای یافتن فرصت هایی جهت گفتگو و فعالیت های اجتماعی
    تصمیم گیری: دریافت اطلاعات از دیگران قبل از تصمیم گیری تمایل به سریع عمل کردن در موقع بحرانی
    تعاملات بین فردی: انرژی گرفتن از تعامل با دیگران و احساس تخلیه انرژی به واسطه تحمل تنهایی به مدت طولانی، داشتن دوستان و آشنایان زیاد
    توجه و تمرکز: تمرکز زیاد روی افراد و اشیا دور و بر، ناتوانی در تمرکز به هنگام سکوت، خسته شدن از اجبار به نشستن و توجه طولانی مدت به یک شی یا موضوع، اهمیت ندادن به عوامل مزاحم
    نقاط قوت طبیعی: انرژی دادن به افراد و گروه ها، توانایی سریع عکس العمل نشان دادن، به وجود آمدن احساس شور و هیجان، آشنا کردن افراد به یکدیگر
    نقاط ضعف طبیعی: ندادن فضا به دیگران برای صحبت کردن، توجه نکردن به اطلاعات دیگران، ننوشتن درباره مشکلات، واکنش نشان دادن قبل از فکر کردن
    چگونه باعث آزار دیگران می شوند: با صحبت کردن و جلب توجه زیاد و اجازه ندادن به دیگران برای مطرح کردن خود در جمع
    سوء تعبیر دیگران در مورد آنها: شاید دیگران انها را افرادی خودخواه که برای دیگران ارزشی قائل نیستند تصور کنند.
    «درون*گرایی»
    حل مسئله: تمایل به پردازش درونی اطلاعات، خطور کردن بهترین راه حل ها به هنگام سکوت و تنهایی، نیاز به افزایش دانش و آگاهی قبل از بحث درباره مشکل مورد نظر
    ارتباطات: ترجیح دادن ایمیل و پیام های صوتی، اجتناب از تعاملات غیرضروری، عدم علاقه به هدر دادن وقت با بحث و گفت و گو، تمایل به فکر کردن قبل از عمل، عدم علاقه به جلسات و ملاقات های طولانی مدت، جستجو برای یافتن فرصت هایی جهت تنهایی و سکوت
    تصمیم گیری: تصمیم گیری مستقل دو بدون دخالت دیگران برایشان خوشایندتر است، نیاز داشتن به زمان قبل از شروع فعالیت
    تعاملات بین فردی: احساس تخلیه انرژی به واسطه تعاملات زیادی، اجتماعی و نیاز به تنهایی برای نیرو گرفتن دوباره، بودجه بندی دقیق” زمان مخصوص به دیگران”
    توجه و تمرکز: تمرکز زیاد روی افکار و نظرات درونی، اغلب مشغول گفتگوی درونی بودن، لذت بردن از تمرکز در سکوت بر یک موضوع، ناراحت شدن از عوامل مزاحم
    نقاط قوت طبیعی: آرام کردن افراد و گروه ها، ارزیابی موقعیت قبل از عمل کردن، گوش دادن به نظرات دیگران، مستقل عمل کردن
    نقاط ضعف طبیعی: ناتوانی از در میان گذاشتن افکارشان با دیگران، مشورت نگرفتن از دیگران، تاکید بیش از حد بر نوشتن، فکر کردن خیلی زیاد قبل از اقدام به عمل
    چگونه باعث آزار دیگران می شوند: با ناتوانی در ابراز عقاید، شرکت نکردن در بحث ها یا واکنش نشان ندادن نسبت به حرف های دیگران
    سوء تعبیر دیگران در مورد آنها: ممکن است دیگران به اشتباه آنها را افرادی کناره گیر، خجالتی و غیرصمیمی تلقی کنند.
    آشنایی ما با ویژگی های شخصیتی خود و اطرافیان مان باعث می شود که با پذیرش این تفاوت ها و احترام گذاشتن به آنها در برخورد با دیگران رفتار معقولانه تری داشته باشیم.
    آزمون «برون*گرایی»
    آزمون زیر به شما کمک می*کند تا حدس و گمان*هایی را که در مورد این جنبه از شخصیت*تان دارید به یقین تبدیل کرده و با توجه به شناخت و آگاهی که در مورد خودتان به دست آورده*اید، در انتخاب شریک زندگی معقولانه تر عمل کنید.
    عبارات زیر را با دقت خوانده و با انتخاب یکی از گزینه های بلی یا خیر به آنها پاسخ دهید.
    عبارت
    ۱٫آیا شمار سرگرمی های متنوعی دارید؟
    ۲٫آیا فرد پرحرفی هستید؟
    ۳٫آیا نسبتا با نشاط و سرزنده هستید؟
    ۴٫آیا می توانید در یک مهمانی شاد شرکت کرده و لذت ببرید؟
    ۵٫آیا از ملاقات با افراد جدید لذت می برید؟
    ۶٫آیا معمولا در موقعیت های اجتماعی، حضور غیرفعال دارید؟
    ۷٫آیا علاقه زیادی به گردش کردن دارید؟
    ۸٫آیا مطالعه را به ملاقات با مردم ترجیح می دهید؟
    ۹٫آیا دوستان زیادی دارید؟
    ۱۰٫آیا خود را فرد بی قیدی می دانید؟
    ۱۱٫آیا معمولا در پیدا کردن دوستان تازه پیشقدم می شوید؟
    ۱۲٫ آیا وقتی با دیگران هستید، اغلب ساکت می مانید؟
    ۱۳٫ آیا می توانید به آسانی به یک مهمانی نسبتا کسل کننده، جان ببخشید؟
    ۱۴٫ آیا دوست دارید برای دوستان خود لطیفه و داستان های خنده دار تعریف کنید؟
    ۱۵٫آیا معاشرت با مردم را دوست دارید؟
    ۱۶٫ آیا در گفتگو با مردم، معمولا حاضرجواب هستید؟
    ۱۷٫آیا دوست دارید کارهایی را که سرعت عمل لازم دارند، انجام دهید؟
    ۱۸٫ آیا اغلب فعالیت هایی بیشتر ازآنچه وقت در اختیار دارید، به عهده می گیرید؟
    ۱۹٫آیا می توانید یک مهمانی راه بیندازید؟
    ۲۰٫آیا هیجان و شلوغی زیاد در اطرافتان را دوست دارید؟
    ۲۱٫آیا دیگران فکر می کنند شما فرد با نشاط و دل زنده ای هستید؟
    نمره گذاری:
    برای به دست آوردن نمره نهایی به هر گونه بلی یک امتیاز و هر گزینه خیر، امتیاز بدهید. البته در سوالات ۶، ۸ و ۱۲ نمره گذاری به صورت معکوس انجام می شود، یعنی به گزینه بلی، امتیاز و به گزینه خیر یک امتیاز تعلق می گیرد. در پایان، امتیاز همه ۲۱ عبارت را با هم جمع کنید.
    تفسیر نتایج
    نمره بالاتر از ۱۴:
    احتمالاً شما فرد برونگرایی هستید و از این رو شما برای اداره امور زندگی خویش به انگیزه ها ومحرک های قوی نیاز دارید. احتمالاً شما بیشتر دارای دیدگاه عینی و خارجی بوده و دارای فعالیت عملی عالی هستید.ولی میزان تسلط بر نفستان نسبت به افراد درون گرا کمتر است. شما مایلید که بر محیط اطراف خود تاثیر گذارده و به رقابت با دیگران پرداخته و در مجامع عمومی بیشتر ظاهر می شوید.
    نمره پایین تر از ۱۴:
    امتیاز شما گویای این است که احتمالاً فرد درونگرایی هستید. شما برای شروع یا ادامه دادن کارها و فعالیت هایتان به انگیزه ها و محرک های خیلی قوی نیاز ندارید. افراد درون گرا دارای دیدگاه درونی و ذهنی هستند و آمادگی بیشتری را باری خودداری و تسلط بر نفس خویش از خود نشان می دهند. احتمالاً شما ترجیح می دهید اوقات خود را به مطالعه گذرانده و بیشتر تنها باشید و چون از تنهایی لذت می برید، کمتر مایل به معاشرت با دیگران هستید.
    گاهی وقت ها، بعضی از ما به دلیل زندگی با افرادی که از نظر این ویژگی شخصی با ما تفاوت دارند، دچار تعارض هایی می شویم. از آنجایی که همیشه تغییردادن خودمان، راحت تر از تغییر دادن دیگران است، راهکارهای زیر می توانند به ما کمک کنند تا از میزان برونگرایی یا درونگرایی خود بکاهیم و بدین ترتیب با دوست یا اعضای خانواده مان صمیمت و سازگاری بیشتری داشته باشیم.
    راهکارهایی برای «درون*گرا»
    ۱-شرکت در فعالیت های جمعی مورد علاقه
    ممکن است از اینکه به مهمانی یا گردش برویم خوشمان نیاید. اما به هر حال هر یک از مابه موضوعاتی مانند یک فعالیت هنری (مانند نقاشی) یا ورزشی (مثل والیبال) و … علاقه مندیم و از انجام دادن آنها لذت می بریم بهتر است که این کارها را به صورت گروهی انجام دهیم. در نظر داشته باشیم که منظور از ارتباط اجتماعی فقط شرکت در مهمانی نیست.
    ۲-بالا بردن اطلاعات
    گاهی اوقات اتفاق می افتد که ما در جمعی حضور داریم، همه در حال حرف زدن هستند و ما احساس می کنیم که هیچ حرفی برای گفتن نداریم. بهتر است قبل از حضور در جمع موضوعات احتمالی مورد بحث را پیش بینی کرده و در مورد آنها اطلاعاتی به دست آوریم.
    ۳-ابراز احساسات در خانواده
    برای اینکه بتوانیم احساسات مثبت و منفی خود را به دیگران ابراز کنیم، باید این کار را از صمیمی ترین عضو خانواده یا دوستمان شروع کنیم. اگر ما خود را موظف کنیم که هر روز حداقل یک بار در مورد احساساتمان با شخصی صحبت کنیم، کم کم به این کار عادت خواهیم کرد.
    راهکارهایی برای «برون*گراها»
    ۱-شمردن اعداد
    اگر ما افراد برونگرا هستیم با خود تمرین کنیم که قبل از زدن حرفی یا انجام عملی تا ۱۰ بشماریم، واکنش های معقول تر و سنجیده تری خواهیم داشت، چه بسا در بعضی موارد تصمیم بگیریم که صحبت نکنیم و به دیگران نیز اجازه دهیم تا نظراتشان را مطرح کنند.
    ۲-فرصت دادن به دیگران
    می توانیم از یکی از اعضای خانواده یا دوست صمیمی مان تقاضا کنیم که هر گاه در جمعی زیاد صحبت می کنیم و به دیگران اجازه حرف زدن نمی دهیم، با یک کلمه رمزی ما را متوجه این موضوع کند.
    ۳-شناختن علاقه فردی
    یک انسان هرقدر هم برونگرا باشد، باز هم فعالیت انفرادی هست که از انجام آن لذت ببرد. شناسایی این علاقه و پرداختن به آن کمک می کند تا افراد برونگرا لذت بردن از تنهایی را نیز تجربه کنند و از تنهایی بی تاب نشوند.
    منبع : Borna .com












