اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Ra

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    تیمور هم شد اسم؟!

    عامل اصلی بمب گذاری های بوستون پیدا و در درگیری با پلیس به هلاکت رسید. نام:

    tamerlan tsarnaev

    tamerlan همان تیمورلنگ خودمان است. از پدر و مادر این الاغ از دست رفته بایستی بپرسند که چرا نام فرزند خود را به نام خونخوار آدمکشی چون تیمورلنگ گذاشته اند؟! خصوصاً که قوم چچن هیچ ربطی به ترکان تاتاری تیمور ندارند و یک قوم بومی قفقاز محسوب می شوند. براستی که مصیبتی بدتر از نادانی نیست.

    پدر این قاتل آدمکش را که از روسیه روی خط آورده اند فرموده است که "پسرم فرشته بود"!

    به نظرم بایستی گذاشتن نام های چهره های خونخوار تاریخ برای همه افراد ممنوع شود. نام هایی چون چنگیز، آتیلا، تیمور، آدولف، ...

    خود من گاهی تمایل عجیبی به سر بریدن خیارها و موزها پیدا می کنم که ریشه اش را نمی دانم! :دی

    نظر


    • #62
      جواب سوال

      جواب این سوال نسبت شانه به کمر می باشد. هر چه شانه ها نسبت به کمر پهن تر باشند، جذابیت ظاهری مردان برای زنان بیشتر می شود.

      منبع: اکونومیست

      نظر


      • #63
        دلار صعودی است!

        چنانچه پیش از این نیز اشاره شد، چشم انداز بلندمدت دلار به شدت صعودی است.

        Brian Belsk - استراتژیست ارشد BMO:

        Belski said the dollar, along with the U.S. economy, is likely at a bottom and is set for a long-term bullish cycle. "We're back to the 80's and 90's again" in this regard, he said.

        "The last dollar cycle trade was for nine years," he added. "The average weak dollar trade is for six years, so we could have a longer, stronger dollar trade this time around."

        نظر


        • #64
          تخمین های قیمتی شرکت های بیمه گذار ژاپنی از نرخ برابری ین

          شرکت های بیمه دارای مقادیر معتنابهی دارایی نقدشونده هستند که برای دست یابی به بیشترین بازدهی با کمترین ریسک از این دارایی ها، بهترین تحلیل گران را استخدام می کنند. در کشور ما البته این امر هنوز رواج نیافته است.

          در ژاپن ، این شرکت ها در پی سیاست های تسهیلی ین-بربادده بانک مرکزی این کشور، در حال فروش دارایی های ین-پایه خود و خرید اوراق قرضه خارجی هستند. امری که به نزول بیشتر ین خواهدانجامید:

          Nippon Life, Japan's largest lifer insurer, provided some broad details of its investment strategy in the new fiscal year. Meiji Yasuda Life Insurance and Sumitomo Life Insurance will hold a briefing Wednesday.
          در اینجا تخمین های این شرکت های بیمه ای از نرخ های برابری ین را از نظر می گذرانیم.

          Nippon Life expects the dollar to trade between JPY93 and JPY103 and finish the current fiscal year, next March, near JPY98. We note Nippon is not as dollar bullish as others. Fukoku Life sees the dollar rising toward JPY110 and Daido sees JPY120, according to press reports.

          The euro is expected to trade between JPY117 and JPY137 and finish the fiscal year near JPY127.

          نظر


          • #65
            اثرات منفی فامیل بازی روی عملکرد شرکت ها

            تحقیق جالبی است. نشان می دهد که شرکت هایی که در آن ها CEO جدید، فامیل CEO قبلی است - خصوصاً اگر مدیر اجرایی جدید فاقد سابقه تحصیلی در یک دانشگاه تاپ باشد - دچار تضعیف عملکرد می شوند و سهامشان هم نزول می کند.

            I find that firms where control is inherited undergo large declines in return on assets and market-to-book ratios that are not experienced by firms that promote CEOs not related to the controlling family. Consistent with wasteful nepotism, I find that these declines are particularly prominent in firms that appoint family CEOs that did not attend a selective college. Overall, the results strongly suggest that nepotism hurts firms' performance by limiting the scope of labor market competition.

