اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
    درآمد 3.5 میلیارد تومانی رستوران گردان برج میلاد

    رستوران گردان از ابتدای دوره فعالیت خود تا بهمن ماه سال گذشته تحت اختیار یک پیمانکار بود که در فاصله بهمن ماه تا پایان سال از مسئولیت این شرکت خارج شده و با برگزاری یک مناقصه جدید در حال حاضر تحت اختیار شرکتی دیگر قرار دارد.
    آفتاب: قیمت یک شام یا ناهار در رستوران گردان برج میلاد در حال حاضر 98 هزار تومان است که شامل بوفه و رستوران با 15 تا 20 مدل غذاهای مختلف است.

    به گزارش ایسنا، پس از تاکید شهردار و شورای شهر سوم تهران در سال گذشته نسبت به مردمی کردن قیمت.ها در رستوران گردان برج میلاد قیمت ورود و صرف غذای این رستوران تعدیل شده و به 98 هزار تومان رسیده است.



    بر اساس این گزارش از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سال جاری حدود 35 هزار نفر مهمان رستوران گردان برج میلاد بوده.اند که شامل مهمانان داخلی و گردشگران خارجی می.شود و به این ترتیب با محاسبه این تعداد میهمان در رستوران گردان با قیمت حضور در آن ، این رستوران در این مدت حدود 3.5 میلیارد تومان درآمد داشته است.

    رستوران گردان از ابتدای دوره فعالیت خود تا بهمن ماه سال گذشته تحت اختیار یک پیمانکار بود که در فاصله بهمن ماه تا پایان سال از مسئولیت این شرکت خارج شده و با برگزاری یک مناقصه جدید در حال حاضر تحت اختیار شرکتی دیگر قرار دارد.

    رستوران گردان برج میلاد قرار بود در ابتدا مبلغ ورودی 50 هزار تومان را داشته باشد تا امکان ورود تعداد بیشتری از شهروندان در این رستوران فراهم شود اما با توجه به افزایش نرخ تورم و گرانی.هایی موجود در جامعه، این رستوران مجبور به گردان کردن غذاهای خود شد و در حال حاضر مبلغ ورودی این رستوران از 76 هزار تومان اولیه به 98 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

    بر این اساس تغییر در شرایط و قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد بر اساس تصمیم هیات مدیره این مجموعه صورت می.گیرد و متناسب با تغییرات قیمتی در سطح جامعه شرایط قیمتی این رستوران نیز مثل همه رستوران.های سطح شهر تهران تغییر می.کند.

    گفتنی است در حال حاضر 15 تا 20 مدل غذا در بوفه و رستوران، رستوران گردان سرو می.شود و آشپزخانه ایرانی این مجموعه به صورت جداگانه در پایین برج قرار گرفته و غذاها به صورت آماده به بالای برج منتقل می.شود.

    دولت مردانمان بعد از نوش جان کردن غدا در این رستوران بد نیست یه سری هم به داروخانه های سیزده آبان و حلال احمر بزنن ( جهت هزم غذا ) .

    مرگ بر عدالت زنده باد هوای آلوده و ترافیک وسرطان و دکلهای مخابراتی و پارزیت و.....

    ؛ ادب نیمی از عقل است ؛

    نظر


    • بدون شرح

      نظر


      • با سلام

        برخی از صندوقهای مالی و اعتباری هستن که با این شرایط وام میدن:

        بعنوان مثال:

        شما 5 میلیون داخل صندوق میزارید ، و مثلا با صندوق یک قرارداد یکساله سپرده گذاری میبندی که از سپرده ات برداشت نکنی، بعد صندوق همون روز به شما یک وام (بدون ضامن ) 5 میلیونی میده (با کارمزد کمتر از ده درصد) که در مدت طول قرارداد (یکسال) باید تسویه کنی (یعنی حدودا ماهی 450 تومن )

        حالا سوالم اینه که اصلا این نوع وام چه منفعتی برای وام گیرنده داره؟ خوب طرف خودش 5 میلیون رو بزاره زیر فرش خونش یا بزنه به کاری که میخواد ، ماهی 450 هم تومن هم بزاره کنار ، بعد سر یکسال همون مقدار وام دستش میاد که الیته در این حالت نیازی به کارمزد دادن هم نیست!!