    نظر


    • عجایب شگفت انگیز و از بین رفته جهان !!

      در جهان زیبایی هایی وجود داشته که امروز دیگر وجود ندارند و بر اثر زلزله، جنگ و غیره از بین رفته اند. در زیر به بعضی از این عجایب اشاره می*کنیم.
      ۱. بت بامیان
      طالبان درسال ۲۰۰۱ بت بامیان را از بین بردند. این مجسمه ها از شن و ماسه ساخته شده و چهره شان رنگ آمیزی شده بود.

      ۲. باغ های معلق بابل
      گفته می شود که این باغ ها در قرن دوم قبل از میلاد در نتیجه چند زمین لرزه از بین رفتند. این باغ ها در عراق واقع بوده و دارای گیاهان و حیواناتی بودند که از سراسر جهان به آنجا آورده شده بود.

      ۳. معبد آرتمیس
      این معبد یونانی ۳ بار بازسازی و ترمیم شد ولی سرانجام در سال ۴۰۱ قبل از میلاد فروریخت. در سال ۲۶۸ بعد از میلاد، حمله اقوام آلمانی این معبد را کاملا ویران کرد.

      ۴. مجسمه زئوس
      این مجسمه که در معبد زئوس در یونان قرار داشت، به قسطنطنیه منتقل شد و در آنجا در سال ۴۷۵ بر اثر آتش سوزی از بین رفت. ولی بعضی معتقدند که این مجسمه در سال ۴۲۵ در همان معبد آتش گرفت و از بین رفت.

      ۵. آرامگاه هالیکارناسوس
      این آرامگاه بین سال های ۳۵۰ تا ۳۵۳ قبل از میلاد ساخته شد ولی پس از ۱۶ قرن، زمین لرزه های پی در پی آن را تخریب کرد.

      ۶. مجسمه عظیم رودس
      این مجسمه به منظور بزرگداشت پیروزی رودس بر پادشاه قبرس ساخته شده بود و در سال ۲۲۶ قبل از میلاد در پی یک زمین لرزه تخریب شد.

      ۷. فانوس دریایی اسکندریه
      هدف از ساخت این فانوس هدایت دریانوردانی بود که به سوی بندر اسکندریه در حرکت بودند. ۳ زمین لرزه در سال های ۹۶۵، ۱۳۰۳ و ۱۳۲۳ این فانوس دریایی را تخریب کردند.

      ۸. گنج های فراعنه
      تقریبا همه مقبره های واقع در دره پادشاهان مصر تخریب شدند، به جز مقبره توت عنخ آمون که در سال ۱۹۲۲ کشف شد. بعضی تاریخدانان معتقدند که این مقبره ها در زمان حکومت دوازدهمین سلسله پادشاهان مصر موردحمله قرار گرفت.
      ۹. آرامگاه چنگیزخان
      دیرینه شناسان سال ها است که بر سر محل قرار گرفتن آرامگاه چنگیز اختلاف نظر دارند. چنگیزخان در سال ۱۲۲۷ قبل از مرگ خود وصیت کرده بود که محل به خاک سپردنش افشا نشود. گفته می شود پیکر این امپراطور مغول به مغولستان بازگردانده شده ولی مکان آن مشخص نیست.

      ۱۰. شهر گمشده آتلانتیس
      افلاطون می گوید آتلانتیس یکی از قدرتهای دریایی عمده بود که پس از حمله ناموفق به آتن، در دریا غرق شد.

      ۱۱. جام مقدس
      این جام همیشه مورد توجه بوده و مکان و شکل ظاهری آن همواره مورد سوال بوده است. این جام موضوع اصلی بسیاری از افسانه ها و کارهای هنری مانند نقاشی ها و فیلم ها بوده است.


      منبع: afkarnews.ir

      نظر


      • معمای زمان


        پرسش ۱
        مدت زمانی که دو ساعت دیگر تا نیمه شب باقی است نصف مدت زمانی است که یک ساعت دیگر تا نیمه شب زمان داریم. هم اکنون ساعت چند است؟


        پرسش ۲
        کدام یک از این شکل ها با سه شکل دیگر متفاوت است؟







        منبع: just riddles and more

        نظر


        • پاسخ معمای زمان

          پاسخ ۱
          اگر الان ساعت ۹ شب باشد. دو ساعت دیگر یعنی ساعت ۱۱ شب یک ساعت دیگر تا نیمه شب زمان داریم که نصف مدت زمانی است که از ساخت ۱۰ تا نیمه شب باقی است.
          پاسخ ۲

          شکل A با سه شکل دیگر متفاوت است

          نظر


          • تست هوش و IQ




            تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در ۱۰ میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد (آسانی سوالات شما را گول نزند !!!)

            ۱- بعضی از ماهها ۳۰ روز دارند بعضی ۳۱ روز چند ماه ۲۹ روز دارد؟

            ۲- اگر دکتر به شما ۳ قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت ۱ قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

            ۳- من ساعت ۸ شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که ۹ صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

            ۴- عدد ۳۰ را به نیم تقسیم کنید وعدد ۱۰ را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟

            ۵- مزرعه داری ۱۷ گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز ۹ تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

            ۶- اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

            ۷- فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟

            ۸- اگر ۲ سیب از ۳ سیب بردارین چند سیب دارید؟

            ۹- حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟

            ۱۰- اگر اتوبوسی را با ۴۳ مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور ۵ مسافر را پیاده کنید و ۷ مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان ۸ مسافر پیاده و ۴ نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از ۱۴ ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟



            ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش


            ۷تا و بیشتر دانش اموز دبستان
            ۶ تا دانش اموز دبیرستان
            ۵ تا دانشجو
            ۲-۳ استاد دانشگاه
            ۱ مدیران ارشد . . . . .



