اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مناسبت ها

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #46
    خبر بسیار متأسف کننده و ناراحت کننده ایست. من هم تسلیت میگم به همه ی بازماندگان و امیدوارم مجروحان این واقعه هرچه زودتر سلامتی خودشون رو بدست بیارن.
    وقوع زلزله حقیقتاً یکی از بدترین نوع مصیبتهاست. خدا رفتگان این واقعه رو رحمت کنه اما به نظرم بازماندگان زلزله وضعیت بسیار بدتری دارن. خیلی افراد هستن که الان اعضای خانواده شون رو از دست دادن , خونه هاشون ویران شده و خودشون زخمی از زیر آوار در اومدن و الان در بیمارستانها بستری هستن. خدا بهشون صبر بده. به نظرم حمایت همه ی ما بخصوص نزدیکان , فامیل ,دوستان این افراد که در شهرهای دیگه ساکن بودن خیلی میتونه کمک کنه و قوت قلبی باشه برای این هموطنان عزیزمون تا بتونن بار این مصیبت بزرگ رو با یاری خداوند متعال تحمل کنن.
    به قول سعدی:دوست آن نبود که در نعمت زند لاف یاری و برادرخواندگی
    دوست آن دانم که گیرد دست دوست در پریشانحالی و درماندگی

    امیدوارم هر کدوم از ما اگه کمکی از دستمون بر میاد دریغ نکنیم بویژه کسانی که فاصله کمتری دارن تا مناطق زلزله زده و یا آشنایی حتی مختصری با افراد ساکن اون مناطق دارن در اولین فرصت جویای احوال این عزیزان بشن و مطمئن باشن بزرگترین ثواب زندگیشون میتونه همین باشه
    .
    ما اشتباهات جدیدی اختراع نمی کنیم، اشتباهات گذشته را تکرار می کنیم.

    نظر


    • #47
      دو ماه پیش برای مسافرت رفتم تبریز واقعا مردم شریف ودوست داشتنیی هستن منم از صمیم قلب تسلیت میگم

      نظر


      • #48
        عملکرد صدا و سیما واقعن ادم ر انگشت به دهن میکنه

        نظر


        • #49
          یه بنده خدایی واسه قهرمانی المپیک همون لحظه بیانیه میده ولی واسه این فاجعه....

          نظر


          • #50
            واقعا این اتفاق دل هر انسانی رو به درد میاره
            قدر تو به اندازه ی صبر توست و رازهایت ، نهفته در صبرهایت . . .

            نظر


            • #51
              پرفسور بهرام عکاشه:در هیچ جای دنیا زلزله ۶ ریشتری کشته نمی*دهد

