اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام

    یکی از تز های جالب دکتر شجاعتی این هست که ایشون میگه با توجه به شرایط اقتصادی دنیا و بحران پولی که داره در دنیا فراگیر میشه در آینده نه چندان دور قدرت خرید این پولهای کاغذی کمتر و کمتر میشه و تا جایی میرسه که دیگر مردم به این پولها اعتماد نخواهند کرد و میرن به سمت پول واقعی یعنی " طلا "

    و اونوقت هست که طلا قیمت هایی را خواهد دید که الان شاید بیشتر شبیه به یک رویا باشد

    ایشون میگن زمان دقیقش رو نمیشه ابدا تشخیص داد

    اما حدس میزنن که حداکثر تا 5 سال دیگر یعنی سال 2020 این اتفاق خواهد افتاد و قیمت طلا به اعداد عجیب و غریبی خواهد رسید

    اما برای این ادعا چندین نمونه رو هم مثال میزنن

    مثلا بعد بحران پولی که برای المان یا روسیه یا ژاپن و مکزیک و برزیل ... افتاد در قرن بیستم قیمت طلا وحشتناک و به معنای واقعیه کلمه وحشتناک بالا رفت

    بهرحال ایشون بهترین سرمایه گذاری را خرید طلا با دید بلند مدت 5 ساله میدونن

    البته میگن سایر فلزات هم رشد خواهند کرد اما طلا و نقره رشد خیلی عجیبی رو تجربه خواهند کرد


    من فرکانس تلوزیون tin tv رو هم برای دوستان علاقمند قرار میدم

    ماهواره یاسات
    فرکانس 11958
    عمودی
    27500

    زمان برنامه :

    چهارشنبه ها 7 شب به وقت تهران ---- برنامه نبض بازارهای مالی


    موفق باشید
    در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

    نظر


    • پوزیشن های بلومبرگی

      البته پولهايي مثل بيت كوين بعنوان رقيب طلا با قابليت نقدشوندگي بالا هم وجود دارند
      كه از طلا بهتر خرج ميشوند
      در پی موضع هماهنگ یونان با اتحادیۀ اروپا بر سر بازپرداخت بدهی ها، تقاضا برای دارائی های ایمن کاهش پیدا کرد به همین دلیل قیمت طلا در روز سه شنبه کاهش یافت.

      نظر


      • خوب استرالیا نرخ بهره رو کات کرد و ریزش کرد. این ارز جالبه چه کات کنه چه انتظار بر کات باشه اول میریزه بعدش میپره بالا ، چه بسا دقیقه اول بپره بالا ! خیلی جالب شده به صورت یک مدل در اومده ... زین پس هر زمان خبر کات نرخ بهره این کشور باشه باید دلارش رو خرید ، البته در نقاط مناسب.

        نظر


        • سخنی از اروپا:

          امیدواری ها در مورد اینکه یونان و اعتباردهندگان در شرف به توافق رسیدن بر سر پرداخت بدهی یونان هستند، باعث افزایش خوش بینی سرمایه گذاران شد. ‬احتمال تمدید شش ماهۀ برنامۀ کمک مالی یونان که به این کشور اجازه می دهد بتواند توافق جدیدی با اعتباردهندگان داشته باشد و از ورشکستگی رهایی یابد، باعث تقویت سهام شد‪ .دولت یونان در اولین اقدامات بازگشت خود از سیاست های قبلی اعلام کرد که طبق درخواست اعتباردهندگان به یونان، به خصوصی سازی بندر اصلی این کشور به اسم ‪"‬پیرائوس‪" ‬ادامه می دهد‪. ‬یونان همچنین از فراخوان قبلی اش برای کاهش بخشی از بدهی اش عقب نشینی کرد‪. ‬پس از انتشار اولین گزارش ها دربارۀ حل و فصل سریع بحران بدهی یونان، وزیر دارائی آلمان، ‪"‬شوئبل‪" ‬به خبرنگاران گفت که در نشست گروه بیست در استامبول هرگونه گمانه زنی دربارۀ احتمال تمدید شش ماهۀ برنامۀ کمک مالی به یونان توهم بود و شتابی برای رسیدن به توافق در روز چهارشنبه وجود ندارد‪. ‬آلمان از یونان خواسته است که همین برنامۀ کمک مالی موجود را رعایت کند‪. ‬سران اتحادیۀ اروپا در روز پنجشنبه یک نشست برگزار خواهند کرد که فرصتی است برای مذاکرات بیشتر‪. ‬نشست گروه یورو در شانزدهم فوریه برگزار می شود‪. ‬بازارهای تا این لحظه به احتمال ورشکستگی یونان توجهی نشان نداده اند‪. ‬

