اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط عبدالرحمان نمایش پست ها
    توی هیچ ترمینالی ام چنین چارتی از اونس مشاهده نکردم


    عجب روزیه امروز !!! بروکر در جواب مکاتبه ای که داشتم ، رسماً اعلام ورشکستگی کرده ...ما اینیـــــــــــــم دیگه ...بروکر ورشکست کن
    در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

    نظر


    • نوشته اصلی توسط ezzal نمایش پست ها
      عجب روزیه امروز !!! بروکر در جواب مکاتبه ای که داشتم ، رسماً اعلام ورشکستگی کرده ...ما اینیـــــــــــــم دیگه ...بروکر ورشکست کن
      به بروکر بگید نصف نصف با هم تقسیم کنید :d

      نظر


      • خدا بيامرزه بروکرو

        نظر


        • مسلم جان امیدوارم گرد و خاک تموم بشه :

          شهرام شهیدی در ستون طنز شهروند حُسن هایی برای ریزگردها برشمرده و نوشته:
          افزایش شدید گرد و خاک در کشور باعث کاهش آمار چشم چرانی می.شود و اخلاقیات رشد چشمگیری می.یابد .
          با وجود گردوخاک شدید در هوا و این.که مردم همه جوره خودشان را می.پوشانند و حتی به دهانشان ماسک می.زنند به نظر می.رسد حضور گشت ارشاد هم دیگر موضوعیت ندارد.

          به نوشته این طنز نویس: از آن.جا که گرد و خاک خودش به اندازه کافی بر کلیه امواج مغناطیسی و الکتریکی و... تأثیر می.گذارد دیگر نیازی به ارسال پارازیت نیست و بدین.ترتیب با خاموش کردن دستگاه.های ارسال پارازیت هزینه.های جاری کشور نیز کاهش می.یابد.
          افزایش عدالت دیگر نکته مثبت این گردوخاک است. قبلا عده.ای در این کشور کیف می.کردند و عده.ای یا خاک بر سرشان می.شد یا چاره.ای نداشتند اما نمی.دانستند چه خاکی بر سرشان بریزند؟
          اما به یمن حضور شدید گردوخاک در کشور از بلاتکلیفی خارج شدم و می.بینم که خاک به یک میزان بر سر شهروندان توزیع می.شود که باعث افزایش عدالت اجتماعی شده است

          نظر


          • شهر ماه علاوه بر گرد و غبار رفت به سوی گرمای زودرس ، به طوری که صبح از خواب بیدار شدم خیس عرق بودم و فک کردم تب شدید داشتم ، متوجه شدم هوا بسی ناجوانمردانه رو به گرما رفته... خدا به دادم برسه برج دو و سه در عسلویه ...
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • ......

              نظر



              • ؛ ادب نیمی از عقل است ؛

                نظر


                • یعنی رانت تو بازار مبادلات ارزی هم هست حتما هست دیگه توی اکثر جفت ارزهای chf به ارزهای دیگر rd+ ,rd- بوده که این ها نشان دهنده ی خوب sellو buy زدن است این هم یک نمونش
                  ویرایش توسط mehty : https://www.traderha.com/member/16153-mehty در ساعت 02-22-2015, 01:32 AM