            پاسخ تست ها

            ۱- تمام ماهها حداقل ۲۹ روز را دارند

            ۲- یک ساعت (شما یک قرص را در ساعت ۱ و دیگری را درساعت ۱/۵ و بعدی را در ساعت ۲ می خورید)

            ۳- ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت ۹ که برسد زنگ میزند که ساعت ۹ شب است

            ۴- حاصل ۷۰ است ( تقسیم بر نیم معادل ضرب در ۲ است)

            ۵- او ۹ گوسفند خواهد داشت

            ۶- کبریت

            ۷- سفید چون خانه ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب جنوب باشد

            ۸- همان۲ سیب

            ۹- هیچ( حضرت نوح بود نه حضرت موسی)

            ۱۰- خوب خودتونید دیگه( نام خودتان)

            نظر


            • مجموعه اس ام اس های فلسفی


              وفـاداری یک زن زمانی معـلوم میشود که مــردش هــیچ نداشته باشد
              وفـاداری یک مـرد زمانی معـلوم میشود کــه همــه چــیز داشـته باشـد . . .
              از قضاوت کردن دست بکش تا آرامش را تجربه کنی . . .
              “دیباک چوپوا”
              مهم نیست دیگران در مورد شما چگونه فکر می کنند
              مهم این است که تصویر ذهنی شما از خودتان چگونه است . . .
              بدترین راننده قانونمند در شهر بسیار بهتر از بهترین راننده قانون شکن رانندگی میکند
              ایمان به این معنا نیست که کشتی شما هیچگاه دچار طوفان نمیشود
              بلکه یعنی کشتی شما هیچگاه غرق نمیشود . . .
              من در رقابت با هیچکس جز خودم نمیباشم
              هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری است که انجام داده ام . . .
              (بیل گیتس)
              یک در آغوش کشیدن بیصدا میتواند برای قلبی محزون
              هزاران کلمه معنی داشته باشد . . .
              هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید
              شخص دیگری نفس های آخرش را میکشد
              پس دست از گله و شکایت بردارید و با داشته هایتان زندگی کنید . . .
              چیز های خوب به سراغ کسانی میروند که صبر میکنند
              اما چیز های بهتر به سراغ کسانی میروند که برایش تلاش میکنند . . .
              زبان هیچ استخوانی ندارد
              اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند . . .
              مراقب حرف هایتان باشید
              همیشه نگاهتان به اون بالا باشه
              تا دلتان از این پایین ها نگیره . . .
              گذران امروز ، برای شکایت از دیروز ، فردای بهترین نخواهد ساخت . . .
              برای اینکه انسان کاملی باشید لازم نیست حتما در یک رابطه قرار بگیرید
              شما به واسطه آنچه که هستید کاملید ، نه به واسطه آنکسی که با او هستید
              میگویند با دوستان مروت با دشمنان مدارا
              اما مشکل این است که این روزها نمیتوان آنها را از هم تشخیص داد . . .
              وقتی کسی به زندگیتان وارد میشود
              خدا اورا به دلیلی میفرستد
              یا برای درس گرفتن از او
              و یا برای ماندن با او برای همیشه . . .
              یادتان باشد ، وقتی خورشید میدرخشد
              هرکسی میتواند دوستتان داشته باشد
              در طوفان است که متوجه میشوید چه کسی واقعا به شما علاقه دارد . . .
              خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
              خوشبخت کسی است که با مشکلات مشکلی ندارد . . .
              گاهی دو نفر باید از هم فاصله بگیرند
              تا بفهمند چقدر نیازمند برگشتن به همدیگرند . .
              گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست
              چون مانع بازگشت شما به جاییست که از ابتدا نباید پا به آنجا میگذاشتید . . .
              فرار از مشکلات مسابقه ای است که هرگز در آن برنده نخواهید شد . . .
              گله نکنید که چرا شخصی با شما درست رفتار نمیکند
              اگر میدانید لیاقتتان بیشتر است
              چرا با او رابطه دارید ؟
              هیچوقت زیاد به خودتان سخت نگیرید
              چون دیگران این کار را برای شما انجام میدهند !
              هیچوقت بیش از حد عاشق نباش
              بیش از حد اعتماد نکن
              و بیش از حد محبت نکن
              چون همین بیش از حد
              به تو بیش از حد آسیب میرساند . . .
              منبع:RadsMs.com

              نظر


              • اولین فرمانده زن ایرانی





                فرمانده نیروی دریایی خشایارشاه آرتمیس Artemis نخستین زن دریانورد ایرانی است که درحدود ۲۴۸۰ سال پیش،فرمان دریاسالاری خویش را از سوی خشایارشاه هخامنشی دریافت کرد و اولین بانویی می باشد که در تاریخ دریانوردی جهان در جایگاه فرماندهی دریایی قرار گرفته است …

                آرتمیس Artemis نخستین زن دریانورد ایرانی است که درحدود ۲۴۸۰ سال پیش،فرمان دریاسالاری خویش را از سوی خشایارشاه هخامنشی دریافت کرد و اولین بانویی می باشد که در تاریخ دریانوردی جهان در جایگاه فرماندهی دریایی قرار گرفته است . در سال ۴۸۴ پیش از میلاد، هنگامی که فرمان بسیج دریایی برای شرکت در جنگ با یونان از سوی خشایارشا صادر شد، آرتمیس فرماندار سرزمین کاریه با پنج فروند کشتی جنگی که خود فرماندهی آنها را در دست داشت به نیروی دریایی ایران پیوست.
                در این جنگ که ایرانیان موفق به تصرف آتن شدند، نیروی زمینی ایران را ۸۰۰ هزار پیاده و ۸۰ هزار سواره تشکیل می داد و نیروی دریایی ایران شامل ۱۲۰۰ ناو جنگی و ۳۰۰ کشتی ترابری بود. همچنین آرتمیس در سال ۴۸۰ پیش از میلاد در جنگ سالامین Salamine که بین نیروی دریایی ایران و یونان درگرفت شرکت داشت و دلاوری های بسیاری از خود نشان داد و با ستایش دوست و آشنا روبرو شد.
                او در یکی از دشوارترین شرایط در جنگ سالامین، بادلیری و بیباکی کم مانند توانست بخشی از نیروی دریایی ایران را از خطر نابودی نجات دهد و به همین دلیل به افتخار دریافت فرمان دریاسالاری از سوی خشایارشا رسید.او به خشایارشا پیشنهاد ازدواج نیز داد که بدلایلی این پیوند صورت نگرفت. در سالهای دهه شصت میلادی (دهه چهل خورشیدی) نیروی دریایی ایران، برای نخستین بار ناو شکن بزرگی را به نام یک زن نام گذاری کرد و او «آرتمیس» بود. ناو شکن آرتمیس سالها بر روی آبهای خلیج فارس پاسدار سواحل ایران بود. ای کاش همیشه نامهایی ایرانی و پارسی زینت بخش جنگ افزارها، کشتی ها و هواپیماهای نظامی ایران می بود تا یاد سرداران این مرز و بوم در خاطره ها جاودانه بماند.
                منبع : صراط

                نظر


                • ۵ میوه عجیب و غریب!