          سخنی از آمریکا:


          وزارت کار ایالات متحده در روز سه شنبه گزارش داد که فرصت های شغلی جدید در این کشور در ماه دسامبر به بالاترین سطح از سال ‪2001 ‬تاکنون رسیده است و تعداد استخدام ها به بالاترین سطح از سال ‪2007 ‬تاکنون رسیده است‪ .
          لاکر ، رئیس فدرال ریزرو ریچموند، که دیروز در کارولینای شمالی دربارۀ اقتصاد سخنرانی می کرد، به خبرنگاران گفت که افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن یک ‪"‬حق انتخاب جذاب‪" ‬برای وی می باشد‪. "‬جان ویلیامز‪"‬، رئیس فدرال ریزرو ایالت سان فرانسیسکو، گفت که شرایط ‪"‬در حال نزدیک و نزدیک تر شدن به جایی هستند که می توان بطور جدی دربارۀ این روند عادی سازی فکر کرد
          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


          نظر


          • بخش های بنیادی تلاش نمودیم لر فروم قوت بیشتری بدیم اما با بررسی ها و آمارگیری های که انجام دادم به این نتیجه رسیدم محبوبیت زیادی پیدا نکرده است.

            افسوس و هزار افسوس که قادر به اشتراک اکانت ریل به دلیل پذیرفتن شرایط اولیه در شرکتی که کار میکنم نیستم . دوست دارم همانند گذشته اکانت ریل اشتراک گذاشته بشه و تحلیل های که اینجا ارایه میگردد نحوه ست اردر و ندیریت آن را گام به گام با یکدیگر پیشرویی نمائیم . امیدوارم که در آینده بتوانم این آرزوی دیرینه که در برهه از زمان مقدور شد را دوباره از سر بگیرم.

            اگر افرادی پیدا میشدند که یک تاپیک ایجاد کنند و مسایل روانی بازار و مدیریت معاملات اعم از سرمایه و ریسک هنگام معامله کردن به مثال یک تحلیل و سیگنال و پیگیری آن ، بررسی مینمود عالی میشد.

            موفقیت در بازاز در علم تکنیکال که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم میکند شش درصد کار هست همچنین بنیادی و باقی روش ها...

            افرادی که تحلیل انتظارات و بین بازاری تسلط دارند باز اگر حرکتی پیاده میشد زیبا بود. بنده نای ام بریدن آمد از بس یک تنه در این وادی ها دست به قلم شدم. الان مجموع پست هایم به پنج هزار رسید و بالای پنجاه درصد آن آموزشی است .

            هر مطلب که فکر میکنید کاربردی در بازار و تحلیل و ترید نیست خوشحال میشم بیان کنید شاید که نتوانسته باشم منظورم را درست منتقل نمایم.

            در روزای آتی شاید روش های تحلیلی نوینی ارایه نماییم که صرفا جهت اطلاع میباشد و از نظر کاربردی و عملی بسیار پر کاربرد میباشد اما خود بهره نمیبرم و برای تکمیل دیدگاه هام فرا و بکار گرفته ام والی از علم تکنیکال ساده ترین ابزارها برایم کفایت میکند و سبک ساده تحلیلی و کاربردی را جدای از الیوت و سبک های پیشرفته نیباشد میبایست در تاپیک عملی جدول جهت ارایه نمایم تا دوستان خود مشاهده کنند.