                  نظر


                  • پـرواز فیـل


                    پیش از این، بازارهای نوظهور به منزله نور امیدی برای اقتصاد جهان بودند اما حالا اغلب آنها به منبع ناامیدی تبدیل شده.اند. رشد اقتصاد چین در حال کند شدن است. برزیل در رکود تورمی گرفتار شده است. روسیه به واسطه تحریم.های غرب و افت قیمت.های نفت به رکود دچار شده است. آفریقای جنوبی از بی.کفایتی و فساد آسیب دیده است.
                    در میان همه این ناامیدی.ها تنها یک اقتصاد نوظهور استوار ایستاده است: هندوستان.به.همین دلیل نشریه معتبر اکونومیست در سرمقاله این هفته خود به تحلیل جایگاه اقتصاد هندوستان پرداخته است. اکونومیست نوشت: اگر اقتصاد هندوستان بال داشت اکنون می.توانست بلندپروازترین اقتصاد جهان باشد- اما برای تحقق آن باید میراث سیاست ضدتولید را کنار گذارد. این وظیفه مهم را آرون جیتلی، وزیر دارایی این کشور بر عهده دارد که قرار است در روز 28 فوریه نخستین بودجه کامل دولتی را ارائه کند که با شعار حذف مقررات زائد و رونق رشد روی کار آمده است. در ژوئیه سال 1991 یک بودجه قابل توجه به بخش.های تجارت، سرمایه خارجی و رقابت اقتصاد هندوستان اختصاص داده شد. هندوستان امروز هم اقدامی به همان اندازه مهم را نیاز دارد. هندوستان از ظرفیت نهفته.ای برخوردار است. مردم این کشور کارآفرینند و در حدود نیمی از جمعیت 25/ 1 میلیارد نفری آن زیر 25 سال سن دارند. جمعیت هندوستان فقیر است و بنابراین فرصت زیادی برای دست یافتن به رشد اقتصادی دارد: سرانه تولید ناخالص داخلی هندوستان (بر اساس برابری قدرت خرید) در سال 2013 برابر 5،500 دلار بود در حالی.که این رقم در چین 11،900 دلار و در برزیل برابر با 15،000 دلار بود. این اقتصاد از مالیات.های محلی که در داخل مرز.های هندوستان اخذ می.شود، بهره می.برد. اما حمایت همه احزاب برای اجرای یک نظام مالیات ملی که به.طور سراسری بر کالاها و خدمات وضع شود، می.تواند یک بازار مشترک واقعی ایجاد کند. پتانسیل اقتصاد هند همینجا است. اما پرسشی که همیشه مطرح بوده، این است که آیا این پتانسیل آزاد خواهد شد؟ تحلیلگران خوش.بین به این نکته اشاره می.کنند که تولید ناخالص داخلی هند در فصل چهارم سال 2014 در مقیاس سالانه رشدی 5/ 7 درصدی را نشان داده و حتی از چین پیشی گرفته است. اما تنها یک رقم که بسیاری هم آن را مورد تردید قرار می.دهند، دلیلی کافی برای خوشحال شدن نیست. دلیل مهم.تر برای خوشحالی در مورد اقتصاد هند این است که به.نظر می.رسد ثبات این اقتصاد روزافزون شده است. نرخ تورم هند پس از آنکه سال.ها بیش از 10 درصد بود، اکنون به نصف کاهش یافته است. کسری حساب جاری هند کاهش یافته است، ارزش روپیه باثبات است، بازار سهام هند رونق یافته و رکود در قیمت کالاها برای کشوری که چهار پنجم نفت مصرفی خود را وارد می.کند، یک موهبت است. در شرایطی که صندوق بین.المللی پول پیش.بینی خود از اقتصاد جهان را کاهش داده است، تا حدود زیادی هندوستان را از آن مستثنا کرده است.