                  دنیای میوه ها آنقدر بزرگ است که هر چند وقت یک بار میوه ای عجیب کشف می شود. این میوه ها ممکن است از پیوند چند میوه باشند و یا اینکه به صورت آزمایشگاهی تولید شده باشند اما برخی از آن ها به صورت طبیعی عجیب هستند.
                  جام کشکول؛ باشگاه خبرنگاران نوشت: تا به حال مطالبی در مورد میوه های عجیب منتشر شده است که در آن به تعدادی میوه بسیار نایاب با شکل های عجیب اشاره شده بود. این بار به سراغ میوه هایی رفته ایم که شاید ظاهری عجیب نداشته باشند اما در بیشتر دنیا فراموش شده هستند و کمتر ازآن ها استفاده می شود.

                  “Ackee “

                  این میوه به صورت بومی در مناطقی از جامائیکا پیدا می شود و این روزها به هر دلیلی زیاد ازآن استفاده نمی شود. خوردن این میوه به تجربه بسیار زیاد نیاز دارد چرا که تنها ماده زرد رنگی که در هسته آن وجود دارد قابل خوردن است. اگر از باقی میوه استفاده کنید دچار بیماری های خاصی مانند حالت تهوع خواهید شد. این میوه سرشار از ویتامین A و پروتئین است.

                  “میوه هیولا”

                  یکی از میوه های عجیب دنیا “میوه اژدها” است که نباید آن را با میوه هیولا اشتباه بگیریم. این میوه بسیار خوشمزه است و بومی مناطق جنوبی مکزیک و پاناما است. پوست سخت این میوه از هسته مرکزی خوشمزه ان محافظت می کند. این میوه شباهت زیادی به ذرت دارد و بوی بسیار ناخوشایندی می دهد. بوی بد این میوه حاصل از پوست سخت آن است.

                  “Urucu”

                  این میوه از جمله میوه های عجیب منطقه آمازون است و شباهت زیادی به خرچنگ ها دارد. البته برای رسیدن به قسمت خوشمزه باید پوست آن را جدا کنید و در داخل آن هسته هایی به رنگ قرمز دیده می شود که منابع غنی از ویتامین ها هستند. در گذشته از این میوه استفاده بسیار زیادی می شد.

                  “Ugli”

                  با کمی تغییر دادن حروف این میوه در زبان انگلیسی می توان از آن به نام میوه زشت یاد کرد. البته در واقعیت نیز یک میوه زشت به حساب می آید. این میوه از خانواده مرکبات است و شباهت بسیار زیادی به گریپ فروت و نارنگی دارد. این میوه نیز از جمله میوه های بومی جامائیکا است.

                  “Noi-na”

                  این میوه که به “سیب شکری” نیز معروف است بومی منطقه تایلند است. این میوه در رنگ های زرد و سبز وجود دارد و به سبک گریپ فروت خورده می شود. نکته جالب در مورد این میوه شیرین بودن آن و همچنین نحوه جداشدن آن است. این میوه به راحتی به قسمت تبدیل می شود.

                  نظر


                  • زن جوانی که با مغز متفکر خود ملکه گوگل شد

                    مغز متفکر بخش جستجوی گوگل و خدماتی همچون سرویس خبری گوگل، کتاب، تصاویر، نقشه، گوگل earth، تولبار گوگل، گوگل دسکتاپ، گوگل health، آزمایشگاه های گوگل و هر چیزی که در گوگل به جستجو مربوط میشود، در حقیقت توسط این خانم یعنی ماریسا مایر مدیریت و برنامه ریزی شده است.


                    وی در پروفایل خود در صفحه مدیران گوگل نوشته شده است که وی در سال ۱۹۹۹ به عنوان اولین زن مهندس در این شرکت مشغول به کار شده و از همان زمان هم امور مربوط به وب سرور و رابطهای کاربری گوگل را مدیریت می*کرده است.
                    تلاش* های این خانم منجر به ارائه و گسترش خدمات گوگل به بیش از ۱۰۰ زبان شده و بیش از ۱۰۰ ویژگی، ابزار، خدمات، سرویسها، محصولات و پروژه ها را در گوگل ارائه و مدیریت کرده است؛ در زمینه رابطهای کاربری و هوش مصنوعی کلی پتنت و امتیاز تجاری ثبت شده دارد.


                    در حال حاضر هم استاد بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه استانفورد در امور مربوط به برنامه نویسی کامپیوتر و مهندسی نرم افزار است. از سوی مجله نیوزویک به عنوان یکی از ۱۰ شخصیت آینده ساز در حوزه فناوری اطلاعات معرفی شده، و مجله فورچون هم او را جز ۵۰ زن جوان و مهم در آینده قلمداد کرده؛ مجله بیزینس ویک او را کارخانه ایده پردازی گوگل لقب داده است.

