اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
    بطور کلی در بازارها علی الخصوص بازار بورس خیلی ا خبرها قبل از انتشار پیش خور میشند و اثر خبر رو قبل انتشار در بازار شاهد هستیم، پس خیلی دنبال رشد یا افت پس از اعلام یک خبر بخصوص در بورس نباش!
    مهندس جان صدرصد قیمت پرایس میشه !

    اما خوب روند عکس العمل مشتریان هم حائیز اهمیت هست و ممکنه حتی روند معکوس در پیش بگیره و این محصول با شکست روبرو بشه ...
    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


    نظر


    • سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 15:17
      بینا- تحلیلگران اقتصادی سی ان بی سی اعلام کردند با توجه به اینکه سطح حمایتی بهای اونس جهانی طلا در حال حاضر1540دلار می باشد این دامنه تعیین کننده قیمت این فلز زرد در ماههای آینده به شمار می رود.
      به گزارش بینا به نقل از سايت طلا /سی ان بی سی، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند در حال حاضر سطح حمایتی اصلی بهای اونس جهانی طلا 1540دلار می باشد . در اکتبر سال2011 و می سال 2012 این سطح به منزله دامنه حمایتی برای قیمت اونس جهانی طلا تلقی شد که پایین ترین سطح برای مبادله بلند مدت این فلز زرد از اکتبر سال 2011میلادی به شمار می رود.
      این دامنه تجارتی پس از رسیدن به اوج در سپتامبر سال 2010 میلادی به سطح 1924 دلار افزایش یافت.
      در حال حاضر بالاترین سطح تجارتی، سطح مقاومتی 1800دلار می باشد. این منطقه مقاومتی در نوامبر سال 2011 و مارس سال 2012 و مجددا در اکتبر 2012 تجربه شد.
      واقعیت این است که قیمت جهانی طلا در محدوده تجارتی نوامبر سال 2011 ثابت باقی مانده است.
      این محدوده تجارتی افزایش و کاهش شدید را نشان می دهد. در ماه می سال 2012میلادی قیمت جهانی طلا زیر خط روند صعودی حرکت کرد. به طورکلی روند صعودی قیمت جهانی طلا از فوریه سال 2011آغاز شد.
      خط روند صعودی بلند مدت قیمت جهانی طلا دراکتبر سال 2012 میلادی به منزله سطح مقاومتی در نظرگرفته شد که این دامنه به مرز1800دلار نزدیک بود.
      در صورت کاهش یا افزایش شدید قیمت طلا، تغییرات تا 260دلار خواهد بود. به طوری که در صورت شکست سطح 1540دلار بهای طلا به 1280 دلار خواهد رسید. و در صورت شکست سطح مقاومتی 1800دلار نقطه روند صعودی در محدوده 2060دلار خواهد بود.
      لازم به ذکر است که رسیدن بهای اونس جهانی طلا به این سطوح چندین ماه طول می کشد. افزایش قیمت طلا از سطح 1260به 1540دلار ،8 ماه زمان می برد. اما قیمت طلا اغلب بیشتر از اینکه افزایش یابد با کاهش شدید مواجه می شود.
      همچنین کاهش قیمت از سطح 1800دلار نیز 6 ماه طول می کشد.
      به احتمال زیاد اونس جهانی طلا در دو یا سه هفته آینده سطح 1450 دلار را تجربه خواهد کرد و در صورت عبور از دامنه 1540 دلار مجددا به سطح 1800دلار نزدیک خواهد شد.

      نظر


      • . شاخص ترکیبی شانگهای در چین ‪0.74% ‬ریزش پیدا کرد‪.‬
        . شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ ‪0.71% ‬ریزش پیدا کرد‪.‬
        . شاخص میانگین سهام نیکی در ژاپن با ‪0.6% ‬ریزش بسته شد‪.‬
        . شاخص تاپیکس در ژاپن با ‪0.4% ‬ریزش بسته شد‪.‬
        . شاخص ‪S&P/ASX200‬در استرالیا ‪0.50% ‬ریزش پیدا کرد‪.‬
        . شاخص کاسپی در کرۀ جنوبی‪0.26% ‬صعود پیدا کرد‪.‬

