نوشته اصلی توسط arash rajabzadeh
نمایش پست ها
اطلاعیه
بستن
راهنمای فروم - حتما بخوانید
با سلام
قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو
قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.
کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.
همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.
دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.
منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.
لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.
با احترام
قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو
قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.
کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.
همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.
دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.
منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.
لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.
با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
پوزیشن های بلومبرگی
بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
-
.2 To place an order, press 1. To inquire about a previous order,press
!To request a refund , press 782656825562608724752156346913789
-
نوشته اصلی توسط amir نمایش پست هاارش جان فکر نمی کنی تقویت دیشب دلار و تضعیف کنونی دلار استاپ هانتری باشه؟ واقعا گیج کننده شده. بهترین کار این که هیچ کاری نکرد . من دیشب تحت تاثیر این هیجانات یک پوزیشنم بستم و الان دقیقا داره عکسش اتفاق می افته . ممنون میشم اگه نظری داری بگی.
ریتم ساختار ها اصلاح نشون میده.
به نظرم 2560 عدد مهمیه
اگه رد کننده داستان عوض میشه
خودم فعلا هیچ پوزیشنی ندارم.
منتظرم.
بازار خطرناکه این روز ها
واقعا نمی دونم چی بگم
نظر
-
Speech
Chairman Ben S. Bernanke
At the Federal Reserve Bank of Kansas City Economic Symposium, Jackson Hole, Wyoming
August 31, 2012
Monetary Policy since the Onset of the Crisis
FRB: Speech--Bernanke, Monetary Policy since the Onset of the Crisis--August 31, 2012
نظر
-
پرش به منو اصلی پرش به عناوین ثانویه پرش به محتوای جدید · بعدی · نقشه سایت · فهرست الفبایی · فرصتهای شغلی · RSS · تمام ویدئو ها · فعلی سوالات متداول جستجو جستجوی پیشرفته
در حدود
اخبار بانک فدرال
و پول رویدادها
بانکداری سیاست
اطلاعات
و مقررات پرداخت
سیستم های اقتصادی
تحقیق
و مصرفی داده
انجمن اطلاعات
گزارش توسعه
فرم ها انتشارات
پرش به محتوا
شهادت و ReportTestimonySpeeches سیاست SpeechesMonetary
مطبوعات PolicyOrders ReleasesMonetary در ApplicationsBanking بانکداری و مصرف کنندگان مقررات PolicyEnforcement ActionsOther AnnouncementsAll مطبوعات
تنظیم مقررات اصلاحات
همایش ها
دیگر ارتباطات عمومی
صفحه اصلی> اخبار و رویدادها> 2012 سخنرانی
چاپ
سخنرانی
فرمت های دیگر
■ 97 KB PDF
رئیس S. بن برنانکه
در بانک فدرال رزرو کانزاس سیتی اقتصادی سمپوزیوم، جکسون هول، وایومینگ
اوت 31، 2012
سیاست پولی از زمان شروع بحران
هنگامی که ما در جکسون هول در ماه اوت سال 2007 برگزار شد، کمیته بازار باز فدرال (FOMC) هدف را برای نرخ وجوه فدرال 5-1/4 درصد بود. شانزده ماه بعد، با بحران مالی در نوسان کامل، FOMC هدف نرخ وجوه فدرال را به نزدیک به صفر کاهش بود، در نتیجه ورود به قلمرو نا آشنا نیاز به انجام سیاست های پولی با سیاست نرخ بهره موثر بر آن حد پایین است. شدت غیر معمول از رکود اقتصادی ها و نژادها مداوم در بازارهای مالی ساخته شده از چالش های پیش روی سیاستگذاران پولی بیشتر.
امروز من به تکامل سیاست پولی آمریکا را از اواخر سال 2007 این فایل نقد می نویسید:. تمرکز من خواهد بود تجربه فدرال رزرو با ابزار سیاست غیر سنتی، به ویژه کسانی که بر اساس مدیریت ترازنامه فدرال رزرو و ارتباطات عمومی آن است. من بحث در مورد آنچه که در مورد اثربخشی و اشکالاتی از این فرم کمتر از سیاست های پولی آشنا آموخته است، و من در مورد پیامدهای تلاش های جاری فدرال رزرو برای ترویج بازگشت به استخدام حداکثر در یک زمینه ثبات قیمت صحبت.
سیاست پولی در سال های 2007 و 2008
قابل توجه تنش مالی در اول، در ماه اوت سال 2007، FOMC به سرعت پاسخ داد، برای اولین بار از طریق عملیات نقدینگی - کاهش نرخ تنزیل و اعطای وام مدت به بانک - و پس از آن، در ماه سپتامبر، با کاهش به هدف را برای نرخ وجوه فدرال 50 واحد پایه. 1 عدد را به عنوان نشانه های بیشتر از ضعف اقتصادی به نظر می رسد که این کمیته طی ماه های پس از آن، هدف خود را برای نرخ وجوه فدرال اساس تجمعی 325 کاهش می یابد، خروج از هدف در 2 درصد در بهار سال 2008.
کمیته نرخ ثابت در طول تابستان برگزار می شود، آن را به عنوان شرایط اقتصادی و مالی تحت نظارت است. هنگامی که این بحران به طور قابل توجهی در پاییز تشدید، کمیته در پاسخ به برش به هدف را برای نرخ وجوه فدرال 100 واحد پایه در ماه اکتبر، با نیمی از این کاهش به عنوان بخشی از نرخ بهره بی سابقه ای هماهنگ برش توسط شش بانک مرکزی بزرگ. سپس، در دسامبر 2008، به عنوان شواهدی از کاهش چشمگیر نصب شده، کمیته کاهش هدف خود را به طیف وسیعی از نقاط مبنای 0 تا 25، به طور موثر خود را پایین تر محدود شده است. آن محدوده مورد نظر در جای خود باقی می ماند.
با وجود کاهش سیاست های پولی، اختلال در بازارهای اعتباری همچنان به بدتر. همانطور که می دانید، در اواخر سال 2008 و اوایل سال 2009، فدرال رزرو در زمان مراحل فوق العاده ای برای ارائه نقدینگی و اعتباری پشتیبانی از عملکرد بازار، از جمله ایجاد یک شماره از امکانات وام های اضطراری و ایجاد و یا فرمت از موافقت نامه های مبادله ارز با 14 بانک مرکزی اطراف world.2 در نقش خود را به عنوان تنظیم کننده بانکی، بانک فدرال ایالات متحده نیز به رهبری آزمون استرس از بزرگترین شرکت های آمریکایی بانک برگزاری، صحنه را برای شرکت ها به افزایش سرمایه است. - همراه با یک میزبان از مداخله در سیاست گذاران دیگر در ایالات متحده و در سراسر جهان - این اقدامات به ایجاد ثبات در بازارهای مالی جهانی، که به نوبه خود در خدمت به بررسی وخامت در اقتصاد واقعی و ظهور از فشار تورم کمک کرده است.
متاسفانه، هر چند این احتمال وجود دارد که حتی بدتر نتایج جلوگیری شده بود، صدمه به اقتصاد بود شدید. نرخ بیکاری در ایالات متحده از حدود 6 درصد در ماه سپتامبر سال 2008 به حدود 9 درصد افزایش یافت آوریل 2009 - آن را در 10 درصد در ماه اکتبر به اوج - در حالی که نرخ تورم به شدت کاهش یافته است. به عنوان کاکل دار بحران، و با نرخ وجوه فدرال در کمتر موثر بر آن موظف FOMC تبدیل به روش های غیر سنتی سیاست برای حمایت از بهبود.
به استثنای مهم در مورد ژاپن - - محدود تجربه تاریخی به عنوان کمیته در این مسیر را آغاز کرده است، ما با برخی از اصول کلی و برخی از کارهای روشنگری علمی هدایت می شدند. به عنوان یک نتیجه، بانکهای مرکزی در ایالات متحده، و کسانی که در سایر اقتصادهای پیشرفته با مشکلات مشابه، در فرآیند یادگیری با انجام بوده است. من به برخی از آنچه ما آموخته اند، در مورد شروع، با تجربه ما انجام سیاست با استفاده از ترازنامه فدرال رزرو، سپس به استفاده ما از ابزارهای ارتباطی تبدیل شود.
