« واقعیت این است که افراد موفق در مقایسه با افراد ناموفق بیشتر شکست می خورند . موفقها راههای بیشتری را امتحان می کنند ، به زمین می خورند و دوباره بلند می شوند و دوباره امتحان می کنند تا اینکه سرانجام برنده شوند »
اطلاعیه
بستن
راهنمای فروم - حتما بخوانید
با سلام
قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو
قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.
کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.
همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.
دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.
منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.
لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.
با احترام
قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو
قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.
کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.
همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.
دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.
منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.
لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.
با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
سخنان پندآموز
بستن
X
-
در حقیقت داشتن معاملات موفق نه تنها مستلزم دانستن اصول معامله گری است بلکه نیازمند تلاش و کوشش برای ماندن در اوج آمادگی می باشد . در بین نوابغ این بازار و در بین تریدرهای موفق ما میتوانیم افرادی را پیدا کنیم که با تلاش و کوشش توانسته اند صاحب حسابهای بزرگ بشوند اما همه آنها سالها زحمت کشیده اند و تلاش کرده اند . بارها شکست خورده اند ولی با یافتن اشکالات کارشان دوباره شروع کرده اند . ایا ما با آنها تفاوت داریم ؟ یک حقوقدان سالهای زیادی را زحمت میکشد و تلاش میکند تا به هدف برسد و این مسئله برای افرادی که میخواهند یک تریدر موفق باشند نیز صادق است .
ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .
نظر
-
In The Name Of God
حـرفهای یـواشكی با خـدا ...
گفتم: خسته*ام.
گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله
.:: از رحمت خدا نا امید نشید (زمر/53) ::.
گفتم: هیشکی نمی*دونه تو دلم چی می*گذره.
گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه
.:: خدا حائل هست بین انسان و قلبش! (انفال/24) ::.
گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم.
گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید
.:: ما از رگ گردن به انسان نزدیک*تریم (ق/16) ::.
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!
گفتی: فاذکرونی اذکرکم
.:: منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152) ::.
گفتم: تا کی باید صبر کرد؟
گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا
.:: تو چه می*دونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63) ::.
گفتم: تو بزرگی و نزدیکت برای منِ کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع چیکار کنم؟
گفتی: واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الل
.:: کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه (یونس/109) ::.
گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور! من بنده*ات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره* کنی تمومه!
گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم
.:: شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216) ::.
گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟
گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم
.:: خدا نسبت به همه*ی مردم - نسبت به همه - مهربونه (بقره/143) ::.
گفتم: دلم گرفته.
گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا
.:: (مردم به چی دلخوش کردن؟!) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن (یونس/58) ::.
گفتم: اصلا بی*خیال! توکلت علی الله.
گفتی: ان الله یحب المتوکلین
.:: خدا اونایی رو که توکل می*کنن دوست داره (آل عمران/159) ::.
گفتم: خیلی چاکریم!
ولی این بار، انگار گفتی: حواست رو خوب جمع کن! یادت باشه که:
و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمأن به و ان اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الآخره
.:: بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می*کنن. اگه خیری بهشون برسه، امن و آرامش پیدا می*کنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن، رو گردون میشن. خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می*کنن (حج/11) ::.
گفتم: چقدر احساس تنهایی می*کنم.
گفتی: فانی قریب
.:: من که نزدیکم (بقره/186) ::.
گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می*شد بهت نزدیک شم.
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/205) ::.
گفتم: این هم توفیق می*خواهد!
گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم
.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/22) ::.
گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی.
گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه
.:: پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/90) ::.
گفتم: با این همه گناه... آخه چیکار می*تونم بکنم؟
گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده
.:: مگه نمی*دونید خداست که توبه رو از بنده*هاش قبول می*کنه؟! (توبه/104) ::.
گفتم: دیگه روی توبه ندارم.
گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب
.:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده*ی گناه هست و پذیرنده*ی توبه (غافر/2-3) ::.
گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟
گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا
.:: خدا همه*ی گناه*ها رو می*بخشه (زمر/53) ::.
گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می*بخشی؟
گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله
.:: به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/135) ::.
گفتم: نمی*دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می*زنه؛ ذوبم می*کنه؛ عاشق می*شم! ... توبه می*کنم: یا غافر الذنب، اغفر ذنوبی جمیعا
گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
.:: خدا هم توبه*کننده*ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/222) ::.
ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک
گفتی: الیس الله بکاف عبده
.:: خدا برای بنده*اش کافی نیست؟ (زمر/36) ::.
گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می*تونم بکنم؟
گفتی: یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما
.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته*هاش بر شما درود و رحمت می*فرستن تا شما رو از تاریکی*ها به سوی روشنایی بیرون بیارن. خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/42-43) ::.
آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
پی دی اف شبانه : دانلود
پاور پوینت پترن 123 : دانلود
پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی
نظر
-
دلیل اینکه بعضی افراد هیچ وقت نمیتوانند در این بازار موفق بشوند نوع نگاه انها به بازار است . کسانی که به این تجارت مانند نوعی قمار نگاه میکنند از این دسته اند زیرا این افراد به هنگام زیان بغیر از خودشان همه کس و همه چیز را مقصر میدانند .
اگر شما باور نداشته باشید که میتوانید پول زیادی را بدست بیاورید ( پولدار باشید ) مطمئنا هیچوقت نمیتوانید پولدار شوید زیرا خود را مستحق آن نمیدانید. بسیاری از معامله گران را دیده ام که حسابهای کوچک را تبدیل به حسابهای میلیون دلاری کرده اند ولی بعد از مدتی همه انرا از دست داده اند زیرا انها هیچگاه باور نداشته اند که میتوانند چنین پولی را کسب کنند . اصولا نداشتن باور مثبت برای بدست اوردن چنین پولی دلیل اصلی این است که انها توان نگهداری از این پول را ندارند . شاید بتوان گفت نداشتن این باور که شما میتوانید چنین پولی را از بازار بدست اورید مانند بمبی است که تمام ان پولهای بدست اورده را نابود میکند .
ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .
نظر
-
افشای 12 راز موفقیت استیو جابز
«کاوازاکی» که کار با استیو جابز را از 1983 آغاز کرد به مدت چهار سال همکاری نزدیکی با رئیس اپل داشت. اکنون وی این فهرست را تدوین کرده است تا هیچ یک از درس*های جابز از بین نروند یا به دست فراموشی سپرده نشوند.
1 -کارشناسان هیچ*چیز نمی*دانند
روزنامه*نگاران، تحلیلگران، مشاوران، بانکداران و راهبران نمی*دانند چه بکنند، بنابراین تنها به شما مشاوره می*دهند. آن*ها به تو می*گویند چه چیزی در محصول تو وجود دارد که خوب عمل نمی*کند اما قادر نیستند محصولی بهتر را بسازند. آن*ها می*توانند به تو بگویند چگونه یک محصول را بفروشی اما خود قادر به فروش آن نیستند.
آن*ها می*توانند به تو توضیح دهند چگونه گروه*های کاری بزرگ تشکیل*دهی اما خودشان بدترین دفاتر را دارند. برای مثال، کارشناسان به ما می*گویند 2نقص مهم «مکینتاش» در اواسط دهه 80 فقدان حمایت برای یک چاپگر چرخشی و نبود لوتوس3،2،1 بود؛ این تنها چیزی است که کارشناسان می*توانند به ما بگویند.
2 - مشتریان نمی*دانند چگونه چیزی را که می*خواهند به تو بگویند.
نقطه تمرکز اپل، نیمکره راست مغز استیو بود که با نیمکره چپ حرف می*زد. اگر از مشتریان بپرسی چه چیزی می*خواهند، آن*ها به تو می*گویند: «بهترین، سریع*ترین و ارزان*ترین». اما این صدای یکنواخت تکراری بویی از یک تغییر انقلابی نبرده است.
مشتریان تنها می*توانند آرزوهای خود را در قالب کلماتی بیان کنند که هنوز درحال استفاده از آن*ها هستند؛ در دوره*ای که در آن مکینتاش تولید می*شد، همه می*گفتند می*خواهند رایانه*ای با بهترین، سریع*ترین و ارزان*ترین سیستم عامل MS-DOS داشته باشند. بهترین چیز برای یک شروع، تولید محصولی است که تو می*خواهی استفاده کنی؛ این چیزی است که استیو جابز و استیو وزنیاک انجام دادند.
3 - اهمیت جهش به جلو
تغییرات بزرگ زمانی رخ می*دهند که تو جهشی فراتر از قدم*های یکنواخت برداری. بهترین تولیدکنندگان چاپگرهای چرخشی در ابتدا شروع به تعریف ویژگی*های جدیدی کردند که متفاوت بودند.
