اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Ra

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نظر


    • GBP/USD - H4



      شاهد تشکیل الگوی 0-5 هستیم. حد ضرر و سود در چارت مشخص است.

      نظر


      • AUD/CAD - H4



        الگوی INV AB=CD

        نظر


        • GBP/NZD - H4



          الگوی BAT

          نظر


          • مرسی از تحلیل های زیباتون نیوزلند ین و نیوزلند یواس دی چیزی پیدا نکردین . سره نرخ بهره بجوری حال بجه ها رو گرفت !!!
            تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

            برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
            http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

            نظر


            • نوشته اصلی توسط r-kamyab نمایش پست ها
              مرسی از تحلیل های زیباتون نیوزلند ین و نیوزلند یواس دی چیزی پیدا نکردین . سره نرخ بهره بجوری حال بجه ها رو گرفت !!!
              درود بر شما

              نیوزلند مستعد یک برگشت اصلاحی در برابر دلار و ین می باشد. منتهی همانطور که گفتم از جنس اصلاحی.

              عباراتی در بیانیه بانک مرکزی نیوزلند که نسخه آن را پیچید اینها بودند:

              Over recent months, export prices for dairy and timber have fallen, and these will reduce primary sector incomes over the coming year. With the exchange rate yet to adjust to weakening commodity prices, the level of the New Zealand dollar is unjustified and unsustainable and there is potential for a significant fall.
              و

              It is prudent that there now be a period of assessment before interest rates adjust further towards a more-neutral level.
              چند صفحه پیش در همین جستار گفته بودم که کاهش قیمت لبنیات به شدت برای دلار نیوزلند مضر است و این جفت ارز مستعد ریزشی سنگین در برابر فرانک و یورو می باشد.

              شاد باشید

              نظر




              • پرسئوس و آندرومدا، نیاکان اساطیری ایرانیان. در دست پرسئوس سر بریده مدوسا دیده می شود که موهایش ماران بودند و هر کس به او می نگریست از ترس و وحشت به سنگ تبدیل می شد. پرسئوس با کشتن اژدهایی مهیب، آندرومدای زیبا را رهایی بخشید و سپس با او ازدواج کرد و از پیوند این دو، پرسه زاده شد که نیای ایرانیان است.



                لوگوی شرکت ورساچه که چهره کریه مدوسا را دربردارد.

                چرا؟!

                نظر


                • نوشته اصلی توسط AIO نمایش پست ها


                  پرسئوس و آندرومدا، نیاکان اساطیری ایرانیان. در دست پرسئوس سر بریده مدوسا دیده می شود که موهایش ماران بودند و هر کس به او می نگریست از ترس و وحشت به سنگ تبدیل می شد. پرسئوس با کشتن اژدهایی مهیب، آندرومدای زیبا را رهایی بخشید و سپس با او ازدواج کرد و از پیوند این دو، پرسه زاده شد که نیای ایرانیان است.



                  لوگوی شرکت ورساچه که چهره کریه مدوسا را دربردارد.

                  چرا؟!
                  جیانی مدوسا رو به این دلیل انتخاب کرده چون معتقده هرکس که عاشق مدوسا میشه دیگه نمیتونه ازش فرار کنه.

                  Establishes Versace company, choosing Medusa as its logo. “When I asked Gianni why he chose the Medusa as the house’s symbol,” Donatella later says, “he told me he thought that whoever falls in love with the Medusa can’t flee from her.
                  " ذهن همه چیز است، به هر آنچه بیندیشی همان میشوی "
                  بودا

                  " WAIT PATIENTLY TRADE EFFICIENTLY "

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط AIO نمایش پست ها
                    EUR/GBP - H4



                    مقایسه حرکات صعودی گذشته با حرکت صعودی فعلی بازار نشاندهنده قدرت گیری خریداران و احتمال تغییر روند از نزولی به صعودی می باشد. در صورتی که قیمت به تکمیل الگوی AB=CD نزولی واکنشی درخور نشان ندهد، رسماً می توانیم به تغییر روند بیاندیشیم. این مفهوم که ماینر از آن به نام Price Overbalance یاد می کند، از سیگنال های زودهنگام اما قابل اتکای احتمال تغییر روند است.

                    موفق باشید
                    نتیجه:

                    نظر


                    • گزارش روزانه بازارهای جهانی 30 مرداد 1393

                      تاریخ انتشار : 30 مرداد 1393
                      دیروز و در پی انتشار جزییات نشست ماه جولای کمیته بازار باز فدرال رزرو آمریکا شاهد تقویت شدید تقاضا برای دلار آمریکا بودیم که نرخ شاخص دلار را به سقف های جدیدی هدایت نمود. اعضای این کمیته در نشست ماه گذشته خود امکان افزایش زودهنگام نرخ بهره را به بحث گذاشته و درباره پایان دادن به سیاست های تسهیلی خود به توافق رسیده بودند. با این حال همچنان تاکید جنت یلن رییس فدرال رزرو – به عنوان یک هوادار سیاست های تسهیلی – بر لزوم بهبود اساسی وضعیت اشتغال و نیز از میان بردن ظرفیت های خالی تولیدی بوده است و با توجه به آمار نه چندان مساعدی که اخیراً از اقتصاد آمریکا منتشر شده و نیز وضعیت بیش خرید شاخص دلار به نظر می رسد که – منطبق با تحلیل های اخیر ما – به زودی بایستی شاهد فروکش کردن عطش خرید دلار باشیم.
                      امروز ساعت 6:15 صبح، آمار شاخص تورم صنعتی چین اعلام شد که کمتر از پیش بینی ها بوده و باعث سقوط ارزش سهام در بازارهای آسیایی شد. این آمار می تواند زمینه ایجاد فشار فروش روی دلار استرالیا را مطابق با تحلیل ما فراهم نماید. نکته نگران کننده دیگر درباره اقتصاد چین بحث کاهش شدید قیمت مسکن در این کشور است که عمدتاً در نتیجه اعمال سیاست های انضباطی بانکی در این کشور در راستای مبارزه با فساد مالی می باشد.
                      از حوزه یورو آمار مربوط به تورم صنعتی فرانسه و آلمان را داشتیم که هر دو منفی بودند و نشانگر وضعیت بنیادین نامساعدی که بر اقتصاد اروپا حکمفرما می باشد. به نظر می رسد که بازار در انتظار اتخاذ سیاست های تسهیلی بیشتری از سوی بانک مرکزی اروپا در راستای ایجاد رونق در اقتصاد حوزه یورو باشد و این امر فشار فروش را روی یورو حفظ خواهدکرد، هر چند که همچنان احتمال ایجاد یک رالی خلاف روند به سود یورو و به دلیل حالت بیش فروش قراردادهای آتی ارزی روی آن وجود دارد.
                      برای امروز بعد از ظهر 2 خبر مهم از حوزه آمریکا داریم که خصوصاً آمار مدعیان بیکاری که ساعت 5 بعدازظهر به وقت تهران اعلام می شود می تواند حائز اهمیت باشد. پیش بینی ها حاکی از کاهش آمار مدعیان بیکاری است اما اگر این آمار مساعد نباشد، احتمال ریزش مقطعی دلار به دلیل شناسایی سود از سوی خریداران می رود.

                      http://irancma.com/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-30-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-1393/

                      نظر


                      • گزارش روزانه بازارهای جهانی 11 شهریور 93

                        امروز صبح ساعت 9 به وقت تهران بیانیه «گلن استیوز» – رییس کل بانک مرکزی استرالیا – منتشر شد که بر تحلیل های پیشین ما مبنی بر بی اهمیت بودن رشد اخیر تورم از نظر این بانک صحه گذاشت. نکات کلیدی این بیانیه:

                        1- تاکید بر اینکه بانک مرکزی استرالیا همچنان بر این باور است که رشد اقتصادی این کشور در سال جاری زیر میانگین چندساله اخیر خود خواهدبود.
                        2- تاکید بر لزوم گذشت زمان بیشتر برای به کار افتادن ظرفیت های بلااستفاده اقتصادی
                        3- اشاره به کاهش قابل توجه رشد دستمزدها که باعث کاهش فشار تورمی خواهدشد. (حتی با نرخ پایین تر ارز این کشور)
                        4- تاکید چندباره بر بالاتر بودن نرخ برابری دلار استرالیا از ارزش ذاتی بنیادینش خصوصاً با توجه به نزول قیمت جهانی برخی کالاهای کلیدی
                        5- تاکید بر اینکه نرخ بالای نرخ برابری دلار استرالیا برای دستیابی به رشد متعادل اقتصادی در این کشور زیان آور است.

                        ...

                        ادامه مطلب

                        نظر


                        • GBP/JPY - H4

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط AIO نمایش پست ها
                            GBP/JPY - H4

                            نتیجه:

                            نظر


                            • GBP/USD WEEKLY



                              روی یک منطقه نیرومند تبدیل سطوح، یک الگوی AB=CD معکوس شکل گرفته است و مکدی نیز وضعیت ZLR را نشان می دهد. انتظار داریم پوند ابتدا تا 1.65 و سپس تا نرخ 1.67 رشد کند. حد زیان ما نیز 1.62 می باشد.

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط AIO نمایش پست ها
                                GBP/USD WEEKLY



                                روی یک منطقه نیرومند تبدیل سطوح، یک الگوی AB=CD معکوس شکل گرفته است و مکدی نیز وضعیت ZLR را نشان می دهد. انتظار داریم پوند ابتدا تا 1.65 و سپس تا نرخ 1.67 رشد کند. حد زیان ما نیز 1.62 می باشد.
                                علی جان ، فکر کنم باید تحلیل جدیدی بدهید . پوند یگ گپ بزرگی زد

                                زندگی تراژدی است برای آن کس که احساس می کند و کمدی است برای آن که می اندیشد

                                نظر

                                پردازش ...
                                X