اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید




    شباهت معامله گر با گرگهای قطب شما


    امروز قصد تعریف کردن داستان جالبی را برای شما دارم که حکایت خیلی از افراد در دنیای معامله گری است، این داستان واقعیت تاسف بار معامله گران در بازارهای مالییست.ﺩﺭ ﻗﻄﺐ ﺷﻤﺎﻝ شکارچی ها روشی ابداع کرده اند برای شکار ﮔﺮﮒ ﻫﺎ، به اینصورت که ﺭﻭﯼ ﺗﯿﻐﻪ ﺍﯼ برنده مقداری ﺧﻮﻥ می ریزند ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﯾﺨﯽ ﻗﺮﺍﺭ داده ﻭ ﺩﺭ جای مناسبی ﺭﻫﺎ می کنند. ﮔﺮﮒ از بوی خون به سمت آن جذب شده و ﺁﻥ ﺭﺍ می بیند، یخ را به طمع ﺧﻮﻥ ﻟﯿﺲ ﻣﯿﺰﻧﺪ، ﯾﺦ روی تیغه کم کم ﺁﺏ می شود ﻭ ﺗﯿﻐﻪ تیز، ﺯﺑﺎﻥ سرد و بی حس شده ی ﮔﺮﮒ ﺭﺍ می بُرد.ﮔﺮﮒ ﺧﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ می بیند ﻭ به ﺗﺼﻮﺭ و خیال این که ﺷﮑﺎﺭ و طعمه ﺧﻮﺑﯽ پیدا کرده ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻟﯿﺲ می زند، اما نمی داند یا نمی خواهد بداند که با آن حرص وصف ناشدنی و شهوت سیری ناپذیر، دارد ﺧﻮﻥ ﺧﻮﺩش ﺭﺍ می خورد! ﺁﻥ ﻗﺪﺭ ﺍﺯ آن ﮔﺮﮒ زبان بسته ﺧﻮﻥ می رود تا به دست خودش کشته می شود. نه گلوله ای شلیک می شود، و نه حتی نیزه ای پرتاب! اما گرگ با همه غرورش سرنگون میشود!اما گرگ با همه غرورش سرنگون میشود!

    این دقیقا حال روز خیلی از معامله گران بازارهای مالیست، که به دست خودشان به هلاکت میرسند، و به سرنوشت این گرگهای قطب شمال گرفتار می شوند. معامله گر وقتی در ضرر فرو میرود و یا حتی کل سرمایه خود را را از دست می دهد گویی مغز او یخ زده و بی حس میشود و به جای اینکه خود را از این هلاکت رهایی بخشد به معاملات پر ضرر خود ادامه میدهد و یا باز با زحمت و قرض و اعتبار سرمایه ی جدید به حساب خود تزریق می کند غافل از اینکه این تیغه ی تیز در حال بریدن گردنش است.طمع، آرزوهای دور و دراز، زود ثروتمند شدن، تکبر، اعتماد به نفس کاذب، عدم مدیریت سرمایه، نداشتن حد ضرر، نبود سیستم معاملاتی درست و …. تمام شکارچیان معامله گران هستند و شما را به روش شکار گرگهای قطب شما به هلاکت میرسانند.نویسنده: مدیریت ۲۴fx.ir
    عاقبت گرگ بیچاره



    نظر


    • نوشته اصلی توسط sirous41533 نمایش پست ها
      نامه خدا به معامله گران بازارهای مالی

      ا

      چندی پیش در یکی از تالارهای گفتگوی بازارهای مالی جهانی به این آدرس مقاله ای با نام “Letter from God to all market traders” منتشر شد. در این مقاله به طنز و با زیبایی تمام تاثیر و اراده خداوند را در بازارهای مالی بیان کرده و حاوی نکات ارزشمندی است که امیدوارم مورد توجه خوانندگان قرار گیرد.نامه خدا به معامله گران

      من بسیار خوشحال و خشنود هستم از این که نامه را به شما معامله گران بازارهای مالی می نویسم چرا که شما در گروهی هستید که بسیار اهل دعا و نیایش هستید علی الخصوص در زمان هایی که بازار بر خلاف معاملات شما حرکت می کند. همانا آگاه باشید که همزمان که بازار بر خلاف معاملات شما تغییر می کند و شما شروع به دعا و التماس به درگاه من می کنید که جهت حرکت بازار را به سود شما تغییر دهم، معامله گران دیگری هستند که در جهت مناسب معامله کرده اند و در حال شکر و سپاسگزاری می باشند و از سودی که از بازار می گیرند بسیار خشنودند. بسیاری از آنها همچنان از من خواهش می کنند که این حرکت همجهت با سود آنها بیشتر و بیشتر شود.

