سلام و خدا قوت حدمت اقا امیر گل
ابتدا تشکر بابت راهندازی چنین تاپیکی انشالله در کنار شما و دیگر بزرگان این فروم به جاهای خوب برسیم
امیر جان اول دوست دارم یه تعریف از روند برات داشته باشم
البته این تعریف خودمه شاید اشتباه باشه
روند مانند یک حاده یک طرفه یا یک خیابان یک طرفه میمونه اگر ما قوانین راهمایی و رانندگی شا خوب بدونم هیچ گاه در مسیر با مشکل مواجه نمیشویم
مثلا دور زدن ممنوغ که یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید رعایت بشه اگر ما در روند دور بزنیم صد درصد استاپ میخوریم
و اما یک نکته که همه خدارا شکر میدونیم اما رعایت نمیکنیم
مباحثی که در مورد قله و دره دوستان صحبت کردند از نظر بزرگان بازار و الیوت باید گفت جحرکت امواج دودسته اند که لازم به گفتن نمی بینم
پس ما میدونمیم امواج دو نوع هستند روند دار و اصلاحی قله یا در های ما برای ابتدا و انتهای امواج اصلاخی به و حود می ایند چرا نمیتوانیم سوار بر امواج روند دار باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این سوالی هست که هر تریدر باید از خودش پرسید
ارادت
منتظر و نظارگر هستم
ابتدا تشکر بابت راهندازی چنین تاپیکی انشالله در کنار شما و دیگر بزرگان این فروم به جاهای خوب برسیم
امیر جان اول دوست دارم یه تعریف از روند برات داشته باشم
البته این تعریف خودمه شاید اشتباه باشه
روند مانند یک حاده یک طرفه یا یک خیابان یک طرفه میمونه اگر ما قوانین راهمایی و رانندگی شا خوب بدونم هیچ گاه در مسیر با مشکل مواجه نمیشویم
مثلا دور زدن ممنوغ که یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید رعایت بشه اگر ما در روند دور بزنیم صد درصد استاپ میخوریم
و اما یک نکته که همه خدارا شکر میدونیم اما رعایت نمیکنیم
مباحثی که در مورد قله و دره دوستان صحبت کردند از نظر بزرگان بازار و الیوت باید گفت جحرکت امواج دودسته اند که لازم به گفتن نمی بینم
پس ما میدونمیم امواج دو نوع هستند روند دار و اصلاحی قله یا در های ما برای ابتدا و انتهای امواج اصلاخی به و حود می ایند چرا نمیتوانیم سوار بر امواج روند دار باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این سوالی هست که هر تریدر باید از خودش پرسید
ارادت
منتظر و نظارگر هستم
نظر