اپل یک جهش رو به جلو برداشت: چاپگرهای لیزری. به آن*هایی فکر کنید که یخ جمع می*کردند. به شرکت*هایی فکر کنید که یخ را تولید می*کردند و به آن*هایی فکر کنید که یخچال*ها را می*سازند. آیا هنوز هم امروز کسی هست که در طول زمستان یخ جمع کند؟
4 - بیشترین، بزرگ*ترین است و بیشترین چالش، کیفیت کار را بهتر می*کند
من همیشه با این ترس کار می*کردم که استیو بتواند به من بگوید من عالی نیستم یا کارم هیچ ارزشی ندارد. این ترس، چالش بزرگ من بود اما رقابت با IBM و مایکروسافت یک چالش عظیم بود. تغییر دادن دنیا یک چالش بزرگ بود. من و کارمندان اپل (قبل و بعد از من) کار خود را به بهترین شکل انجام داده*ایم چون باید برای انجام این چالش*های بزرگ حداکثر توان خود را صرف می*کردیم.
5 -روی طراحی حساب کن
استیو با درخواست*های عجیب خود درباره طراحی، افراد مختلفی را دیوانه می*کرد: بعضی از قاب*های سیاه به اندازه کافی سیاه نبودند. انسان*های فناپذیر عادی فکر می*کنند، رنگ سیاه سیاه است و خاکستری خاکستری اما استیو یک کمالگرا بود و حق داشت؛ بعضی افراد طراحی را در دل دارند، درحالی*که بسیاری دیگر تنها به آن توجه می*کنند.
6 - زمانی*که از گرافیک*های بزرگ و حروف درشت استفاده می*کنی نمی*توانی اشتباه کنی
نگاهی به اسلایدهای استیو فونت حروف در سایز 70، از نوعی است که یک نمایشگر یا گرافیک بزرگ دارند. حال به رونمایی*هایی فکر کنید که دیگرانی که در بخش فن*آوری مشغول به کار هستند، انجام می*دهند.
آن*ها از فونت با سایز هشت استفاده می*کنند و عناصر گرافیکی در رونمایی*های آن*ها وجود ندارد. بسیاری از مردم می*گویند استیو بزرگ*ترین معرفی*کننده برای محصولات جدید بود... اما هیچ شده از خود بپرسید چرا افراد بسیار کمی *هستند که از سبک وی تقلید می*کنند؟
7 - تغییر ایده نشانه*ای از هوش است
زمانی که اپل اولین «آی فن» را عرضه کرد، هیچ برنامه جانبی برای آن وجود نداشت.
برنامه*های جانبی (app) را استیو به وجود آورد. آن*ها ایده بدی بودند چون هرگز نمی*دانستی با تلفن تو چه کار می*توانند بکنند. در ابتدا تعریف برنامه*های جانبی وب در داخل مرورگر «سافاری» تنها امکانی بود که می*توانست تصور شود.
تا این*که 6ماه بعد، استیو تصمیم گرفت برنامه*های جانبی را به عنوان ابزارهای مناسبی به کار برد. اپل در مدت زمان کوتاهی راه*های بسیاری را پیمود تا به شعار معروف خود برسد: «برای هر چیزی یک برنامه جانبی وجود دارد» (there's an app for that).
8 -ارزش با قیمت فرق دارد
بیچاره هستید اگر فکر کنید همه*چیز به قیمت وابسته است و باز هم بیچاره*تر هستید اگر فکر کنید تنها می*توان روی قیمت با دیگران رقابت کرد. قیمت تمام آن چیزی نیست که شما باید روی آن حساب کنید: آن*چه باید روی آن حساب کرد، حداقل به اعتقاد تعداد کمی *از مردم، ارزش است.
ارزش است که باید در آماده*سازی محصول خود به آن فکر کنید تا بتوانید لذت استفاده از بهترین دستگاه موجود را به مشتری بدهید. می*توانیم بگوییم هیچ*کس محصولات اپل را به خاطر قیمت پایین آن*ها نمی*خرد.
9 - نمایش*های مدیر اجرایی
استیو جابز قادر بود 2 بار در سال و در دوره رونمایی*هایش به میلیون*ها نفر نشان دهد iPadها، iPodها، iPhoneها و Macها چگونه کار می*کنند. چرا بسیاری از مدیران اجرایی (CEO)، معاونان یا سایر مدیران ارشد خود را روی صحنه مراسم رونمایی صدا می*زنند؟ شاید برای این*که نشان دهند در پس یک محصول، مجموعه*ای پرقدرت قرار گرفته است یا شاید به این دلیل که مدیر اجرایی عمق کاری را که شرکتش انجام می*دهد نمی*داند یا نمی*فهمد، *بنابراین نمی*تواند آن را به خوبی توضیح دهد.