            موفق باشید
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • سلام به همه دوستان

              بخش هایی از برنامه نبض بازار های مالی دکتر شجاعتی که بنظرم مفید بود را خدمتتون ارائه میکنم :

              برنامه مورخ 10 فوریه 2015

              لینک دانلود این قسمت :

              http://www.ifttv.com/%D8%B5%D8%AF%D8...-%D8%AF%D9%86/


              مسائل مورد تامل این قسمت :


              1- آقای larry summers (وزیر اسبق خزانه داری آمریکا ) میگه اگر دولتهای آمریکا و اروپایی سریعتر بفکر راه حلی برای بحران مالی در دنیا نباشند

              بزودی دنیا دچار یک deflation (رکود ) حداقل 10 ساله میشه که فرار از اون بسیار سخت خواهد بود

              2- یکی از معروفترین hedge fund manager های انگلستان ( نامی از این آقا برده نشد ) گفته که بزودی بحران deflation در دنیا رخ خواهد داد که تا 100 سال آینده ازش صحبت خواهند کرد و اشاره میکنه به بحران سال 1929 که هنوز هم بهش رجوع میشه.

              3- در همین راستا و برای جلوگیری از این بحران deflation از ابتدای سال میلادی که 40 روز از اون میگذره حدود 17 بانک مرکزی در دنیا نرخ بهره (interest rate) را کاهش دادن

              4- در حال حاضر 7 کشور در دنیا نرخ بهره منفی دارن ( المان - دانمارک- سوییس -هلند - سوئد - فرانسه - اتریش )

              5- برای اولین بار یک شرکت خصوصی معروف سوییسی NESTLE شروع به فروش اوراق قرضه (bond) یک ساله با بهره منفی کرده

              6- هفته گذشته پول اوکراین یک شبه حدود 34% ارزش خودش رو در برابر دلار از دست داد . یعنی مردم شب خوابیدن و صبح بلند شدن همه چیز 34% گران شد .

              و .....

              و اینها همه پیش درآمدی است بر بحران بزرگ پولی که در آینده اتفاق خواهد افتاد .


              اگر دوست داشتید هر هفته قسمتهای مهم برنامه رو همینجا قرار میدم

              موفق باشید
              در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

              نظر


              • در امریکا:

                شروع ساخت مسکن در این کشور در ماه ژانویه در مقیاس ماهیانه بطور تطبیقی فصلی ‪2% ‬کاهش پیدا کرد و به نرخ سالیانۀ ‪1.065 ‬میلیون واحد رسید‪

                اقتصاددانان پیش بینی می کردند که نرخ ‪1.07 ‬میلیون واحد اعلام شود‪. ‬درخواست های جدید برای کسب جواز ساخت نیز ‪0.7% ‬کاهش پیدا کرد‪. ‬

                ساخت مسکن تک واحدی ‪6.7% ‬کاهش و ساخت مسکن چند واحدی شامل آپارتمان ‪7.5% ‬افزایش پیدا کردند‪.‬

                ‬رقم افزایش اعلام شده برای ساخت مسکن در ماه دسامبر از ‪4.4% ‬به ‪7.1% ‬تصحیح شد‪. ‬
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • در امریکا:

                  ‬شاخص بهای تولید کننده در ماه ژانویه در مقیاس سالیانه تغییری نداشته است در حالیکه برای ماه دسامبر افزایشی ‪1.1‬درصدی به ثبت رسیده است‪. ‬

                  ‬این شاخص در مقیاس ماهیانه بطور تطبیقی فصلی ‪0.8% ‬افت پیدا کرد و بدون احتساب موادغذایی و انرژی افتی ‪0.1‬درصدی پیدا کرد‪. ‬اقتصاددانان پیش بینی می کردند که به ترتیب افتی ‪0.4‬درصدی و افزایشی ‪0.1‬درصدی گزارش شود‪. ‬

                  ‬بهای انرژی در ژانویه در مقیاس ماهیانه ‪10.3% ‬کاهش پیدا کرد و شاخص بنزین در مقیاس ماهیانه ‪24% ‬افت پیدا کرد‪. ‬

                  ‬شاخص بهای تولیدکننده در مقیاس سالیانه بدون احتساب موادغذایی و انرژی ‪1.6% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬
                  آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                  چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                  نظر


                  • آلمان‪ ‬در ماه ژانویه :
                    .

                    ‬شاخص بهای تولیدکننده در مقیاس ماهیانه ‪ 0.6% ‬و در مقیاس سالیانه ‪ 2.2% ‬افت پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد به ترتیب ‪0.4% ‬ و ‪ 2.0% ‬افت گزارش شود‪.
                    .