                    دلیل واقعی برای امید داشتن به اقتصاد هندوستان، چشم.انداز اصلاحات در این کشور است. ماه مه گذشته، حزب نارندرا مودی به نام حزب بهاراتیا جانتا به مدد وعده اقتصاد بهتر، توانست پیروزی بزرگی را در انتخابات به.دست آورد. دولت او ماه.های ابتدایی کار خود را برای بهبود خدمات اجتماعی صرف کرد. اما آزمون واقعی برای اصلاح.طلبی این دولت، لایحه بودجه آقای جیتلی خواهد بود.
                    بخش آسان این کار، حفظ شرایط خوب هند با نظام.مند کردن مقررات مالی و پولی است. علاوه بر این، بانک.های دولتی هند نیازمند سرمایه.اند و به دلیل آنکه دولت نمی.تواند این پول را تامین کند، این وزیر باید سهامداران بالقوه را متقاعد کند که این بانک.ها تحت حمایت سیاستمداران اداره می.شوند.
                    اگر قرار است هندوستان به بالندگی دست یابد، نیازمند اصلاحات عمده و شجاعت سیاسی متناسب با آن است. یک استراتژی برای توسعه که به خوبی آزموده شده این است که افراد از مشاغل کشاورزی کم.درآمد به مشاغل مولدتر و با درآمد بیشتر هدایت شوند. خیز چین بر پایه تولید صادرات.محور بنا شد. اما امکان پیروی از چنین الگویی برای هند محدود است چون رشد تجاری زنجیره عرضه در هند کند شده است و تولید به دلیل پیشرفت.های تکنولوژیک کمتر به نیروی کار وابسته است. اما هندوستان می.تواند این موضوع را بهتر از حالا مدیریت کند.
                    این کشور از خدمات فناوری اطلاعات در سطح جهانی برخوردار است که بیش از آن به مهارت وابسته و به لحاظ اندازه کوچک است که بتواند جمعیت جوان 90 تا 115 میلیون نفری هند را که اغلب هم از تحصیلات کمی برخوردارند و طی یک دهه آینده وارد بازار کار این کشور می.شوند، جذب کند. بنابراین بهترین امیدواری برای این کشور دستیابی به راه حلی ترکیبی است تا به.وسیله آن بتواند حضور خود در بازارهای جهانی صنعت و خدمات را گسترش دهد. برای دستیابی به این هدف، آقای جیتلی باید بر سه حوزه تمرکز کند: زمین، برق و نیروی کار.
                    گر چه هر سه این حوزه.ها به لحاظ سیاسی حساسند اما هیچ.کدام به اندازه موضوع خرید زمین در این کشور از حساسیت برخوردار نیست. در چین دولت می.تواند زمین را مصادره کند. اما هندوستان در مسیر دیگری راهی طولانی پیموده است. یک طرح قدیمی برای ساخت دومین فرودگاه بین.المللی بمبئی راکد مانده است. لایحه دیگری که در ماه.های آخر کار دولت گذشته به تصویب رسید، اوضاع را بدتر کرد چون بر.اساس آن، انجام مطالعات در مورد اثرات اجتماعی پروژه.های بزرگ و برای خرید یک زمین، تایید 70درصد از مالکان زمین.ها اجباری شد. مودی تلاش کرده است از قدرت اجرایی خود برای حذف این بند به.خصوص در مورد سرمایه.گذاری.های حیاتی و مهم استفاده کند.
                    گذشته هندوستان مملو از مشکلاتی است که موجب ایجاد تغییرات بزرگ شدند. بودجه سال 1991 هند واکنشی بود به بحران تراز پرداخت.ها. خطری که در این مورد وجود دارد، این است که در شرایطی که تورم کاهش می.یابد و هندوستان به مدد انرژی ارزان، رونق را تجربه می.کند، رهبران این کشور از اصلاحات سختی که برای حفظ موفقیت اقتصادی هند نیاز دارند طفره می.روند. این اشتباه بزرگی است. مودی و جیتلی فرصتی استثنایی به.دست آورده.اند تا اقتصاد هند را به پرواز در آورند. آنها نباید این فرصت را از دست بدهند
                    .





