اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • روزی سخت و طوفانی در بازار فلزات اساسی

    به دنبال تعطیلی در بازار وال استریت، ریزش شاخص سهام در بازارهای آسیا و اروپا و افت شدید قیمت نفت، فلزات اساسی نیز با ریزشی سهمگین همچون طوفان سندی مواجه شدند که در این بین افت مس، نیکل، و قلع از سایرین مشهودتر است. بر این اساس، مس با 105 واحد کاهش به 7705 دلار برای هر تن افت نموده، آلومینیوم، سرب، روی، قلع، نیکل و آلومینیوم آلیاژی نیز به ترتیب با 22، 20، 14، 80، 120 و 15 واحد کاهش به 1890، 1985، 1810، 19620، 15785، و 1830 دلار برای هر تن به فروش می روند. فولاد نیز 336 دلار برای هر بیلت خریدار دارد و قیمت فروش آن نیز 356 دلار است. طلا و نقره نیز بسیار کوچک مثبت هستند و به ترتیب 1712 و 32 دلار برای هر اونس به فروش می روند. در تصویر ماهواره ای زیر مسیر پیشروی طوفان سندی نشان داده شده است که ایالت های بسیاری را درگیر خود خواهد کرد:



    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

    https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

    https://t.me/Mostafatrader


    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

    کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

    https://t.me/signalhha

    نظر


    • نوشته اصلی توسط ali_mobayyen نمایش پست ها

      سلامي دوباره

      چقدر دلم برای اینجا و برای شماها تنگ شده .
      سعی می کنم کمابیش باز هم اینجا در حد فرصت و وسع چیزهایی بنویسم.


      اخبار مربوط به رسیدن طوفان ‪"‬سندی‪" ‬که بنا بر برخی تخمین ها می تواند بزرگترین طوفان در تاریخ ایالات متحده باشد، عنوان اصلی خبرگزاری های مالی را به خود اختصاص داده است‪. ‬انتظار می رود که طوفان سندی در روز سه شنبه صبح به سواحل شرقی ایالات متحده برسد‪. ‬به همین دلیل ، بورس ایالات متحده امروز، دوشنبه، و احتمالاً فردا، سه شنبه، تعطیل است که به احتمال زیاد فعالیت در دیگر بازارها را نیز کاهش خواهد داد‪.‬





      ‬توجه معامله گران ارز به نشست فردای بانک مرکزی ژاپن معطوف شده است که انتظار می رود طی آن افزایش ‪10 ‬تریلیون ینی تزریق پول به اقتصاد اعلام شود‪. ‬تقویم های اقتصادی ساعت دقیقی در این رابطه ارائه نکرده اند‪. ‬اما انتظار می رود که این تصمیم بین ساعات ‪3:00 ‬تا ‪5:00 ‬به وقت ‪cet ‬گرفته شود‪.
      از نظر تکنیکی هم یورو به ین آماده صعود هست ! حالا باید دید نیرو محرکه با این انتظارات فراهم میشه و بانک مرکزی این عمل رو انجام میده یا نه !

      انشالله که همه چیز به خوبی پیش برود.

      ارادت

      نظر


      • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
        از نظر تکنیکی هم یورو به ین آماده صعود هست ! حالا باید دید نیرو محرکه با این انتظارات فراهم میشه و بانک مرکزی این عمل رو انجام میده یا نه !

        انشالله که همه چیز به خوبی پیش برود.