            نظر


            • #66
              تشدید نابرابری نژادی تحت حکومت اوباما

              خیلی از سیاهان آمریکا باور داشتند که با انتخاب اوباما به عنوان نخستین رییس جمهور سیاه پوست تاریخ این کشور، مشکلات نابرابری ثروت میان سپیدپوست ها و سیاه پوست ها حل می شود. اما دقیقاً عکس این انتظار روی داده. یعنی نابرابری و شکاف درآمدی بیشتر شده است و شکاف اشتغال نیز افزایش داشته است!



              دلیل جای دیگری است. واقعیت این است که واقعاً نژادها برابر نیستند! هر نژادی در زمینه ای استعداد دارد. چرا وقتی لیگ NBA تحت کنترل سیاهان است داد کسی درنمی آید؟! چرا وقتی زردهای آسیایی مدال های ژیمناستیک را درو می کنند کسی برای برابری نژادها نق نمی زند؟!

              نژادها در توانایی هایشان برابر نیستند. در حرمت انسانی شان برابرند. چپ گرایان نفهم این نکته را درک نمی کنند و سریعاً از برچسب نخ نمای نژادپرست و نازی و ... استفاده می کنند.
              ویرایش توسط AIO : https://www.traderha.com/member/4465-aio در ساعت 04-23-2013, 10:16 AM

              نظر


              • #67
                توان پیش بینی بازار بر اساس سنجش وضعیت عمومی روانی جامعه

                تحقیقاتی در جریان است برای ایجاد الگوریتم هایی که بر اساس قیاس حجم جستجوها در گوگل یا روزنوشت هایی در توییتر بتوان وضعیت آتی بازار را پیش بینی نمود. در واقع نخست ما وضعیت عمومی روانی جامعه را با استفاده از موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی تخمین می زنیم و سپس وارد پوزیشن های معاملاتی می شویم.

                برای مثال می شده با استفاده از معامله بر اساس کلیدواژه debt (بدهی) ، بین سال های 2004 تا 2011 به سود هنگفتی معادل 326% دست یافت:

                With the power of hindsight, trading on the basis of Google search volumeswould have led to significant investment gains, Mr Preis said. A short-term trading strategy constructed around searches for "debt", for instance, would have returned 326 per cent between 2004 and 2011.
                منبع

                در اواخر سال 2010 نیز یک Hedge Fund در بریتانیا راه اندازی شد که بر اساس روزنوشت های مردم در توییتر می خواست دست به معامله گری بزند. انگیزه بنیانگذاران این Hedge Fund برگرفته از تحقیقی بود که توسط دانشگاه منچستر در بریتانیا تهیه شده بود و با استفاده از الگوریتم مبتنی بر برخی کلیدواژه های نمایانگر احساسات در توییتر می توانست تحولات شاخص داوجونز را با 87.6% صحت پیش بینی کند:

                A paper by the University of Manchester and Indiana University published in October said the number of emotional words on Twitter could be used to predict daily moves in the Dow Jones Industrial Average. A change in emotions expressed online would be followed between two and six days later by a move in the index, the researchers said, and this information let them predict its movements with 87.6 percent accuracy.
                مدیر این Hedge Fund سخنان جالبی گفته که خواندنشان خالی از لطف نیست:

                “Sentiment and mood dramatically change the impact of positive and negative news stories,” said Hawtin in a telephone interview. “If the market’s in a very positive and bullish mood, it can shrug off bad news -- bad news comes out and you expect the Dow to fall, and it doesn’t.”
                این سخنان، دقیقاً مطابق با مبانی نظریه تحلیل تکنیکال و خصوصاً نظریه الیوت است که اعتقاد دارد که بازار سازوکار خاص خود را دارد که برگرفته از روان عمومی جامعه است. به ویژه تئوری Socionomics که توسط رابرت پرچر طرح ریزی شده همین مطالب را به صورت مدون و دقیق بیان می کند.

                حالا نکته اینجاست:

                اگر حرکات بازار ناشی از وضعیت عمومی روانی جامعه است (که هست) و از آن سو بدانیم که تحولات نجومی و ستاره شناسی نقش درجه 1 را در تاثیرگذاری روی روان مردم ایفا می کنند، نتیجه چه می شود؟!

                نظر


                • #68
                  محبوبیت اوراق قرضه نشان از کندی بهبود اقتصادی دارد!

                  پیش از این هم گفته بودم که تا زمانی که سرمایه های بزرگ از اوراق قرضه به سهام شیفت پیدا نکنند، نشانی از یک بازسازی قوی اقتصادی نمی توان یافت. این گزارش CNBC گواهی است بر این مدعا:

                  While equity funds were losing money, bonds attracted $4.8 billion, prolonging an almost uninterrupted pattern this year.
                  در حالی که صندوق های فعال در بازار سهام این هفته دچار خروج سرمایه شدند، صندوق های بازار اوراق قرضه موفق به جذب 4.8 میلیارد دلار شدند!