                    نظر


                    • زندان «هالدن» دومین زندان بزرگ در نروژ و به گنجایش 252 نفر است.سلول های این زندان لوکس دارای حمام و تلویزیون مجزاست. پنجره ها از شیشه های محکم درست شده است و میله ندارد. آشپزخانه عمومی و سالن ناهارخوری هم وجود دارد. زندانبانان این زندان مطابق با مقررات، اسلحه و دستبند حمل نمی کنند و نیمی از آنها زن هستند.

















                      نظر


                      • درود و عرض ادب
                        حکایت فرانک هنوز باقیست.
                        http://www.bloomberg.com/news/articl...-seen-mounting

                        نظر




                        • ارسل توسط:مدیر ۲ / اسفند / ۱۳۹۳ درروانشناسی معاملات 9 نظرات 522 بازدید

                          جوش مانیون یک استاد بین.المللی شطرنج بود. او در میان برترین شطرنج بازان ایالات متحده آمریکا قرار داشت. او آشناییش با شطرنج را یکی از مهم.ترین عوامل موفقیتش در کسب.وکار می.داند. از بسیاری از درس.هایی که از شطرنج یاد گرفته برای هدایت و مدیریت کسب وکارش استفاده می.کند.مانیون می.گوید: “شطرنج ابزاری بود که دقت زیادی را در من به وجود آورد تا هنگام مواجهه با مشکلات راه حل مناسب را پیدا کنم و باعث نزدیکی من به کسب. و کار و زندگی.ام شد.” سایت ۲۴fx.ir این پنج راز برای بازارهای مالی مدلسازی کرده که قطعا راهگشای معاملات شما خواهد بود.۱-اگر حرکت خوبی به ذهنتان رسید، صبر کنید. بهتر از آن نیز خواهد آمد.

                          مانیون می.گوید شطرنج .بازان بی .تجربه به فرصتی که به دست می.آورند به سرعت چنگ می.اندازند تا بتوانند سرباز حریف را بگیرند، و چون این حرکت را مشخص کرده.اند به دنبال حرکت دیگری نمی.گردند. در بازارهای مالی نیز باید مطمئن شد که همه جوانب را خوب دیده.ایم و طبق مجموعه کاملی از اطلاعات در اختیار داریم کار خود را جلو ببریم. باید یادمان باشد همیشه اولین چیزی که به سراغمان می.آید بهترین چیز نیست.۲-برای برد لازم است بسیاری از حرکت..های آینده را برنامه..ریزی کرد.

                          وقتی مهره ای را در شطرنج جابه جا میکنید باید برای چند حرکت بعدی برنامه داشته باشید. در بازارهای مالی نیز وقتی معامله ای انجام میدهید باید برنامه داشته باشید باید اگر تحلیل شما غلط بود برنامه داشته باشید باید برای خروج خود برنامه داشته باشید. باید برای حد سود برنامه داشته باشید.۳-در شطرنج، باید زمانتان را مدیریت کنید، در غیر این صورت می.بازید.

                          در بازی شطرنج زمان محدودی وجود دارد که بتوان چند حرکت خوب را ایجاد کرد. و نباید زمان را از دست داد، چون در این صورت بازی را هم باید واگذار کرد. کنترل زمان در بازارهای مالی نیز یک امر حیاتی است. وقتی وارد معامله ای می شوید باید برای خروج خود زمان داشته باشید. به عنوان مثال من این سهم را می خرم برای سه ماه آینده که به سود بنشیند اگر این سه ماه شد سه سال دیگر آن سهم ارزش و توجیه خواب پول را ندارد و شما عملا باخته اید. شخصی را به یاد دارم که سهامی را خریده بود و بسیار برای آن تبلیغ میکرد تا اینکه سهم بعد از کمی افرایش وارد روند نزولی خود شد وقتی آن شخص را دیدم گفت من این سهم را برای بچه هایم خریده ام و سهم خوبیه و توجیهی از این قبیل.۴-هرآنچه نیار دارید بر روی تخته است.

                          کل اطلاعاتی که یک شطرنج باز برای ادامه بازی نیار دارد بر روی تخته شطرنج است و همچنین کل اطلاعاتی که یک تحلیل گر بازارهای مالی به آن نیاز دارد درون چارت نهفته. سعی کنید خود را از حواشی بازار و شایعات دور نگه دارید تمام آنچه لازم است بر روی چارت منعکس شده.۵- مواظب حرکات پنهانی حریف مقابل باشید.

                          بسیاری از شطرنج بازان حرفه ای با حرکاتی خاص حریف مقابل را فریب میدهند به عنوان مثال چند مهره خود را به شما می بازند تا ذهن شما را منحرف کنند. در بازارهای مالی این مورد به فراوان وجود دارد. کسانی که منابع عظیم مالی دارند گاها قیمت ها را به سمت و سویی می برند که سرمایه گذاران کوچک را فریب دهند در بورس تهران صف های فروش و خرید بی دلیل نمونه آشکار این مورد است یا زدن حدضرر معامله گران و بعد حرکت قیمت در جهتی که مد نظر شما بوده (به علت نا مناسب بودن مکان حد ضرر)لطفا با ذکر منبع به ادامه فعالیت ما کمک کنید
                          نویسنده: مدیریت ۲۴fx.ir