10 - شغل مستقیم مدیر اجرایی
شاید همیشه محصول مطلوب نبود اما همیشه به حدی چشمگیر بود که بتواند در تمام دنیا گسترده شود. در این مورد، استیو همیشه یک هدف داشت: «سلطه روی بازارهای موجود و ایجاد بازارهای جدید در سطح جهانی».
11 - بازاریابی
به مربعی فکر کنید که به چهار مربع کوچک*تر تقسیم شده است. محور عمودی نشان می*دهد محصول شما چقدر با محصول رقیب تفاوت دارد. محور افقی ارزش محصول شما را نشان می*دهد. در سمت راست پایین: ارزش است اما تک نیست و به یک قیمت رقابتی نیاز دارد.
در سمت چپ بالا: تک است اما ارزش نیست، بنابراین شما در بازاری که وجود ندارد اولین هستید. در سمت چپ پایین: تک نیست و ارزش نیست، بنابراین شما یک ابله هستید.
در سمت راست بالا: تک است و ارزش است و این*جاست که شما می*توانید هم پول به دست آورید و هم تاریخ را بسازید. برای مثال، iPod تک بود و ارزش داشت چراکه تنها روش برای بارگذاری موسیقی قانونی بود و ارزان بنابراین به* آسانی از سوی بزرگ*ترین تهیه*کنندگان موسیقی حمایت شد.
12 - برای این*که بعضی چیزها را ببینی نیاز است که آن*ها را باور کنی
زمانی*که در تلاشی تا جهشی به جلو برداری، به دنبال راهی برای فرار از دست کارشناسان می*گردی، در جست*وجوی چالش*های بزرگ هستی، وسواس طراحی داری و تمام توجه خود را روی ارزش واحد پروژه معطوف می*کنی، باید مردم را متقاعد کنی تا کاری را که مشغول انجام آن هستی باور کنند.
مردم برای دیدن مکینتاش آن را باور کردند و به همین دلیل به واقعیت بدل شد. این اتفاق در مورد iPod، iPhone و iPad هم رخ داد. نقطه آغاز برای تغییر دنیا تغییر ایده*هاست؛ این بزرگ*ترین درسی بود که از استیو آموختم.
ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .
نظر
-
پاسخ علمی به درخواست ازدواج
پاسخ علمی به درخواست ازدواج
يك دختر خانم زيبا خطاب به رئيس شركت امريكائي ج پ مورگان نامه*اي بدين مضمون نوشته است : مي*خواهم در آنچه اينجا مي*گويم صادق باشم.من 25 سال دارم و بسيار زيبا ، با سليقه و خوش*اندام هستم. آرزو دارم با مردي با درآمد سالانه 500 هزار دلار يا بيشتر ازدواج كنم.شايد تصور كنيد كه سطح توقع من بالاست ، اما حتي درآمد سالانه يك ميليون دلار در نيويورك هم به طبقه متوسط تعلق دارد چه برسد به 500 هزار دلار.خواست من چندان زياد نيست. هيچ كس درآنجا با درآمد سالانه 500 هزار دلاري وجود دارد؟آيا شما خودتان ازدواج كرده*ايد؟ سئوال من اين است كه چه كنم تا با اشخاص ثروتمندي مثل شما ازدواج كنم؟چند سئوال ساده دارم:1- پاتوق جوانان مجرد كجاست ؟2- چه گروه سني از مردان به كار من مي*آيند ؟3- چرا بيشتر زنان افراد ثروتمند ، از نظر
ظاهري متوسطند ؟4- معيارهاي شما براي انتخاب زن كدامند ؟
امضا ، خانم زيبا
و اما جواب مدير شركت مورگان : نامه شما را با شوق فراوان خواندم. درنظر داشته باشيد كه دختران زيادي هستند كه سئوالاتي مشابه شما دارند. اجازه دهيد در مقام يك سرمايه*گذار حرفه*اي موقعيت شما را تجزيه و تحليل كنم :درآمد سالانه من بيش از 500 هزار دلار است كه با شرط شما همخواني دارد ، اما خدا كند كسي فكر نكند كه اكنون با جواب دادن به شما ، وقت خودم را تلف مي*كنم.از ديد يك تاجر ، ازدواج با شما اشتباه است ، دليل آن هم خيلي ساده است : آنچه شما در سر داريد مبادله منصفانه "زيبائي" با "پول" است. اما اشكال كار همينجاست : زيبائي شما رفته*رفته محو مي*شود اما پول من ، در حالت عادي بعيد است بر باد رود. در حقيقت ، درآمد من سال به سال بالاتر خواهد رفت اما زيبائي شما نه. از نظر علم اقتصاد ، من يك "سرمايه رو به رشد" هستم اما شما يك "سرمايه رو به زوال".