اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Ra

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #76
    تبریک!

    قهرمانی تاج کبیر آسیا رو به همه آبی های ایران - از جمله استاد بزرگ - تبریک میگم! واقعاً چسبید!

    در ضمن دوستان قرمز هم ناراحت نباشن. خب جام ولایت که هنوز هست!

    قیافه فردوسی پور هم دیدن داشت! عین مصیبت زده ها شده بود!

    نظر


    • #77
      نکاتی از همایش سالانه کمپانی معظم وارن بافت




      - توصیه وارن بافت به جوان ها: کاری را بکنید که واقعاً شما را به هیجان می آورد.

      - تحلیل Charlie Munger (دست راست وارن بافت و دوست قدیمی و صمیمی او) درباره بانک ها: نمی شود به بانک ها اعتماد کرد. حرص و آز بانکداران را پایانی نیست و نمی توان به آنها اجازه داد تا خودشان پیش بروند. بانکداران مانند معتادان هرویینی هستند و تمدن بشری بایستی آنها را کنترل کند.

      - وارن بافت درباره آینده برکشایر: بدون من هم این کمپانی همین عملکرد را خواهدداشت.

      - وارن بافت درباره علت انتخاب پسرش به عنوان رییس غیراجرایی هیئت مدیره: در صورت اشتباه در انتخاب CEO بعدی، پسرم بهترین گزینه برای حفظ فرهنگ کنونی حرفه ای در برکشایر است.

      - وارن بافت در پاسخ به Dough Kass (مدیر صندوق معروفی که دیدگاه خرسی نسبت به برکشایر دارد و گفت که تملک های اخیر برکشایر بیش از حد گران بوده است): ما حاضریم برای شرکت هایی که عملکرد و پتانسیل خوبی دارند پول خوبی بدهیم و پشیمان هم نیستیم. اتفاقاً از این پشیمان هستیم که چرا 30 سال پیش تملک هایی را که مناسب بودند به دلیل گرانی ظاهری شان انجام ندادیم.
      ویرایش توسط AIO : https://www.traderha.com/member/4465-aio در ساعت 05-06-2013, 10:38 AM

      نظر


      • #78
        1982-2005 - وال استریت ژورنال
        22 درصد صحت تحلیل اقتصاددانان!
        ویرایش توسط Barcelona : https://www.traderha.com/member/4220-barcelona در ساعت 05-06-2013, 01:08 PM
        Think / Act / Enjoy

        نظر


        • #79
          علت کندی سقوط نرخ ین

          پیش بینی ها این بوده که به دلیل سیاست های تسهیلی گسترده بانک مرکزی ژاپن، سرمایه گذاران ژاپنی بایستی دارایی های ین-پایه خود را بفروشند و به سمت دارایی های دیگر کشورهای پیشرفته مثل اروپا و آمریکا شیفت کنند.

          برای شرکت های معظم بیمه این کشور که دارای مقادیر معتنابهی اوراق قرضه هستند، این امر محتملاً باید روی دهد. اما برای بسیاری دیگر از سرمایه گذاران بزرگ این کشور، یک جای بهتر برای سرمایه گذاری وجود دارد و آن هم بازار سهام خود ژاپن است.

          Japanese stocks in 2013 alone have risen 37 percent as the yen has fallen 16 percent against the U.S. dollar.
          در حالی که ارزش ین به دلار 16 درصد کاهش پیدا کرده، ارزش بازار سهام ژاپن بیش از 37% افزایش داشته است. تا زمانی که چنین است، بعید می دانم یک ژاپنی هوشمند سرمایه اش را از کشور خودش خارج کند.

          البته با توجه به کاهش نرخ بهره در کره جنوبی، شاید ژاپن بازی را آغاز کرده باشد که سرانجامش جنگ ارزی شدید و بی سابقه در جهان باشد.

          نظر


          • #80
            قدرت یک Hedge Fund Manager

            Daniel Loeb - مدیر صندوق Third Point - در سفرش به ژاپن ضمن دیدار با مقامات دولتی ژاپن از مدیران شرکت معظم Sony خواسته است که زیرمجموعه های سرگرمی و بیمه گری خود را واگذار کنند تا همچون Apple روی چند محصول تخصصی تمرکز کنند تا عملکرد و بازدهی شرکت بالا برود. صندوق وی اخیراً با استراتژی حرکت با چراغ های خاموش موفق شده است که 6.5% سهام شرکت سونی را به تملک خود دربیاورد و به این ترتیب Loeb می تواند و می خواهد که در ترکیب هیئت مدیره جای بگیرد.