        ‬افت شدید و سریع تولید صنعتی در انگلیس که این کشور را در معرض سومین دورۀ رکود در طی پنج سال اخیر قرار داده است از یک سو و هشدار رئیس بانک ‪Bundesbank ‬دربارۀ اینکه بحران منطقۀ یورو به پایان نرسیده است از سوی دیگر، سرمایه گذاران را محتاط کرده اند‪. ‬

        پ.ن: من مهمون دارم شاید نرسم پست بزنم ، برگردم تحلیل شاخص های زیر که آماده کردم قرار میدم همچنین پست های اموزشی بخش بنیادی :

        Nickel , Silver , Zinc , Rbs , Dow , Dax , Ftse , Nsaq , Sp500

        علی عزیز اگر تشریف داری تا من نیستم پوشش خبری رو داشته باش عزیزم
        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


        نظر


        • خبر مهمی که امروز داریم خرده فروشی ایالات متحده هست که ساعت 4 منتشر میشه و انتظار افزایش آن میرود !

          و واسه شب هم استیتمنت نرخ بهره و سیاست پولی و کنفرانس خبری بانک مرکزی نیوزلند هست !
          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


          نظر


          • به نظر می رسد که افزایش ارزش دلار در برابر سایر ارزهای اصلی متوقف شده باشد‪. ‬شاخص دلار که بیانگر ارزش آن در برابر شش ارز اصلی است پس از آنکه در هفتۀ گذشته به ‪82.89 ‬به عنوان بالاترین سطح طی ‪7 ‬ماه گذشته رسید، سه روز متوالی ریزش پیدا کرد‪. ‬جفت ارز ‪usdjpy ‬امروز صبح تا ‪95.60 ‬افت پیدا کرد در حالیکه دیروز به ‪96.70 ‬به عنوان بالاترین سطح طی سه سال و نیم گذشته رسیده بود‪. ‬ حتی اگر این روند اصلاح ادامه پیدا کند سطح حمایت در ‪94.40 ‬می تواند تقویت بالقوۀ ین ژاپن را محدود کند‪. ‬روند ضعف ین همچنان ضعیف باقی مانده است‪. ‬باور ما بر این است که این شرایط باعث می شوند که در قیمت های پایین تر موقعیت های جدید برای خرید ایجاد شوند‪.‬

            ‬از طرف دیگر، پوند انگلیس امروز صبح توانست بخشی از کاهش ارزش روز گذشتۀ خود در برابر دلار آمریکا را جبران کند‪. ‬دیروز ارزش پوند در برابر دلار به ‪1.4830 ‬رسیده بود‪. ‬جفت ارز ‪gbpusd ‬از ژوئن ‪2010 ‬تاکنون تا چنین سطح افت پیدا نکرده بود‪. ‬این موج گستردۀ فروش پس از آن آغاز شد که خبر رسید شاخص تولید صنعتی انگلیس برای ماه ژانویۀ امسال در مقیاس ماهیانه ‪1.2% ‬و در مقیاس سالیانه ‪2.9% ‬افزایش پیدا کرده است که بسیار بدتر از انتظار اقتصاددانان بود‪. ‬ارزش پوند امروز حول و حوش ‪1.4950 ‬بود‪. ‬به اعتقاد ما با توجه به ریزش این جفت ارز زیر سطح مهم استراتژیک ‪1.50 ‬و همچنین با در نظر گرفتن آمار اقتصادی کلان و همچنین احتمال زیاد اتخاذ سیاست های بیشتر تسهیلی پولی از سوی بانک مرکزی انگلستان به منظور حمایت از اقتصاد آن کشور، جای تعجب نیست اگر شاهد ریزش بیشتر این جفت ارز تا ‪1.42 ‬در طی سال جاری میلادی باشیم‪. ‬به همین دلیل است که ترجیح ما بر این است که حرکت های اصلاحی صعودی، پوزیشن های فروش روی پوند باز شوند‪.‬