تعادل ابزارهای نت
به طور خاص، اوراق بهادار خزانه داری و آژانس، که انواع اصلی اوراق بهادار - در استفاده از ترازنامه فدرال رزرو به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف لازم الاجرا خود را حداکثر اشتغال و ثبات قیمت، FOMC در کسب اوراق بهادار دراز مدت متمرکز که فدرال رزرو اجازه تحت فدرال رزرو Act.3 یک مکانیسم که از طریق آن، خرید از جمله اقتصاد را تحت تاثیر قرار دهند به اصطلاح پرتفوی کانال تعادل، است که بر اساس ایده های تعدادی از شناخته شده پولی را خریداری کنید اقتصاددانان، از جمله جیمز توبین، میلتون فریدمن، فرانکو مودیلیانی، کارل برونر، و آلن ملتزر. فرض اصلی در زمینه این کانال این است که، به دلایل مختلف، کلاس های مختلف از دارایی های مالی جایگزین مناسب در portfolios.4 سرمایه گذاران به عنوان مثال، برخی از سرمایه گذاران نهادی، با محدودیت های نظارتی در انواع اوراق بهادار را می توانید نگه دارید، سرمایه گذاران خرده فروشی ممکن است تمایلی به داشتن انواع خاصی از دارایی به دلیل معاملات بالا و یا هزینه های اطلاعات، و برخی از دارایی ویژگی خطر وجود دارد که آنها دشوار یا پر هزینه به پرچین.
جایگزینی ناقص از دارایی حاکی از آن است که تغییرات در منابع از دارایی های مختلف در دسترس سرمایه گذاران خصوصی ممکن است قیمت و بازده از آن دارایی ها را تحت تاثیر قرار. بنابراین، خرید فدرال رزرو وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار (MBS)، به عنوان مثال، باید قیمت و افزایش کاهش بازده از آن اوراق بهادار؛ علاوه بر این، به عنوان سرمایه گذاران rebalance پرتفوی خود را با جایگزین کردن MBS با دارایی های دیگر را به فدرال رزرو فروخته، قیمت ها از دارایی های آنها را خریداری کنید باید افزایش یابد و بازده خود را کاهش و همچنین. کاهش بازده و افزایش قیمت داراییها سهولت کلی شرایط مالی و تحریک فعالیت های اقتصادی از طریق کانال های مشابه به کسانی که برای سیاست پولی متعارف است. پس از این منطق، توبین پیشنهاد کرد که خرید اوراق بهادار بلند مدت توسط فدرال رزرو در طول رکود بزرگ اقتصاد آمریکا بهبود می یابند با وجود این واقعیت است که کوتاه مدت نرخ نزدیک به صفر است، و فریدمن استدلال در مقیاس بزرگ خرید کمک کرده است اوراق قرضه بلند مدت توسط بانک مرکزی ژاپن برای کمک به غلبه بر trap.5 تورم ژاپن
خرید دارایی ها در مقیاس بزرگ می تواند شرایط مالی و اقتصاد از طریق کانال های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، آنها می تواند نشان دهد که بانک مرکزی در نظر دارد به دنبال مداوم بیشتر سبز اطراف موضع سیاست از آنچه قبلا تصور می شده، در نتیجه کاهش انتظارات سرمایه گذاران برای راه آینده از نرخ وجوه فدرال و فشار رو به پایین بر روی نرخ بهره دراز مدت، به خصوص در شرایط واقعی است. سیگنالینگ چنین نیز می تواند خانواده و اعتماد به نفس کسب و کار را با کمک به کاهش نگرانی ها در مورد خطرات "دم" از جمله کاهش قیمت ها را افزایش دهد. در طی دوره های استرس زا، خرید دارایی ها نیز ممکن است عملکرد بازارهای مالی، بهبود در نتیجه تسهیل شرایط اعتباری در برخی از بخش ها است.
با استفاده از فضا برای کاهش بیشتر در هدف نرخ وجوه فدرال به طور فزاینده ای محدود، در اواخر سال 2008 فدرال رزرو در آغاز یک سری از خرید دارایی ها در مقیاس بزرگ (LSAPs). در ماه نوامبر، FOMC اعلام کرد برنامه ای برای خرید در مجموع 600 میلیارد دلار MBS آژانس و آژانس debt.6 در ماه مارس 2009، FOMC گسترش قابل ملاحظه ای این برنامه را خرید، اعلام کرد که آن را خرید تا 1.25 تریلیون دلار MBS آژانس، تا دلار 200 میلیارد از بدهی های آژانس، و تا به دلار 300 میلیارد دراز مدت وزارت خزانه داری debt.7 این خریدها، با تنظیمات جزئی تکمیل شد، در اوایل 2010.8 در نوامبر 2010، FOMC اعلام کرد که از آن بیشتر خواهد بود گسترش فدرال رزرو منابع امنیتی با خرید دلار به 600 میلیارد دلار از اوراق بهادار خزانه داری طولانی مدت در طی یک دوره پایان در اواسط 2011.9
حدود یک سال پیش، FOMC معرفی تنوع در برنامه های خرید خود را در اوایل، شناخته شده به عنوان برنامه بلوغ فرمت (MEP)، که تحت آن فدرال رزرو می دلار 400 میلیارد اوراق قرضه بلند مدت خزانه و خرید فروش مقدار معادل از کوتاه مدت اوراق بهادار خزانه داری در طول دوره پایان دادن به FOMC در ماه ژوئن به 2012.10 متعاقبا MEP تا پایان این year.11 با کاهش بلوغ به طور متوسط از اوراق بهادار که توسط عموم مردم برگزار شد تمدید، MEP فشار اضافی رو به پایین بر روی نرخ بهره دراز مدت و بیشتر شرایط کلی برطرف مالی است.
تعادل سیاست های ورق تا چه حد مؤثر هستند؟ پس از گذشت نزدیک به چهار سال از تجربه با خرید دارایی ها در مقیاس بزرگ، یک جسم قابل توجهی از کار تجربی در مورد اثرات آنها پدید آمده است. به طور کلی، این تحقیقات نشان می دهد که فدرال رزرو در مقیاس بزرگ خرید میزان قابل توجهی کاهش بازده بلند مدت خزانه داری است. به عنوان مثال، مطالعات نشان داده اند که دلار به 1.7 تریلیون دلار در خرید اوراق بهادار خزانه داری و آژانس تحت برنامه LSAP اول باعث کاهش بازده در اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری بین 40 و 110 واحد پایه. بودجه 600 میلیارد دلاری میلیارد دلار در خرید وزارت خزانه داری تحت برنامه LSAP دوم شده است با کاهش بازده اضافی 15 تا 45 بر اساس 10 سال به اعتبار points.12 سه مطالعات با توجه به نفوذ تجمعی از خرید دارایی فدرال رزرو، از جمله کسانی که ساخته شده تحت MEP اثرات بین 80 و 120 واحد پایه در وزارت خزانه داری 10 سال yield.13 این اثر از لحاظ اقتصادی معنی دار هستند.
از همه مهمتر، اثرات LSAPs به نظر نمی رسد باید به دراز مدت بازده اوراق قرضه خزانه محدود است. قابل توجه، LSAPs یافت شده اند تا با کاهش قابل توجهی در عملکرد در هر دو اوراق قرضه شرکتی و MBS.14 برنامه خرید اول، به طور خاص، به کاهش قابل توجهی در MBS بازده و نرخ خرده فروشی وام مسکن به مرتبط می شود. LSAPs همچنین به نظر می رسد به اند افزایش قیمت سهام، احتمالا هر دو توسط کاهش نرخ تنزیل و با بهبود چشم انداز اقتصادی، آن است احتمالا تصادفی است که بهبود مستمر در قیمت ایالات متحده سهام آغاز شد در مارس 2009 نه، مدت کوتاهی پس از تصمیم FOMC را به تا حد زیادی گسترش اوراق بهادار خرید. این اثر به طور بالقوه مهم است، زیرا ارزش سهام بر مصرف و در تصمیمات سرمایه گذاری است.