        نظر


        • نوشته اصلی توسط farhad2010 نمایش پست ها
          با سلام

          برخی از صندوقهای مالی و اعتباری هستن که با این شرایط وام میدن:

          بعنوان مثال:

          شما 5 میلیون داخل صندوق میزارید ، و مثلا با صندوق یک قرارداد یکساله سپرده گذاری میبندی که از سپرده ات برداشت نکنی، بعد صندوق همون روز به شما یک وام (بدون ضامن ) 5 میلیونی میده (با کارمزد کمتر از ده درصد) که در مدت طول قرارداد (یکسال) باید تسویه کنی (یعنی حدودا ماهی 450 تومن )

          حالا سوالم اینه که اصلا این نوع وام چه منفعتی برای وام گیرنده داره؟ خوب طرف خودش 5 میلیون رو بزاره زیر فرش خونش یا بزنه به کاری که میخواد ، ماهی 450 هم تومن هم بزاره کنار ، بعد سر یکسال همون مقدار وام دستش میاد که الیته در این حالت نیازی به کارمزد دادن هم نیست!!
          سلام
          منفعتش در این است که به پول شما در طول یک سال سود بالاتر نسبت به وامی که گرفتین میده .
          مثلا بانک ملی قبلا اینجوری بود که برای سپرده 5 ساله 20 درصد سود علی الحساب میداد ، که شما یک هفته بعدش میتونستی 60 یا 80 درصد سپردت وام سه ساله با بهره ی 16 درصد بگیرین (بدون ضامن)

          نظر


          • نوشته اصلی توسط golestanonline نمایش پست ها
            سلام منفعتش در این است که به پول شما در طول یک سال سود بالاتر نسبت به وامی که گرفتین میده . مثلا بانک ملی قبلا اینجوری بود که برای سپرده 5 ساله 20 درصد سود علی الحساب میداد ، که شما یک هفته بعدش میتونستی 60 یا 80 درصد سپردت وام سه ساله با بهره ی 16 درصد بگیرین (بدون ضامن)
            با تشکر از شما ولی من درباره طرح یکی از این موسسات اینگونه شنیدم! مثلا شما برای سپرده ات هر سودی درنظر بگیری (مثلا سالانه 20 درصد ) کارمزد وام شش درصد بالاتر از اون رقم میشه یعنی 26 درصد! (برعکس حرف شما )

            نظر


            • شیخی را پرسیدند تردمیل چیست؟
              .
              .
              .
              .
              .
              .
              .
              .
              .پاسخ داد: نمونه ی کوچک شده ی ایران است که هر چه در آن سگ دو بزنی به جایی نمی رسی
              دانش باید توهم های متافیزیکی، پیشداوری ها و خرافه ها را پشت سر بگذارد، اما مفهوم عقلانیت (یعنی حقیقت، ..... و عدالت) را به عنوان سنت از نسلی به نسلی منتقل کند.


              ((زیگموند فروید))

              نظر


              • خبر بد پشت خبر بد ! انگار توی این مملکت خوشی و شادی جایی ندارد !

                پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

                در حالی که مراحل پایانی فیلم «معراجی.ها» در حال انجام است، صبح امروز،. 18 دی.ماه، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجار قوی رخ داد.


                خبرگزاری تسنیم در این باره نوشت: «بخشی از چاشنی.های مورد استفاده ار فیلم منفجر شده است.»


                خبرگزاری فارس نیز دقایقی پیش با ارسال پیامکی از کشته شدن 6 نفر در این انفجار خبر داده است. براساس گزارش ها یکی از کشته شدگان "جواد شریفی راد" مدیر جلوه های بصری فیلم «معراجی ها». است.