                    ‬شاخص بهای تولیدکننده بدون احتساب انرژی در مقیاس ماهیانه ‪0.1% ‬ و در مقیاس سالیانه ‪0.6% ‬ افت پیدا کرد‪. ‬
                    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                    نظر


                    • يكي به من بگه اروپا چه مرضي داشته يونان رو بياره جز منطقه يورو
                      يوناني ها يك مشت ادم علاف و بيكار هستن كه كاري جز منچ بازي كردن تو قهوه خانه ها بلد نيستند
                      چي داشتن كه اروپا اينا رو اورد جز منطقه
                      من هنوز اينو نفهميدم

                      نظر


                      • توافق میان گروه یورو و یونان برای تمدید چهار ماهه کمک های مالی

                        گروه یورو و یونان بعد از چندین دور مذاکره، سرانجام بر سر تمدید چهار ماهه کمک های مالی به این کشور توافق کردند.


                        اصلاحات پیشنهاد شده از سوی یونان از سوی گروه یورو رضایت بخش توصیف شده است. این توافق خطر خروج یونان از منطقه یورو را کاهش و فرصتی برای دولت چپگرای جدید یونان برای مذاکره با طلبکاران جهت پرداخت بدهی های بلند مدت ایجاد می کند.


                        نشست اضطراری وزرای دارایی حوزه پولی یورو بعد از ظهر روز جمعه در بروکسل برگزار شد. یونان درخواست کرده بود که کمک ها مالی به این کشور برای شش ماه تمدید شود اما سرانجام بر سر تمدید چهار ماهه این کمک ها، میان یونان و گروه یورو توافق صورت گرفت.




                        لینک خبر :

                        http://persian.euronews.com/2015/02/...t-by-4-months/
                        در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                        نظر


                        • نظری اجمالی بر وضعیت بدهی های یونان


                          آلکسی سیپراس، نخست وزیر جدید یونان از حزب با گرایش چپ «سیریزا» در نظر دارد درباره بدهی های کشورش با بستانکاران وارد مذاکره شود.

                          میزان بدهی های یونان ۳۲۱ میلیارد یورو معادل ۱۷۵ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور برآورد شده است.

                          حدود ۷۰ درصد بستانکاران این کشور نهادهای بین المللی و یا کشورهای حوزه پولی یورو هستند. صندوق بین المللی پول ۳۲ میلیارد یورو، بانک مرکزی اروپا ۲۷ میلیارد یورو، دولتهای منطقه پولی یورو جمعا ۵۳ میلیارد یورو و مکانیسم ثبات مالی اروپایی ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو از یونان طلب دارند.


                          نهادهایی که بستانکار یونان هستند

                          پیش از این در سال ۲۰۱۲ بستانکاران خصوصی یونان حدود ۷۵ درصد بدهی های این کشور به این بخش معادل ۱۰۰ میلیارد یورو را بخشیده بودند.

                          اعضای حوزه پولی یورو که بیش از همه در معرض خطر مشکلات مربوط به بدهی های یونان قرار دارند
                          بدهی های یونان در کوتاه مدت در کوتاه مدت یعنی از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۷ یونان باید حدود ۴۰ میلیارد یورو از بدهی هایش را به بانک مرکزی اروپا، صندوق بین المللی پول و بانکهای این کشور پرداخت کند. اما خطری که این کشور را تهدید می کند خالی شدن صندوق دولت و کاهش شدید نقدینگی آن است. با وجود این نخست وزیر یونان توقف دریافت کمکهای مالی بین المللی را در دستور کار دولت قرار داده است.

                          نسبت سرانه بدهی های یونان
                          هزینه مربوط به تعدیل میزان بدهی های یونان در صورت موافقت، برای هر شهروند کشورهای در معرض خطر این بدهی ها

                          آلکسی سیپراس با سفر به بروکسل، پاریس، رم و لندن سعی دارد رهبران کشورهای اروپایی را برای بخشش قسمتی دیگر از بدهی های کشورش و اجرای یک برنامه تجدیدساختار بدهی ها مجاب کند.

