باز در ژاپن:
خرده فروشی در این کشور در ژانویه در مقیاس سالیانه 4.4% افزایش داشته است. این نشان می دهد که مصرف کننده در آستانۀ افزایش مالیات فروش در آوریل رو به خریدهای بیشتر آورده اند.
وزارت اقتصاد، صنعت و تجارت ژاپن ضمن اعلام این گزارش افزود که خرده فروشی اقلام بزرگ در ژانویه در مقیاس سالیانه 0.1% افزایش داشته است.
http://www.forexfactory.com/news.php?do=news&id=473116
خرده فروشی در این کشور در ژانویه در مقیاس سالیانه 4.4% افزایش داشته است. این نشان می دهد که مصرف کننده در آستانۀ افزایش مالیات فروش در آوریل رو به خریدهای بیشتر آورده اند.
وزارت اقتصاد، صنعت و تجارت ژاپن ضمن اعلام این گزارش افزود که خرده فروشی اقلام بزرگ در ژانویه در مقیاس سالیانه 0.1% افزایش داشته است.
اکثر اقتصاددانان انتظار دارند که پس از اعمال مالیات فروش در ماه آوریل، مصرف در ژاپن دچار افت شود. از طرف دیگر سیاستگذاران ژاپنی به دقت مصرف و کل اقتصاد را زیر نظر دارند تا در صورت مشاهدۀ انعطاف لازم یک برنامۀ مالیاتی برای اکتبر 2015 را اجرا کنند.
نظر