        ارادت
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        سلام
        آقا خلیل ما را بی نصیب نکنی یه موقع یادت بره
        این خبر ارزی را ممنون میشیم هر موقع اعلام شد زود گوش زد کنی
        فدات بشم
        (( هرچه پیش از این بوده بعد از این هم خواهد بود))

        نظر


        • افت تولید صنعتی ژاپن؛ نرخ بیکاری ‪4.2%‬

          وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن امروز گزارش داد که تولید صنعتی آن کشور در سپتامبر در مقیاس ماهیانه ‪4.1% ‬افت پیدا کرد که غیرمنتظره و غافلگیرکننده بود و علامتی است از اینکه اقتصاد ژاپن ممکن است بیشتر از آنچه که انتظار می رفت تحت تاثیر کندی رشد اقتصاد جهانی، شتاب خود را از دست بدهد‪.‬

          ‬صادرات به چین تحت تاثیر کاهش رشد اقتصادی و ایجاد تنش های تازه بین توکیو و پکن کاهش پیدا کرده است‪. ‬گزارش دولتی منتشر شده در هفتۀ قبل رسماً نشان داد که تراز تجاری ژاپن ‪558.6 ‬میلیارد ین معادل ‪7 ‬میلیارد دلار کسری داشته است که تحت تاثیر افت ‪10.3 ‬درصدی صادرات آن کشور بوده است، این در حالیست که صادرات به چین در مقیاس سالیانه ‪14.1% ‬کاهش پیدا کرده است‪.‬

          ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که تولید صنعتی ژاپن بطور تطبیقی فصلی ‪3.1% ‬کاهش داشته باشد‪. ‬برای ماه آگوست نیز کاهشی ‪1.6‬درصدی به ثبت رسیده و به این ترتیب با احتساب سپتامبر، ژاپن سومین ماه متوالی افت تولید صنعتی اش را پشت سر گذاشته است‪.‬

          ‬تحقیق بعمل آمده از تولیدکنندگان حاکی از آن است که شرکت ها انتظار دارند تولید در ژاپن در اکتبر در مقیاس ماهیانه ‪1.5% ‬کاهش داشته باشد و سپس در نوامبر ‪1.6% ‬افزایش پیدا کند‪.‬

          ‬امروز همچنین در آماری جداگانه گزارش شد که نرخ بیکاری در ژاپن بدون آنکه تغییر کند در رقم ‪4.2% ‬ثابت باقی ماند و مخارج خانوار بطور غیرمنتظره ای ‪0.9% ‬کاهش پیدا کرد در حالیکه اقتصاددانان انتظار داشتند ‪0.9% ‬افزایش پیدا کند‪. ‬صادرات در ‪10 ‬روز نخست اکتبر ‪4.8% ‬کاهش داشته است و تراز تجاری ژاپن به کسری‪315.04 ‬میلیارد ین رسیده است در حالیکه برای زمان مشابه در سال قبل مازادی معادل ‪112.00 ‬میلیارد ین به ثبت رسیده است‪. ‬

          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



          نظر


          • میزان خرده فروشی در اسپانیا طی ماه سپتامبر بیش از 10.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است

            نظر


            • در امریکا Personal Spending و در آلمان شاخص CPI امروز اعلام می شود .افزایش هر کدام به نفع واحد پولی آن کشور خواهد بود .

              نظر


              • طوفان و سیل در آمریکا موجب تعطیلی گسترده در نیویورک شده است و حتی سخنرانی دادلی کنسل شد و همچنین ضریب اطمینان مصرف کننده اعلامش به تعویق افتاد
                اخبار مهم ساعت 11 توسط کارنی رئیس بانک مرکزی کانادا می باشد که می تواند تاثیر خاصی بروی ارز کانادا را داشته باشد
                میزان های انتشاری برای منطقه کانادا بسیار بیشتر از انتظار بود و توقع می توان داشت در روزهای آتی تمایل خرید برای این ارز بیشتر شود زیرا در هفته های گذشته تمایل به فروش این ارز بسیار زیاد بود البته اگر اخبار ساعت 11 شب باز موجب تضیف این ارز گردد میزان های اعلامی مثبت ساعاتی پیش تاثیری در تغییر تمایل تریدرها برای این ارز را نخواهد داشت باید منتظر بود و به سخنرانی رئیس بانک مرکزی این کشور توجه داشت

                نظر


                • نرخ بیکاری آلمان از 6.8 درصد در ماه اوت به بیش از 6.9 درصد در ماههای سپتامبر و اکتبر افزایش یافته است صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است رشد اقتصادی آلمان امسال به کمتر از 0.9 درصد خواهد رسید. رشد اقتصادی منطقه یورو نیز امسال با افت 0.4 درصدی روبرو خواهد شد.