            ‬یورو توانسته است خود را بالای ‪1.30 ‬نگه دارد‪. ‬در چنین شرایطی، نتایج فروش اوراق قرضه در ایتالیا و اسپانیا برای بازار جالب توجه خواهد بود‪. ‬امروز ایتالیا برنامۀ فروش اوراق قرضۀ ‪3 ‬و ‪15 ‬ساله دارد‪. ‬اسپانیا نیز پنجشنبه اقدام به فروش اوراق قرضۀ بلند مدت خواهد کرد‪. ‬حرکات جفت ارز ‪eurusd ‬در ماه مارس هنوز دال بر این هستند که یورو می تواند تا سطح مقاومت ‪1.3180 ‬رشد کند‪. ‬اگر نتایج فروش اوراق قرضه خوب باشند، یورو برای کوتاه مدت با حمایت مواجه خواهد شد‪. ‬به همین دلیل است که ما تمایلی به باز کردن پوزیشن های فروش روی جفت ارز ‪eurusd ‬نداریم‪. ‬هرچند همچنان اعتقادمان بر این است که خطرات ناشی از بحران بدهی و سیاسی در منطقۀ یورو که هنوز به قوت خود باقی هستند می تواند موجب کاهش ارزش یورو در سال جاری میلادی شوند‪. ‬ترجیح ما بر فروش یورو در زمانی است که این جفت ارز به سطح مقاومت ‪1.3180 ‬برسد و یا اینکه از سطح ‪1.2995 ‬پایین تر آید‪. ‬
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • نرخ ین در مقابل دلار افزایش یافت

              امروز، نرخ ین در مقابل دلار پس از مواجه شدن با 0.3 درصد افزایش، از پائین.ترین حد آن در 3 سال .و نیم گذشته، بالا کشید.








              به نقل از رویترز، امروز، چهارشنبه، نرخ ین ژاپن در مقابل دلار آمریکا از پائین.ترین حد آن در 3 سال.و نیم گذشته بالا کشید. این در حالی است که ین همچنان در مقابل احتمال اتخاذ سیاست تسهیل مالی شدید توسط بانک مرکزی ژاپن، آسیب پذیراست.

              بر اساس این گزارش،. دلار پس از ثبت نرخ 96.71 ین در روز جمعه،. بالاترین حد آن در 3 سال.و نیم گذشته، با 0.3 درصد کاهش به 95.76 ین رسید.
              یک تاجر در یک بانک اروپایی گفت: تغییری در روند شدید کاهش قیمت ین دیده. نمی.شود. در کوتاه مدت،. قیمت دلار در مقابل ین باز هم با کاهش همراه خواهد شد. اگرچه من اعتقاد دارم نزول به نرخ 94.50 ین آخرین حد افت دلار در مقابل ین خواهد بود.
              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

              https://t.me/Mostafatrader


              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

              https://t.me/signalhha

              نظر


              • نگرانی ها در مورد اقتصاد منطقه یورو قیمت طلا را ثابت نگهداشت .

                در پی افزایش نگرانی.ها در مورد بحران اقتصادی منطقه یورو، قیمت طلا در بالاترین حد آن در 2 هفته اخیر،. یک.هزارو 598 دلار در اونس،. باقی ماند.






                به نقل از رویترز، امروز، چهارشنبه، دامنه نوسان قیمت طلا در حدود 3 دلار بود. امروز، قیمت طلا به حدود بالاترین حد خود در یک هفته.و نیم گذشته، که در جلسه قبل در پی ابراز نگرانی بانک مرکزی آلمان در مورد بحران منطقه یورو و تلاش بانک مرکزی اروپا برای ریشه.یابی آن ثبت شده.بود،. رسید.

                بوندس بانک آلمان اعلام کرد که بحران منطقه یورو که به واسطه وعده.های مالی بانک مرکزی اروپا فروکش کرده.است،. هنوز تمام نشده.است. این بانک همچنین افزود که میلیاردها یورو برای مقابله با اقدام خطیر بانک مرکزی اروپا کنار گذاشته.است.
                این صحبت.ها قیمت طلا را به بالای یک.هزارو 585 دلار در اونس فرستاد. اگرچه این افزایش قیمت دوام چندانی نخواهد یافتف چراکه طلا همچنان تحت فشار چشم.انداز اقتصادی در حال پیشرفت است.
                بر اساس این گزارش، قیمت لحظه.ای طلا با 0.3 درصد کاهش نسبت به یک.هزارو 598 دلارو 2 سنت در اونسی که در جلسه قبلی ثبت شده.بود، به یک.هزارو 592 دلارو 81 سنت در اونس رسید. طلای آمریکا نیز در قیمت یک.هزارو 591 دلارو 90 سنت در اونس خود را تثبیت کرد.
                ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 03-13-2013, 02:56 PM
                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                https://t.me/Mostafatrader


