اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • در پست زیر در مورد سیاست های تسهیلی دولت ژاپن سخن شده بود.

    حالا به نظرتون راحت تر این دلیل هست واسه جهت ؟ فروش ین !!!!

    http://forum.broker-fa.com/f91/%D9%B...html#post56592

    بازار به نظرتون هنوز پر ریسک هست؟ با دانستن همین جمله آیا مانع از خرید ین در برابر ارزها نمیشد ؟ میشد ریسک کار رو آورد پایین حداقل یا خیر؟
    ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 03-09-2013, 04:16 AM
    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


    نظر


    • Speculators Aggressively Dumping The EUR

      دلالها هم ظاهرا به شدت یورو فروختند 179 درصد به فروش یورو این هفته اضافه شده.
      5 درصد به فروش ین اضافه شده
      و 70 درصد به خرید دلار

      نظر


      • نوشته اصلی توسط خلیل رحمانی نمایش پست ها
        دوست عزیز سیاست ها اتخاذ میشه که داده های کلان به محدوده هدف نزدیک باشند.

        در حالی که در دوران رکود و بحرات قرار گرفته باشیم " مث الان " بیانیه ها سخنرانی ها... حایز اهمیت میباشد والی در دوران رونق دیتاها هستند که روند حرکتی را مشخص میکنند.

        موفق باشید
        البته نظرها متفاوت هست.و
        البته من گفتم دیتا ها ی خرد نقش پر رنگی ندارد.(نه کلان)
        دیتاهای کلان مثل gdpو سیاست های بانکها مرکزی در بازار حرف اول رو میزنه در هر زمانی.
        اگه بازار میخواست فقط و فقط بر حسب دیتا حرکت کنه حتی در بازده کوچک الان اینایی که فاندمنتال بلدند باید ملیاردر میبودند.
        ما هر روز که کنفرانس خبری نداریم. روزهای زیادی هست که در این بازار فقط دیتا اعلام میشه و ما میبینیم که کسی نمیتونه جهت تعیین کنه.
        یک مثال میزنم hsbc میگه اگه دیتای nfp(این هفته) خیلی بد بیاد سرمایه داران دلار میخرن.
        اگه خیلی خوب بیاد باز هم دلار میخرن چون میترسن بانک مرکزی برنامه qe را زودتر از موعد کنسل کنه.
        این یعنی از روی دیتا میخوان بفهمند سیاست بانک چی هست و منجر به چی میشه .
        البته نظرات کاملا شخصی هست.
        ویرایش توسط mohammad110 : https://www.traderha.com/member/7759-mohammad110 در ساعت 03-09-2013, 10:27 PM

        نظر


        • افزایش تورم در چین

          نرخ سالیانۀ تورم در چین از رقم ‪2% ‬در ژانویه به رقم ‪3.2% ‬در فوریه رسید‪. ‬چنین رقمی از آوریل سال ‪2012 ‬تاکنون سابقه نداشته است‪. ‬به نظر می رسد مصادف شدن فوریه با فرارسیدن سال نوی سنتی در چین و افزایش قیمتهای موادغذایی و دیگر کالاها دلیل این امر باشد‪.‬

          ‬تولید صنعتی در چین که در مقیاس سالیانه در دسامبر ‪10.3% ‬رشد پیدا کرده بود در ژانویه و فوریه ‪9.9% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬دولت چین دقیقاً به دلیل ایام مربوط به سال نوی سنتی در آن کشور یک رقم مشترک برای تولید صنعتی برای ژانویه و فوریه اعلام کرد به عبارت دیگر این دو ماه را با یکدیگر ترکیب کرده است‪

          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



          نظر


          • شاخص استاکس یوروپ‪600 ‬با ‪0.2% ‬ریزش باز شد‪.‬
            شاخص فوتسی‪100 ‬در انگلستان بدون تغییر باز شد‪.‬
            شاخص کک‪40 ‬در فرانسه با ‪0.3% ‬ریزش باز شد‪.‬
            شاخص فوتسی‪mib‬در ایتالیا با ‪0.9% ‬سقوط باز شد‪. ‬
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • کاهش تولید صنعتی فرانسه در ژانویه‪


