اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص تفهیم اتهام شد!
    "این مطلب طنز است"


    http://www.boursenews.ir/fa/pages/?cid=119260

    نظر


    • سلام به همه

      یه درد دلی داشتم که هم درد دله هم مطلب آموزنده ....

      بعضی وقت ها بعضی روز ها تا شب شن آدم از کینه یا غضب می ترکه و می خاد باعثش رو مجازات کنه .....

      امروز برا من یکی از همون روزا بود که خیلی بد بهم گذشت اما فرق آدم و آشغال رو در ازای سختیش بهم فهموند .....

      یه یاروی احمقی بود یه حدود سه ماه پیش بهم گفت بیا منم یه سرمایه ای دارم می زارم کار از تو سرمایه از من حالا تو تققسیم سود و

      ضررش هم با هم کنار میایم ما هم گفتیم باشه تو دلمون هم گفتیم یا سود یا ضرر ولی یه رفیق و آشنا پیدا کردیم .....

      حالا بعد سه ماه چند روز پیش به پیشنهاد یه نفر می خواستم امتحانش کنم گفتم بیا از سود هایی که کردیم

      بنشینیم حساب کتاب کنیم ببینیم چند چندیم و یه چیزی از سهممون رو بده لنگیم کارمون رو راه بنداز ....

      نفله برداشت صاف گفت حالا من امروز فلانم فرداش زنگ زدیم من چنانم و ......

      خلاصه داره شونه خالی می کنه منم قراره هفته دیگه خوب به حسابش برسم ....

      خلاصه حرف آخر اینه که آدم گاهی اوقات سود می کنه گاهی هم تجربه کسب می کنه که ممکنه گرون باشه ......

      نظر


      • کجا میتونم این فیلم گیر بیارم ؟ قهرمان (فیلم 1331و۱۹۷۹)The Champ)
        در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

        اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

        همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

        همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




        نظر


        • نوشته اصلی توسط moslemb نمایش پست ها

          “بشنو از من، کودک من
          پیش چشم مرد فردا،
          زندگانی – خواه تیره، خواه روشن -
          هست زیبا، هست زیبا، هست زیبا.”
          زندگی تراژدی است برای آن کس که احساس می کند و کمدی است برای آن که می اندیشد

          نظر


          • پنج عدد که به گونه ای غیرمنتظره، بر زندگی ما تأثیر دارند!


            عدد دانبار (Dunbar’s Number)

            بعضی جوامع در طول مدت زمان طولانی، بدون تغییر باقی می مانند، حال آن که برخی دیگر از قبایل یا حتی همجواری های جوامع مدرن، در اثر هرج و مرج و خشونت، از هم می پاشند. ما ظاهراً بدون هیچ دلیل مشخصی، رابطه ی خود را با برخی از دوستان و همکارانمان حفظ می کنیم اما از بقیه ی آن ها صرف نظر می کنیم. به نظر می رسد حتی شرکت ها هم بعد از استخدام تعداد مشخصی از افراد، در اداره کردن آن ها دچار مشکل می شوند. این موضوعات که در ابتدا بی ربط به نظر می رسند، همگی به یک عدد مربوط می شوند.

            محققان معتقدند کارکرد اجتماعی انسان، حول عدد ۱۵۰ می گردد.