                    نظر


                    • ملاقات کوچکترین زن و مرد جهان


                      مسئولان ثبت رکوردهای جهانی گینس از اولین ملاقات کوچکترین زن و مرد جهان خبر دادند.
                      مسئولان ثبت رکوردهای جهانی گینس با اعلام این که این اولین بار است که کوچکترین زن و مرد جهان همدیگر را ملاقات کرده*اند، تصریح کرد: «چاندرا دانگی» و «جیوتی آمگه» با پوشیدن لباس*های سنتی کشور شان با یکدیگر دیدار داشتند.
                      «جیوتی» از کشور هند توانست سال گذشته میلادی در سن ۱۸ سالگی عنوان کوچکترین زن در قید حیات جهان را به خود اختصاص دهد. او دوست دارد بازیگران شود.


                      «جیوتی» گفت: ثبت اسمم در کتاب رکوردهای جهانی گینس باعث شد تا از کشورهای مختلف بازدید داشته باشم و این یکی از بزرگترین آرزوهایم بود.
                      «چاندار دانگی» نیز با قدی برابر با ۵۴/۶ سانتیمتر عنوان کوچکترین مرد جهان را به خود اختصاص داده است.
                      «چاندرا» که ساکن نپال است ۷۲ سال دارد و وزنش ۱۴/۵ کیلوگرم است.
                      «چاندرا» گفت: از این که اسم من به دلیل کسب این عنوان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد بسیار خوشحال هستم چرا که برای خانواده و کشورم یک افتخار محسوب می*شود.
                      خبرگزاری ایسنا

                      نظر


                      • اگر همیشه احساس خستگی میکنید، بخوانید




                        اگر نمی*دانید چرا اینقدر خسته*اید، این تست*ها کمکتان می*کند دلیل خستگی همیشگیتان را بفهمید.

