اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

دنیای تریدری

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • اما این واقعیت است که عامل شکست و عامل پیروزی در این بازار کمتر به اوضاع اقتصادی بستگی دارد و بیشتر.اعظم آن به روانشناسی فردی بستگی دارد چراکه استانداردهایی که هر فرد برای خود می گذارد موانع موفقیت وی خواهد بود . به طور مثال چرا وقتی خارج شدن از یک معامله در سود برایمان سخت می شود ؟ چرا آنقدر صبر می کنیم تا شاهد منفی شدن آن معامله در اثر برگشت قیمت در سمت مخالف روند ورود به معامله باشیم و چرا با این حال باز هم دستور خارج شدن از معامله را صادر نمی کنیم ؟
    If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

    نظر


    • چند سوال را می خواهم مطرح کنم ، چند نفر را می شناسید که به غیر از بازار سهام به کار دیگه ای مشغول هستند !؟ و بازار سهام را نه به عنوان شغل اصلی خود ، بلکه یکی از سبد های سرمایه گذاری خود می بینند ؟ آیا می دانستید که سرمایه گذاری در بورس از نظر علم مالی امروز در وجه آخر ثروتمندان وجود دارد ؟ آیا برای یکبار بدنبال این بوده اید صورت مالی شخصی از وضعیت اقتصادی خود را تهیه کنید ؟ آیا با دو تعریف اصلی دانش مالی یعنی درآمد فعال و درآمد غیر فعال آشنایی دارید ؟ شک دارم تعدادی بیشتر از 10 نفر را بتوان در دور و اطراف خود بیابید که صورت مالی شخصی داشته باشند .
      If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

      نظر


      • اگر خود را صرفا یک تحلیل گر بازار بورس می دانید ، آیا برای یک معامله سود آور تلاش میکنید!؟ یا برای پول بیشتر ؟ و یا هدف دارید برای کسب درآمد از بازار بورس ؟ متاسفانه 90% افرادی که وارد بازار بورس می شوند به امید ثروتمند شدن و نه برای ثروتمند شدن وارد این عرصه میشوند . کمی به زندگی مالی خود بیشتر توجه کنید و کمی بیشتر نکته بین باشید. از هر کتابی نگذرید حتی اگر آن کتاب از نظر شما بی ارزش باشد.
        ..::از علم امروز فردا مطلع نشوید::..

        برگرفته از سايت شاروم
        If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

        نظر


        • انتخاب بهترین روش برای تجارت در فارکس به حق انتخاب ها و ترجیحات شخصی افراد بستگی دارد. چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در گزینش بهترین روش تریدینگ مد نظر قرار گیرند. این نکات عبارتند از زمان، معلومات و منابع.
          مانند سایر انواع فرم های ترید، تجارت در زمینه فارکس نیز همواره با ریسک هایی همراه است و برای همه افراد ترید کردن در این زمینه مناسب نیست.
          If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

          نظر


          • - زمان: مدت زمانی که لازم است شما برای ترید در فارکس صرف کنید تا همه چیز را در این حوزه فرابگیرید و بتوانید به تنهایی تجارت کنید، می تواند فقط از چند ساعت تا صرف تمام وقتتان به طول بیانجامد.البته حق انتخاب با شماست اما اکثر افراد فقط به صورت نیمه وقت در حوزه فارکس به تجارت می پردازند.
            داشتن یک سیستم تردینگ اتوماتیک ( اکسپرت) در زمینه فارکس ، شما را قادر می سازد تا پرافیت کافی کسب کرده و هرزمان که خواستید به طور اختیاری به کار بپردازید.این شیوه استفاده ازنرم افزار تردینگ اتوماتیک (اکسپرت ) بسیاری از محدودیت های زمانی فعلی شما را کاهش می دهد.
            تجارت فارکس یک فرصت و شانس است که فرد می تواند فقط با صرف زمان به طور پاره وقت در این حوزه، درآمد خود را افزایش دهد. به علاوه روبات های تجاری ، سیگنال های اتوماتیکی را فراهم می آورند که این سیگنال ها نیز اطلاعاتی را درباره اینکه درچه زمان و با کدام جفت ارز بهتر است ترید صورت گیرد تا بیشترین درآمد کسب شود، را در اختیار ما قرار می دهند. که در نتیجه لازم نیست تا اطلاعات زیادی داشته باشیم و در زمان نیز صرفه جویی می شود.
            If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

            نظر


            • 2- معلومات: برای استفاده از نرم افزارهای اتوماتیک فارکس (اکسپرت)به حداقل اطلاعات و زمان نیاز داریم.تنها داشتن معلومات نسبی در باره تنظیمات نرم افزاری و تردینگ فارکس کافی است. نصب اکثر روبات های فارکس آسان است و تنظیمات قراردادی آنها که از قبل تست شده اند نیزمعمولا به خوبی عمل می کنند.نکته کلیدی در اینجا این است که روباتی که به خوبی تست شده و امتحان خود را پس داده و کارآمد می باشد، را انتخاب کنید.
              اگر تصمیم بگیرید که به تنهایی ترید انجام دهید، در نتیجه به معلومات بیشتری برای اجرایی کردن این مهم، نیاز دارید.به علاوه شما باید اطلاعات بسیار زیاد و قابل ملاحظه ای درباره وضعیت بازار، الگوهای تجاری ، نرم افزارهای ترسیم نمودار،جفت های ارز و غیره فرا بگیرید.اگر چه اکثر افراد ترجیح می دهند که همه چیز را در تجارت به تنهایی انجام دهند اما این کار دشواری است و مستلزم منابع و صرف زمان زیادی می باشد اما از روش های دیگر کارآمدتر و عاقلانه تر است
              If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