              ‬اینسی، دفتر آمار ملی فرانسه، امروز، دوشنبه، گزارش داد که تولید صنعتی در این کشور در ژانویه در مقیاس ماهیانه ‪1.2% ‬کاهش پیدا کرده است‪. ‬این در حالیست که اقتصاددانان انتظار داشتند که افتی ‪0.2‬درصدی گزارش شود‪.‬

              ‬تولید غیرصنعتی در ژانویه در مقیاس ماهیانه یعنی در مقایسه با دسامبر ‪1.4% ‬افت پیدا کرد‪.‬

              ‬اینسی همچنین رقم کاهش ‪0.1‬درصدی برای ماه دسامبر را به ‪0.9% ‬افزایش تصحیح کرد‪.‬

              ‬تولید صنعتی برای سه ماه منتهی به ژانویه در مقیاس سه ماهه ‪1.5% ‬کاهش پیدا کرد‪. ‬


              http://www.forexfactory.com/news.php?do=news&id=414804
              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


              نظر


              • بازارهای جهانی
                در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا برای تحویل فوری همچون روزهای گذشته در سطح 1580 دلار باقی مانده است.
                در اروپا بلاتکلیفی در فضای سیاسی ایتالیا و بحران بیکاری در فرانسه باردیگر رهبران این قاره را به تکاپو واداشته است. برنامه نجات برای قبرس نیز در این میان باردیگر بر سر زبان.ها افتاده و تلاش برای جلوگیری از شدت یافتن بحران بدهی.ها از سر گرفته شده است. نشست 14 و 15 ماه مارس در بروکسل برای بحث بر سر مشکل بدهی ملی جزیره قبرس و امکان زیان سپرده گذاران بانکی در این کشور برگزار می.شود. بحران بیکاری در فرانسه و بحران سیاسی ایتالیا نیز از جمله مباحث مورد نظر در این مذاکرات است. این شرایط فشار زیادی را بر ارزش یورو و همراستا با آن بر قیمت طلا وارد خواهد کرد. بانک مرکزی اروپا همچنان بر مداخله در بازار اوراق قرضه و بهبود اقتصادی در اروپا تاکید دارد تا بتواند به بحران سه ساله بدهی.ها در این قاره پایان دهد. برابری یورو در مقابل دلار آمریکا در این روزها افت داشته و به 299/1 رسیده است. قیمت طلا نیز با وجود اصرار برنانکه بر اعمال سیاست.های تشویقی در عرصه اقتصادی، تحت فشار است. در روزهای گذشته قیمت طلا همزمان با اعلام آمار جدید بیکاری در آمریکا کاهش داشت. این کاهش چندان دوام نیافت و از 1560 دلار به بالا حرکت کرد و به مرز 1580 دلار رسیده است. در حالی که انتظار می.رفت افت نرخ بیکاری آمریکا به 7/7 درصد، اعمال محرک.های اقتصادی را از برنامه کاری فدرال رزرو کنار بگذارد، اما برنانکه در اظهارنظری اعلام کرد که تا بیکاری به 5/6 درصد افت نکند، برنامه. محرک.های اقتصادی از دستور کار خارج نخواهد شد.
                این موضع باعث بالارفتن دوباره قیمت طلا شده است. در عین حال مشکلات لاینحل بدهی.ها در اروپا قیمت طلا را تحت فشار گذاشته است. دیروز قیمت طلا در سطح 1580 دلار نوسان داشت که با قیمت پایان معاملات هفته قبل تفاوت آشکاری نشان نمی.دهد.
                فارغ از این موارد روز گذشته خبرهایی مبنی بر افت تولیدات صنعتی در چین و افزایش تولیدات نفت عربستان منتشر شده بود که بر افت قیمت نفت و طلا نیز موثر عنوان شده است.