            Loeb پیش از این مدیرعامل Yahoo را از کار برکنار کرده بود و اصولاً به فشار و لابی گری برای تغییر مدیریت به منظور دست یابی به اهداف خود شهرت دارد.

            یاد ریش قرمز خودمان افتادم!

            نظر


            • #81
              قدرت یک Hedge Fund Manager - بخش 2

              این هم نمونه ای دیگر از میزان قدرت تاثیرگذاری مدیران صندوق های بزرگ بر بازارها:

              Europe Shares Close Higher After Tepper Remarks

              European shares pared losses to close higher on Tuesday after widely followed hedge fund manager David Tepper told CNBC he is "definitely bullish" on stocks.
              فقط مصاحبه David Tepper با CNBC و تاکید او بر دیدگاه صعودی اش نسبت به بازارهای سهام کافی بوده تا بازارهای اروپا امروز مثبت باشند!

              وقتی شما به این درجه از اعتبار و شهرت تاثیرگذار می رسید، دیگر چه نیازی به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال؟! نخست بخرید و بگویید bullish هستید. چنان به دنبالتان می خرند که خودبخود فشار خرید بازار را بالا می برد. شما هم خودتان سود کرده اید هم بر شهرتتان افزوده شده. اکنون بفروشید و بگویید bearish هستید. چنان به دنبالتان می فروشند که خود بخود فشار فروش بازار را پایین می برد. دوباره شما هم خودتان سود کرده اید هم بر شهرتتان افزوده شده!

              خصوصاً اگر بدانیم که امپراتوری رسانه ای جهان هم در دست شما باشد. وقتی Finance و Media در دستان یک گروه قومی خاص باشد، 2 راه برای دیگر ملل باقی می ماند: انتفاضه با سنگ و فحش (همین کاری که نق نقوهای عرب و اروپایی می کنند!) و یا تلاش مجدانه و خستگی ناپذیر جهت کسب قدرت مالی و رسانه ای و نیرومند شدن در این نبردگاه بی رحمانه.

              انتخاب با خودمان است.
              ویرایش توسط AIO : https://www.traderha.com/member/4465-aio در ساعت 05-14-2013, 10:10 PM

              نظر


              • #82
                درود

                یا مانند خودشان از راههای همسان بتوان به جایگاه آنان رسید(جالب میشه اگه بفهمن یهو....ی نیست اون کسی که داره میاد تو رده اونا!)

                پ.ن: عذرخواهی بخاطر پست زدن در اینجا(دلم نیومد نگم بهت اینو علی!)

                شاد باشی
                Think / Act / Enjoy

                نظر


                • #83
                  نوشته اصلی توسط Barcelona نمایش پست ها
                  درود

                  یا مانند خودشان از راههای همسان بتوان به جایگاه آنان رسید(جالب میشه اگه بفهمن یهو....ی نیست اون کسی که داره میاد تو رده اونا!)

                  پ.ن: عذرخواهی بخاطر پست زدن در اینجا(دلم نیومد نگم بهت اینو علی!)

                  شاد باشی
                  درود طاها جان

                  از راه همسان با خودشان نمی شود به آنها رسید. آنها یک شبکه مالی-خبری دارند که بر اساس خون بنا شده و اصولاً کسی را راه نمی دهند. مثل این است که بگوییم یک عقاب مانند یک تمساح شکار کند. شدنی نیست.

                  به نظرم تنها 2 راه برای نیرومند شدن در بازارهای مالی - در حد امثال Tepper و Cohen و دیگر ابرجهودان - وجود دارد:

                  1- رویکرد تحلیلی بنیادی دقیق و موشکافانه و صبورانه مانند وارن بافت. (که 100% هم اخلاقی و انسانی است)

                  2- استفاده از علوم غریبه برای آینده بینی و دسترسی به Source Code (که می تواند بسیار خطرناک و دارای عواقب جبران نشدنی باشد)

                  یک روش دیگر هم همین تکنیکال خودمان است که البته با آن نمی شود تا آن اندازه بزرگ شد. اصولاً تکنیکال بر اساس رهگیری بزرگان بنا شده و از این رو خود به خود و فی نفسه با بزرگ بودن در تضاد است. کسی که تکنیکال کار می کند چونان شغالی است که تا شیری گوری را صید نکند روزی ش تامین نمی شود. اما اگر خود بخواهد گور بگیرد، سریعاً call margin شده و خود صید می شود ! :ی

                  با احترام

                  نظر


                  • #84
                    علی جون این رو هم بیا با هم بهش اضافه کنیم، دسترسی به ح.ج.م!