              نظر


              • - منابع: افتتاح یک حساب تجاری فارکس با بسیاری از بروکرهای فارکس، معمولا آسان و ارزان است.فقط بین 100دلار تا 500دلار برای افتتاح حساب کافی است. هر چند که کسب موفقیت های مالی چشمگیر با چنین مبلغ سرمایه گذاری اولیه کم ،اگر چه امکان پذیر است، اما مدت زمان زیادی طول می کشد تا عملی شود.
                اگر صبور باشید، حتی با سرمایه اولیه 500$ و 10% برگشتی در هر ماه، نیز می توانید ظرف مدت پنج سال در حدود 20000دلار ، و اگر با 1000دلار کارخود را آغاز کرده باشید می توانید بالغ بر 30000دلار در آمد کسب کنید. نکته حائز اهمیت ، داشتن صبر و یک نرم افزار یا سیستم تجاری مناسب است. سرمایه بیشتر می تواند با گذشت زمان درآمد کلان تری را نیز برای شما به ارمغان آورد اما از ریسک ان غافل نشوید.
                If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

                نظر


                • آرام باشيد . بيش از حد ريسك نكنيد و برنامه معاملاتي تان را حفظ كنيد.
                  ویرایش توسط fx53 : https://www.traderha.com/member/10374-fx53 در ساعت 09-12-2013, 03:29 PM
                  If you FAIL to PLAN , you PLAN to FAIL

                  نظر


                  • سلام بنده ساعت 10شب به بعد میتوانم به ترید اختصاص دهم.

                    نظر


                    • فیبوناچی و مک دی و خطوط روند

                      نظر


                      • بهترین زمان برای ترید از دید من:


                        1. زمانیست که جهت مارکت پس از شناسایی بما دیکته میکنه!

                        2.تغییرات رفتاری خودشونو آشکار میکنن و این موضوعیست کاملا" درونی بنوعی به ساعت درون بازار برمیگرده!

                        3. آمادگی روانی تریدر که بتونه با دل قرص و محکم پای وقایع پیش رو بشینه و تصمیم بگیره!

                        4.در نتیجه هماهنگی ذهنی ما با تایم حرکتی برگرفته از رفتار بازار = بهترین زمان برای اقدام!


                        با احترام.

                        نظر


                        • چونکه این سودهای نجومی اتفاق افتاده است.

                          نظر


                          • این هم از دنیای تریدری و 16-17 پپ استاپ اضافه نوش جان کردن

                            gg.jpg
                            امضاء

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
                              سلام

                              من موافقم . به این دلیل که کمتر کسی که بتونه از نظر روانی تو این بازار به خودش مسلط باشه . کمتر کسی هست که برنامه ریزی و سیستم معاملاتی داشته باشه . تازه اگر سیستم هم داشته باشه خیلی سخت که بتونه بهش همیشه پایبند باشه .
                              چرا که انسان ذاتا بی نظمی دوست داره . مثلا اگر به یک نفر بگید یک کار مشخصی به دقت هر روز انجام بده مثلا برای 6 ماه . مطمئنا بعد از چند روز خسته میشه و برنامه رو رها میکنه .
                              کسانی تو این بازار برنده هستند که واقعا نظم و دیسیپلین کاری رعایت کنند و هیچ عاملی باعث نشه خلاف برنامه رفتار کنند .
                              سلام اگه امکان داره به عنوان مثال یک نمونه سیستم معاملاتی رو برام توضیح بدین ممنون میشم.

                              نظر


                              • [quote=pcm;7619]با سلام خدمت شما

                                ببینید لوریج اعتبار نیست.لوریج تنها عددی است که سرعت سود و زیان را برای تریدر بیشتر میکند.وقتی به تریدر اجازه داده نمی شود که بیشتر از مقدار مارجینش وارد ضرر شود اعتباری به کسی داده نشده که پشتوانه ای هم لازم داشته باشد.

                                حال ممکنه این سوال پیش بیاد که سود حاصله از کجا تامین میشه؟

                                در یک بازار واقعی سود تریدر ها از مارجین تریدرهای ضررکرده تامین می شود.زمانی که تریدری به مرحله هشدار مارجین کال می رسد تریدر یا باید پول بیشتری وارد کند یا در غیر اینصورت پوزیشن های او بسته می شود .در واقع اگر مارجین تریدری که ضرر کرده برای ادامه کارش کافی نباشه پوزیشن های او بسته میشه. در سیستم متاتریدر این کار به صورت اتوماتیک انجام می شود در بعضی پلتفرم ها مثل پلتفرم بورس دوبی این کار رو بروکر انجام مید
                                سلام دوست عزیز
                                دوست عزیز چطور ممکنه سود اینهمه تریدر از ضرر دیگران جبران بشه مخصوصا بانک ها مگه چقدر تریدر ضررده داریم که اینهمه سود رو جوابگو باشه ؟به نظر بنده این یه جمله غیر تخصصیه
                                بهترین مردم سودمندترین انان به حال دیگران هستند محمد (ص)

                                نظر

                                پردازش ...
                                X