              ایلنا: پدر علم زلزله شناسی ايران گفت: در هیچ جای دنیا زلزله ۶ ریشتری کشته نمی دهد و در نهایت حداکثر در چنین زلزله ای باید۱۰ نفر زخمی می شد.
              پرفسور بهرام عکاشه در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه خوشبختانه زلزله روز گذشته آذربایجان شرقی ساعت ۱۷ اتفاق افتاد، اظهار کرد : اگر این زلزله ساعت ۵ صبح رخ می داد همانند زلزله بم چندین هزار کشته بر جای می گذاشت.
              وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا زلزله ۶ ریشتری کشته نمی دهد، تصریح کرد: در نهایت حداکثر باید۱۰ نفر در این زلزله زخمی شود در حالی که به دلیل ساختار نامناسب ساخت و سازها شهرها و روستاهای ما در این زلزله بسیار آسیب دیده اند این نشان می دهد که مدیریت بحران ما در مقاوم سازی بسیار مشکل دارد.
              پدر علم زلزله شناسی ایران با تاکید بر اینکه قطعا ساختار سازه ها و مدیریت بحران در کلانشهرهایی همچون تهران، اردبیل و تبریز فوق العاده مشکل دارد، خاطرنشان کرد: احتمال زلزله بزرگ تر از این در منطقه آذربایجان بسیار کم است و به عقیده من زلزله اصلی در این منطقه رخ داده است البته پس لرزه های آن همچنان۲ تا ۶ ماه ادامه خواهد داشت که کاملا عادی است.
              عکاشه با بیان اینکه سه زلزله اتفاق افتاده در منطقه آذربایجان در عمق ۱۰ کیلومتری رخ داده است، گفت: به دلیل این عمق خسارت وارده شده بسیار زیاد است و از آنجا که ساختمان های روستاهای ما ضعیف بودند، خسارت زیادی وراد شده است. البته تمام روستاهای کشور به درد مقاوم نبودن ساختمان هایشان مبتلا هستند و قطعا حتی اگر شهر تهران زلزله ای با این شدت بیاید زخمی های زیادی خواهد داشت. اگرچه در ۱۰ سال گذشته برای شهر تهران مدیریت بحران ورود جدی داشته است اما این مدیریت کافی نیست.
              وی با اشاره به اینکه براساس زلزله رخ داده در آذربایجان می توان گفت فلات ایران تحت فشار زیادی است، خاطرنشان کرد: انتظار من این بود که زلزله ای که در وان ترکیه اتفاق افتاد در ایران رخ دهد که در واقع شانس آوردیم. چند سال است که منتظر زلزله بالای ۷ ریشتری هستم که باید هر ۱۰ سال یک بار اتفاق بیفتد که تاکنون پس از گذشت ۱۵ سال رخ نداده است.
              پدر زلزله ایران با بیان اینکه زلزله ای که در آذربایجان رخ داده است زلزله ۷ ریشتری که ما انتظارش داشتیم، نیست تاکید کرد: پیش بینی می کنیم زلزله ای با عمق ۷ ریشتر در کوههای البرز مرکزی یا شرقی، زاگرس یا شرق کشور رخ دهد که قطعا در آینده انتظار آن را می کشیم.
              به گفته وی ایران کشوری زلزله خیزی است و در بحث زمین شناسی شانس و اقبال مطرح نیست ما نمی تونیم قوانین طبیعت را به سخره بگیریم بلکه باید همانند کشور ژاپن وآمریکا به مقاوم سازی ساختمان های خود بپردازیم تا زلزله ۶ ریشتری ما را با فاجعه مواجه نسازد
              ما اشتباهات جدیدی اختراع نمی کنیم، اشتباهات گذشته را تکرار می کنیم.

              نظر


              • #52
                من هم به این هموطنان عزیز تسلیت عرض میکنم.

                میدونستید زمین شناسا الآن 20 ساله که منتظر زلزله ی بالای 7 ریشتر تو تهران هستند؟ اگه بیاد چی میشه؟ دیگه هیچ چی از زندگیمون نمیفهمیم.
                Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.
                Epicurus

                نظر


                • #53
                  بچه ها چطور میتونیم ما pcm ها کمک مالی کنیم به زلزله زده ها وهموطنان عزیز اذری از مدیران خواهش میکنم یه نظری بدهند و مثلا هر عضو مبلغی کمک کنه مرسی

                  نظر


                  • #54
                    نوشته اصلی توسط zoroaster نمایش پست ها
                    بچه ها چطور میتونیم ما pcm ها کمک مالی کنیم به زلزله زده ها وهموطنان عزیز اذری از مدیران خواهش میکنم یه نظری بدهند و مثلا هر عضو مبلغی کمک کنه مرسی
                    سلام

                    من یک نفر میشناسم که خیلی آدم مومن و درستی و خودش اهل ابهر و الان اونجاست . اگر همه دوستان تایید بفرمایند میتونم ازشون یک شماره حساب بگیرم که دوستان مستقیما به حساب ایشون واریز کنند که سریعتر به دست هموطنان آذربایجانیمون برسه .
                    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                    https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                    https://t.me/Mostafatrader