      به کدام گروه باید گوش فرا دهم؟ اگر شما در جایگاه من بودید چه می کردید؟ آیا برای راضی نمودن گروهی که در ضرر هستند جهت بازار را یکباره تغییر می دادید؟ یا برای بیشتر شدن سود گروه دیگر و ضرر نشدن معاملاتشان بازار را درجهت آنها مجبور به حرکت می کردید؟

      من هیچ دخالتی نمی کنم! من همه چیز را بر پایه قوانین و مقررات و نظم خودش ایجاد و سازماندهی کرده ام. همه چیز، از کوچکترین ذره در هسته اتم ها، تا بزرگترین ستارگان و کهکشان ها بر پایه قوانین و مقرراتی که از ابتدای خلقت برای آنها قرار داده ام رفتار می کنند. همه می دانند چکار کنند چون قوانین را می دانند! الکترون ها، سیارات، ستارگان و … مسیر خود را بخوبی می دانند و هر روز در مورد آن از من سوال نمی کنند.

      زمانی که پرنده ای برای یافتن غذا به پرواز در می آید و همزمان بارش باران شروع می شود او از من تقاضای توقف باران را نمی کند چون می داند که باران شروع شده چون باید در آن زمان شروع می شد. این پرنده است که باید خود را با طبیعت و قوانین آن مطابقت دهد. قوانین طبیعت را برای راضی نمودن یک پرنده نمی توان تغییر داد.

      تمام قوانین و مقررات در همه عالم حتی در بازارهای مالی به همین صورت است. اگر قصد کسب درآمد دارید باید قوانین آن را بشناسید و دنبال کنید. بازار پیرو شما نیست، شما باید آن را تعقیب کنید. چنانچه پوزیشنی گرفتید و بازار خلاف جهت آن حرکت کرد از من نخواهید که آن را برگردانم چون من گوش نخواهم داد. حتی اگر عیسی مسیح هم پوزیشن اشتباه گرفته باشد توجهی نمی کنم چون این اشتباه خودش بوده. او هم اگر می خواهد تریدر خوبی شود باید قوانین آن را بیاموزد و دنبال کند.

      اگر شما سرمایه خود را از دست بدهید بدلیل این است که از قوانین و استراتژی ها سرپیچی می کنید، یا بخاطر این است که نمی دانید در هر معامله چقدر سرمایه وارد کنید و ریسک آن چقدر است، من را سرزنش نکنید و نگویید که دوستم ندارید. این خطای من نیست، بین بندگانم فرقی نمی گذارم و همه را دوست دارم. اما هر آن کس که پیرو مقررات باشد موفق می شود و کسانی که بر خلاف قوانین باشند متضرر می شوند.

      هرگز فراموش نمی کنم روزهایی را که قیمت برخلاف پوزیشن شما حرکت می کرد و شما دعا و نیایش کردید که جهت حرکت تغییر کند و تغییر کرد ( البته نه بخاطر اینکه من بخاطر شما تغییر دادم، بلکه چون زمان درست آن تغییر رسیده بود ) و ضرر شما به سود مبدل شد و ناگهان مرا فراموش کردید! التماس هایی که به درگاه من برای کمک به شما می کردید را از یاد بردید! و باز زمانی که بازار خلاف شما حرکت کرد دعاها را تکرار می کنید و قول می دهید که دیگر آن اشتباه را تکرار نکنید و اصول و مقررات را همیشه رعایت کنید!اما زمانی که بازار بر می گردد و شما سود می گیرید همه التماس ها و قول ها و قوانین را فراموش می کنید و دوباره همان اشتباه ها را تکرار می کنید. به جای اینکه چنین رفتاری کنید شروع به رعایت قوانین و آموختن تکنیکهای لازم نمایید.