در حالی که شواهد قابل توجهی وجود دارد که فدرال رزرو خرید دارایی به کاهش بازده طولانی مدت و کاسته شرایط مالی گسترده تر، به دست آوردن برآورد دقیق از اثرات این عملیات در اقتصاد گسترده تر ذاتا دشوار است، به عنوان خلاف - چگونه اقتصاد انجام شده در شرایطی که اقدامات فدرال رزرو - cannot توان به طور مستقیم مشاهده شده است. اگر ما در حال حاضر به عنوان یک فرض است که اثرات شرایط مالی آسان تر در اقتصاد مشابه به کسانی که مشاهده شده به لحاظ تاریخی، پس از آن مدل های اقتصادسنجی را می توان مورد استفاده قرار گیرد به برآورد اثرات LSAPs در اقتصاد است. شبیه سازی مدل انجام شده در فدرال رزرو به طور کلی برنامه های خرید اوراق بهادار به ارائه کمک های قابل توجهی برای اقتصاد پیدا کنید. به عنوان مثال، مطالعه با استفاده از FRB هیئت / مدل ایالات متحده از اقتصاد یافت که تا سال 2012، 2 1 دور از LSAPs اند سطح خروجی تقریبا 3 درصد مطرح و استخدام حقوق و دستمزد خصوصی بیش از 2 میلیون شغل افزایش یافته است ، نسبت به آنچه که در غیر این صورت می occurred.15 بانک انگلستان LSAPs در شیوه ای مشابه که به فدرال رزرو استفاده می شود، به طوری که آن را از منافع است که محققان دریافته اند اثرات مالی و اقتصاد کلان از برنامه های انگلیسی به صورت کیفی مشابه به کسانی که در States.16 متحده
برای اینکه مطمئن شوید، این برآوردها از اثرات اقتصاد کلان LSAPs باید با احتیاط برخورد شود. این احتمال وجود دارد که این بحران و رکود اقتصادی ضعیف برخی از کانال های انتقال عادی سیاست پولی نسبت به آن چیزی است که در مدل در نظر گرفته شده است، به عنوان مثال، استانداردهای تعهد وام مسکن محدود اثرات کاهش نرخ وام مسکن را کاهش داده است. علاوه بر این، اثرات برآورد اقتصاد کلان برآورد نامشخص تداوم عوارض از LSAPs در مالی بستگی دارد conditions.17 به طور کلی، با این حال، از قرائت متعادل از شواهد پشتیبانی از این نتیجه رسیدند که بانک مرکزی اوراق بهادار خرید حمایت معنادار به بهبود اقتصادی در حالی که ارائه کاهش خطرات تورم.
در حال حاضر من به استفاده ما از ابزارهای ارتباطی تبدیل شود.
ابزار ارتباطی
ارتباطات روشن است همیشه مهم است در بانک مرکزی، اما می توان آن را به ویژه مهم است که شرایط اقتصادی محرک سیاست بیشتر می خواهیم، اما در حال حاضر نرخ سیاست موثر بر آن حد پایین است. به طور خاص، هدایت رو به جلو است که باعث کاهش انتظارات بخش خصوصی در خصوص آینده کوتاه مدت نرخ باید از نرخ بهره دراز مدت به کاهش ایجاد کند، که منجر به conditions.18 سبز اطراف مالی
بانک فدرال استفاده قابل توجهی از هدایت رو به جلو به عنوان یک سیاست tool.19 از مارس 2009 تا ژوئن 2011 ساخته شده است، بیانیه postmeeting FOMC به ذکر است که شرایط اقتصادی "به احتمال زیاد به حکم در سطوح پایین نرخ وجوه فدرال را برای یک دوره طولانی است." 20 در نشست ماه اوت 2011، کمیته هدایت خود را دقیق تر بیان کرد که شرایط اقتصادی به احتمال زیاد حکم که نرخ وجوه فدرال را فوق العاده پایین باقی می ماند "حداقل تا اواسط سال 2013 است." 21 در ابتدای سال جاری، FOMC گسترده دوره پیش بینی نرخ فوق العاده پایین بیشتر، به "حداقل تا اواخر سال 2014،" هدایت شده است که مجددا بر در meetings.22 پس از آن به عنوان زبان را نشان می دهد، این راهنمایی وعده های بی قید و شرط نیست، بلکه آن است که یک بیانیه در مورد FOMC جمعی قضاوت در مورد مسیر از سیاستی است که به احتمال زیاد برای اثبات مناسب، با توجه به اهداف و چشم انداز خود را برای اقتصاد این کمیته است.
بازدید از اعضای کمیته با توجه به زمان به احتمال زیاد سیاست های سفت نشان دهنده تعادل از عوامل بسیاری است، اما هدایت رو به جلو در حال حاضر گسترده سازگار با نسخه های که از طیف وسیعی از معیار استاندارد، از جمله قوانین سیاست های ساده و کنترل بهینه methods.23 برخی از قوانین سیاست اطلاع رسانی و هدایت به جلو مربوط به سیاست نرخ بهره به عوامل، آشنا، مانند تورم و شکاف خروجی. اما تعدادی از ملاحظات نیز برای برنامه ریزی برای حفظ نرخ پایین برای یک زمان طولانی تر از با قواعد سیاست های توسعه یافته در طول دوره های عادی ضمنی استدلال می کنند. این ملاحظات عبارتند از نیاز به بیمه در برابر تحقق خطرات حرکت نزولی، که دشوار است به ویژه برای مدیریت زمانی که نرخ نزدیک به موثر خود را محدود به کمتر امکان است که، به دلیل فشارهای نزولی مختلف غیر معمول کند کردن روند بهبود اقتصاد نیاز به سیاست حمایت از حد معمول در این مرحله از سیکل، و نیاز به جبران محدودیت های ناشی از محل های اقامت در سیاست کمتر در rates.24 محدود
هدایت رو به جلو موثر بوده است؟ این کاملا درست است که، در طول زمان، سرمایه گذاران و خصوصی پیش بینی بیرون رانده قابل ملاحظه ای از تاریخ که در آن، آنها انتظار دارند نرخ وجوه فدرال شروع به افزایش و علاوه بر این، انتظارات سیاست جاری به نظر می رسد به چین به خوبی با هدایت به جلو FOMC. برای اینکه مطمئن شوید، تغییرات در طول زمان در زمانی که بخش خصوصی انتظار دارد که نرخ وجوه فدرال برای شروع سفت در بخشی از بدتر شدن چشم انداز اقتصادی که منجر FOMC به معرفی و سپس به گسترش رو به جلو هدایت آن است. اما چشم انداز بخش خصوصی برای سیاست نرخ تجدید نظر نیز به نظر می رسد تا منعکس کننده درک رو به رشد قدرتمندانه FOMC در نظر دارد در حمایت از بهبود پایدار باشد. به عنوان مثال، از سال 2009، پیش بینی شرکت کننده در این نظرسنجی تراشه آبی بارها و بارها مشخص شده پیش بینی خود را از نرخ بیکاری در آنها انتظار دارند تا در زمانی که FOMC شروع به بلند کردن هدف نرخ وجوه فدرال به دور از صفر وجود دارد. بنابراین، هدایت رو به جلو این کمیته ممکن است منتقل تمایل بیشتری به حفظ محل های اسکان از پیش بینی های خصوصی قبلا believed.25 رفتار از قیمت های بازار مالی در دوره در اطراف تغییر در هدایت رو به جلو نیز مطابق با این دیدگاه که هدایت تا به انتظارات سیاست را تحت تاثیر قرار .26
ساخت سیاست با ابزار های جایگزین: یک چارچوب هزینه فایده
سیاست پولی با استفاده از ابزارهای غیر سنتی چالش برانگیز است. به طور خاص، تجربه خود را با این ابزار محدود باقی می ماند. در این زمینه، FOMC به دقت مقایسه مزایای مورد انتظار و هزینه های اعمال سیاست های پیشنهادی است.
نتایج بیشتر مطابق با دستور دوگانه FOMC - سود بالقوه عمل سیاست، البته، امکان نتایج بهتر اقتصادی است. به در پرتو شواهد کردم، به نظر می رسد معقول و منطقی به نتیجه گیری کرد که ابزار سیاست غیر سنتی شده اند و می تواند موثر باشد در ارائه ی محل های اسکان مالی، اگر چه ما کمتر خاصی در مورد مقدار و تداوم این اثرات از ما در مورد کسانی که بیش سنتی سیاست.
فواید احتمالی یک عمل، با این حال، باید در کنار هزینه های بالقوه آن در نظر گرفته شده است. من در حال حاضر تمرکز خود را بر هزینه های بالقوه LSAPs.
یکی از هزینه های احتمالی انجام LSAPs اضافی این است که این عملیات می تواند عملکرد بازارهای اوراق بهادار را مختل. همانطور که اشاره شد، فدرال رزرو طبق قانون عمدتا به خرید اوراق بهادار خزانه داری و آژانس محدود عرضه از آن اوراق بهادار بزرگ است، اما محدود، و همه از عرضه به طور فعال معامله شده است. بطور باور نکردنی، اگر فدرال رزرو شد بیش از حد غالب یک خریدار در بخش های خاصی از این بازارها، تجارت در میان عوامل خصوصی می تواند خشک، نقدینگی تحقیر و کشف قیمت. به عنوان سیستم مالی جهانی در بازارهای عمیق و مایع برای اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده بستگی دارد، اختلال قابل توجهی از بازارهای خواهد بود هزینه، و، به ویژه، می تواند مانع از انتقال سیاست پولی است. برای مثال، اختلالات بازار می تواند به حق بیمه بالاتر نقدینگی در اوراق بهادار خزانه داری، که می تواند اجرای مقابله با هدف سیاست کاهش عملکرد وزارت خزانه داری منجر شود. با این حال، اگر چه ظرفیت بازار در نهایت می تواند به یک مسئله تبدیل شده، به این نکته ما را دیده اند، چند اگر هر گونه مشکلی در بازار اوراق بهادار خزانه داری یا آژانس، منابع بخش خصوصی اوراق بهادار بزرگ باقی می ماند، و تجارت در میان شرکت کنندگان در بازار همچنان قوی باقی مانده است.