                          در صورت عدم توافق و دست نیافتن به راه حلی درباره بدهی های یونان بار دیگر این کشور و در نهایت منطقه پولی یورو در معرض خطر بحرانی جدید قرار می گیرند.


                          لینک خبر :

                          http://persian.euronews.com/2015/02/...ned-the-money/
                          ویرایش توسط sahraie : https://www.traderha.com/member/16074-sahraie در ساعت 02-21-2015, 12:43 PM
                          در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                          نظر


                          • sahraie بابت اشتراک گذاری مطلب سپاسگذارم اما عکس ها و اینفوگرافیک ها را در سایت اپلود کنید تا مطلب بهتر دیده شود

                            اما در رابطه با این مطلب که 4 ماه فرصت که طبق گفته های وزیر دارایی اتریش عنوان شده حاوی یک نکته بسیار مهم است
                            هر چند توافقی جهت تسهیل مسیر ناهموار یونان گرفته شده است اما صورت مسئله هنوز به قوت خود باقی است
                            یونان بایستی برنامه های اصلاحی خود را به اروپا تقدیم و تسلیم کند و توافق آنها را برای ادامه پرداخت وام ها جلب کند که کار بسیار دشواری است
                            با توجه به صحبت های وزیر خزانه (دارایی) یونان در رابطه با بدست اوردن یک ضرب الاجل یاد سخنان مسئولین ایرانی می افتم که ما توانستیم حرف خودمان را به کرسی بنشانیم و از این حرفها
                            ولی واقعیت طور دیگری است
                            حتی دریافت وام های جدید برای باز پرداخت وام های قبلی داستان را اسفناک تر از گذشته میکند و واقعیت را تغییر نمیدهد یونان به سان یک غده سرطانی برای ناحیه اروپا عمل میکند

                            نظر


                            • الکسیس تسیپراس: مشکلات بزرگ و حقیقی پیش روی است


                              دولت جدید یونان با الکسیس تسیپراس، نخست وزیر، برای ارائه فهرستی از اصلاحات جهت متقاعد کردن وام دهندگان بین المللی تا روز دوشنبه فرصت دارد. تمدید چهار ماهۀ برنامه نجات مالی یونان منوط به این اصلاحات و تمهدیدات آتن است.

                              آتن به نقدینگی نیاز دارد و بدون دریافت باقیمانده بسته نجات مالی قادر به مدیریت بحران نخواهد بود. از سوی دیگر منافع اتحادیه اروپا و وام دهندگان بین المللی ایجاب می کند تا آتن همچنان در حوزه پولی یورو باقی بماند.

                              از همین رو، نیازها و منافع وام گیرنده و وام دهندگان آنها را در روزهای اخیر به اتخاذ تصمیماتی مهم و دشوار مجبور خواهد کرد.
                              آقای تسیپراس با اشاره به همین دشواری گفت: «دیروز در جبهه ای پیروز شدیم اما نه در کل نبرد. مشکلات بزرگ و حقیقی هنوز پیش روی ماست، نه تنها مشکلات مربوط به مذاکرات بلکه مشکلات مربوط به روابط با شرکایمان.»

                              الکسیس تسیپراس بخاطر سیاست های ضد ریاضتی و حمایت یونانیانِ بستوه آمده از شرایط سخت اقتصادی به قدرت رسیده است. از همین رو دولت جوان این نخست وزیر جوان روزهای آسانی را پیش روی نخواهد داشت.

                              وی از یک سو باید با رهبران اروپایی و وام دهندگان بین المللی به تفاهم برسد و از سوی دیگر باید هواداران یونانی خود را راضی کند.


                              لینک خبر:

                              http://persian.euronews.com/2015/02/...bailout-talks/
                              ویرایش توسط sahraie : https://www.traderha.com/member/16074-sahraie در ساعت 02-22-2015, 10:40 AM
                              در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                              نظر


                              • باسلام
                                اين gbpusd چرا اينجوري ميكند؟ مگر قرار نيست سقوط كند ؟ الان يك هفته است كهeurjpy و eurusd هم دور خودش ميچرخد. كسي ميدونه كه چه اتفاقي قراره براي اين سه ارز بيفته؟

                                نظر

                                پردازش ...
                                X