                  نظر


                  • به نقل از بلومبرگ و کیتکو، هر اونس طلا در روز سه شنبه با کمی کاهش نسبت به دبروز 1704 دلار برای هر اونس معامله می شود و در حال نزدیک تر شدن به بزرگترین زیان ماهیانه خود از ماه می تا کنون است. این اتفاق پس از ناامیدی سرمایه گذاران از وضعیت اقتصادی جهان و هجوم گسترده آنها برای فروش طلا به منظور جبران کردن زیان هایی که در بازارهای دیگر از جمله فلزات اساسی با آن دست به گریبان شده اند بوقوع پیوسته است. البته طوفان شدید سهمگین در آمریکا، تعطیلی بیشتر مراکز دولتی، خصوصی، بازارهای سهام، لغو پروازها، اختلال در وضعیت حمل و نقل عمومی و مسائلی از این قسم که موجب نگرانی بیش از پیش همگان نسبت به وضعیت کنونی امریکا شده است از یک سو، و انتخابات پیش روی آمریکا و صحبت های پیرامون اجرای دور سوم طرح کیو ای تری از سوی دیگر در نوسانات امروز طلا بی اثر نبوده است. یورو نیز امروز در محدوده 1 دلار و 290 سنت باقی مانده است و انتظار کاهش بیشتری نیز برای آن متصور است زیرا سرمایه گذاران نسبت به آینده یورو کمی نگران هستند و از سوئی منتظر این مسئله هستند تا برنامه اسپانیا برای دریافت کمک از بانک مرکزی اروپا اعلام شود زیرا هنوز دولتمردان اسپانیایی صحبت خاصی را پیرامون این قضیه نداشته اند. یکی دیگر از خبرهای قابل توجه امروز عدم بروزرسانی مطالب و خبرهای مالی در سایت معتبری به نام مارکت واچ است که تنها اخبار مربوط به طوفان سندی را اطلاع رسانی می کند.
                    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                    https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                    https://t.me/Mostafatrader


                    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                    کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                    https://t.me/signalhha

                    نظر


                    • من تازه با این بخش آشنا شدم واقعا عا لیه ...... با تشکر از pcm fund گرامی
                      https://t.me/peymanhajati

                      نظر


                      • به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، موسسه آمار اسپانیا اعلام کرد رشد اقتصادی اسپانیا چهارمین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در سه ماه سوم 2012 میلادی با کاهش 0.3 درصدی روبرو شده است .

                        نظر


                        • جدیدترین وضعیت دلار آمریکا

                          امروز کاهش ارزش دلار در خلال معاملات آسیا بیشتر شد، اگرچه جفت ارزهای اصلی نوسان چندانی ندارند و سرمایه گذاران در آستانۀ بازشدن بازارهای مالی ایالات متحده پس از دو روز تعطیلی محتاط عمل می کند‪.‬

                          ‬شاخص دلار ‪ice ‬در این لحظه ‪0.01% ‬ریزش دارد این شاخص بیانگر ارزش دلار در برابر شش ارز اصلی است‪.‬


                          ‬جفت ارز ‪eurusd‬در این لحظه ‪0.02% ‬صعود دارد‪. ‬دیروز گزارش شد که تولید ناخالص داخلی اسپانیا در سه ماهۀ سوم ‪0.3% ‬افت داشته است که کمتر از انتظار است و همین امر روز گذشته باعث صعود شاخص سهام آن کشور شد‪.‬

                          ‬ جفت ارز ‪usdjpy‬در این لحظه ‪0.03% ‬ریزش دارد‪.‬
                          جفت ارز ‪gbpusd ‬در این لحظه ‪0.06% ‬صعود دارد‪.