                        وقتی فقط خستگی نیست … همه ما معمولاً خستگی زیادمان را به گردن زندکی پرمشغله*مان می*اندازیم. و خیلی وقت*ها حق هم داریم.
                        اگر همیشه احساس خستگی می*کنید، بد نیست ۲ تا ۳ هفته کمی در سبک زندگیتان تغییر ایجاد کنید. بیشتر بخوابید، برنامه*های اجتماعیتان را کمتر کنید، غذاهای مغذی بیشتری بخورید، مایعات بیشتری بنوشید، مولتی*ویتامین بخورید و مصرف کافئین و الکل را پایین بیاورید. اگر باز هم علائم خستگی را بعد از این تغییرات مشاهده کردید، دیگر نیاز به کمک متخصص دارید. خستگی بیش از حد می*تواند نشانه یک مشکل جسمی حادتر باشد که نیاز به درمان دارد. در زیر به ۷ مشکل مرتبط با خستگی اشاره می*کنیم.
                        ۱٫ کم*خونی (آنمی)
                        این مشکل در خانم*هایی که دچار عادات ماهیانه سنگین می*شوند یا آنها که به اندازه کافی آهن مصرف نمی*کنند بیشتر است.
                        خستگی ناشی از کم*خونی نتیجه کمبود گلوبول*های قرمز خون است که اکسیژن را از ریه به بافت*ها و سلول*ها می*رساند. ممکن است احساس ضعف و تنگی*نفس کنید. کم*خونی می*تواند در نتیجه کمبود آهن یا ویتامین*ها، از دست رفتن خون، خونریزی داخلی یا یک بیماری مزمن مثل آرتروز روماتوئید، سرطان یا نارسایی کلیه ایجاد شود. زنانی که در سن بچه*زایی هستند، بخاطر از دست دادن خون طی عادات ماهیانه و نیاز بدن به آهن بیشتر در دوران بارداری و شیردهی بیشتر در معرض کمبود آهن قرار دارند.
                        علائم: خستگی یکی از اصلی*ترین علائم آن است و بقیه علائم شامل ضعف شدید، مشکل در خوابیدن، نداشتن تمرکز کافی، تند شدن ضربان قلب، درد سینه و سردرد. ورزش*های ساده مثل پله*نوردی یا پیاده*روی*های کوتاه می*تواند موجب خستگی فرد شود.
                        آزمایشات: یک ارزیابی کامل برای کم*خونی یا آنمی شامل آزمایش و معاینه جسمی و آزمایشات کامل خون برای بررسی سطح گلوبول*های قرمز می*باشد. همچنین آزمایش مدفوع برای بررسی وجود خون در آن نیز معمولاً انجام می*گیرد.
                        ۲٫ دیابت
                        هر ساله بیماری دیابت برای بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان تشخیص داده می*شود اما خیلی بیشتر از این تعداد بدون دانستن آن به این بیماری دچارند.
                        قند که گلوکز نیز نامیده می*شود سوختی است که انرژی بدن را تامین می*کند. و این یعنی مشکل برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ که نمی*توانند از گلوکز به درستی استفاده کنند و این باعث می*شود بعنوان یکی از اولین نشانه*های بیماری خود دچار خستگی مفرط شوند.
                        علائم: جدا از خستگی، نشانه*های دیگر آن تشنگی زیاد، ادرار مکرر، گرسنگی، کاهش وزن، آسیب*پذیری، عفونت*های قارچی واژن و تار شدن دید می*باشد.
                        آزمایشات: برای دیابت دو تست اصلی انجام می*شود. یکی تست گلوکز پلاسما ناشتا که متداول*تر است و سطح گلوکز خون را بعد از ۸ ساعت غذا نخوردن بررسی می*کند که معمولاً صبح ناشتا انجام می*شود. و دیگری تست تحمل گلوکز خوراکی (OGTT) است که دو بار خون گرفته می*شود، یکی قبل از نوشیدن شربت گلوکز و دیگر دو ساعت بعد از آن.
                        ۳٫ بیماری تیروئید
                        وقتی هورمون*های تیروئید شما از حالت نرمال خارج می*شوند، حتی فعالیت*های ساده روزمره هم خسته*تان می*کند.
                        غده تیروئید که در جلو گردن قرار دارد،هورمون*هایی را ترشح می*کند که سوخت*وساز بدن را تنظیم می*کنند. زیاد بودن بیش از اندازه این هورمون*ها (پُرکاری تیروئید) سوخت*وساز را بالا می برد. کم بودن این هورمون*ها (کم*کاری تیروئید) سوخت*وساز را پایین می*آورد.
                        علائم: پُرکاری تیروئید موجب خستگی عضلانی و ضعف می*شود که ابتدا در پاها نمودار می*شود. تمرینات و ورزش*هایی مثل دوچرخه*سواری و بالا و پایین رفتن از پله برای فرد سخت*تر خواهد شد. نشانه*های دیگر آن شامل کاهش وزن بی*دلیل، احساس گرمای همیشگی، بالا رفتن ضربان*قلب، کم شدن عادت*ماهیانه و افزایش تشنگی می*باشد. پُرکاری تیروئید معمولاً زنان ۲۰ تا ۴۰ سال را درگیر می*کند اما برای زنان در سنین بالاتر و همچنین مردان نیز اتفاق می*افتد. کم*کاری تیروئید نیز احساس خستگی و ناتوانی تمرکز، ضعف و درد عضلانی حتی با فعالیت بسیار سبک ایجاد می*کند. علائم دیگر آن شامل افزایش وزن بی*دلیل به علت احتباس آب، احساس سرمای همیشگی (حتی در هوای گرم)، سنگین شدن عادت*ماهیانه و یبوست می*باشد. کم*کاری تیروئید معمولاً در زنان بالای ۵۰ سال اتفاق می*افتد طوریکه حداقل ۱۰ درصد از زنان بالای این سن، کم*کاری تیروئد خفیف پیدا می*کنند.
                        آزمایشات: بیماری تیروئید با آزمایش خون قابل تشخیص است. این بیماری به راحتی قابل درمان می*باشد و برای همه آنهایی که از خستگی و ضعف عضلانی شکایت دارند لازم است که آزمایش خون انجام دهند.
                        ۴٫ افسردگی
                        افسردگی بیماری است که در وضعیت خوابیدن، غذا خوردن و احساسمان نسبت به خود و دیگران تاثیر می*گذارد.