                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                https://t.me/signalhha

                نظر


                • دفتر آمار استرالیا امروز، پنجشنبه، گزارش داد که نرخ بیکاری در این کشور در فوریه همچنان در رقم ‪5.4% ‬ثابت مانده است‪. ‬ضمناً طی این ماه ‪71,500 ‬شغل ایجاد شده است‪. ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که نرخ بیکاری به رقم ‪5.5% ‬برسد و ‪10,000 ‬شغل به اقتصاد اضافه شود
                  آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                  چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                  نظر


                  • پس از انتشار آمار قوی مربوط به خرده فروشی در ایالات متحده ، شاخص دلار آمریکا در روز گذشته به 83.02 واحد رسید که رکوردی جدید طی 7 ماه اخیر محسوب می شود. خرده فروشی در فوریه 1.1% افزایش پیدا کرد که بسیار بیشتر از رقم 0.5درصدی بود که قبلاً گزارش شده بود. رشد گزارش شده برای ماه فوریه همچنین بیشترین میزان رشد ثبت شده طی 5 ماه اخیر است و این امید را نزد اقتصاددانان ایجاد کرد که بزرگ ترین اقتصاد جهان علی رغم تمام مشکلاتی مالی ای که دارد قادر خواهد بود در سال 2013 به نتایج خوبی دست پیدا کند. آنچنان که انتظار داشتیم آمار قوی اقتصادی برای سال جاری میلادی از دلار آمریکا حمایت می کنند. حتی اگر این موضوع فدرال ریزرو را وادار نکند که پیش از موعد از برنامه های حمایت کنندۀ اقتصادی بکاهد، مسلماً در آیندۀ این برنامه ها تردید ایجاد خواهد کرد. بر خلاف انتظارات توسعۀ سیاست های پولی در ژاپن، انگلستان و منطقۀ یورو، دلار آمریکا امتیاز خاصی کسب کرده است.

                    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                    نظر


                    • یونان در تلاش برای دریافت کمک مالی جدید





                      دولت یونان در جریان دیدار با اعضای گروه سه گانه تروییکا، اعلام کرد پیشرفتهایی در زمینه اصلاحات اقتصادی در این کشور حاصل شده است.
                      گروه سه گانۀ تروییکا، دربرگیرندۀ کارشناسان اتحادیۀ اروپا، «صندوق بین المللی پول» و «بانک مرکزی اروپا» روز چهارشنبه برای بررسی روند اصلاحات اقتصادی در یونان به این کشور رفت.
                      یانیس استورناراس، وزیر دارایی یونان می گوید: “تصمیم نهایی درباره تدابیر و اقدامات لازم تا چند روز آینده گرفت خواهد شد و تا اوایل ماه آوریل اجرا خواهند شد.”
                      علیرغم اینکه اعمال تدابیر سختگیرانه اقتصادی اعتراضات یونانی ها در پی داشته است، دولت این کشور برای برخورداری از کمک 2.8 میلیارد یورویی ملزم به اجرای این برنامه ها است.
                      یکی از اعضای سندیکاهای کارگری می گوید: “تروییکا قبول کرد که سیاستهای تحمیلی اش به یونان یک اشتباه بوده و نتیجه آن بیکاری، رکود اقتصادی، مشکلات اقتصادی و فقر است. هیچ چشم اندازی برای تغییرات و رشد اقتصادی نیز وجود ندارد.”
                      این ششمین سال است که یونان در رکود اقتصادی به سر می برد و چهارمین سال متوالی است که دولت این کشور اقدام به اجرای تدابیر ریاضت اقتصادی می کند.
                      ادامه اعمال این تدابیر سختگیرانه، طی چند ماه اخیر اعتراضات شدید مردم یونان را در بر داشته است.