                    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                    کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                    https://t.me/signalhha

                    نظر


                    • #55
                      آقای احمدی نژاد کجا رفتید؟

                      عصر ایران -سفر آقای احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران به عربستان به همراه نزدیک ترین یاران سیاسی خود ، از جمله بقایی ومشایی و چند تن از وزرای کابینه ، "دو روز زودتر از موعد اجلاس عربستان"* در شرایطی که حتی دو روز هم از از فاجعه زلزله در استان آذربایجان شرقی با آن هم کشته و مجروح و بی خانمان ، نگذشته ، شگفتی جدیدی در برابر دیدگان مردم قرار داده است.
                      در شرایطی که درباره عملیات امداد و نجات در مناطق زلزله شده حرف ها و حدیث های زیادی وجود دارد و هنوز تعدادی از هموطنانمان احتمالا در زیر آوار مانده اند و نیازمند کمک هستند ، رییس جمهوری کشوری که این فاجعه در آن رخ داده تازه دو روز زودتر از موعد مقرر پای در راه یک سفر خارجی گذاشته است که اساسا حتی در صورت عدم وقوع این فاجعه نیز رفتن به چنین سفری از سوی بسیاری از ناظران سیاسی زیر علامت سوال بزرگی است.
                      در همه جای دنیا رسم معمول این است که وقتی حادثه ای غیر مترقبه روی می دهد سران و رهبران آن کشورها اگر در سفر باشند ، لااقل برای نمایش همدردی و نشان دادن این مساله که در کنار آلام مردم خود هستند ، برنامه های خود را نیمه کاره رها کرده و به محل حادثه و یا لااقل دفتر کار خود می روند تا از نزدیک بر عملیات امداد و نجات نظارت کنند و شخصا پیگیر ماجرا شوند.
                      مثال های زیادی را می توان در این زمینه ذکر کرد ، همین چند روز پیش باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا که برای یک سفر انتخاباتی به یکی از ایالت های آمریکا رفته بود پس از حادثه تیراندازی در سینمایی در کلرادو که به کشته شدن 14 شهروند آمریکایی انجامید برنامه خود را سریعا قطع کرد و به کاخ سفید بازگشت .
                      سال گذشته حامد کرزی رییس جمهوری افغانستان هنگامی که برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری های شانگهای به چین رفته بود پس از حادثه کشتار غیر نظامیان افغان به دست نیروهای آمریکایی در ولایت لوگار ، سفر خود را نیمه تمام گذاشت و به کابل بازگشت. کرزای در دسامبر سال گذشته میلادی نیز که به چند کشور اروپایی سفر کرده بود پس از وقوع چند انفجار انتحاری در روز عاشورا که به کشته شدن دهها تن از شیعیان عزادارکشورش انجامید سفر خود را نیمه تمام گذاشت و به کشورش بازگشت.
                      همین چند هفته پیش رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه وقتی هواپیمای این کشور توسط سوریه سرنگون شد ، در یک سفر رسمی در برزیل بود و پس از این حادثه سفر خود را نیمه تمام گذاشت و به آنکارا بازگشت.
                      اینها در حالی است که در تمام مثال های مورد اشاره حوادثی رخ داده و تمام شده بودند در حالی که وقتی زلزله ای شدید و پر تلفات به وقوع می پیوندد ، تازه مشکلات و مصائب شروع می شود و باید نیاز دهها هزار انسان بی خانمان به دریافت مداوم و روزانه مواد غذایی ، سوختی ، درمانی و بهداشتی ، آب ، پتو ، چادر و... تأمین شود.
                      در چنین شرایطی آقای احمدی نژاد شال و کلاه کرده است و به سفری غیر ضرور خارجی رفته است که حتی اگر در صورتی که زلزله هم نمی آمد ، کارشناسان و صاحب نظران بسیاری معتقد بودند که رییس جمهوری نباید به چنین سفری برود ...
                      نکته جالب توجه این که احمدی نژاد و دولتمردان همراهش ، دو روز زودتر به عربستان رفته اند تا روز قبل از اجلاس را در مدینه بگذرانند و زیارت کنند و بعد ، به مکه بروند و در نشست عربستان شرکت کنند! و البته هیچ کس از این دولت انتظار ندارد پاسخ بدهد که در این شرایط ، آیا رفتن به مناطق زلزله زده واجب بود یا زیارت مستحبی در مدینه؟ مهم این است که احمدی نژاد هنگام ترک تهران مژده داده است که نائب الزیاره همه مردم ایران خواهد بود!
                      ما اشتباهات جدیدی اختراع نمی کنیم، اشتباهات گذشته را تکرار می کنیم.