                        علائم افسردگی بدون درمان ممکن است هفته*ها، ماه*ها یا حتی سال*ها بر جای بماند. به همین دلیل خیلی مهم است که علائم هشدار آن را تشخیص دهیم و کمک بگیریم.
                        علائم: همه آدمها به یک صورت دچار افسردگی نمی*شوند. اما معمولاً افسردگی موجب پایین آمدن انرژی، تغییر در وضعیت خوابیدن و غذا خوردن، مشکلات حافظه و تمرکز و احساس ناامیدی، بی*ارزشی و منفی بودن می*شود.
                        آزمایشات: برای تشخیص افسردگی آزمایش خون لازم نیست اما دکتر می*تواند با پرسیدن یکسری سوالات این بیماری را در شما تشخیص دهد. اگر ۵ مورد یا بیشتر از علائم افسردگی را بیشتر از دو هفته در خود مشاهده کردید یا اگر این علائم در زندگی شما تداخل ایجاد کرد، حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید. دکتر برای بررسی سایر مشکلات، یک آزمایش و معاینه دقیق و کامل برایتان انجام خواهد داد. خستگی یا پایین آمدن انرژی، کم خوابیدن یا زیاد خوابیدن، ناراحتی و اضطراب مداوم، کاهش اشتها و کاهش وزن یا افزایش اشتها و افزایش وزن، نشان ندادن علاقه به فعالیت*هایی که قبلا*ً از آنها لذت برده می*شد، بی*قراری و آسیب*پذیری، علائم جسمی که به درمان جواب نمی*دهند مثل سردرد، دردهای مزمن یا یبوست و سایر اختلالات گوارشی، مشکل در تمرکز یا به خاطر آوردن، مشکل در تصمیم*گیری، احساس گناه، بی*پناهی و ناامیدی، فکر مرگ یا خودکشی ازجمله علاوم متداول افسردگی هستند.
                        ۵٫ آرتروز روماتوئید
                        تشخیص این بیماری خودایمن همیشه آسان نیست اما علائمی وجود دارد که می*تواند به تشخیص آن کمک کند.
                        این بیماری زمانی اتفاق می*افتد که سیستم ایمنی بدن بر علیه خود کار می*کند و به بافت*های مفصلی سالم حمله می*کند و گاهی*اوقات باعث ایجاد تخریب*های غیرقابل برگشت به استخوان*ها و غضروف*ها می*شود.
                        علائم: بسیاری از علائم (مثل خستگی، پایین آمدن انرژی، بی*اشتهایی و درد مفصلی) با سایر مشکلات مثل سایر انواع آرتروز مشترک است. همچنین کم*خونی و بیماری تیوروئید که موجب خستگی می*شوند نیز در افراد مبتلا به آرتروز روماتوئید متداول است. روماتولوژیست*ها به دنبال حداقل چهار مورد از این معیارها برای تشخیص آرتروز روماتوئید هستند. خشکی بدن در ناحیه مفصلی در صبح، تورم همزمان حداقل سه ناحیه مفصلی در بدن، حداقل یک تورم مفصلی در ناحیه مچ، قوزک پا یا مفصل وسطی یکی از انگشتان، درگیر شدن همزمان دو مفصل یکسان از دو طرف بدن، توده*های بافت زیر پوست، ساییدگی استخوان مچ یا مفصل*های دست که با رادیولوژی تشخیص داده شود.
                        آزمایشات: معاینه فیزیکی کامل توسط متخصص روماتولوژیست می*تواند شواهد خوبی از بیماری را آشکار کند اما تستی هم برای اثبات وجود فاکتور روماتوئید که پادتنی در خون است وجود دارد. جواب این تست برای حدود ۸۰ درصد از افراد مبتلا به آرتروز روماتوئید مثبت است.
                        ۶٫ آپنه خواب
                        اگر وجود اینکه فکر می*کنید به اندازه کافی استراحت داشته*اید، با احساس خستگی از خواب بیدار می*شوید ممکن است دچار این اختلال خواب باشید.
                        آپنه خواب اختلالی است که با وقفه*های کوتاه تنفس در طول خواب شناخته می*شود. در متداول*ترین نوع آن، آپنه خواب انسدادی، مجاری بالایی هوا برای چند لحظه بسته می*شوند که به مغزتان هشدار می*دهد که بیدار شوید و دوباره تنفس کنید. فرد مبتلا به آپنه خواب انسدادی ممکن است در طول یک شب ده*ها یا حتی صدها بار دچار این وقفه تنفسی شود.
                        علائم: آپنه خواب معمولاً با خمیازه کشیدن شناخته می*شود که معمولاً با خستگی عمومی بدن در روز بعد دنبال می*شود. ازآنجاکه آپنه خواب می*تواند منجر به بروز بیماری*های قلبی، فشارخون بالا و سکته شود، آزمایش دادن برای آن خیلی مهم است.
                        آزمایشات: تشخیص آن نیازمند یک شب خوابیدن کامل در یک کلینیک یا بیمارستان است که در طول آن پلی*سومنوگرام برای شما انجام می*شود که تستی بدون درد است که بر الگوی خواب شما، تغییرات تنفسی و فعالیت مغزتان نظارت می*کند.
                        ۷٫ سندرم خستگی مزمن
                        این مشکل خستگی بسیار زیاد و شدید است که سریع اتفاق می*افتد.
                        افرادیکه از این بیماری رنج می*برند آنقدر احساس خستگی می*کنند که انرژی لازم برای انجام فعالیت*های نرمال روزانه خود را ندارند و با کمی فعالیت خیلی زود خسته می*شوند.
                        علائم: نشانه*های دیگر این بیماری سردرد، درد عضلانی و مفصلی، ضعف، حساس شدن گره*های لنفاوی و ناتوانی در تمرکز می*باشد. سندرم خستگی مزمن بیماری بسیار گیج*کننده است زیرا هیچ علت خاصی ندارد.
                        آزمایشات: هیچ آزمایشی برای تشخیص آن وجود ندارد. دکتر باید قبل از تشخیص این بیماری، عدم وجود مشکلات دیگر که علائم مشابهی دارند مثل لوپوس و مالتیپل اسکلروزیس یا همان MS را ثابت کند.
                        منبع : مردمان