                نظر


                • انتشار آمار بهتر از حد انتظار اشتغال در ایالات متحده از یک سو و وجود انتظارات بابت اینکه بانک مرکزی ژاپن به منظور رسیدن به نرخ هدف تورمی 2درصدی اش، سیاست تسهیلی پولی شدیدتری را در پیش می گیرد از سوی دیگر، باعث شدند تا ارزش دلار آمریکا در برابر ین در معاملات روز جمعه به بالای 96 برسد. اجرای سیاست تسهیلی پولی شدیدتر چیزی است که توسط آقای کارودا، نامزد ریاست بانک مرکزی ژاپن، وعده داده شده است که منجر شد جفت ارز USDJPY از مقاومت کلیدی 95 به راحتی عبور کند و در روز جمعه به بالاترین سطوح طی سه سال و نیم اخیر برسد.

                  جفت ارز USDCAD تحت تاثیر انتشار بهتر از حد انتظار آمار اشتغال در کانادا، برعکس سایر ارزهای اصلی در برابر دلار در محدودۀ نوسانی 1.0336 و 1.0253 ثابت باقی ماند. تعداد شاغلین در کانادا که در ماه ژانویه 21.9هزار نفر کاهش داشت در فوریه 50.7هزار نفر افزایش پیدا کرد که بسیار بهتر از حد انتظار بود. نرخ بیکاری نیز در آن کشور در رقم 7.0% ثابت باقی ماند در حالیکه انتظار می رفت افزایش 0.1درصدی برای آن گزارش شود.

                  جفت ارز EURUSD پس از پیشرفت غیرمنتظرۀ بیکاری در ایالات متحده، در روز جمعه به شدت افت پیدا کرد. اشتغال بخش غیرکشاورزی در ایالات متحده در فوریه 236هزار شغل افزایش داشت در حالیکه انتظار می رفت رقم افزایش 162هزار شغل گزارش شود ضمن اینکه رقم اعلام شده برای ماه ژانویه به شکل نزولی به 119هزار شغل تصحیح شد. نرخ بیکاری نیز با 0.2% کاهش از 7.9% در ژانویه به رقم 7.7% در فوریه رسید. ارزش یورو در برابر دلار در روز جمعه از رقم 1.3118 به 1.2964 رسید اما پس از آن روندی اصلاحی را در پیش گرفت و صعود کرد در حالیکه همچنان برای عبور از سطح کلیدی 1.30 با چالش مواجه است. شاخص های ایالات متحده در روز جمعه برای یک روز کاری دیگر صعود پیدا کردند بطوریکه شاخص میانگین صنعتی داوجونز تحت تاثیر افزایش ریسک پذیری به رکود صعودی 14,397 واحد رسید. وضعیت نامطمئن سیاسی در ایتالیا، کاهش رتبۀ ایتالیا توسط Fitch به دلیل اینکه انتخابات بی نتیجه موجب افزایش فشار شده است و همچنین اجلاس دوبارۀ سران اتحادیۀ اروپا در این هفته به منظور بررسی شرایط کمک مالی به یونان از عواملی هستند که بر یورو فشار وارد می کنند.
                  آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                  چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                  نظر


                  • جدول ایندکس نرخ بهره بین بانکی (لایبور)

                    تاریخ آپدیت : 12 مارس 2013

                    ارزهای که کاهش ارزش نشان میدهند با مستطیل قرمز رنگ مشخص شده ( 100 پیپ کاهش ) همچنین افزایش ارزش با مستطیل سبز رنگ



                    پ.ن: لیتک آموزش تصویری
                    ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 03-12-2013, 10:46 AM
                    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                    نظر


                    • جدول بازدهی ارزها ( هفتگی )

                      تاریخ آپدیت : 12مارس 2013



                      پ.ن: آموزش استفاده از جدول بازدهی
                      آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                      چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                      نظر


                      • در آلمان و در ماه فوریه‪:‬

                        ‬شاخص نهایی

                        ‬شاخص بهای مصرف کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.6% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.5% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬این اعداد برابر با تخمین ها هستند‪.‬

                        ‬شاخص بهای مصرف کننده در مقیاس سالیانه در پایین ترین سطح خود از دسامبر ‪2010 ‬تاکنون قرار دارد‪. ‬

                        German Consumer prices in February 2013: +1.5% on February 2012 @ Forex Factory
                        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                        نظر


                        • شرکت سامسونگ میخواد در 14 مارس ( 2 روز دیگر ) گوشی جدید خودش ( گلکسی اس4 ) وارد بازار کنه !