هزینه های بالقوه از خرید اوراق بهادار اضافی است که گسترش قابل توجهی بیشتر از ترازنامه می تواند اعتماد عمومی به توانایی فدرال رزرو برای خروج یکنواخت از سیاست سبز اطراف آن در زمان مناسب را کاهش می دهد. حتی اگر ناموجه است، از جمله کاهش اعتماد به نفس ممکن است خطر ابتلا به یک unanchoring هزینه انتظارات تورم، افزایش دهند و منجر به نوبه خود به بی ثباتی مالی و اقتصادی است. لازم به ذکر است، با این حال، که گسترش از ترازنامه به تاریخ مادی نمی شود انتظارات تورمی، به احتمال زیاد در بخشی به دلیل تاکید زیادی فدرال رزرو در مورد ابزار در حال توسعه قرار داده شده تا اطمینان حاصل شود که ما می توانیم سیاست پولی هنگامی که مناسب عادی، حتی اگر ما اوراق بهادار منابع بزرگ باقی می ماند. به طور خاص، FOMC خواهد بود که قادر به قرار دادن فشار رو به بالا در نرخ های بهره کوتاه مدت را با بالا بردن نرخ بهره آن را می پردازد بانک ها برای ذخایر آنها در فدرال رزرو نگه. فشار رو به بالا بر روی نرخ همچنین می توانید با استفاده از رزرو تخلیه ابزار و یا از طریق فروش اوراق بهادار از پرتفوی فدرال رزرو، در نتیجه برگشت آثار به دست آمده توسط LSAPs توان به دست آورد. FOMC تلاش قابل توجهی را صرف برنامه ریزی و تست استراتژی خروج ما و قاطعانه عمل به آن را در زمان مناسب اجرا شده است.
هزینه های سوم به وزن که از خطرات به ثبات مالی است. به عنوان مثال، برخی از ناظران ابراز نگرانی کرده اند که، با رانندگی طولانی مدت بازده پایین، سیاست های غیر سنتی می تواند بی تدبیر برای رسیدن به عملکرد برخی از سرمایه گذاران و القاء و در نتیجه تهدیدی برای ثبات مالی است. البته، یک هدف هر دو سیاست سنتی و غیرسنتی در طول بازیابی به ترویج بازگشت به مولد ریسک پذیری؛ مثل همیشه، هدف این است که توازن مناسب است. علاوه بر این، بهبود قوی تر است خود را به روشنی مفید برای ثبات مالی است. در ارزیابی این خطر، این مهم است که توجه داشته باشید که بانک فدرال هر دو در خود و در همکاری با دیگر اعضای شورای نظارت ثبات مالی قابل ملاحظه ای گسترش نظارت خود را از سیستم مالی و اصلاح روش نظارت خود را به یک بیشتر سیستمیک چشم انداز. ما را دیده اند، شواهد کمی تا کنون از رسوب نا امن از خطر و یا اهرم، اما ما هر دو نظارت دقیق و اجرای اصلاحات مالی نظارتی با هدف کاهش ریسک سیستماتیک ادامه خواهد داد.
هزینه های بالقوه چهارم سیاست ترازنامه، این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو می تواند زیان های مالی باید نرخ بهره را به میزان غیر منتظره افزایش متحمل است. تجزیه و تحلیل گسترده نشان می دهد که از یک دیدگاه صرفا مالی، احتمال قوی هستند که خرید دارایی های بانک فدرال پول برای مالیات دهندگان را، کاهش کسری بودجه فدرال و debt.27 و، البته، به حدی است که سیاست پولی به تقویت اقتصاد کمک می کند و بالا بردن درآمد، منافع برای موقعیت مالی ایالات متحده، قابل توجه باشد. در هر صورت، این دیدگاه صرفا مالی بیش از حد محدود است: از آنجا که آمریکایی ها کارگران و مصرف کنندگان و همچنین مالیات دهندگان، سیاست پولی می تواند برای این کشور با تمرکز به طور کلی در بهبود عملکرد اقتصادی به جای دقت در سود احتمالی یا زیان در فدرال به دست ترازنامه بانک.
در مجموع، هر دو مزایا و هزینه های غیر سنتی از سیاست های پولی نامشخص هستند، به احتمال زیاد، آنها نیز در طول زمان متفاوت است، با توجه به عواملی از قبیل وضعیت اقتصاد و بازارهای مالی و میزان خرید دارایی فدرال رزرو قبل. علاوه بر این، سیاست های غیر سنتی هزینه های احتمالی که ممکن است کمتر مربوط به سیاست های سنتی. به این دلایل، پرش از روی مانع با استفاده از سیاست های غیر سنتی باید بالاتر از سیاست های سنتی است. در همان زمان، هزینه های سیاست های غیر سنتی، هنگامی که به دقت در نظر گرفته است، به نظر می رسد کنترل، دلالت که ما نباید رد استفاده بیشتر از چنین سیاستهایی اگر شرایط اقتصادی حکم است.
چشم انداز اقتصادی
سیاست های پولی سبز اطراف من را مرور امروز، اعم از سنتی و غیرسنتی، حمایت مهم به بهبود اقتصادی ارائه شده است در حالی که کمک به حفظ ثبات قیمت. در جولای، نرخ بیکاری از اوج دوره ای خود را از 10 درصد به 8.3 درصد کاهش یافته و اشتغال با 4 میلیون شغل را از نقطه پایین آنها افزایش یافته بود. و با وجود نگرانی های دوره ای در مورد خطرات کاهش قیمت، از یک سو، و تکرار هشدارهای که محل های اقامت در سیاست بیش از حد خواهد بود تورم، مشتعل از سوی دیگر، تورم (به جز برای انحراف موقت ایجاد می شود عمدتا توسط نوسانات در قیمت کالاها) شده است باقی مانده در نزدیکی این کمیته 2 درصد هدف و انتظارات تورم ثابت باقی ماند. بخش های کلیدی از جمله تولید، مسکن، و تجارت بین المللی، تقویت، شرکت ها سرمایه گذاری در تجهیزات و نرم افزار تا به حال اول بازگشتند، و شرایط در بازارهای مالی و اعتباری را بهبود بخشیده اند.
علی رغم این نشانه های مثبت، وضعیت اقتصادی، واضح است که به دور از رضایت بخش است. نرخ بیکاری بیش از 2 درصد بالاتر از چیزی است که اکثر شرکت کنندگان FOMC به عنوان طولانی اجرا ارزش خود را عادی، و شاخص های دیگر را ببینید - مانند نرخ های مشارکت نیروی کار و تعداد زیادی از مردم به کار پاره وقت به دلایل اقتصادی باقی می ماند - تایید می کنند که استفاده از نیروی کار در سطوح بسیار پایین باقی می ماند. علاوه بر این، میزان بهبود در بازار کار دردناکی آهسته بوده است. من در موارد دیگر اشاره کرد که کاهش در نرخ بیکاری ما را دیده اند، به احتمال زیاد ادامه خواهد داد اگر رشد اقتصادی را برداشت تا به نرخ بالاتر از آن در طولانی مدت trend.28 در واقع، رشد در محله های اخیر بوده است ولرم، و بنابراین، جای تعجب نیست ما را دیده اند، هیچ بهبود خالص در نرخ بیکاری از ژانویه است. مگر در مواردی که اقتصاد شروع به رشد سریع تر از آن به تازگی، نرخ بیکاری است به احتمال زیاد به دور بالاتر از سطح سازگار با اشتغال حداکثر برای مدتی باقی می ماند.
در پرتو اعمال سیاست FOMC تا به امروز صورت گرفته است، و همچنین به عنوان مکانیسم های بازیابی طبیعی اقتصاد است، که ممکن است ما برای پیشرفت بیشتر در حال حاضر در بازگشت به استخدام حداکثر امیدوار است. برخی از عدم پیشرفت به عنوان مدرک گرفته اند که بحران مالی موجب آسیب ساختاری به اقتصاد، ارائه سطوح فعلی نرخ بیکاری غیر قابل نفوذ به محل اقامت های اضافی پول. ادبیات در مورد این موضوع گسترده است، و من به طور کامل نمی تواند آن را بررسی today.29 با این حال، پس از هر رکود اقتصادی قبلی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم، نرخ بیکاری نزدیک به سطح قبل از رکود اقتصادی خود بازگشته، و، اگر چه رکود اقتصادی اخیر غیر منتظره بود عمیق، شواهد کمی از تغییرات ساختاری قابل توجهی در سال های اخیر می باشد.