                    نظرت چیه؟(دوست نداشتی اینجا بگی خصوصی بهم بگو!)

                    عاشق وارن بافت هستم با اون عینک خوشگلش، قک کنم از اول جوونیش همین عینک رو داشته، دقیقا مث خونه اش که از اول تغییرش نداده و از اول تو همون خونه ساکن بوده.

                    همیشه شاد و سالم باشی
                    Think / Act / Enjoy

                    نظر


                    • #85
                      فنگ شویی و پیش بینی بازارها

                      فنگ شویی یک هنر باستانی چینی است که با استفاده از قوانین ستاره شناسی و غیره در صدد بهبود زندگی انسان می باشد. از این هنر در آرایش چیدمان ساختمان ها و نیز در پیشگویی استفاده می شود. در تاریخ 7 فوریه امسال - همزمان با آغاز سال نو چینی - شبکه CNBC گزارشی منتشر کرد از یک کارگزار بورس هنگ کنگ که در آن با استفاده از تحلیل های اساتید خبره فنگ شویی و نیز تحلیل گران خود کارگزاری، به پیش بینی بازارهای مالی پرداخته شده بود. گزارش دیگری نیز همان زمان توسط یکی از اساتید فنگ شویی در وبسایتش منتشر شد که در بخشی از آن به پیش بینی بازارهای مالی پرداخته شده بود.

                      من از آن زمان به دقت به بررسی و راستی آزمایی ادعاها و پیش بینی های مندرج در آن 2 گزارش پرداخته ام تا کیفیت کار را ببینم و درستی یا نادرستی این فرضیه که از طریق علوم خفیه و شگردهای باستانی می توان آینده را مشاهده کرد بر من ثابت شود.

                      نتایج این پیگیری شگفت انگیز بوده اند! تقریباً همه پیش گویی های استادان فنگ شویی درست از آب درآمده اند.

                      نخست ببینیم که اصل پیش گویی ها چه بوده:


                      - وضعیت عمومی بازار:

                      "We are expecting a pretty good first half supported by earth and metal rising, peaking out in July," Kou told CNBC's "Squawk Box" on Thursday. "Going into the second half we're expecting the fundamental elements we're seeing in the Feng Shui perspective to go a bit out of balance, so we're expecting a big volatility in the second half."
                      پیش بینی شان برای نیمه نخست سال یک بازار بسیار خوب بوده است که در ماه جولای به سقف خود خواهدرسید. تا الان هم بازارهای سرمایه تقریباً در همه جای جهان و خصوصاً آمریکا یکی از بهترین دوره های خود را تجربه کرده اند و شاخص S&P بازدهی دو رقمی برای سرمایه گذاران به همراه داشته است. استادهای فنگ شویی برای نیمه دوم سال مقداری تلاطمات و نوسانات را پیش بینی می کنند.

                      اما بخش بسیار جالب اینجاست که استادهای فنگ شویی صنعت هایی را که بیشترین و کمترین اقبال عمومی و در نتیجه بازدهی را خواهندداشت چنان با دقت لیست کرده اند که تو گویی خود به آینده سفر کرده بوده اند.