                          هرچی گشتم در متاتریدرهام که ایندکسش پیدا کنم نشد... والی یک تحلیل میزدیم و یک نقطه مناسب برای خرید سهام این شرکت ارایه میکردیم !

                          بوش میاد که اپل هم یک حرکتی میخواد بزنه که شاخصش آماده صعود هست !
                          ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 03-12-2013, 12:03 PM
                          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط خلیل رحمانی نمایش پست ها
                            در آلمان و در ماه فوریه‪:‬

                            ‬شاخص نهایی

                            ‬شاخص بهای مصرف کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.6% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.5% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬این اعداد برابر با تخمین ها هستند‪.‬

                            ‬شاخص بهای مصرف کننده در مقیاس سالیانه در پایین ترین سطح خود از دسامبر ‪2010 ‬تاکنون قرار دارد‪. ‬

                            German Consumer prices in February 2013: +1.5% on February 2012 @ Forex Factory
                            تورم بهای مصرف کننده در آلمان همچنان زیر نرخ هدف ‪2% ‬بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا قرار دارد‪.‬

                            ‬نرخ سالیانۀ تورم در آلمان از رقم ‪1.7% ‬در ژانویه به رقم ‪1.5% ‬در فوریه رسید که برابر است با تخمین اولیه ای که در ‪28 ‬فوریه منتشر شد‪. ‬از دسامبر ‪2010 ‬که تورم سالیانه در رقم ‪1.3% ‬اعلام شد تا کنون چنین نرخی سابقه نداشته است‪.‬

                            ‬در فوریه و در مقیاس سالیانه بهای موادغذایی ‪3.1% ‬و بهای انرژی ‪3.9% ‬افزایش پیدا کرد‪.‬

                            ‬شاخص بهای مصرف کننده در مقیاس سالیانه بدون احتساب قیمت انرژی و موادخوراکی ‪1.1% ‬افزایش داشت‪.‬

                            ‬بهای مصرف کننده در فوریه در مقیاس ماهیانه ‪0.6% ‬افزایش پیدا کرد در حالیکه در ژانویه ‪0.5% ‬کاهش پیدا کرده بود‪.‬

                            ‬در مقیاس ماهیانه، بهای انرژی در فوریه ‪1.2% ‬افزایش و بهای موادغذایی ‪0.1% ‬کاهش پیدا کرد‪.‬

                            ‬بهای مصرف کننده در آلمان بطور هماهنگ شده با اروپا در مقیاس ماهیانه ‪0.8% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.8% ‬افزایش یافت‪. ‬
                            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                            نظر


                            • شاخص استاکس یوروپ‪600 ‬با ‪0.1% ‬ریزش باز شد‪.‬
                              شاخص فوتسی‪100 ‬در انگلستان با ‪0.1% ‬ریزش باز شد‪.‬
                              شاخص دکس‪30 ‬در آلمان با ‪0.2% ‬ریزش باز شد‪.‬
                              شاخص کک‪40 ‬در فرانسه با ‪0.3% ‬ریزش باز شد‪. ‬
                              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط خلیل رحمانی نمایش پست ها
                                شرکت سامسونگ میخواد در 14 مارس ( 2 روز دیگر ) گوشی جدید خودش ( گلکسی اس4 ) وارد بازار کنه !

                                هرچی گشتم در متاتریدرهام که ایندکسش پیدا کنم نشد... والی یک تحلیل میزدیم و یک نقطه مناسب برای خرید سهام این شرکت ارایه میکردیم !


                                بوش میاد که اپل هم یک حرکتی میخواد بزنه که شاخصش آماده صعود هست !
                                بطور کلی در بازارها علی الخصوص بازار بورس خیلی ا خبرها قبل از انتشار پیش خور میشند و اثر خبر رو قبل انتشار در بازار شاهد هستیم، پس خیلی دنبال رشد یا افت پس از اعلام یک خبر بخصوص در بورس نباش!
                                .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                                https://telegram.me/Cyclicalwaves
                                https://telegram.me/NimaAzaadi




                                نظر

                                پردازش ...
                                X