                      نظر


                      • انتشار آمار قوی مربوط به خرده فروشی در ایالات متحده : خرده فروشی در فوریه 1.1% افزایش پیدا کرد که بسیار بیشتر از رقم 0.5درصدی بود که قبلاً گزارش شده بود. رشد گزارش شده برای ماه فوریه همچنین بیشترین میزان رشد ثبت شده طی 5 ماه اخیر است و این امید را نزد اقتصاددانان ایجاد کرد که بزرگ ترین اقتصاد جهان علی رغم تمام مشکلاتی مالی ای که دارد قادر خواهد بود در سال 2013 به نتایج خوبی دست پیدا کند. آنچنان که انتظار داشتیم آمار قوی اقتصادی برای سال جاری میلادی از دلار آمریکا حمایت می کنند. حتی اگر این موضوع فدرال ریزرو را وادار نکند که پیش از موعد از برنامه های حمایت کنندۀ اقتصادی بکاهد، مسلماً در آیندۀ این برنامه ها تردید ایجاد خواهد کرد. بر خلاف انتظارات توسعۀ سیاست های پولی در ژاپن، انگلستان و منطقۀ یورو، دلار آمریکا امتیاز خاصی کسب کرده است.

                        یورو همچنان از ناحیۀ خطرات سیاسی و چشم انداز ضعیف اقتصادی تحت فشار است : ایتالیا برنامۀ فروش اوراق قرضه اش را اجرا کرد. نتیجۀ فروش اوراق قرضۀ 3 ساله این شد که دولت ایتالیا به اجبار بالاترین نرخ ثبت شده از دسامبر تا کنون را پرداخت کرد. بازدهی اوراق قرضه به 2.48% رسید در حالیکه بازدهی این اوراق در فروش فوریه 2.30% بود.

                        بیشترین نوسان در میان ارزهای اصلی مربوط به دلار استرالیا می شود : دلیل این صعود به انتشار آمار بازار کار استرالیا مربوط می شود. تعداد کسانی که در فوریه شاغل شدند 71500 نفر افزایش پیدا کرد در حالیکه پیش بینی می شد رقم افزایش 10000 نفر گزارش شود. لازم به ذکر است که این افزایش رخ داده در میزان اشتغال فقط مربوط به مشاغل پاره وقت نمی باشد بلکه تعداد مشاغل تمام وقت نیز افزایش پیدا کردند. گزارش خوب بازار کار در کنار وجود علائم دیگر از افزایش فعالیت اقتصادی مانند خرده فروشی در ژانویه، رسیدن ضریب اطمینان به بالاترین سطح طی 27 ماه اخیر و رشد 3.1درصدی تولید ناخالص داخلی در آخرین فصل سال 2012، باعث می شوند تا اطمینان سرمایه گذاران نسبت به انتظارشان که بانک مرکزی استرالیا در مورد تسهیلی تر کردن سیاست پولی اش که از نوامبر...
                        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                        نظر


                        • در منطقۀ یورو‪:‬

                          ‬در سه ماهۀ چهارم‪:‬
                          . هزینه های کار در مقیاس سالیانه ‪1.3% ‬افزایش پیدا کردند‪. ‬این ضعیف ترین رقم از سه ماهۀ سوم ‪2010 ‬تاکنون است‪. ‬برای سه ماهۀ سوم ‪2012 ‬رقم افزایش ‪1.8% ‬به ثبت رسیده است‪.‬
                          . دستمزدها در مقیاس سالیانه ‪1.4% ‬افزایش پیدا کردند‪. ‬این ضعیف ترین رقم از سه ماهۀ چهارم سال ‪2010 ‬تاکنون است‪. ‬برای سه ماهۀ سوم ‪2012 ‬رقم افزایش ‪2.0% ‬به ثبت رسیده است‪.‬

                          ‬در فوریه‪:‬
                          . شاخص بهای مصرف کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.4% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.8%‬رشد پیدا کردند‪. ‬این اعداد برابر با پیش بینی ها هستند‪.‬
                          . شاخص پایۀ بهای مصرف کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.3% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.3% ‬رشد پیدا کردند‪.‬
                          . شاخص بهای مصرف کننده بدون احتساب تنباکو درمقیاس ماهیانه ‪0.4% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.8% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬

                          Euro area annual inflation down to 1.8% @ Forex Factory
                          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                          نظر


                          • ‬بهای مصرف کننده در ایالات متحده ‪0.7% ‬افزایش پیدا کرد‪‬

                            ‬وزارت کار ایالات متحده دقایقی پیش گزارش داد که شاخص بهای مصرف کننده در این کشور در فوریه بطور تطبیقی فصلی ‪0.7% ‬رشد پیدا کرده است که بیشترین میزان از ژوئن‪2009‬تاکنون به شمار می رود‪. ‬