                      بهترین صنایع طبق گزارش CNBC:

                      Sectors traditionally associated with metal like banking and financial services will outperform on Hong Kong's Hang Seng index this year, along with water-related industries like tourism and gaming.
                      بدترین صنایع طبق گزارش CNBC

                      On the not so lucky side of the zodiac will be fire related sectors like utilities, oil and gas and telecom, according to Kou.
                      بهترین صنایع طبق گزارش Carol Partridge

                      Travel industries particularly the airline industry. Postage and courier businesses. Trucking and rail transport. Computer, IT, electronics, petrol, oil and lighting industries. As people will be more restless this year, those involved in buying, selling and renting real estate and home/business removalists will be busier. The need for change and restlessness will also mean the home renovation, interior design, decorating and home decor retail will enjoy a good year. Businesses involved in making people beautiful such as hair and makeup, also the film and television industry, restaurants and entertainment. Wedding organisers and event planners. Courses and workshops of all kinds as people will be bored and looking for stimulation and new skills.
                      حالا ببنیم که بهترین و بدترین صنایع از نظر میزان بازدهی در 3 ماهی که از انتشار این گزارش ها می گذرد، در بورس نیویورک چگونه بوده است: (منبع)

                      بهترین ها:



                      بدترین ها:





                      * از 10 صنعت برتر دوره 3 ماهه، 7 صنعت در گزارش های فنگ شویی آمده بودند:

                      Airlines - Brewers - Specialty Finance - Insurance - Mobile Telecommunications - Footwears - REIT

                      * در گزارش CNBC آمده که در ماه آگوست به دلیل توفان های خورشیدی و غیره اختلالاتی در شبکه های ارتباطی بوجود می آید که باعث ضرر و زیان عمده شرکت های مخابراتی می شود.

                      نظر


                      • #86
                        محبوبیت CNBC

                        شبکه من و تو مستندی درباره بازار فارکس پخش کرد. در این عکس گزارشگر من و تو به درون اتاق تریدینگ شرکت معظم RVB بریتانیا رفته و چنان که می بینید یکی از تریدرها دارد برنامه Money In Motion از شبکه CNBC را تماشا می کند:


                        نظر


                        • #87
                          علی نکته جالبش میدونی کجاشه؟!؟

                          اینه که اصلا نمودر تو نمایشگراشون باز نیست!!!!!

                          فقط و فقط قیمت!!!

                          چه میدونم! شایدم ایننطوری کردن که در زمان گزارش چیزی مشخص نباشه!!!

                          God knows Bettre!!
                          Think / Act / Enjoy

                          نظر


                          • #88
                            درود طاها جان،

                            چرا تو مانیتور برخی ها نمودار هم باز بود. به نظرم دو دسته بودند. یکی فاندامنتالیست ها بودند که فقط قیمت باز بود و یکی تکنیکالیست ها که نمودار باز بود.

                            توی نمودارهاشون، من 2 اندیکاتور رو تشخیص دادم. یکی میانگین ها بودند و دیگری Price Channel

                            در کل نمودارهای خلوت و تروتمیزی داشتند.

                            شاد باشید

                            نظر


                            • #89
                              نوشته اصلی توسط goldanalyst نمایش پست ها
                              حجرالاسود مالی!

                              شرکت مدیریت سرمایه گذاری BlackRock بزرگ ترین موسسه مالی از این نوع در جهان است. ارزش دارایی های تحت مدیریت این شرکت به 3.67 تریلیون دلار می رسد. اگر این شرکت یک اقتصاد ملی به حساب می آمد، بایستی آن را در رده چهارم و بالاتر از آلمان و فرانسه به حساب می آوردیم!

                              این شرکت معظم در سال 1988 در نیویورک تاسیس شده و مدیریت آن بر عهده Laurence Fink است.
                              حقایقی دیگر از این غول بی بدیل بازارهای مالی:

                              - دارایی های تحت مدیریت این موسسه به 4 تریلیون دلار می رسد. یعنی 4000 میلیارد دلار! می خواستم به تومان حسابش کنم ماشین حساب این را داد: 1.4e+16 !

                              - در بیش از 40% شرکت هایی که سهامشان در بورس آمریکا معامله می شود، BlackRock دارای سهمی حداقل 5 درصدی است!

                              واقعاً که این حجرالاسود بوسیدن دارد!

                              نظر


                              • #90
                                سادگی بازار

                                گاهی می اندیشم که تحلیل بازارها آنچنان هم سخت نیست. این ما هستیم که با انبوهی از اندیکاتورها و شیوه های مختلف تحلیلی تحلیل را بر خودمان سخت می کنیم.

                                نمودار روزانه یورو-دلار را ببینید:



                                از دو منطقه حمایت و مقاومت و یک خط روند چه موقعیت های معاملاتی بکری می شده ست کرد!

                                نظر

                                پردازش ...
                                X