اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

درس تحلیل تکنیکال پیشرفته - دوره 45

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    با سلام
    سید ناصرالدین نجات
    73090889
    پروزه درس سوم
    تلفیق اندیکاتورها




    اندیکاتور مووینگ اوریج که در زیر قیمت هست روند صعودی را بما نشان می دهد



    اندیکاتور بولینگ باند که با رسم ان متوجه روند نزولی میشویم


    چرخش قیمتی در نمودار و اندیکاتورها

    نظر


    • #32
      محمد حسن رعدی
      شماره دانشجویی
      73084130

      جلسه دوم

      تصویر ۱ : استفاده از فیبوناچی جهت میزان ادامه روند ...و در فیبو ۱۶۱.۸ واکنش روند رو میبینیم.

      تصویر ۲ : استفاده از فیبو که اصلاح روند تا فیبو ۱۶۱.۸ نشان میدهد.

      تصویر ۳ : خروج از کانال و ادامه روند و الگوی بازگشتی کف دوقلو

      تصویر ۴ : الکوی های ادامه دهنده مستطیل و پرچم میبینیم

      تصویر ۵ :خروج از کنج مثلث

      تصویر ۶ :سقف ۲ قلو و الگوی سرو شانه که مشخصا بعد از دست دادن حمایت الکوی بازگشتی شکل گرفته

      ​​​​​​​تصویر ۷ :الگوی پرچم و کنج مثلث

      ​​​​​​​تصویر ۸ :الگوی مستطیل و خروج از کانال

      ​​​​​​​تصویر ۹ :کف سه قلو

      ​​​​​​​تصویر 10 :سقف دو قلو-کف دوقلو و الگوی کنج

      2-1.jpg 2-2.jpg 2-3.jpg 2-4.jpg 2-5.jpg 2-6.jpg 2-7.jpg 2-8.jpg 2-9.jpg 2-10.jpg

      نظر


      • #33
        محمد حسن رعدی
        شماره دانشجویی
        73084130

        جلسه سوم

        تصویر ۱ : مشخص است که روند پایین مویینگ اوریج ۱۴ و همچنین نزدیک پایین باند بولینگر در حرکت است که تایید روند نزولی را میکند.همچنین rsi در زیر ۵۰ در تایید روند در نشان داده شده

        تصویر ۲ : روند در حال شکستن مووینگ ۵۰ روزه است همچنین rsi , stoch نشان میدهند از بازگشت روند صعودی به نزولی .همچنین مومنتوم نشان میدهد روند مذکور پرتوان نیست کماکان

        تصویر ۳ : اندیکاتور های sar و زیگزاگ نشان از روند نزولی میدهند.همچنین روند در جدال با موینگ ۲۱ روزه هست و کماکان زیر آن قرار دارد. مکدی نیز با میله ها موجود تایید روند میدهد.

        تصویر ۴ : چارت موحود در یک کانال نزولی قرار دارد که از یک مقاومت عبور و به ان پولبک نیز زده است و بالاتر از موینگ ۲۱ و ۵۰ نشان از صعودی بودن روند اط که اتدیکاتور های rsiو مکدی نیز تایید میکنند.

        تصویر ۵ :در یک کانال نزولی و در قسمت پایین باند بولینگر قرار گرفته شده و نزولی بودن قابل تایید است.که شروغ ان با یک الگوی سقف دو قلو و شکست یک خمایت بوده است.

        تصویر ۶ :پس از الگوی سقف دوقلو و کذر از حمایت معتبر ِروند نزولی شروع و ادامه داشته و مومنتوم و rsi نشان میدهند از قدرت روند کاسته شده ولی کماکان در زیر مویینگ های ۲۱ و ۵۰ روزه قرار دارد


        3-1.jpg 3-2.jpg 3-3.jpg 3-4.jpg 3-5.jpg 3-6.jpg

        نظر


        • #34
          با عرض سلام و تقدیم احترام
          محمدرضا اسماعیلی
          کد دانشجویی 73087589