                  نظر


                  • #69
                    تفاوت الگوی سرمایه گذاری ثروتمندان با بقیه جامعه

                    در حالی که عوام - 93% جامعه - در آمریکا بخش اعظم سرمایه خود را در بخش مسکن سرمایه گذاری می کنند، 7% ثروتمند جامعه (که باهوش تر هم هستند) بیشتر سرمایه خود را در بازار سهام قرار می دهند.

                    The wealthy have their wealth concentrated in stocks, while the less affluent have their wealth concentrated in their homes.
                    به دلیل همین امر و با توجه به اینکه در سالهای اخیر، بخش مسکن آمریکا موفق به بازسازی سریع نشده در حالی که بازار سهام توانسته بازدهی مناسبی در سالهای اخیر به سرمایه گذاران خود بدهد، شکاف ثروت در آمریکا بشدت افزایش یافته که در نمودار زیر نیز قابل مشاهده است:

                    نظر


                    • #70
                      تحلیل بنیادی aud/cad

                      این جفت ارز را می توان در واقع به صورت داور مسابقه اقتصادی آمریکا و چین درنظر گرفت.

                      استرالیا کشوری است که بخش عمده صادراتش به چین است و از آن سو کانادا هم خام فروش عمده ای به ایالات متحده آمریکاست. لذا هر وقت رشد چین از آمریکا پیشی بگیرد، ارزش دلار استرالیا به دلار کانادا بالا می رود و هر وقت رشد آمریکا از چین پیشی گیرد، شاهد نزول این جفت ارز خواهیم بود.

                      نظر


                      • #71
                        خیانت و میهن فروشی تا کجا؟!

                        کتاب بعدی «خاطرات عزت شاهی». است که روایت عزت الله مطهری معروف به عزت شاهی از مبارزات و زندانی شدن ها و شکنجه های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.
                        بخش اول "برشهایی از کتاب خاطرات عزت شاهی" که اختصاص دارد به حواشی مسابقه فوتبال بین ایران و اسرائیل را بخوانید.

                        ... در آن بازی ما خیلی دلمان می خواست که اسرائیل ببرد تا احساسات مردم جریحه دار شود و بتوانیم از آن به سود اهداف خود و علیه رژیم استفاده کنیم. در نیمه اول بازی، ایران یک هیچ جلو بود و در نیمه دوم اسرائیل آن را جبران کرد و یک یک مساوی شدند. نتیجه کار به وقت اضافه کشیده شد که ایران توانست گل برتری را درون دروازه حریف بنشاند. این گل، شادی و هلهله مردم را به همراه داشت و این دل خواه ما نبود. اگر اسرائیل در این بازی می برد کار ما آسان تر می شد و به راحتی می توانستیم از احساسات مردم علیه اسرائیل و رژیم شاه استفاده کنیم. با این حال مایوس نشدیم و به اهداف و برنامه های خود امیدوار بودیم. ...
                        منبع

                        تف به گور بابای هر چه خائن میهن فروش است!

                        نظر


                        • #72
                          نوشته اصلی توسط goldanalyst نمایش پست ها
                          خیانت و میهن فروشی تا کجا؟!



                          منبع

                          تف به گور بابای هر چه خائن میهن فروش است!
                          فوتبالی.ترین | گفتگو با پرویز خسروانی بنیانگذار باشگاه تاج

                          نظر


                          • #73
                            salam, tafavot ro khodetoon tashkhis bedin. movafagh bashid

                            نظر


                            • #74
                              جلوگیری از پیری!

                              دانشمندان موفق به کشف منطقه ای از مغز شده اند که مسئول اجرای فرمان پیر شدن بدن است. این منطقه هیپوتالاموس نامیده می شود و با دستکاری آن توانسته اند عمر موش ها را تا 20% افزایش بدهند.

                              هیپوتالاموس حضرت آیت الله جنتی را عشق است!

                              نظر


                              • #75
                                در میمونی سه شنبه ها

                                بهترین و بدترین روزهای هفته برای شاخص داوجونز چه روزهایی از هفته اند؟

                                به ترتیب:

                                سه شنبه و دوشنبه!

                                نظر

                                پردازش ...
                                X