اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل هفنگی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    معامله دیشب با هدف 1722
    فایل های پیوست شده

    نظر


    • #17
      دشت اولین ساعات هفته 120+ تو دل سیگنال اول
      فایل های پیوست شده

      نظر


      • #18
        یادش بخیر سالهای 90- 91 یه تحلیل الکی میزاشتی 30 نفر میومد تشکر و لایک میکرد الان سیگنال میدی با 100 درصد سود هیچکی نیست بگه حالت چطوره . نمیدونم قوانین سایت اجازه میده پیج اینستا بزاری یا نه

        نظر


        • #19
          از معامله فروش در قیمت 1737 خارج میشویم با 120+ پیپ . بعد از سالها گفتم یه سری به تالار گفتگو بزنم . و یه سیگنالی ارایه کنم و خدا نگهدار

          نظر


          • #20
            سیگنال دوم. فروش با استاپ1741و 1707=tp1 و 1690=tp2
            فایل های پیوست شده

            نظر


            • #21
              استاپ به 1735 منتقل شود
              فایل های پیوست شده

              نظر


              • #22
                استاپ را به 1729 انتقال میدیم قیمت تا 1708 که نزدیک تی پی 1 بود رسید
                فایل های پیوست شده

                نظر


                • #23
                  Tp1 تو 1707 تاچ شدpip +270 و استاپ به 1723 منتقل شود .
                  فایل های پیوست شده
                  ویرایش توسط zoroaster : https://www.traderha.com/member/5308-zoroaster در ساعت 09-01-2022, 08:59 AM

                  نظر


                  • #24
                    موفق و پر سود باشید و خدانگهدار

                    نظر


                    • #25
                      به هدف دوم سیگنالم رسید و پایان سیگنال دوم در مجموع 1000 پیپ حاصل سیگنال اول و دوم . و آخرین پست من
                      فایل های پیوست شده
                      ویرایش توسط zoroaster : https://www.traderha.com/member/5308-zoroaster در ساعت 09-01-2022, 07:44 PM

                      نظر


                      • #26
                        مهاجرت به فرانسه و تحصیل در این کشور می‌تواند یک تجربه مثمر و جالب باشد. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در فرانسه اشاره شده است:1. **انتخاب دوره تحصیلی:**- ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای و در چه سطحی (لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا) می‌خواهید تحصیل کنید.2 **آموزش زبان فرانسه:**- بیشتر برنامه‌های تحصیلی در فرانسه به زبان فرانسه انجام می‌شوند. بنابراین، برای ورود به دوره‌های تحصیلی، نیاز به مهارت‌های خوب در زبان فرانسه دارید. دانشگاه‌ها ممکن است از شما اثبات مهارت زبانی با گواهینامه‌هایی مانند delf یا dalf بخواهند.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:** - فرانسه دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی بسیاری است. انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر خود را با دقت انجام دهید.4. **درخواست پذیرش:** - پس از انتخاب دوره و دانشگاه، درخواست پذیرش را ارسال کنید. این مرحله ممکن است شامل ارسال مدارک تحصیلی، نامه تحقیق، و گاهی مصاحبه باشد.5. **ویزای تحصیلی:** - پس از دریافت پذیرش، باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. مطالعه دقیق شرایط و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا اهمیت دارد.6 **آمادگی برای زندگی در فرانسه:* - مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در فرانسه اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به فرانسه را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.

                        نظر

                        پردازش ...
                        X