به زبان وال*استريت ، هر تجارتي "موقعيتي" دارد. ازدواج با شما هم چنين موقعيتي خواهد داشت. اگر ارزش تجارت افت كند عاقلانه آن است كه آن را نگاه نداشت و در اولين فرصت به ديگري واگذار كرد و اين چنين است در مورد ازدواج با شما. بنابراین هر آدمي با درآمد سالانه 500 هزار دلار نادان نيست که با شما ازدواج کند به همین دلیل ما فقط با امثال شما قرار مي*گذاريم اما ازدواج نه. اما اگر شما کالایی داشته باشید که مثل سرمایه من رو به رشد باشد و یا حداقل نفع آن از من منقطع نشود (می توانید کالاهایی مثل شعور، اخلاق، تعهد، صداقت، وفاداری و ... را در نظر بگیرید) آن وقت احتمالا این معامله برای من هم سود فراوانی خواهد داشت چون ممکن است من حتی فاقد دارایی هایی با مشخصات شما باشم. در هر حال به شما پيشنهاد مي*كنم كه قيد ازدواج با آدمهاي ثروتمند را بزنيد ، بجاي آن ، شما خودتان مي*توانيد با داشتن درآمد سالانه 500 هزار دلاري ، فرد ثروتمندي شويد. اينطور ، شانس شما بيشتر خواهد بود تا آن كه يك پولدار احمق را پيدا كنيد.اميدوارم اين پاسخ كمكتان كند.
امضا رئيس شركت ج پ مورگاننبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین ها پایان نمی پذیرد، بلكه دیر یا زود برد با آن كسی است كه بردن را باور دارد...
نظر
-
برنده مشکل بزرگیرا انتخاب می کند و آن را به اجزای کوچکترتقسیم می کند تا حل آن آسان گردد و بازنده مشکلات ریزرا آنچنان به هم می آمیزدکه قابل حل نیست.
WE LOVE YOU , PCM
باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.
accuont real
account demo
نظر
-
همه چیز از فکرتان شروع می شود. این سیستم اعتقادی شما و طرز تفکرتان است که زندگی امروزتان را شکل می دهد. اگر زندگی متوسط الحالی را می گذرانید به خاطر تصمیمات بدی است که اتخاذ کرده اید. و تصمیمی که گرفتید هم از طرز تفکر و باورهایتان سرچشمه می گیرد.
درنتیجه، اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید، باید اول از فکرتان شروع کنید. طرز تفکر افراد موفق را الگوی خود قرار دهید و مطمئن باشید که شما هم مثل آنها نتیجه عالی به دست خواهید آورد:
طرزفکر ۱: همه انسانهای موفق مسئولیت پذیر هستند. مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، افراد موفق مسئولیت آنرا به گردن می گیرند. هیچوقت اقتصاد یا کس دیگری را در کسادی کارشان مقصر نمی کنند. درعوض، با قبول اشتباه خود مسئولیت آن را پذیرفته و به فکر بهبود وضعیت می افتند. افراد موفق می دانند که اگر دیگران را مقصر بدانید یا مسئولیت را گردن این و آن بیندازید، قدرت کنترل موقعیت را از دست خواهید داد.
طرزفکر ۲: همه انسانهای موفق به کار خود متعهدند. موفقیت اتوماتیک وار به دست نمی آید؛ از آسمان به زمین نمی افتد. باید برای به دست آوردن چیزهایی که در زندگی می خواهید، ۱۰۰% به کارتان تعهد داشته باشید. خیلی ها فقط رویای موفق شدن را در سر می پرورانند، امیدوارند که موفق شوند، آروزیشان موفقیت است اما هیچوقت به کارشان متعهد نمی شوند. لحظه ای که تصمیم می گیرید و ۱۰۰% به کاری متعهد می شوید، دیگر هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به آن انجام می دهید.
طرزفکر ۳: همه انسانهای موفق جرات تصمیم گیری برای موفقیت در زندگی را دارند. می دانید، موفق شدن جرات و جسارت می خواهد. اگر فرصتی پیش رویتان است، برای استفاده از آن نیاز به جرات و شهامت دارید. این مسئله مخصوصاً در موفقیت های مالی بسیار مهم است. قبل از اینکه کار و بیزنسی را شروع کنید، باید جرات بله گفتن به آن و شروع آنرا داشته باشید.
ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .
نظر
نظر