به جای نسبت بهبود آهسته به عوامل ساختاری بلند مدت، رشد در حال عقب نگه داشته در حال حاضر توسط تعدادی از فشارهای نزولی است. اول، اگر چه بخش مسکن نشانه هایی از بهبود را نشان داده است، فعالیت های مسکن در سطوح پایین باقی می ماند و کمک زیادی به بهبود از به طور معمول انتظار می رود در این مرحله از چرخه.
دوم، سیاست مالی، در هر دو سطح فدرال و دولت های ایالتی و محلی، باد مخالف مهم برای سرعت رشد اقتصادی تبدیل شده است. با وجود این برخی از پیشرفت های اخیر در درآمدهای مالیاتی، دولت های ایالتی و محلی هنوز هم با شرایط بودجه و ادامه هزینه های واقعی و اشتغال به کاهش است. خرید املاک نیز در سطح فدرال به کاهش است. عدم اطمینان در مورد سیاست مالی، به ویژه در مورد قطعنامه از صخره به اصطلاح مالی و برداشتن سقف بدهی، احتمالا مهار فعالیت، با وجودی که این قدر از این اثرات سخت به judge.30 این بسیار مهم است که سیاستگذاران مالی در آن قرار قرار دادن یک برنامه معتبر که مجموعه بودجه فدرال در یک مسیر پایدار در محیط و دیگر اجرا می شود. با این حال، سیاست گذاران باید مراقبت برای جلوگیری از انقباض شدید کوتاه مدت مالی است که می تواند بهبود را به خطر می اندازد باز می گذارد.
سوم، تنش های اعتباری و بازارهای مالی همچنان برای مهار اقتصاد. پیش از آن در بهبود، در دسترس بودن اعتبار محدود به یک عامل مهم عقب نگه رشد بود، و تنگ شرایط استقراض برای برخی از homebuyers بالقوه و کسب و کار های کوچک باقی می ماند یک مشکل. اخیرا، با این حال، یک منبع اصلی از گونه های مالی بوده است عدم اطمینان در مورد تحولات در اروپا است. این سویه ها بیشترین مشکل را برای اروپایی ها، البته، اما از طریق تجارت و ارتباط های مالی جهانی، اثرات از وضعیت اروپا بر اقتصاد ایالات متحده هستند و همچنین. برخی از پیشنهادهای سیاستی اخیر در اروپا کاملا سازنده بوده است، به نظر من، و من از همکاران اروپایی ما می خواهیم به فشار پیش با طرح های سیاست برای حل و فصل این بحران شده است.
نتیجه
در اوایل تصدی من به عنوان عضو شورای حکام، من به یک سخنرانی است که گزینه های در نظر گرفته شده برای سیاست پولی هنگامی که در کوتاه مدت سیاست نرخ بهره نزدیک به آن موثر کمتر bound.31 من در واکنش به اظهارات مشترک در آن زمان است که سیاستگذاران پولی خواهد بود "از مهمات" را به عنوان نرخ وجوه فدرال را به نزدیک به صفر است. من استدلال کردم که، بر خلاف سیاست هنوز هم می تواند موثر باشد در نزدیکی کران پایین. در حال حاضر، با چندین سال تجربه با سیاست های غیر سنتی هم در ایالات متحده و سایر اقتصادهای پیشرفته، ما می دانیم بیشتر در مورد چگونگی چنین سیاست هایی کار می کنند. به نظر می رسد، بر اساس این تجربه، که چنین سیاست هایی می تواند موثر باشد، و که، در غیاب خود، رکود 2007-09 شده اند عمیق تر و بهبود جاری آهسته تر می شده اند در واقع رخ داده است.
همانطور که مورد بحث امروز، آن هم درست است که سیاست های غیر سنتی نسبتا مشکل تر است به درخواست، حداقل با توجه به وضعیت کنونی دانش ما. برآورد اثرات سیاست های غیر سنتی در فعالیت های اقتصادی و تورم نامطمئن هستند، و با استفاده از سیاست های غیر سنتی شامل هزینه های فراتر از کسانی که به طور کلی با سیاست های استاندارد بیشتر است. در نتیجه، نوار برای استفاده از سیاست های غیر سنتی نسبت به سیاست های سنتی بالاتر است. علاوه بر این، در متن حاضر، سیاست های غیر سنتی به اشتراک گذاشتن محدودیتهای سیاست پولی به طور کلی: سیاست پولی می تواند دستیابی به خودی خود چیزی است که مجموعه ای گسترده تر و متعادل تر از سیاست های اقتصادی ممکن است دستیابی به، به طور خاص، آن را می تواند خطرات مالی و مالی که خنثی نیست کشور با. قطعا نمی تواند خوب تنظیم نتایج اقتصادی.
همانطور که ما بررسی منافع و هزینه های از روش های سیاست جایگزین، هر چند، ما باید دید از چالش های های دلهره آور اقتصادی است که مقابله با ملت ما از دست دادن نیست. رکود بازار کار به طور خاص، موجب نگرانی شدید نه تنها به خاطر درد و رنج عظیم و مواد زائد را از استعداد انسانی آن مستلزم است، بلکه به دلیل سطوح مداوم بالای بیکاری آسیب ساختاری در اقتصاد ما است که می تواند برای سال های بسیاری از انتقام است.
در طول پنج سال گذشته، بانک فدرال ایالات متحده اقداماتی برای حمایت از رشد اقتصادی و ایجاد شغل فاستر، و مهم است که برای رسیدن به پیشرفت، بیشتر به خصوص در بازار کار است. با در نظر گرفتن دلیل ابهامات و محدودیت های ابزار سیاست خود، فدرال رزرو محل های اقامت در سیاست های اضافی به عنوان مورد نیاز برای ترویج بهبود قوی اقتصادی و بهبود مستمر در شرایط بازار کار در زمینه ثبات قیمت ارائه می کنند.
منابع
آندرس، خاویر، J. دیوید لوپز Salido و ادوارد نلسون (2004). "توبین تعویض دارایی های ناقص در بهینه سازی تعادل عمومی،" پول، اعتبار و بانکداری، جلد. 36 (آگوست)، ص 665-90.
بیکر، اسکات R.، نیکلاس بلوم و استیون J. دیویس (2012). "اندازه گیری عدم قطعیت سیاست اقتصادی (PDF)،" کار کاغذ، ژوئن. نامعلومی یا عدم قطعیت سیاست های اقتصادی، وب سایت.
Baumeister، کریستین، و لوکا Benati (2010). «غیرمتعارف سیاست پولی و رکود بزرگ: برآورد تاثیر از فشرده سازی در گسترش عملکرد در صفر حد پایین (PDF)،" اروپا بانک مرکزی سری مقاله کار، 1258. فرانکفورت: بانک مرکزی اروپا، اکتبر.
برنانکی، بن S. (2003). "برخی از افکار در سیاست پولی در ژاپن،" سخنرانی در جامعه ژاپن اقتصاد پولی، توکیو، 31.
برنانکی، بن S. (2009). "تأملاتی در یک سال از بحران،" سخنرانی در "ثبات مالی و سیاست های کلان اقتصادی،" سمپوزیوم با حمایت مالی بانک فدرال رزرو کانزاس سیتی برگزار شد، در جکسون هول، Wyo.، 20-22.
برنانکی، بن S. (2012). تحولات اخیر در بازار کار، سخنرانی در انجمن ملی برای شرکت در کنفرانس اقتصاد و کسب و کار سالانه، واشنگتن، 26 مارس تحویل داده است.
هیئت حکام از سیستم فدرال رزرو (2008). "فدرال رزرو اعلام کرد برنامه ای برای خرید مستقیم از تعهدات مربوط به مسکن بنگاههای تحت حمایت دولت و وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار حمایت شده توسط فانی می، فردی مک، و Ginnie مای آغاز،" آزادی مطبوعات، 25 نوامبر.
-------- (2009). "بیانیه FOMC،" آزادی مطبوعات، 18 مارس.
-------- (2010a). "بیانیه FOMC،" آزادی مطبوعات، 10 آگوست.
-------- (2010b). "بیانیه FOMC،" آزادی مطبوعات، 3 نوامبر.