      آگاه باشید و بخاطر داشته باشید که فقط پروردگار است که اشتباهی مرتکب نمی شود. حتی اگر همه قوانین و مقررات به همراه تکنیک های لازم را بیاموزید و چندین سال هم کسب تجربه کنید باز هم ممکن است اشتباه کنید. اما اشکالی ندارد، ابزاری وجود دارد به نام “حد ضرر”. این یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار در تمام عالم است.من نیز نمونه های مختلف بسیاری از “حد ضرر” را در طبیعت قرار داده ام. به عنوان مثال سلول های بدن شما وقتی متوجه مشکلی می شوند و نمی توانند شرایط نامناسب بوجود آمده را کنترل کنند، برای صدمه ندیدن دیگر ارگان های بدن فعالیت های خود و زیرمجموعه های خود را “استاپ” می کنند. سلول هایی که این قانون را اجرا نمی کنند به سلول های سرطانی تبدیل می شوند! البته بدن شما زمانی که باید به نزد پروردگار بازگردد همه قوانین را فراموش می کند.
      چنانچه شما نمی خواهید تمام سرمایه خود را به خاطر فقط یک اشتباه از دست بدهید هرگز قراردادن یک “استاپ لاس” منطقی را در محلی مناسب فراموش نکنید و اگر مطمئن هستید که آن را در جای مناسبی ثبت کرده اید با نزدیک شدن قیمت به آن، مکان آن را تغییر ندهید.

      در نهایت چنانچه در بازارهای مالی یا هر تجارت دیگری موفق به کسب پول و سود شدید، هر ماه بخش کوچکی از درآمد خود را صرف کارهای خیر کنید. بهانه نیاورید که مالیات می پردازم و … ! اکثر مالیاتی که شما پرداخت می کنید صرف ساخت سلاح های مرگبار می شود، یا به پولدارتر شدن عده ای متقلب کمک می کند. نیازمندان بسیاری هستند که هیچ بهره ای از مالیات ها و عوارضی که شما می پردازید نمی برند. می دانم که وضعیت آنها تقصیر شما نیست اما کمک کردن به هر نیازمندی مسئولیت شماست.

      درست است که من در زمان نیاز شما به تغییر جهت بازار به شما کمک نمی کنم، اما اگر شما به افراد نیازمند کمک کنید من هم به شما کمک می کنم که که تریدر خوبی در این بازار شوید و قوانین و اصول آن را بخوبی رعایت کنید. کسانی که من را از یاد نبرند هرگز فراموش نمی کنم و به کسانی که در راه خدا انفاق می کنند کمک می کنم. به دیگران توجه کنید و یاری برسانید که من هم به شما توجه کنم. مطمئن باشید نمی گذارم سقوط کنید و جایی که هیچکس یاور شما نیست من همراه شما خواهم بود.

      موفق و موید باشید
      پروردگار عالم

      نقل از 24fx.ir

      آگاه باشید و بخاطر داشته باشید که فقط پروردگار است که اشتباهی مرتکب نمی شود


      عالی بود
      در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

      اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

      همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

      همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




      نظر


      • دریافت چک.های بالای 10 میلیونی یک بانک ممنوع شد

        به فاصله اندکی از ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی به بانکها مبنی بر عدم پذیرش چک های بیش از 100 میلیون تومان سه بانک، دستور برای رد چک های با مبلغ بالاتر از 10 میلیون تومان یکی از آن سه بانک صادر شد.

        با تشدید سخت گیریهای نظارتی بانک مرکزی در راستای به نظم کشیدن بانکها و انطباق فعالیت آنها با چارچوب و مقررات تعیین شده، در یکی از اقدامات اخیر نظارتی این بانک وصول چک های چند بانک از سوی بانکهای دیگر با محدودیت مواجه شد.

        براین اساس، طبق دستورالعمل بانک مرکزی بانکها موظف شدند که از 9 بهمن ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی از پذیرفتن چکهای با ارزش بیش از 100 میلیون تومان اعم از چک عادی، رمزدار و بین بانکی دو بانک تحت نظارت و یک بانک بدون مجوز بانک مرکزی جهت واگذاری در سامانه چکاوک و یا تحویل به اتاق پایاپای اسناد بانکی خودداری کنند.

        در عین حال تاکید شده بود که در صورت تخطی بانک.ها از این دستور ضمن اینکه بانک مرکزی هیچ ضمانتی درمقابل عواقب آن ندارد، در صورت مشاهده از طریق سامانه چکاوک و پایش گزارش های دریافتی از اتاق پایاپای اسناد بانکی نسبت به برخورد انضباطی نیز اقدام می.کند.