          پروژه‌ی جلسه‌ی اول
          توضیحات تصویر
          بین نقاط ۱ تا ۷ شاهد تشکیل یک کانال صعودی هستیم به این صورت که از نقطه‌ی ۱ تا نقطه‌ی ۵ به ترتیب یک در میان برخورد با کف و سقف کانال را داشتیم؛ در نقطه‌ی ۶ شاهد ریتست قیمت به کف کانال هستیم. در نقطه‌ی ۷ قیمت تلاش کرده از سقف کانال عبور کند ولی نهایتا موفق نشده و کلوز کندل زیر کانال تشکیل شده است. در نهایت قیمت با یک کندل مارابوزو، از سقف کانال بیرون زده و پس از یک پولبک در نقطه‌ی ۸ به مسیر صعودی خود تا نقطه‌ی ۹ ادامه داده است.
          بین نقاط ۹ تا ۱۲ شاهد یک خط روند نزولی هستیم که در ۴ نقطه قیمت با آن برخورد داشته و هنوز هم موفق به شکست آن نشده است. بنابراین این خط روند، همچنان معتبر بوده و به عنوان یک خط مقاومتی قابل استناد است.
          همچنین یک ناحیه‌ی حمایتی در تصویر مشخص است که قیمت در نقاط ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ واکنش‌های معنی‌داری به آن داشته است و پیشتر هم در نقطه‌ی ۱ به این سطح واکنش داده بوده است. نهایتا این سطح حمایتی در نقطه‌ی ۱۶ توسط یک کندل قوی مارابوزو شکسته شده است و در نقطه‌ی ۱۷ شاهد پولبک قیمت به این سطح هستیم.
          توضیحات تصویر
          شاهد یک خط روند صعودی هستیم که در نقاط ۱ و ۲ و ۳ واکنش‌های حمایتی از این خط داشتیم؛ این خط روند در نقطه‌ی ۴ توسط یک کندل قوی شکسته شده و نقش آن از حمایت به مقاومت تغییر کرده است. در نقطه‌ی ۵ شاهد پولبکی به این خط و نهایتا ادامه‌ی روند نزولی هستیم.
          یک محدوده‌ی مقاومتی در تصویر مشخص شده است که در نقاط ۶ و ۷ قیمت توان عبور از آن را نداشته است. اما چند کندل بعد این محدوده توسط یک کندل قوی شکسته شده و در نقطه‌ی ۸ شاهد برگشت قیمت و پولبک به آن هستیم و نقش آن به حمایت تغییر کرده است. مجددا این محدوده در نقطه‌ی ۹ شکسته شده و تبدیل به محدوده‌ی مقاومتی شده است که قیمت در تلاش‌های متوالی در نقاط ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ موفق به شکست آن نشده است.
          همچنین یک ناحیه‌ی حمایتی آبی رنگ هم در تصویر مشخص است که قیمت در شکستن آن در نقاط ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ ناتوان بوده است. در واقع قیمت بین دو محدوده‌ی حمایتی و مقاومتی نزدیک به هم در حال نوسان و فشردگی است.


          توضیحات تصویر
          کانال بنفش رنگ: کانال از کف کندل نقطه‌ی یک آغاز شده است وپس از دو بار ریتست کف کانال در نقاط ۲ و ۳، در نقطه‌ی ۴ به سقف کانال رسیده است و پس از دو بار ریتست در نقطه‌ی ۵ و ۶، مجددا در نقطه‌ی ۷ به کف کانال رسیده است. البته در نقطه‌ی ۶ شاهد مقدار کمی بیرون‌زدگی قیمت از کانال هستیم. در نقطه‌ی ۸ مجدد به سقف کانال برخورده کرده و در نقطه‌ی ۹ کف کانال را لمس کرده و در نقطه‌ی ۱۰ کف را ریتست کرده است . در نهایت قیمت موفق شده در نقطه‌ی ۱۱ با یک کندل قوی از سقف کانال عبور کرده با پولبک به سقف شکسته‌شده در نقطه‌ی ۱۲ حرکت صعودی خود را ادامه دهد.
          پس از خروج قیمت از کانال بنفش رنگ، قیمت در کانال آبی رنگ جدید و با شیب بیشتر شروع به نوسان کرده است. پس از شروع کانال در نقطه‌ی ۱۲، قیمت در نقطه‌ی ۱۳ به سقف کانال برخورد کرده و در نقاط ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ سه بار سقف را ریتست کرده است. در نقطه‌ی ۱۷ کف کانال تاچ شده؛ در نقطه‌ی ۱۸ سقف لمس و در نقطه‌ی ۱۹ ریتست شده است. سپس مجددا در نقاط ۲۰ و ۲۱ کف و سقف کانال تاچ شده است. در نهایت پس از شکست سقف کانال در نقطه‌ی ۲۲، قیمت هم‌اکنون در حال برگشت و پولبک به سقف شکسته شده است.
          در این تصویر همچنین یک محدوده‌ی نارنجی‌رنگ مشاهده می‌شود که در نقاط ۲۳ و ۲۴ نقش مقاومتی بازی کرده و باعث برگشت قیمت شده است ولی پس از شکسته‌شدن این محدوده با یک کندل قدرتمند، نقش آن به محدوده‌ی حمایتی تغییر کرده و در نقاط ۲۵ و ۱۷ باعث حمایت و جلوگیری از نزول بیشتر شده است.