-------- (2011a). "فدرال رزرو مسائل مربوط به بیانیه FOMC،" آزادی مطبوعات، 21 نوامبر.
-------- (2011b). "بیانیه FOMC،" آزادی مطبوعات، آگوست 9.
-------- (2012a). "فدرال رزرو مسائل مربوط به بیانیه FOMC،" آزادی مطبوعات، 20 ژوئن.
-------- (2012b). "بیانیه FOMC،" آزادی مطبوعات، 25 ژانویه.
برونر، کارل و آلن ملتزر H. (1973). "آقای هیکس و" پول گرایان، "Economica، جلد. 40 (فوریه)، ص 44-59.
کریستنسن، ینس او، و Rudebusch D. گلن (2012). "پاسخ نرخ بهره را به ایالات متحده و بریتانیا کمی کاهش (PDF)،" کاری مقالات سری 2012-06. سان فرانسیسکو: بانک فدرال رزرو سان فرانسیسکو،.
چانگ، هس، ژان فیلیپ Laforte، دیوید Reifschneider، و جان C. ویلیامز (2012). "ما احتمال وقوع و شدت صفر رویدادها حد پایین را دست کم گرفت؟" مجله پول، اعتبار و بانکداری، جلد. 44 مکمل های غذایی (فوریه)، ص 47-82.
دفتر بودجه کنگره (2012). اثرات اقتصادی از کاهش محدودیت مالی که قرار است در سال 2013 رخ می دهد. واشنگتن: CBO،.
دلی، مری، Vart Hobijn، Aysegul ساهین، و رابرت Valleta (2011). جستجو و تطبیق رویکرد به بازار کار: نرخ طبیعی بیکاری افزایش است؟ " مجله دیدگاه اقتصادی، جلد. 26 (تابستان)، صص 3-26.
D'صنعتی آمیکو، استفانیا، و توماس B. پادشاه (آینده). اثرات جریان و سهام خرید خزانه داری در مقیاس بزرگ: شواهدی بر اهمیت تامین محلی، "مجله مالی اقتصاد است.
D'صنعتی آمیکو، استفانیا، ویلیام انگلیسی، دیوید، لوپز Salido و ادوارد نلسون (آینده). "فدرال رزرو در مقیاس بزرگ خرید دارایی های برنامه: منطق و اثرات،" مجله اقتصادی.
Eggertsson، Gauti B.، و مایکل وودفورد (2003). "صفر محدود به نرخ بهره و بهینه سیاست پولی،" مقالات بروکینگز در فعالیت های اقتصادی، بهار، صص 139-211.
فریدمن، میلتون (2000). "کانادا و انعطاف پذیر نرخ ارز (PDF)،" سخنرانی در "بازبینی مورد نرخ ارز انعطاف پذیر،" در یک کنفرانس توسط بانک مرکزی کانادا، اتاوا، انتاریو، نوامبر برگزار شده است.
فریدمن، میلتون، و آنا شوارتز J. (1982). گرایش های پولی در ایالات متحده و انگلستان: ارتباط آنها به درآمد، قیمت، و نرخ بهره، 1867-1975. شیکاگو: انتشارات دانشگاه شیکاگو.
پیشوا، جفری C.، و P. Olivei جیووانی (2011). "اثرات اقتصاد کلان تخمینی از فدرال رزرو در مقیاس بزرگ برنامه خرید خزانه داری، دادخواستها سیاست عمومی 2011-02. بوستون: بانک فدرال رزرو بوستون، آوریل.
Fuster، آندریاس، و پل S. Willen (2010). "$ 1.25 تریلیون هنوز پول واقعی: برخی از حقایق در مورد اثر سرمایه گذاری در بازار وام مسکن فدرال رزرو،" مقالات سیاست عمومی بحث 2010-04. بوستون: بانک فدرال رزرو بوستون، نوامبر.
گاگنون، یوسف، متیو Raskin، جولی Remache، گونی و برایان (2011). "اثر بازار مالی از خرید دارایی فدرال رزرو در مقیاس بزرگ،" مجله بین المللی بانکداری مرکزی، جلد. 7 (اسفند ماه)، ص 3-43.
همیلتون، جیمز D.، و جینگ وو C. (2012). «تأثیر جایگزین ابزارهای سیاست پولی در یک محیط صفر حد پایین،" پول، اعتبار و بانکداری، جلد. 44 مکمل های غذایی (فوریه)، ص 3-46.
هنکاک، دیانا، و وین Passmore (2011). MBS فدرال رزرو خرید برنامه وام مسکن نرخ پایین تر؟ " مجله اقتصاد پولی، جلد. 58 (ژوئیه)، ص 498-514.
جویس، مایکل، متیو تانگ، و رابرت وودز (2011). "سیاست کاهش کمی انگلستان: طراحی، عمل، و ضربه (PDF)،" بانک مرکزی بولتن فصلنامه انگلستان، سپتامبر، ص 200-12.
Kiley، مایکل (2012). "تقاضای کل اثرات کوتاه مدت و بلند مدت نرخ بهره،" امور مالی و اقتصاد بحث سری 2012-54. واشنگتن: هیئت حکام از سیستم فدرال رزرو، سپتامبر.
Krishnamurthy، آرویند، و آنت Vissing یورگنسن (2011). "اثر کاهش کمی در نرخ بهره: کانال ها و مفاهیم سیاست،" مقالات بروکینگز در فعالیت های اقتصادی، سقوط، صص 215-65.
لوین، اندرو، دیوید، لوپز Salido ادوارد نلسون، و خشک یون (2010). "محدودیت ها در اثر ارشاد جلو در پایین صفر موظف،" مجله بین المللی بانکداری مرکزی، جلد. 6 (مارس)، ص 143-89.
لی، Canlin، و حداقل وی (2012). مدلسازی ساختار مدت با عوامل عرضه و مقیاس بزرگ فدرال رزرو برنامه خرید دارایی، "امور مالی و اقتصاد، بحث سری 2012-37. واشنگتن: هیئت حکام از سیستم فدرال رزرو، می.
به معنی، جک، و فنگ زو (2011). "تاثیر اخیر بانک مرکزی برنامه خرید دارایی ها است." بانک تسویه حساب بین المللی بررسی میان دوره ای، دسامبر، ص 73-83.
مایر، لورنس H.، و Bomfim Antulio N. (2012). منحنی عملکرد پدر شما: مدلسازی تاثیر QE در عملکرد وزارت خزانه داری، "مشاوران اقتصاد کلان، بینش سیاست پولی، 7.
مودیلیانی، فرانکو، و ریچارد Sutch (1966). "نوآوری در سیاست نرخ بهره،" اقتصادی آمریکا را نقد کنید، جلد. 56 (اسفند ماه)، ص 178-97.
نلسون، ادوارد (2011). «اقتصاد پولی فریدمن در عمل،" مالی و اقتصاد سری بحث 2011-26. واشنگتن: هیئت حکام از سیستم فدرال رزرو، آوریل.
Orphanides، Athanasios، و ولکر Wieland (2000). "طراحی کارآمد سیاست پولی در نزدیکی ثبات قیمت،" مجله اقتصاد ژاپنی و بین المللی، جلد. 14 (دسامبر)، ص 327-65.
Pandl، ژاک (2012). "صحبت کردن در اصطلاح حق بیمه،" گلدمن ساکس ECS پژوهش، تحلیلگر اقتصاد ایالات متحده، نه. 12/19.
Reifschneider، دیوید، و جان C. ویلیامز (2000). "سه درس برای سیاست پولی در دوران تورم پایین،" پول، اعتبار و بانکداری، جلد. 32 (نوامبر)، ص 936-66.
سوانسون، اریک T. (2011). "بیایید پیچ و تاب دوباره: A فرکانس بالا رویداد مطالعه تجزیه و تحلیل از پیچ و تاب عمل و پیامدهای آن برای برنامه QE2،" مقالات بروکینگز در فعالیت های اقتصادی، بهار، صفحات 151-88.
سوانسون، اریک T.، و جان C. ویلیامز (2012). اندازه گیری اثر پایین صفر محدود بر روی متوسط و طولانی مدت نرخ بهره (PDF)، "کار مقالات سری 2012-02. سان فرانسیسکو: بانک فدرال رزرو سان فرانسیسکو،.
توبین، جیمز (1965). "تفسیر تاریخچه پول،" اقتصادی آمریکا را نقد کنید، جلد. 55 (ژوئن)، ص 464-85.
-------- (1969). "روش تعادل عمومی به نظریه پولی،" پول، اعتبار و بانکداری، جلد. 1 (فوریه)، ص 15-29.