                در همین حال خبرگزاری ایرنا تعداد کشته ها و زخمی های این انفجار را اعلام نکرده است، اما به نقل از روابط عمومی فیلم نوشت: «حادثه دیدگان از بازیگران نبوده، دستیاران و عوامل پشت صحنه دچار حادثه شده اند.»


                انفجار در حین حمل مواد منجره
                در همین حال عضو هیأت مدیره انجمن جلوه.های ویژه خانه سینما با تأیید خبر انفجار در پشت صحنه فیلم مسعود ده.نمکی گفت: «این انفجار در حین حمل مواد منفجره رخ داده و تعداد کشته.ها حداقل سه نفر است.»


                عباس شوقی به ایسنا گفت: «مواد منفجره جنگی بوده و دست ما به هیچ جایی بند نیست چون مسوولان حفاظتی و حراستی اجازه نمی.دهند چنین موادی را که مخصوص استفاده در فیلم است، وارد کنیم و به همین دلیل مجبوریم از مواد منفجره جنگی استفاده کنیم.»


                به گفته وی این مواد در حین حمل منفجر شده و سر صحنه فیلمبرداری نبوده است.


                جزئیات


                جواد هاشمی یکی از شاهدان سانحه انفجار در پشت صحنه فیلم - سریال "معراجی ها" جزئیاتی از این اتفاق را تشریح کرد.
                سیدجواد هاشمی یکی از بازیگران فیلم - سریال "معراجی ها" در گفتگو با خبرنگار مهر در حالی که از وضعیت روحی مناسبی برخوردار نبود، گفت: این اولین بار بود که بعد از 30 سال فعالیت در حوزه سینما و تلویزیون و به خصوص در حوزه دفاع مقدس با چنین صحنه.ای مواجه شدم.


                وی با تاکید این مطلب که 5 نفر از عوامل پشت.صحنه "معراجی.ها" بر اثر انفجار کشته شده.اند، توضیح داد: TNT مورد نظر برای انفجار در یکی از صحنه.های این فیلم - سریال در کنار خودرو سمند جواد شریفی قرار داشت که ناگهان TNT منفجر شد که باعث انفجار خودرو سمند هم شد.


                هاشمی ادامه داد: جواد شریفی و چهار نفر دیگر از عوامل پشت صحنه کنار خودرو ایستاده بودند و در حال آماده کردن صحنه برای آغاز فیلمبرداری بودند که ماشین منفجر شد.


                وی در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، گفت: من اجساد هر 5 نفری را که کشته شدند، دیدم و این مسئله برای من خیلی ناگوار بود. جواد شریفی یکی از بهترین مدیران جلوه های ویژه بود که هیچ گاه بی احتیاطی نمی کرد.


                هاشمی در پایان گفت: 3 نفر از دیگر عوامل "معراجی ها" نیز زخمی شده اند که به بیمارستان منتقل شدند.
                در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

                اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

                همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

                همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




                نظر


                • پرنده ها در زمستان گرسنه اند ، کمک شان کنیم



                  زمستان ، برای پرنده ها دانه بریزید: ته مانده برنج و خرد شده ی نان خشک و اضافات سبزی و ... را جلوی پنجره ، پشت بام ، گوشه ای در یک کوچه ، بیابان و ... بریزید. یادمان باشد که ما بیش از حق خودمان به حریم موجودات دیگر وارد شده ایم ؛ لااقل کمک شان کنیم.