            . دانشمندان با بررسی پستانداران نخستین پایه، به این نتیجه رسیدند که هرچه لایه ی نئوکورتکس مغز (neocortex) میمون ها بزرگتر باشد، گروه های اجتماعیشان نیز بزرگتر است. با محاسبه ی تحقیقات انجام شده بر ۳۸ دسته از میمون ها، پروفسور دانبار این چنین تخمین زد که توانایی انسان برای برقراری ارتباطات جمعی، در حدود عدد ۱۵۰، متوقف می شود. یعنی شما از لحاظ ذهنی می توانید از عهده ی ۱۵۰ رابطه بربیایید. هر بار ما در شرایطی قرار می گیریم که مجبورمی شویم با بیش از ۱۵۰ نفر دست و پنجه نرم کنیم، کارآیی مان کاهش پیدا می کند. برای مثال، اگر بخواهید یک مهمانی ترتیب بدهید و ۱۵۰ نفر را دعوت کنید، مشکلی پیش نمی آید؛ به راحتی همه را به خاطر می آورید و می دانید چه کساین دوست دارند کنار هم بنشینند و چه کسانی چشم دیدن هم را ندارند. اما اگر قرار باشد برای ۳۰۰ یا ۵۰۰ نفر مهمانی بگیرید، احتمال این که اسم مهمانان را فراموش کنید یا درباره ی جای نشستن آنان دچار سردرگمی شوید، بیشتر می شود.
            نمونه های متعدد دیگری هم وجود دارد که نشان می دهد وقتی تعداد اعضای یک اجتماع، به بیش از ۱۵۰ نفر می رسد، افراد نسبت به هم بی اعتنا می شوند. برای مثال، وقتی جمعیت یک شهر کوچک، به بیش از ۱۵۰ خانوار می رسد، جرم و جنایت در آنجا به یک مشکل اساسی تبدیل می گردد. در طول تاریخ، یگان های ارتش، تقریباً همیشه از ۱۵۰ سرباز تشکیل شده اند، چرا که ظاهراً کنترل چنین یگانی آسان تر است و همبستگی بیشتری بین افراد وجود دارد. حتی سازمان هایی که تعداد کارکنان هر کدام از دفاترشان، ۱۵۰ نفر یا کمتر می باشد، نسبت به سازمان هایی که دفاتر آن ها پرجمعیت تر است، سودآوری بیشتری دارند.

            نسبت طلایی (Golden Ratio)
            این عدد، تنها ثابتی است که در سراسر گیتی، بیش از هر عدد دیگری کاربرد دارد. تنها انسان ها نیستند که از آن در مد، اسباب منزل، هنر، موسیقی، و حتی اقتصاد بهره می گیرند، بلکه در بدن انسان، طبیعت و حتی شکل راه شیری نیز این عدد وجود دارد.نسبت طلایی که اولین بار توسط یونانی ها کشف شد، در تمام طبیعت یافت می شود و ذهن تمام انسان ها به گونه ای است که آن را زیبا می داند. کتاب های بسیاری درباره ی چگونگی کارکرد نسبت طلایی و این که چرا ریاضیات زیبایی، یک دانش عینی است، وجود دارد. اعضای چهره و بدن انسان سالم نیز، با توجه به نسبت طلایی، هماهنگی یافته اند.

            این عدد از مجموعه ی مارپیچ های افزایشی به دست می آید که فاصله ی بین هر مارپیچ دقیقا ۱٫۶۱۸ برابر فاصله ی مارپیچ های بعدی باشد.

            به نظر می رسد این ثابت، به دلیل نامعلومی یک قانون جهانی است که همه چیز، از رگ برگ های گیاهان گرفته تا ساختار استخوان های ما، از آن پیروی می کنند.


            رمز موفقیت

            تحقیقات جدید می گویند استعداد لزوماً چیزی نیست که انسان با آن متولد شود. ملکوم گلدول معتقد است افرادی همچون بیل گیتس و گروه موسیقی بیتل ها، که به موفقیت مهمی دست یافته اند، همگی به تمرینات خود مدیون اند. جالب این جاست که می توان به طور دقیق مشخص کرد برای موفقیت در یک کار، چند ساعت باید برای آن وقت گذاشت، که البته شاید تعجبی نداشته باشد.

            دانشمندان بر این باورند که بعد از ۱۰۰۰۰ بار، هرکسی می تواند در هرچیزی متخصص شود.