                          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                          نظر


                          • ‬افزایش خرده فروشی در آلمان


                            ‬خرده فروشی در آلمان در سپتامبر در مقیاس ماهیانه بیشتر از حد انتظار افزایش پیدا کرده است اما این رویداد مثبت و در عین حال غافلگیرکننده نمی تواند در تصویر موجود از بازار خرده فروشی آلمان که آن را ضعیف نشان می دهد تغییری ایجاد کند چراکه خرده فروشی در مقیاس سالیانه کاهش داشته است‪.‬
                            ================================================== ======

                            ‬دفتر آمار فدرال آلمان امروز گزارش داد که خرده فروشی در این کشور بطور واقعی در سپتامبر در مقیاس ماهیانه ‪1.5% ‬افزایش داشته است که بیشترین میزان افزایش ثبت شده از ژوئن ‪2011 ‬تاکنون محسوب می شود‪. ‬
                            برای ژوئن ‪2011 ‬افزایشی ‪2.9‬درصدی گزارش شده بود‪. ‬آمار ارائه داده شده در مقیاس ماهیانه تطبیق یافته با تاثیرات تقویمی و تنوعات احتمالی در تعداد روزهای کاری در هر ماه است‪.‬
                            ================================================== ======

                            ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که در مقیاس ماهیانه رشد ‪0.4 ‬درصدی گزارش شود‪.‬
                            ================================================== ======

                            ‬اما چشم انداز بی پشتوانۀ اقتصادی آلمان و بازار کار راکد آن کشور همچنان بر خرده فروشان آلمانی فشار وارد می کند‪. ‬
                            بزرگترین خرده فروشی آلمان، ‪Metro AG‬، روز سه شنبه گزارش داد که ‪60% ‬کاهش سود داشته است که تحت تاثیر شرایط وخیم اقتصادی آلمان است‪.‬
                            ================================================== ======

                            ‬دفتر آمار آلمان گزارش داد که خرده فروشی در این کشور در ماه سپتامبر در مقیاس سالیانه ‪3.1% ‬کاهش داشته است اما در عین حال گوشزد کرده است که روزهای کاری در سپتامبر ‪2012 ‬نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل کمتر بوده اند‪. ‬
                            مجموع فروش بین ژانویه و سپتامبر ‪2012 ‬بطور واقعی ‪0.3% ‬در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل کاهش پیدا کرده است‪.‬
                            ================================================== ======

                            Retail turnover in Germany in September 2012: – 3.1 % in real terms on September 2011 @ Forex Factory

                            نظر


                            • ‬در فرانسه و در ماه سپتامبر‪:‬

                              مخارج مصرف کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.1% ‬افزایش و در مقیاس سالیانه ‪0.3% ‬کاهش پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد که در مقیاس ماهیانه ‪0.1% ‬افزایش و در مقیاس سالیانه ‪0.2% ‬کاهش گزارش شود‪.‬
                              =================================================

                              ‬شاخص بهای تولید کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.3% ‬و در مقیاس ماهیانه ‪2.9% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد که در مقیاس ماهیانه ‪0.1% ‬کاهش و در مقیاس سالیانه ‪2.2% ‬افزایش گزارش شود‪. ‬
                              =================================================

                              Insee - Indicator - Household consumption expenditure on goods
                              =================================================

                              نظر


                              • نرخ بیکاری در ایتالیا در ماه سپتامبر تا رقم ‪10.8% ‬افزایش یافت که بالاترین سطح از ژانویۀ ‪2004 ‬تاکنون محسوب می شود‪.‬

                                ================================================

                                ‬نرخ بیکاری اعلام شده برای ماه آگوست از ‪10.7% ‬به ‪10.6% ‬تصحیح شد‪. ‬

                                ================================================

                                Istat.it - unemployed

                                نظر

                                پردازش ...
                                X