ویلیامز، جان C. (2009). "Heeding Daedalus: تورم و صفر پایین محدود،" بروکینگز مقالات بهینه در فعالیت های اقتصادی، سقوط، ص 1-37.
وودفورد، مایکل (2003). "مطلوب نرخ بهره صاف،" چکیده ای از مطالعات اقتصادی، جلد. 70 (اکتبر)، ص 861-86.
رایت، جاناتان H. (2012). "چه سیاست پولی نرخ بهره بلند مدت در پایین صفر محدود (PDF)" NBER کار سری کاغذ 17،154. کمبریج، ماساچوست: اداره ملی تحقیقات اقتصادی، خرداد.
Yellen، جنت L. (2012a). «چشم انداز اقتصادی و سیاست پولی"، سخنرانی ارائه شده در بازار پول از دانشگاه نیویورک، نیویورک، آوریل 11.
-------- (2012b). "چشم انداز سیاست های پولی،" سخنرانی در شام باشگاه اقتصادی بوستون، بوستون، 6 ژوئن.
-------------------------------------------------- ------------------------------
1. یک اساس نقطه برابر است با یک صدم از 1 درصد است. بازگشت به متن
2. برای اطلاعات بیشتر در این اقدامات برای ایجاد ثبات در بازار و اثرات آنها، نگاه کنید به: برنانکی (2009). بازگشت به متن
3. اوراق بهادار آژانس اوراق بهادار صادر شده توسط شرکت های تحت حمایت دولت (GSEs) و شامل هر دو وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار تضمین شده GSEs و بدهی GSE. به عنوان اوراق بهادار GSE به صراحت از سوی دولت ایالات متحده تضمین شده بعد از ماه آگوست سال 2008، فدرال رزرو خرید محدود به تضمین اوراق بهادار دولت است. جمع آوری خالص فدرال رزرو اوراق بهادار با ایجاد ذخایر بانک های تجاری، که به نوبه خود در حساب در بانک فدرال برگزار شد تامین می شود. بازگشت به متن
4. توبین (1965، 1969)، مودیلیانی و Sutch (1966)، برونر و ملتزر (1973)، و فریدمن و شوارتز (1982). نلسون (2011) به بررسی ارتباط دیدگاه های فریدمن اخیر سیاست های فدرال رزرو است. برای درمان مدرن از کانال نمونه کارها تعادل در زمینه اقتصاد کلان، آندرس، لوپز Salido، و نلسون (2004). نمونه کارها کانال تعادل تحت فرضیات مختلف قوی است که من به عنوان تجربی غیر قابل قبول مشاهده، مانند بازارهای مالی کامل و بدون اصطکاک و درونی کامل توسط سرمایه گذاران خصوصی ترازنامه دولت (ریکاردویی هم ارزی) خواهد بود غیرقابل استفاده. بازگشت به متن
5. توبین (1965) و فریدمن (Friedman، 2000). بازگشت به متن
6. هیئت فرمانداران (2008) مراجعه کنید. بازگشت به متن
7. هیئت فرمانداران (2009) مراجعه کنید. بازگشت به متن
8. چند ماه بعد، برای جلوگیری از سفت ضمنی در سیاست همراه با رواناب اوراق بهادار بلوغ، فدرال رزرو نیز شروع به reinvesting پرداخت اصلی دریافت بر روی MBS آژانس و بدهی به اوراق بهادار خزانه داری و ادامه داد: بیش از بلوغ بدهی های بلند مدت وزارت خزانه داری رول. هیئت فرمانداران (2010a). بازگشت به متن
9. هیئت فرمانداران (2010b) را ببینید. بازگشت به متن
10. در همان زمان، این کمیته اعلام کرد که پرداخت اصل بدهی آژانس و MBS آژانس به MBS آژانس سرمایه گذاری مجدد. هیئت فرمانداران (2011a). بازگشت به متن
11. هیئت فرمانداران (2012a). بازگشت به متن
12. مطالعات از اثرات خرید اوراق بهادار شامل، در میان دیگران، D'صنعتی آمیکو و پادشاه (آینده)، گاگنون و دیگران (2011)، همیلتون و وو (2012)، Krishnamurthy و Vissing یورگنسن (2011)، به این معنی و زو (2011) ، سوانسون (2011)، D'صنعتی آمیکو و دیگران (آینده)، و ریچارد رایت (2012). بازگشت به متن
13. Pandl (2012)، مایر و Bomfim (2012)، و لی و وی (2012). یکی از ویژگی های مهم این تحلیل این است که آنها در مطالعات رویداد نه تنها بر اساس. به عنوان مثال، لی و مطالعه وی از یک مدل بدون آربیتراژ اصطلاح ساختار نرخ بهره و داده های سری زمانی از سال 1994 تا 2007 به منظور برآورد اثرات آن بر حق بیمه مدت از تغییرات در میزان از بدهی های بلند مدت وزارت خزانه داری و آژانس MBS توسط عموم مردم برگزار می شود. لی و وی با استفاده از این مدل، می توانند برای پی بردن به اثرات دو برنامه LSAP و MEP، کنترل برای تغییرات در مسیر مورد انتظار از نرخ وجوه فدرال و پیامدهای آن برای نرخ بهره بلند مدت است. تحلیل آنها حاکی از آن است که فدرال رزرو خرید دارایی ها یک عامل مهم در حال حاضر سطح بسیار پایین حق بیمه مدت در نرخ های طولانی مدت. بازگشت به متن
14. اوراق قرضه شرکت های بزرگ، دیدن Krishnamurthy و Vissing یورگنسن (2011) و رایت (2012)؛ Fuster و Willen (2010)، هنکاک و Passmore (2011)، و ریچارد رایت (2012) نتایج گزارش در مورد عملکرد وام مسکن. شک در اوایل سیاست ترازنامه نگران این هستید که هر گونه اثرات بر عملکرد وزارت خزانه داری را به نرخ بهره و قیمت دارایی ها منتقل نمی شود. شواهد منتشر شده در این مقالات رد این نگرانی، به عنوان نشانی از این واقعیت است که اسپرد از درجه بازدهی اوراق قرضه سرمایه گذاری شرکت ها و نرخ وام مسکن بیش از قابل مقایسه بلوغ بازده اوراق قرضه خزانه بالا از اواخر سال 2009 تا اواسط سال 2011، کسانی که اسپرد از آن زمان افزایش یافته است تا حدودی، تأمل در نگرانی در مورد وضعیت اروپا و سرعت بهبود اقتصادی آمریکا است. بازگشت به متن
15. چانگ و دیگران (2012) برای جزئیات مفروضات و نتایج شبیه سازی. پیشوا و Olivei تمرکز تنها بر برنامه LSAP دوم، (2011) اثرات قابل مقایسه، نسبت به آن برنامه کمی کمتر از 1 درصد افزایش در خروجی و 700.000 شغل جدید است. با استفاده از روش های مختلف، Kiley (2012) می یابد قابل توجهی کوچکتر و اثرات Baumeister و Benati (2010) اثرات بزرگتر است. بازگشت به متن
16. جویس، تانگ، و وودز (2011) خلاصه طیف وسیعی از برآورد اثرات اقتصاد کلان از بانک انگلستان برنامه کاهش کمی، که نسبت به اندازه اقتصاد UK، است تقریبا معادل در مقیاس به فدرال رزرو 2 برنامه LSAP. این تخمین نشان می دهد اثر اوج 1-1/2 تا 2 درصد برای تولید واقعی و بین 3/4 و 1-1/2 درصد را برای تورم در انگلستان است. همچنین مشاهده کنید Baumeister و Benati (2010) و کریستنسن و Rudebusch (2012). بازگشت به متن
17. به عنوان مثال، در حالی که اقتصاد کلان اثرات گزارش شده توسط چانگ و دیگران (2012)، سازگار با تداوم اثرات مالی که توسط لی و وی (2012)، رایت (2012) تخمین زده شده بسیار کمتر تداوم با استفاده از یک روش متفاوت را می یابد. Kiley (2012) نیز فراهم می کند استدلال و شواهد چرا LSAPs ممکن است کمتر تحریک نسبت به چانگ و دیگران (2012) و پیشوا و Olivei (2011). بازگشت به متن
18. Eggertsson و وودفورد (2003) و لوین و دیگران (2010) در بحث از نقش ارتباطات در پایین صفر محدود است. بازگشت به متن
19. همانطور که با خرید دارایی، بانک مرکزی بوده است نه به تنهایی با استفاده از هدایت سیاست رو به جلو است. بانک مرکزی کانادا، به عنوان مثال، در ماه آوریل سال 2009 اعلام کرد قصد خود را برای برگزاری این سیاست یک شب در 25 واحد پایه از طریق سه ماهه دوم سال 2010، این راهنمایی مشروط منوط به ارزیابی این بانک از روند نرخ تورم آینده بود. بانک مرکزی ژاپن فراهم نموده است به جلو هدایت ارتباط سیاست به تحولات اقتصادی است. در مارس 2001، به عنوان مثال، بانک مرکزی ژاپن متعهد به حفظ نرخ سیاست خود را در صفر تا قیمت مصرف کننده ژاپن تثبیت یا افزایش سال در سال را به نمایش گذاشته است. بانک مرکزی سوئد و بانک مرکزی نیوزیلند در سال های اخیر اظهارات در مورد مسیر آینده سیاست نرخ مشابه ارائه شده توسط فدرال رزرو و بانک مرکزی کانادا را ساخته اند. بازگشت به متن