            بیتل ها، پیش از این که به معروفیت جهانی برسند، به مدت چندین سال، روزانه ۱۲ ساعت یا بیشتر، در کلوب های آلمانی، موسیقی اجرا کردند. مدیر گروه و خود اعضای بیتل ها اذعان دارند که این دوره ی تمرین فشرده، جوهره ی لازم برای ایجاد سبک را در اختیارشان نهاده است. بیتل ها، بدون این ۱۰۰۰۰ ساعت تمرین، نمی توانستند مثل حالا محبوب باشند. بیل گیتس نیز سال های نوجوانی اش را به تمرین برنامه نویسی در یکی از معدود دبیرستان های خصوصی که امکان کار را رایانه را برای محصلین فراهم می کرد، گذراند. رفتن به آن مدرسه ی خاص، یک تصادف بود، اما همین تصادف به وی این امکان را داد که تقریباً ۱۰۰۰۰ ساعت با کامپیوتر وقت بگذراند، حال آن که بسیاری از هم سالانش در آن سن چنین فرصتی نداشتند.استیو جابز هم موقعیت مشابهی داشت. وقتی که او هنوز یک محصل دبیرستانی بود، این شانس را داشت که وقت زیادی را پای رایانه بگذراند. در حقیقت، با تحقیق درباره ی زندگی تقریباً همه ی افرادی که دستی بر آتش انقلاب رایانه ای داشته اند، متوجه می شویم که تمام آن ها، داستان مشابهی داشته اند. تمام کسانی که در زمینه ی فناوری اطلاعات، تأثیرگذار بوده اند، در سنین پایین تری نسبت به دیگران، به رایانه دسترسی داشته اند.


            هفت

            هیچ عددی به اندازه ی هفت، با حافظه ی کوتاه مدت و بلند مدت ما پیوند ندارد. روانشناس مشهور، جورج میلر، در یک مقاله ی شگفت انگیز ثابت کرد حافظه ی کوتاه مدت یا همان حافظه ی فعال ما، پیش از آن که بتواند اطلاعات جدید را نادیده بگیرد یا اطلاعات پیشین را فراموش کند، تنها می تواند ۷ مورد را در خود نگه دارد. به عبارت دیگر، اگر کسی ده نام بگوید و از شما بخواهد آن ها را بنویسید، شما تنها می توانید هفت تای این نام ها را به یاد بیاورید. این موضوع، بارها طی آزمون های بسیار زیادی، با حداکثر اختلاف متوسط دو مورد به اثبات رسیده است (یعنی ممکن است بعضی افراد، ۲ مورد را بیشتر یا کمتر به خاطر بیاورند.)از این هم جالب تر، تحقیقاتی هستند که نشان می دهند حافظه ی بلند مدت ما نیز، تحت تأثیر عدد هفت است. وقتی اطلاعات جدیدی را هفت بار می شنویم، احتمال به خاطرسپاری آن بیشتر می شود. ظاهراً این عدد به طرز خاصی، یاخته های عصبی ما را فعال می کند. برخی از محققین بازاریابی معتقدند کالاهایی که قیمتشان به جای ۹ به ۷ ختم می شود، فروش بهتری دارند. به دلیل نامعلومی، ۲٫۹۷ دلار


            صفر

            امروزه صفر به نظر عدد چندان مهمی نمی رسد؛ اما اختراع آن میلیون ها سال طول کشیده است و به وجود آمدنش، دنیای ریاضیات را دگرگون کرده است. وجه حقیقتاً انقلابی عدد صفر، مفهوم پشت آن است. صفر، به تنهایی نمایش دهنده ی فقدان اعداد است، اما می توان از آن در ضرب اعداد به صورت نمایی استفاده کرد. اساساً، صفر، بسته به این که در کدام قسمت یک عدد گذاشته شود، مفهوم متفاوتی پیدا می کند. به این سیستم شمارش، دستگاه شمارش مکانی گفته می شود و نسبت به یک سیستم ثابت همچون ارقام رومی، امکان شمارش بسیار پیچیده تری در اختیار ما قرار می دهد. به لطف صفر، ما نه تنها می توانیم از مفهومی غیرممکن همچون فقدان اعداد سخن بگوییم، بلکه قادریم اعداد را تا بی نهایت افزایش دهیم.در اینجا، سخنی از ریاضیدان برجسته، جورج هالستد را نقل قول می کنیم که نشان می دهد صفر نه فقط برای ریاضیدانان، که برای تمام اعضای جامعه ی مدرن، ارزش به سزایی دارد.«اهمیت ایجاد علامت صفر، هرگز مبالغه آمیز نیست. […]هیچ اختراع ریاضی دیگری وجود ندارد که به اندازه ی صفر، برای حرکت در مسیر آگاهی و قدرت، نیروبخش باشد.»