        اما حدود 12 روز بعد از محدودیت اعمال شده برای مبادلات چکی این سه بانک، روز 21 بهمن ماه (سه شنبه هفته گذشته) بانکها با دستور برای محدود تر شدن دریافت چک های بانک بدون مجوزی که در بخشنامه قبلی نیز مورد توجه قرار گرفته بود مواجه شدند و این بار 90 میلیون تومان دیگر از قدرت مانور این بانک در چک کمتر شد.

        این دستور که از سوی اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی در سامانه چکاوک (سامانه مبادلات الکترونیکی چک) خطاب به بانکها صادر شده است حاوی این موضوع است که باید شعب بانکها از دریافت و واگذاری چک های عادی و رمزدار با مبلغ بالای 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان) برای بانک... در سامانه چکاوک و مبادلات اتاق پایاپای اسناد بانکی خودداری کنند.

        کسی میدونه اینا کدوم بانکا هستند ؟
        در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

        اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

        همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

        همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




        نظر


        • نوشته اصلی توسط مسلم آل شبر نمایش پست ها
          دریافت چک.های بالای 10 میلیونی یک بانک ممنوع شد



          به فاصله اندکی از ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی به بانکها مبنی بر عدم پذیرش چک های بیش از 100 میلیون تومان سه بانک، دستور برای رد چک های با مبلغ بالاتر از 10 میلیون تومان یکی از آن سه بانک صادر شد.

          با تشدید سخت گیریهای نظارتی بانک مرکزی در راستای به نظم کشیدن بانکها و انطباق فعالیت آنها با چارچوب و مقررات تعیین شده، در یکی از اقدامات اخیر نظارتی این بانک وصول چک های چند بانک از سوی بانکهای دیگر با محدودیت مواجه شد.

          براین اساس، طبق دستورالعمل بانک مرکزی بانکها موظف شدند که از 9 بهمن ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی از پذیرفتن چکهای با ارزش بیش از 100 میلیون تومان اعم از چک عادی، رمزدار و بین بانکی دو بانک تحت نظارت و یک بانک بدون مجوز بانک مرکزی جهت واگذاری در سامانه چکاوک و یا تحویل به اتاق پایاپای اسناد بانکی خودداری کنند.

          در عین حال تاکید شده بود که در صورت تخطی بانک.ها از این دستور ضمن اینکه بانک مرکزی هیچ ضمانتی درمقابل عواقب آن ندارد، در صورت مشاهده از طریق سامانه چکاوک و پایش گزارش های دریافتی از اتاق پایاپای اسناد بانکی نسبت به برخورد انضباطی نیز اقدام می.کند.

          اما حدود 12 روز بعد از محدودیت اعمال شده برای مبادلات چکی این سه بانک، روز 21 بهمن ماه (سه شنبه هفته گذشته) بانکها با دستور برای محدود تر شدن دریافت چک های بانک بدون مجوزی که در بخشنامه قبلی نیز مورد توجه قرار گرفته بود مواجه شدند و این بار 90 میلیون تومان دیگر از قدرت مانور این بانک در چک کمتر شد.

          این دستور که از سوی اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی در سامانه چکاوک (سامانه مبادلات الکترونیکی چک) خطاب به بانکها صادر شده است حاوی این موضوع است که باید شعب بانکها از دریافت و واگذاری چک های عادی و رمزدار با مبلغ بالای 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان) برای بانک... در سامانه چکاوک و مبادلات اتاق پایاپای اسناد بانکی خودداری کنند.

          کسی میدونه اینا کدوم بانکا هستند ؟
          بانک سرمایه ،بانک آینده و بانک ابران زمین

          نظر


          • بدهکارترین بانک.ها به بانک. مرکزی

            شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵


            در بین بانک.های خصوصی بانک آینده، بانک سرمایه و بانک ایران زمین بیشترین بدهکاری را به دولت دارند.
            در حالی که چندی پیش مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از رشد 361 درصدی بدهی بانک.های غیر دولتی به بانک مرکزی خبر داده بود، در بهمن ماه سال جاری گزارشی منتشر شد که نشان می.داد بدهی بانک.ها و موسسات اعتباری غیردولتی به بانک مرکزی تا پایان آذر ماه، .77هزار و 161 میلیارد تومان بوده است.