                      نظر


                      • #56
                        نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
                        سلام

                        من یک نفر میشناسم که خیلی آدم مومن و درستی و خودش اهل ابهر و الان اونجاست . اگر همه دوستان تایید بفرمایند میتونم ازشون یک شماره حساب بگیرم که دوستان مستقیما به حساب ایشون واریز کنند که سریعتر به دست هموطنان آذربایجانیمون برسه .
                        من موافقم لطفا بچه های با حال و میهن پرست pcm بیان و نظر بدهند اقا نیما اگه شما بیاین خیلیها میان

                        نظر


                        • #57
                          نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
                          سلام

                          من یک نفر میشناسم که خیلی آدم مومن و درستی و خودش اهل ابهر و الان اونجاست . اگر همه دوستان تایید بفرمایند میتونم ازشون یک شماره حساب بگیرم که دوستان مستقیما به حساب ایشون واریز کنند که سریعتر به دست هموطنان آذربایجانیمون برسه .

                          این دوست بزرگوار شماره حسابش رو بگیرید و اعلام بفرمایید هر کس دوست داشته باشد به حسابش پول بریزد برای زلزله زدگان اون منطقه ولی اگر کار صوابی(ثوابی) میکنیم نیایم اینجا توی بوق و کرنا کنیم و هر کس در خفا برای آن دنیا توشه جمع کند.
                          .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                          https://telegram.me/Cyclicalwaves
                          https://telegram.me/NimaAzaadi




                          نظر


                          • #58
                            عرض تسلیت به هموطنان آذربایجانی

                            نظر


                            • #59
                              برای کمکهای نقدی به مناطق زلزله زده ، تلویزیون یک شماره حساب از بانک ملی اعلام کرد
                              البته اون شماره رو به خاطر ندارم
                              اما شاید مناسبترین راه همون باشه

                              نظر


                              • #60
                                نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
                                این دوست بزرگوار شماره حسابش رو بگیرید و اعلام بفرمایید هر کس دوست داشته باشد به حسابش پول بریزد برای زلزله زدگان اون منطقه ولی اگر کار صوابی(ثوابی) میکنیم نیایم اینجا توی بوق و کرنا کنیم و هر کس در خفا برای آن دنیا توشه جمع کند.
                                سلام نیما جان

                                شماره حساب ازشون گرفتم . فقط این بگم به دوستان که ایشون از فعالان بورس هستند و خیلی وقت ایشون میشناسم . پیمانکار مخابرات هم هستند و به تازگی مدرک دکترای شهرسازیشون گرفتند .و از نظر مالی هم در وضعیت خوبی هستند . این گفتم که دوستان خیالشون از همه جهت راحت باشه . ایشون فوق العاده ادم خوب و با ایمانی هستند .

                                شماره حساب نزد بانک صادرات :


                                0104202110006

                                شماره کارت :


                                6037691731605945

                                بنام : میرعلی قرشیزاده

                                با تشکر.
                                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                                https://t.me/Mostafatrader


                                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                                https://t.me/signalhha

                                نظر

                                پردازش ...
                                X