            منبع زبان اصلی: weirdworm.comبرگردان و ویرایش: شگفتیها دات کام

            نظر


            • قوی در پی تلاس برای توانستن , و ضعیف دنبال توجیه برای نتوانستن است

              اگر خودت را لایق خیلی چیز ها میدانی ، باید خیلی هم تلاش کنی
              مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

              نظر


              • زندگی آفرینش هست ، نه کشف و جستجو

                نظر


                • یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش سال نو مبارک

                  نظر


                  • بدون شرح...

                    http://www.entekhab.ir/fa/news/152238
                    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                    https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                    https://t.me/Mostafatrader


                    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                    کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                    https://t.me/signalhha

                    نظر



                    • خدا خیرتون بده جناب مصطفی
                      من یکی که از این سایت اطلاع نداشتم
                      همیشه پیروز باشید

                      نظر


                      • سلام

                        پیشاپیش نوروز باستانی را خدمت تمام ایرانیان جهان تبرک عرض میکنم ، مخصوصا تمامی کاربران محترم فروم PCM . بهترین ها را برای همه در سال جدید آرزو دارم .

                        گوش سپردن به ترانه مشهور فرهاد خالی از لطف نیست .


                        دانلود
                        ورود به معامله با منطق انسانی
                        خروج
                        از معامله با احساس ماشینی
                        لینکهای پرایس اکشن:

                        وبسایت

                        کانال تلگرام

                        نظر


                        • درود بر همگی....
                          بهترین خبر تو این روزای اخر سالییی که دیدم.....

                          نازنین زهرا روی ماهتان را می بوسد/هزینه درمان فراهم شد

                          پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سایت خیریه همت نوشت:
                          سلام و خداقوتدرود بر غیرتتانبا لطف خدای بزرگ و همت شما مهربانان مبلغ ۴ میلیارد ریال برای تهیه آمپول های مورد نیاز درمان نازنین زهرا مرادی جمع آوری شد.همچنین به استحضار می رساند با توجه به مذاکرات بعمل آمده با سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران(که لازم است از همکاری ویژه مدیران این سازمان قدردانی نماییم) مقدمات اولیه برای تهیه این دارو با قیمت خالص آغاز شد.همچنین بنا به وعده و تعهد رئیس سازمان بهزیستی کل کشور در صورت عبور سقف هزینه های دارویی نازنین زهرا از مبلغ ۴میلیارد ریال باقیمانده مبلغ از سوی سازمان بهزیستی تامین خواهد شد.گزارش هریک از اقدامات انجام شده به همراه مستندات و مرحله به مرحله به استحضار کاربران محترم خواهد رسید.در پایان لازم است از تلاش و پیگیری صمیمانه و تعهدبخش دوستان و همکاران رسانه ای به طور ویژه قدردانی نماییم.

                          http://www.entekhab.ir/fa/news/152641
                          پ.ن:مرسی از اقا مصطفی بابت این اطلاع رسانی
                          before you start anything..learn how to finish it

                          نظر


                          • من هم نوروز به همه دوستان تبریک عرض میکنم ! امیدوارم سال پر خیر و برکت و همراه با موفقیت و پر سودی داشته باشید !
                            در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

                            اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

                            همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

                            همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




                            نظر


                            • ما ميگوييم زمان مي گذرد. افسوس و صد افسوس که زمان مي ماند و ما مي گذريم

                              ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو . سالی توام با سلامتی، موفقیت و شادکامی برای تک تک عزیزان از درگاه حق آرزومندم.

                              هر روزتان نوروز . نوروزتان پیروز


                              زندگی آفرینش هست ، نه کشف و جستجو

                              نظر


                              • با سلام

                                من هم به نوبه خودم پیشاپیش این سال نوی جدید را خدمت همه دوستان ، بزرگوارن و همچنین آقای دریس زاده و پرسنل زحمت کش شرکت پی سی ام تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم همگی سال خیلی خوبی کنار خانواده های محترمتان داشته باشید .

                                موقع سال تحویل ما را از دعای خیر خودتان بی نصیب نگذارید .

                                عید بر همه شما مبارک باد .
                                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                                https://t.me/Mostafatrader


                                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                                https://t.me/signalhha

                                نظر

                                پردازش ...
                                X