            گزارش سایت پارسینه حاکی از این است که علاوه بر بانک.های رفاه و مسکن که در بین بانک.های دولتی بیشترین بدهی را به بانک مرکزی دارند، در بین بانک.های خصوصی بانک آینده، بانک سرمایه و بانک ایران زمین بیشترین بدهکاری را به دولت دارند.


            بر اساس اطلاعات سایت پارسینه، تنها بدهی بانک آینده به بانک مرکزی به بیش از 64 هزار میلیارد ریال می.رسد. همچنین بانک ایران زمین بیش از 12هزار میلیارد ریال بدهی به بانک مرکزی دارد و رقم بدهی بانک سرمایه به بانک مرکزی هم بیش از بانک ایران زمین است.


            بدهی.های کلان بانک.های غیردولتی به بانک مرکزی در حالی است که روزانه 34 درصد مبلغ بدهی به عنوان جریمه به بدهی اضافه می.شود اما این جریمه قابل توجه موجب نشده بانک.ها هرچه سریعتر بدهی.های خود به بانک مرکزی را تسویه کنند.


            البته بانک مرکزی علاوه بر ابزار جریمه از ابزارهای دیگری برای مجاب کردن بانک.های غیردولتی به پرداخت بدهی.شان به بانک مرکزی نیز استفاده می.کند؛ از جمله به
            موجب بیانیه بانک مرکزی بانک.های دیگر چک.های بالاتر از 100 میلیون تومان را از بانک .های ایران زمین، آینده و سرمایه قبول نمی.کنند. البته در مورد بانک آینده سخت.گیری بیشتری وجود دارد و حتی چک.های با مبلغ بیش از 10 میلیون تومان نیز از این بانک مورد پذیرش بانک.های دیگر قرار نمی.گیرد.


            به نظر می.رسد فشار.های وارده از سوی بانک مرکزی تاکنون نتوانسته این بانک.ها را وادار به پرداخت بدهی.شان به بانک مرکزی کند و جریمه پیش.بینی شده در قانون برای بدهی به بانک مرکزی نیز تنها مبلغ بدهی بانک.ها به بانک مرکزی را به شکل صوری افزایش می.دهد.


            بر اساس این گزارش بانک.هایی مثل پاسارگاد، پارسیان، اقتصاد نوین،.سینا، حکمت ایرانیان،.صنعت و معدن


            و بانک تک شعبه.ای ایران و ونزوئلا از جمله بانک.های غیر دولتی هستند که عموما به بانک مرکزی بدهی ندارند و بدهی بانک ملت هم اگرچه گاهی تا 6هزار میلیارد ریال می.رسد اما این بانک به صورت روزانه بدهی.های خود را تسویه می.کند.


            در حالی که مکررا خبرهایی از میزان بدهی.های بدهکاران کلان بانکی منتشر می.شود و فشارهایی از سوی رسانه.ها و افکار عمومی برای پرداخت این بدهی.ها وجود دارد به نظر می.رسد بانک مرکزی برای جلب اعتماد عمومی باید ابتدا تکلیف خود را با بانک.های بدهکار به خود که مجوزشان را از بانک مرکزی دریافت کرده.اند روشن کند.


            ویرایش توسط sirous41533 : https://www.traderha.com/member/12293-sirous41533 در ساعت 02-14-2015, 08:33 PM

            نظر



            • علی موحد گفت:« در هر دو کشور، سرمایه بانک ها در اموری که نباید مصرف شده است.با این تفاوت که در آمریکا تخلفی رخ نداد اما در ایران این رویه خلاف قانون بود.» او افزود:«اگر با این نگرش تاریخی، مشکلات بانکی ایران را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم، سقوط نظام بانکی ایران را محتمل خواهیم یافت. مگر آنکه به دنبال راهکارهایی برای جلوگیری از این سقوط باشیم. ضرورت دارد اتاق های بازگانی نیز راهکارهایی را ارائه کنند.»

              مطالبات معوقه بانكي روندي فزاينده را تجربه مي.كند و هر روز كه مي.گذرد پس گرفتن پول از بدهكاران سخت و سخت.تر مي.شود. اين وضعيت گونه.اي است كه يك عضو كميسيون سرمايه گذاري و تامين مالي در اتاق تهران تحليل كرد كه مشكل فعلي بانك.هاي ايراني مثل مشكل پديدار شده چند سال پيش نظام بانكي در آمريكاست.