                        نظر


                        • تصاویری شگرف از حیات وحش آفریقا


                          به گزارش مشرق به نقل از فارس، مارتین هاروی عکاسی است که در این مجموع تلاش کرده از دریچه دوربین خود تصاویری ناب از حیات وحش در این قاره به ثبت برساند.

                          نظر


                          • همچین کیکهایی رو می تونین بخورین؟!





                            منبع: گروه اینترنتی سالیجون

                            نظر


                            • جملاتي كه مترجم ننه مرده در پی افاضات ا.ح.م.د.ی. ن.ژ.ا.د بايد ترجمه كند

                              جمله احمدي نژاد به فارسي چنين بود: « غرب دست از بچه بازي بردارد و با دم شير بازي نكند
                              لوماتن چنين نقل كرد: « احمدي نژاد گفت كه غرب دست از لجاجت و تجاوز به كودكان بردارد و با شيرها بازي نكند.»
                              نشريه اسپانيايي ال پائيس نيز نوشت: « رئيس جمهور ايران غرب را متهم به كودك آزاري كرد و گفت كه شوراي امنيت نبايد با شيرها بازي كند.»
                              نشريه لا كرودونياي ايتاليا نيز نوشت: « احمدي نژاد به غربي ها هشدار داد كه نبايد با لجبازي به كودكان تجاوز كنند و شيرها را بكشند.»


                              جمله علي لاريجاني: با نشان دادن « لولو» ي شوراي امنيت، مردم ايران رو به قبله نمي شوند
                              ترجمه نيوزويك: علي لاريجاني گفته است كه اگر شوراي امنيت مثل موجوداتي كه بچه ها را مي ترسانند ظاهر شود، مردم ايران به سوي قبله مسلمانان جهان دراز نمي كشند
                              ترجمه نشريه اسپانيايي ال پائيس: علي لاريجاني گفت كه اگر شوراي امنيت چيز ترسناكي را هم به ايرانيان نشان دهد، باز هم مردم ايران به سوي عربستان سعودي نمي خوابند
                              ترجمه نشريه فرانسوي اومانيته: علي لاريجاني گفت كه دراز كشيدن ايرانيان به سوي مركز اعتقادات مسلمانان بستگي به اين دارد كه آنها از موجودات افسانه اي بترسند، اين يك داستان ايراني است


                              احمدي نژاد:آمريكا بدونه اون ممه رو لولو برد
                              ترجمه نيوزويك :احمدي نژاد گفت سينه هاي زنان ما ديگر طعمه آمريكا نخواهد بود چون موجودات افسانه اي ايران آنها را قبلا مال خود كرده است
                              ترجمه روزنامه اطريشي آستريا تودي:ايران آمريكا را به حمله جنسيتي به زنان ايرانيان متهم نموده و عنوان كرده اينها در ايران متعلق به LOO LOO ها ميباشد كه موجوداتي تخيلي هستند





                              واوالللللللللللللللللللللللا
                              WE LOVE YOU , PCM

                              باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                              accuont real
                              account demo


                              نظر


                              • صرفا جهت اطلاع . . . !

                                داشتن يک چرخي تو سايت ميزدم که يه چيز جالب ديدم



                                ياد جمله معروف افتاد که ميگفت يک قفل به خودت بزن ده تا قفل به مردم . راستي اسم گويندش چي بود؟
                                لينک موضوعات نوشته شده توسط اينجانب

                                نظر

                                پردازش ...
                                X