                            شاخص بنزین به تنهایی ‪9.1% ‬افزایش داشت‪. ‬بهای انرژی بطور کلی ‪5.4% ‬رشد پیدا کرد‪.‬

                            ‬شاخص پایۀ بهای مصرف کننده در که آن بهای مواد غذایی و انرژی محاسبه نمی گردند ‪0.2% ‬رشد پیدا کرد‪.‬

                            ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که در شاخص بهای مصرف کننده ‪0.6% ‬و شاخص پایه ‪0.2% ‬رشد پیدا کنند‪.‬

                            ‬بهای مواد غذایی در فوریه ‪0.1% ‬افزایش پیدا کرد‪.‬

                            ‬بهای مصرف کننده در مقیاس سالیانه ‪2.0% ‬افزایش یافت که برابر با نرخ هدف تعیین شده از سوی فدرال ریزرو است‪. ‬

                            http://www.forexfactory.com/news.php?do=news&id=415707

                            ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 03-15-2013, 05:22 PM
                            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                            نظر


                            • ‬افت شاخص تولید فدرال ریزرو ایالت نیویورک‪‬

                              ‬شاخص شرایط کسب و کار ایالت نیویورک از رقم ‪10.04 ‬در فوریه به رقم ‪9.24 ‬در ماه مارس رسید‪. ‬این شاخص در فوریه برای اولین بار از جولای ‪2012 ‬تاکنون رشد کرده بود‪. ‬رقم ‪0 ‬در این شاخص حد فاصل بین توسعه و رکود است‪.‬

                              ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که این شاخص به رقم ‪10.0 ‬برسد‪.‬

                              ‬شاخص سفارشات جدید از رقم ‪13.31 ‬در فوریه به رقم ‪8.18 ‬در ماه مارس رسید‪. ‬شاخص حمل و نقل از رقم ‪13.08 ‬به رقم ‪7.76 ‬رسید‪.‬

                              ‬شرایط بازار کار ایالت نیویورک پرچالش است‪. ‬شاخص اشتغال از رقم ‪8.08 ‬در فوریه به رقم ‪3.23 ‬در ماه مارس رسید‪. ‬شاخص کار هفتگی از رقم منفی ‪4.04 ‬به رقم ‪0 ‬رسید‪.‬

                              ‬شاخص بهای پرداخت شده از رقم ‪26.26 ‬به رقم ‪25.81 ‬رسید‪. ‬شاخص بهای دریافت شده از رقم ‪8.08 ‬به رقم ‪2.15 ‬رسید‪.‬

                              شاخص انتظارات شرایط کسب و کار برای شش ماه آینده از رقم ‪33.07 ‬در فوریه به رقم ‪36.43 ‬در مارس رسید‪. ‬شاخص انتظارات کارکنان از رقم ‪15.15 ‬در فوریه به رقم ‪19.35 ‬در مارس رسید‪. ‬این شاخص در ژانویه در رقم ‪7.53 ‬به سر می برد‪. ‬
                              ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 03-15-2013, 06:20 PM
                              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                              نظر


                              • ‬فدرال ریزرو ایالات متحده امروز گزارش داد که تولید صنعتی در ماه فوریه در این کشور ‪0.7% ‬رشد داشته است‪. ‬ظرفیت تولید از رقم تصحیح شدۀ ‪79.2% ‬در ژانویه به رقم ‪79.6% ‬در فوریه رسید‪.‬

                                ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که تویلد صنعتی ‪0.4% ‬رشد کند و ظرفیت تولید به رقم ‪79.4% ‬برسد‪.‬

                                ‬مجموع تولید صنعتی که تولیدی ها و معدن را نیز شامل می شود در مقیاس سالیانه ‪2.5% ‬رشد پیدا کرد‪.‬

                                ‬تولید غیرصنعتی در فوریه ‪0.8% ‬افزایش یافت‪.‬

                                تولید وسابل نقلیۀ موتوری و قطعات ‪3.6% ‬افزایش پیداکرد‪.‬

                                Industrial Production in U.S. Increases by Most in Three Months @ Forex Factory
                                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                                نظر

                                پردازش ...
                                X