20. هیئت فرمانداران (2009) مراجعه کنید. بازگشت به متن
21. هیئت فرمانداران (2011b) را ببینید. بازگشت به متن
22. هیئت فرمانداران (2012b) را ببینید. بازگشت به متن
23. Yellen (2012a، 2012b) فراهم می کند اطلاعات در هدایت رو به جلو در حال حاضر. بازگشت به متن
24. در پاسخ به فشارهای نزولی غیر معمول (از لحاظ فنی، یک وضعیت که در آن نرخ بهره واقعی پایین تر مورد نیاز است برای رسیدن به اشتغال کامل)، ویلیامز (2009). در مدیریت ریسک در نزدیکی پایین صفر محدود، دیدن Orphanides و Wieland (2000). برای جبران محدودیت های محل های اقامت در سیاست های مربوط به پایین محدود بر روی نرخ Reifschneider و ویلیامز (2000)، نگاه کنید. یکی دیگر از استدلال برای حفظ نرخ پایین زیر به دلیل سیاست های مطلوب می تواند تنظیم کند، و یا "حرکتی" از نرخ شامل؛، برای مثال، وودفورد (2003). بازگشت به متن
25. در اکتبر سال 2009، پیش بینی های خصوصی در بررسی تراشه آبی پیش بینی شده است که نرخ بیکاری خواهد بود که نزدیک به 10 درصد و تورم به طور کلی به عنوان شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اندازه گیری 2 درصد خواهد بود در آن زمان که نرخ بهره کوتاه مدت (سه ماه خزانه داری نرخ بیل) بالاتر از 50 واحد پایه افزایش یافت. در ماه مارس 2011، پیش بینی نرخ بیکاری پیش بینی شده بود در تاریخ سیاست پرتاب به حدود 8-1/2 درصد کاهش یافته، دوباره با تورم نزدیک به 2 درصد همراه شده است. و در ماه مارس 2012، پیش بینی پیش بینی شده است که نرخ بیکاری را پایین تر 7-1/2 درصد کاهش یافته است، و که شاخص تورم مصرف کننده را می توان در حال حرکت تا نزدیک به 2-1/2 درصد، قبل از نرخ بهره کوتاه مدت قابل ملاحظه افزایش خواهد یافت بالا محدوده هدف در حال حاضر. بازگشت به متن
26. به عنوان مثال، هیئت مدیره اعضای هیات انجام مطالعات صورت جنبش در آینده Eurodollar قیمت و سایر متغیرهای مالی بلافاصله پس از انتشار از ماه های اوت 2011 و ژانویه 2012 بیانیه FOMC. در هر دو مورد، ارائه راهنمایی های خاص در مورد تاریخ به احتمال زیاد از پرتاب با صاف قابل توجه از مسیر مورد انتظار از نرخ وجوه فدرال شد. برای تجزیه و تحلیل رسمی از اثر هدایت به جلو FOMC، سوانسون و ویلیامز (2012). بازگشت به متن
27. حوالهها به خزانه از بانک فدرال در حدود $ 200 میلیارد دلار در طول سه سال گذشته بالغ، و بالاتر از میانگین تاریخی است. بازگشت به متن
28. برنانکی (2012). بازگشت به متن
29. مشاهده دلی و دیگران (2011) یک مرور کلی. بازگشت به متن
30. برای اطلاعات بیشتر بر روی سیاست مالی و سیاست عدم قطعیت، دفتر بودجه کنگره (2012) و بیکر، شکوفه، و دیویس (2012). بازگشت به متن
31. برنانکی (2003). بازگشت به متن
بازگشت به بالا
2012 سخنرانی آخرین بروز رسانی: آگوست 31، 2012
صفحه اصلی | اخبار و رویدادها
دسترسی تماس با ما سلب مسئولیت سیاست های سایت FOIA PDF خوان
نظر
-
نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست هابچه ها ترجمه متون هم بزارید ! اینجور باشه دقیقه ای یه خبر به زبون لاتین میشه گذاشت !
پس متنی میزارید یا برداشت خودتون بگین یا خلاصه ای از ترجمه اون متن .
فدای شما
مخلصم
نظر
-
دوستان امروز دراگی سخرانی داره؟در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !
اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !
همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !
همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !
نظر
-
کیتکویی ها معتقد به افزایش قیمت طلا در هفته آتی هستند
به نقل از طلا و کیتکو، در نظرسنجي اين هفته سايت کيتکو از 33 کارشناس اين سايت 24 نفر در اين نظرسنجي شرکت کرده اند که در این میان 15 نفر به افزايش ، 6 نفر به کاهش و 3 نفر به عدم تغيير اونس جهاني طلا در هفته جاري راي داده اند. یکی از کارشناسان اعلام کرده است با توجه به اینکه برنانکی در اظهارات روز گذشته از اجرای سیاست طرح جدید محرکه اقتصادی به طور رسمی صحبت نکرده است، احتمال بررسی اجرای این سیاست وجود دارد و به همین دلیل بهای طلا در هفته جاری با رشد مواجه خواهد شد. این گزارش می افزاید، کارشناسانی که معتقد به کاهش بهای طلا در هفته جاری بیان کرده اند بازار طلا پس از دو هفته افزایش با شرط فروش برای کسب سود زیاد مواجه خواهد شد. کارشناسانی که به عدم تغییر بهای طلا رای داده اند معتقد هستند قبل از اینکه بازار طلا در مورد مسیر بعدی تصمیم گیرد بهای طلا در هفته جاری در سطح کنونی خود ثابت باقی خواهد ماند.
با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.
https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==
پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.
https://t.me/Mostafatrader
نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :
https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی
کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :
https://t.me/signalhha
نظر
-
کوتاه از جکسون هال/صعود طلا به بالاترین نقطه در طی.....
به نقل از بلومبرگ و مارکت واچ، به دلیل افزایش موقعیت های خرید معامله گران طلای تحویل ماه دسامبر با بیش از دو درصد افزایش در 1687.60 دلار برای هر اونس در بازار مبادلاتی نیویورک بسته شد و با قرار گرفتن در یک رالی صعودی به بالاترین نقطه 5 ماه گذشته خود رسید، این اتفاق خوش برای اونس پس از سخنرانی تاثیرگذار بن برنانکی در جکسون هال بوقوع پیوست. ایشان در سخنرانی خود اعلام کردند برای کمک به اقتصاد آمریکا، اقدامات محرک بیشتری انجام خواهد شد. برنانکی نرخ بیکاری بالای 8 درصد را یک تراژدی برای آمریکا خواند و اعلام نمود طرح qe3 برای اقتصاد ضروری است و همانطور که مسلم است دو دور قبلی این طرح نیز بر رشد اقتصادی موثر بوده اند.با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.
https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==
پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.
https://t.me/Mostafatrader
نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :
https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی
کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :
https://t.me/signalhha
نظر
-
بازار دوبی نزولی شد
شاخص بازار دوبی با بیشترین میزان کاهش نسبت به دو هفته گذشته رو به رو شد.
در پی محقق نشدن اهداف اقتصادی دوبی به دنبال نگرانی از بحران مالی جهان، بازارهای دوبی با افت شاخص رو به رو شدند.
بر اساس این گزارش، سهام شرکت Tamweel، یکی از بزرگترین شرکت های خدمات مالی مسکن که در سال جدید با رکود جدیدی از افزایش شاخص رو به رو بود، ماه گذشته را با افت شاخص سپری کرد. این در حالی است که، شرکت اپراتور تلفن همراه Duکه دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در این کشور است با افت 0.3 درصدی ارزش سهام خود همراه شد. در این بین، شاخص DFM بورس دوبی افت 0.3 درصدی را تجربه کرد.با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.
https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==
پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.
https://t.me/Mostafatrader
نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :
https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی
کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :
https://t.me/signalhha
نظر
نظر