          توضیحات تصویر
          خط روند نزولی قرمز رنگ: نقاط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ نقاط واکنشی قیمت و برگشت آن در مقابل این خط هستند. این خط هنوز شکسته نشده و همچنان معتبر است.
          خط روند آبی‌رنگ: نقاط ۶ و ۷ و ۸ نقاط واکنشی این خط هستند. این خط در نقاط ۶ و ۷ نقش حمایتی و در نقطه‌ی ۸ نقش مقاومتی داشته است.
          محدوده‌ی آبی رنگ: نقاط ۹ تا ۱۹ و همچنین نقطه‌ی ۵، همگی نقاط واکنشی هستند. این محدوده در نقاط ۹ تا ۱۷ نقش مقاومتی داشته و پس شکسته شدن، در نقطه‌ی ۱۸ نقش مقاومتی پیدا کرده است. پس از شکست مجدد در نقاط ۱۹ و ۵ نقش مقاومت را بازی کرده است.
          محدوده‌ی نارنجی‌رنگ: نقاط ۲۰ تا ۲۵ و همچنین نقطه‌ی ۲۷ نقاط واکنشی این خط هستند. این خط در نقاط ۲۰ تا ۲۵ به خوبی به عنوان حمایت عمل کرده است ولی پس از شکسته شدن در نقطه‌ی ۲۶، قیمت در نقطه‌ی ۲۷ به آن پولبک زده و هم‌اکنون در حال نزول است.

          توضیحات در تصویر

          نظر


          • #35
            با سلام زهرا سیستانی
            شماره ئانشجویی 73089898
            درس تحلیل تکنیکال پیشرفته دوم



            پروژه شما دریافت شد. متشکرم
            ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

            نظر


            • #36
              با سلام زهرا سیستانی
              شماره ئانشجویی 73089898
              درس تحلیل تکنیکال پیشرفته دوم



              پروژه شما دریافت شد. متشکرم
              ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

              نظر


              • #37
                با سلام
                سید ناصرالدین نجات
                73090889



                پروژه شما دریافت شد. متشکرم
                ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                نظر


                • #38
                  با سلام
                  سید ناصرالدین نجات
                  73090889



                  متشکرم، پروژه شما دریافت شد.
                  ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                  نظر


                  • #39
                    با سلام زهرا سیستانی
                    شماره دانشجویی 73089898
                    درس تکنیکال پیشرفته جلسه ی سوم



                    پروژه شما دریافت شد. متشکرم
                    بهتر بود علاوه بر مشخص نمودن خطوط و محدوده ها، تحلیل و برداشت خود از تصاویر را نیز ضمیمه می نمودید.

                    با تشکر
                    ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                    نظر


                    • #40
                      محمد حسن رعدی
                      73084130
                      پروژه جلسه اول
                      در تصویر ۱ : خطوط رومد و همینظور مناطق حمایتی و مقاومتی مشخص شده است.
                      در تصویر ۲ : یک کانال صعودی به همراه یک منطقه حمایتی
                      تصویر ۳ : یک کانال نزولی به همراه یک زون حمایتی که از دست رفته شکست کانال و دوباره تست روند به کانال
                      تصویر 6 : خطوط روند و مناطق برخورد نمودار به خطوط مشخص شده است



                      پروژه شما دریافت شد. متشکرم

                      ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                      نظر


                      • #41
                        سید ناصرالدین نجات
                        دانشجویی 73090889 رفع اشکال محدود حمایت و مقاومت



                        پروژه شما دریافت شد. سپاس
                        ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                        نظر


                        • #42
                          با سلام
                          سید ناصرالدین نجات
                          73090889 رفع اشکال ریتست و پولبک



                          متشکرم، پروژه شما دریافت شد.
                          ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                          نظر


                          • #43
                            با سلام
                            سید ناصرالدین نجات
                            73090889
                            پروزه درس سوم
                            تلفیق اندیکاتورها



                            پروژه شما دریافت شد. متشکرم
                            ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                            نظر


                            • #44
                              محمد حسن رعدی
                              شماره دانشجویی
                              73084130
                              جلسه دوم



                              پروژه شما دریافت شد. سپاس
                              ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                              نظر


                              • #45
                                محمد حسن رعدی
                                شماره دانشجویی
                                73084130
                                جلسه سوم



                                پروژه شما دریافت شد. متشکرم
                                ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                                نظر

                                پردازش ...
                                X