              خلا بانک های توسعه ای
              در ادامه این نشست، سجادی که خود را یکی از کارشناسان بانکی معرفی کرد از ضرورت ایجاد بانک ها ی توسعه ای سخن گفت:«شکل گیری و افزایش معوقات بانکی ناشی از پرداخت تسهیلات بدون طی کردن بررسی های کارشناسی است و این معضل به دلیل نبود بانک های توسعه ای ایجاد شده است.


              در حالی که بانک های توسعه ای می توانستند مطالعات کارشناسی پروژه ها را به انجام برسانند و بانک های تجاری منابع خود را به بانک های توسعه ای قرض دهند.» او درادامه وضعیت این روزهای سیستم بانکی را به بیمار درحال احتضار تشبیه کرد. حاجی بابا نیز گفت:«برخی بانک های خصوصی، اکنون در وضعیتی به سرمی برند که حتی در پرداخت سود سپرده ها نیز با مشکل مواجه هستند؛ چرا که سرمایه خود را در بخش ملک و ساختمان سرمایه گذاری کرده اند.» هما سادات گوشه، عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی خطاب به سجادی گفت:« مبادا چاره حل مساله مطالبات معوق را در ایجاد بانک های توسعه ای جست و جو کنیم. بانک های توسعه ای تسهیلات خود را معمولا با نرخ پایین پرداخت می کنند و این بانک ها با چنین ماهیتی در اقتصاد فاسد ایران مفید نخواهند بود.»

              درادامه فارسی که به نمایندگی بانک مرکزی دراین نشست حضور یافته بود، در مورد مصوبه جدید شورای پول و اعتبار گفت:«به موجب بند ط تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۳تعیین نرخ ارز در بازپرداخت تسهیلات صندوق ذخیره ارزی،برعهده بانک مرکزی قرار داده شده است .

              دستورالعمل مربوط به این مساله با نرخ مبادله ای درنهایت تهیه شد و به تصویب شورای پول و اعتبار رسید. اما وزیر صنعت، با مفاد این مصوبه مخالف بود و مقررشد دستورالعمل دیگری تهیه کند، پیشنهاد وزیر صنعت ارائه و سپس به تصویب شورای پول و اعتبار رسید.» او اما با اشاره به اینکه برخی بدهکاران صندوق ذخیره ارزی از سال ۱۳۸۴ تاکنون از بازپرداخت تسهیلات خود امتناع کرده اند، گفت:« مصوبه جدید شورای پول و اعتبار را ابلاغ کرده ایم، و در شرف تدوین دستورالعمل مربوطه هستیم، هرچند می دانیم که ممکن است منجر به بازپرداخت نشود.» او ادامه داد:«تسهیلات گیرندگانی که اکنون در پرداخت معوقات خود ابراز ناتوانی می کنند، معلوم است که در زمان عقد قرارداد، مفاد آن را به درستی نخوانده اند؛ چرا که درقرارداد قید شده است که بازپرداخت به ارز است.»

              نظر


              • پدیده شاندیز: اگر پولهایتان را پس بگیرید، پروژه ها تعطیل می شود

                اقتصاد > بازار مالی - تابناک نوشت:
                سایت رسمی پدیده شاندیر با انتشار اطلاعیه ای به سهامداران خود بطور تلویحی هشدار داده است که در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها می گردد.
                در بخشی از اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نماید و با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد و این امر تامین حجم قابل توجه نقدینگی مورد درخواست سهامداران را برای شرکت ناممکن ساخته است.
                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر


                • کاریکاتور/ بابک زنجانی!

                  ١٥ماه پس از دستگیری بابک زنجانی ماجرا پیچیده تر شد: انتقال ٧هزار میلیارد تومان پول نفت به ٤ کشور خارجی!

                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                    پدیده شاندیز: اگر پولهایتان را پس بگیرید، پروژه ها تعطیل می شود

                    اقتصاد > بازار مالی - تابناک نوشت:
                    سایت رسمی پدیده شاندیر با انتشار اطلاعیه ای به سهامداران خود بطور تلویحی هشدار داده است که در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها می گردد.
                    در بخشی از اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نماید و با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد و این امر تامین حجم قابل توجه نقدینگی مورد درخواست سهامداران را برای شرکت ناممکن ساخته است.