                          ویرایش توسط sirous41533 : https://www.traderha.com/member/12293-sirous41533 در ساعت 02-23-2015, 09:45 PM

                          نظر


                          • با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                            https://t.me/Mostafatrader


                            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                            https://t.me/signalhha

                            نظر





                            • آیا تحلیل تکنیکال معجزه میکند



                              تا به حال با خود اندیشیده اید که چرا وقتی شما مثلا یک خط روند صعودی را کشف می کنید و در تماس قیمت با خط روند اقدام به خرید می کنید و قیمت از همانجا شروع به ریزش سنگین میکند!آیا تا به حال پیش آمده کانالی را پیدا کرده باشید و هنگامی که شما به معامله ورود کرده اید قیمت از کانال فرار کرده و شما را به ضرر برده است !آیا تا به حال شده که در یک روند صعودی در یک موج ۴ و به امید یک موج پنج وارد پوزیشن خرید شده باشید و قیمت از همانجا ریزش سنگین خود را شروع کرده باشد!آیا تا به حال شده قیمت بعد از فرار از یک الگوی ادامه دهنده سر کج کرده و به خلاف مسیر حرکت موج اصلی ادامه داده باشد. و موارد بسیاری که تکنیکالیست ها با آنها همه روزه در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. (که البته با تریگر گرفتن مشکلات کمی کمتر شده).دوستان عزیز باید کمی واقع بین باشید تکنیکال نیامده برای ما معجزه کند که اگر اینگونه بود همه ی دنیا در مارکت بر روی سود های وصف نا شدنی و رویایی بودند. تکنیکال از لحاظ من یک اتومبیل است که بدون داشتن یک راننده مسلط و با تجربه نمی تواند شما را به مقصد برساند. همیشه در تحلیل های خود سعی کنید قبل از اینکه وارد معامله شوید از یک if (اگر) ساده استفاده کنید یعنی اگر این تحلیل درست نبود چه کنم!چندی پیش با یکی از دوستانم که معامله گر بسیار حرفه ای است صحبت می کردم او می گفت من بعد از پنج سال کار در بازارهای مالی، بیش از ۶۰ درصد تحلیل هایم غلط از آب در می آید ولی همان ۴۰ درصد درست مرا به پیروزی رسانده چون با نسبت ریسک به ریوارد یک به سه کار میکنم در نهایت روی سود خوب هستم.


                              بازارهای مالی بازارهای بی نظمی نیستند و اتفاقاتی که در آن می افتد تصادفی و رندوم نیست بلکه نظمی از جنس خود دارند که باید با آن ارتباط بر قرار کنید، باید زبان گفتگو با آن را بیاموزید و این ممکن از سالها طول بکشد ولی ارزش این همه زحمت را یقینا دارد.واقعیتی که در این زمینه وجود دارد این است که سعی کنید مباحث تکنیکالی مختلف را بیاموزید چون این باعث روشن شدن یک چراغ خاموش در ذهن کنجکاو شما میشود و آهسته آهسته شما را به سمت ساخت سیستم شخصی شما هدایت میکند سیستمی که با روحیات و شخصیت معامله گری شما سازگار است. الیوت سخت است ولی باعث درک ساختار و آناتومی بازار برای شما می شود، الگوهای هارمونیک شاید کمی پیچیده باشند ولی نقاطی را به شما برای ورود نشان میدهند که هیچ ابزار دیگری قادر به شناسایی آن نقاط نیست و …و در نهایت بدانید که تحلیل تکنیکال تنها یکی از حلقه های سود آوری در مارکت است و حلقه های دیگر که جنبه های روانشناختی شخصیتی شما و مارکت است اهمیت بیشتری دارند و متاسفانه کاملا نادیده گرفته شده اند.نویسنده: مدیریت ۲۴fx.ir



                              نظر


                              • اهواز

                                تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                                در این سایت و در تلگرام
                                SmartSignalFX@

                                نظر

                                پردازش ...
                                X