                  ؛ ادب نیمی از عقل است ؛

                  نظر


                  • بیش از 50 بیمار سرطانی بیمارستان امیر نیاز فوری به دریافت خون دارند

                    این تیتر امروز روزنامه خبرجنوب بود . که بیمارستان امیر شیراز اعلام کرده به خاطر سرما تعداد اهدا کنندگان خون خیلی کاهش داشته و الان بیماران سرطانی این بیمارستان مخصوصا بخش کودکان نیاز مبرم به خون و پلاکت جهت مراحل شیمی درمانی دارند

                    دوشعبه اهدا خون هست یکی قصرالدشت و دیگری میدان نمازی جنب درمانگاه امام رضا
                    بنده که بعد از ارسال این پست بلافاصله برای اهداخون حرکت میکنم ، از تمام همشهری های عزیز هم درخواست دارم عزیزانی که براشون مقدوره کوتاهی نکنن . که این شرایط خیلی برای بیماران و خانواده هاشون سخته . چون خودم تجربه کردم

                    خوشحال میشم دوستان را در شعبه خیابان نمازی ملاقات کنم
                    ویرایش توسط Jabalameli : https://www.traderha.com/member/5764-jabalameli در ساعت 01-09-2014, 11:56 AM
                    ورود به معامله با منطق انسانی
                    خروج
                    از معامله با احساس ماشینی
                    لینکهای پرایس اکشن:

                    وبسایت

                    کانال تلگرام

                    نظر


                    • before you start anything..learn how to finish it

                      نظر


                      • پدری به پسرش که دائم عصبانی می شد گفت :
                        پسرم تو باید یاد بگیری که خودت رو کنترل کنی و مراقب رفتار و گفتارت باشی.
                        و بعد تعدادی میخ به او داد و خواست هر بار که عصبانی می شه یکیش رو به دیوار اتاقش بکوبه!
                        پسر روز اول هیجده میخ به دیوار زد.
                        روز دوم شانزده تا و ...!
                        او هر روز ناخودآگاه وقتی دیوار اتاقش رو می دید تلاش می کرد تا کمتر عصبانی بشه وتعداد میخ هائی که به دیوار می کوبید مدام کم و کمتر می شد.
                        تا اینکه روزی پدر گفت :
                        پسرم از این به بعد میخی به دیوار نزن و هر وقت تونستی خودت رو کنترل کنی و جلوی عصبانیتت رو بگیری ، یکی از اون میخ ها رو بیرون بکش.
                        چند روز بعد همه میخ ها از دیوار اتاق بیرون کشیده شده بودند.
                        پدر که خیلی خوشحال بود از پسرش بخاطر عوض شدن رفتارش تشکر کرد و گفت :
                        عزیزم خیلی خوبه که دیگه عصبانی نمی شی ، ولی یه نگاه به دیوار اتاقت بنداز.
                        پسر نگاهی به دیوار انداخت ، چیزی که به وضوح دیده می شد سوراخ های زیادی بود که اون رو زشت و بد شکل کرده بودند.
                        پدر ادامه داد :
                        پسرم دیوار اتاقت دیگه مثل گذشته اش نیست.
                        تو وقتی با دیگران با عصبانیت صحبت می کنی ، حرف هات در دل اونها چنین اثری رو ایجاد می کنه.
                        اگر هم دیگه به رفتار غلطت ادامه ندی ، اثرش می مونه.
                        مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                        نظر


                        • با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                          https://t.me/Mostafatrader


                          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                          https://t.me/signalhha

                          نظر


                          • سلام
                            من تاپیک درد دل های بورسی رو میخونم و بعضا سوالاتی در ذهنم ایجاد میشه اما نمیتونم مطلب ارسال کنم

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط majid_k نمایش پست ها
                              سلام
                              من تاپیک درد دل های بورسی رو میخونم و بعضا سوالاتی در ذهنم ایجاد میشه اما نمیتونم مطلب ارسال کنم
                              سلام

                              شما باید ابتدا از طریق کنترل پنلتون به pcmtrader درخواست دوستی بدید . بعد که ایشون تایید کردن از طریق ارسال پیغام خصوصی بهشون درخواست بدید برای تاپیک درد دل بورسی .
                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • سلام

                                دوستان کسی زنجانی هست ......

                                می خواستم بدونم کسی تو زنجان زندگی می کنه یه کاری داشتم ......

                                نظر

                                پردازش ...
                                X