                    یکی از بحران های بزرگ اقتصادی کشور همین شاندیز خواهد شد!
                    .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                    https://telegram.me/Cyclicalwaves
                    https://telegram.me/NimaAzaadi




                    نظر


                    • خبر :

                      اجرایی شدن طرح منطقه ی آزاد تجاری در شهرستان ساری

                      تقاضا برای ملک و املاک بالا خواهد رفت


                      تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                      در این سایت و در تلگرام
                      SmartSignalFX@

                      نظر


                      • رویارویی اتحادیه اروپا و آتن/ آلمان دولت یونان را بی مسئولیت خواند !




                        اتحادیه اروپا پس از اجلاس وزیران اقتصاد و دارایی کشورهای اروپایی، به یونان هشدار داد که تا روز جمعه خواسته های این اتحادیه را بپذیرد.


                        رسانه های خبری یونان روز دوشنبه، پس از اجلاس وزیران اتحادیه اروپا' یوروگروپ' در بروکسل نوشتند: وزیران اقتصادی و دارایی اتحادیه اروپا از یونان خواستند که به تعهدات خود در قبال وام دهندگان خارجی و اتحادیه اروپا که دولت قبلی امضاء کرده، عمل کند و تا روز جمعه وقت دارد که تصمیم خود را در این باره اعلام کند. وزیران اقتصاد و دارایی اتحادیه اروپا پس از پایان جلسه امروز 'یوروگروپ' در بروکسل، اعلام کردندکه آتن برنامه خاص و منطقی ارایه نکرده و تحت هیج شرایطی در حال حاضر برنامه جدیدی را نمی توان جایگزین برنامه مورد توافق بانک مرکزی اتحادیه اروپا و وام دهندگان خارحی با دولت قبلی یونان، کرد و تنها راه حلی که باقی می ماند، تمدید زمان برنامه قبلی و عمل دولت جدید یونان به این توافقنامه است. دولت یونان بارها چه قبل از برگزاری انتخابات عمومی و چه در جریان اعلام برنامه های دولت چپ گرای سی ریزا در پارلمان این کشور، اعلام کرده که بایستی برنامه جدیدی را جایگزین برنامه قبلی کرد و به سیاست ریاضت اقتصادی خاتمه داد، بخشی از بدهی های خارجی این کشور بخشیده شود و تحت هیچ شرایطی آماده پذیرش تمدید توافقنامه بسته مالی با دولت قبلی نمی باشد. انتخابات عمومی 5 بهمن ماه در یونان برگزار شد و حزب چپ ائتلافی سی ریزا با اختصاص کمی بیش از 36 درصد کل آراء در یونان به قدرت رسید. اتحادیه اروپا ازآتن خواسته است که در جلسه یوروگروپ در روز جمعه تصمیم نهایی خود در مورد دریافت کمک های مالی براساس برنامه و توافقات قبلی را رسماً اعلام کند. وزیر اقتصاد و دارایی آلمان کمی قبل از تشکیل جلسه یورو گروپ در بروکسل اعلام کرد: برای یونانیان متاسف است و دولت چپ گرای ائتلافی این کشور، یک دولت بی مسئولیتی است.
                        ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 02-17-2015, 09:44 AM
                        انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                        نظر


                        • مغز گردو ، در یک ترند صعودی !



                          http://eghtesadeiranonline.com/price...28zqai.2bos9qs
                          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                          https://t.me/Mostafatrader


                          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                          https://t.me/signalhha

                          نظر


                          • من عاشق بروکرم هستم ....دقیق و منظم ...

                            تصویر زیر تصویر لحظه ای بروکر( پی سی ام نیست ) در تایم ماهانه است

                            چند دقیقه پیش 3لات طلا فروختم ( در قیمت 1218) و قیمت طبق تصویر زیر بیش از 100.000پیپ ریزش کرد....در کمتر از 5 دقیقه !!!!!!

                            بنظر شما من الان چقدر پول دارم ؟ همش رو بهم میدن ؟

                            [IMG][/IMG]
                            در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                            نظر


                            • حدوداً من الان 3.5 میلیون دلار سود کردم !!!!!!
                              در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                              نظر


                              • توی هیچ ترمینالی ام چنین چارتی از اونس مشاهده نکردم
                                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                                نظر

                                پردازش ...
                                X