اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • باعرض معذرت من سئوال ديگري داشتم كه احتمالا بدهكاري شمارا براي جواب به سئوالاتم بيشتر ميكند. انشالله كه اين زياد پرسيدن سئوال از طرف من باعث ناراحتي جنابعالي نگردد.
    ميخواستم بدانم كه در روز 4 شنبه تصميم بانك مركزي ژاپن براي خريد اوراق قرضه صادر شد كه باعث افزايش واحد پولي ان كشور گرديد. اما امروز همان خبر را ماريو دراگي براي اتحاديه اروپا صادر كرد كه نتيجه كاملا برعكس بود و باعث كاهش يورو گرديد. حال چرا خريد اوراق قرضه ميتواند در دوكشور مختلف نتايج معكوس بگذارد؟
    باتشكر

    نظر


    • نوشته اصلی توسط omidnabeghe نمایش پست ها
      باعرض معذرت من سئوال ديگري داشتم كه احتمالا بدهكاري شمارا براي جواب به سئوالاتم بيشتر ميكند. انشالله كه اين زياد پرسيدن سئوال از طرف من باعث ناراحتي جنابعالي نگردد.
      ميخواستم بدانم كه در روز 4 شنبه تصميم بانك مركزي ژاپن براي خريد اوراق قرضه صادر شد كه باعث افزايش واحد پولي ان كشور گرديد. اما امروز همان خبر را ماريو دراگي براي اتحاديه اروپا صادر كرد كه نتيجه كاملا برعكس بود و باعث كاهش يورو گرديد. حال چرا خريد اوراق قرضه ميتواند در دوكشور مختلف نتايج معكوس بگذارد؟
      باتشكر
      من از یکساعت قبل یه پتکی خورد تو سرم همه چیز فراموش کردم ، ببینم تا فردا یا روزهای آتی به حالت اولیه برمیگردم یا اینکه اثرش دراز مدت باشه . چون الان نمیدونم این چیزای که شما نوشتید چی هست که بخوام جواب بدم.

      نظر


      • دیشب چشمام باز نمیشد خیلی خسته بودم گفتم شوخی با دوست گل امون کنم .

        از طرح سوالاتت لذت میبرم و اگر اینکار ادامه بدید هم ساختار ذهنی خودتون عالی خواهد شد هم من واسم ریکاوری میشه هم اینکه افراد که زیاد اهل تعارف هستند و خودداری میکنند از سوال کردن ، بهره میبرند.

        نگاه مبحث الیوت و فاندامنتال یک مبحث جالبی است . این دو مکمل یکدیگر هستند . شما اگر بر روی سطوح تعادلی مطالعه کرده باشید هیچ استراتژی پیدا نخواهید کرد که به این زیبایی همخوانی داشته باشد.

        سعی کنید مکمل بهره ببرید. اینکه اگر هر دو موافق باشند استاب زیاد متحمل شوید اصلا منطقی نیست اصلا".
        انشالله در این زمینه تاپیک عملی خواهم زد. یعنی الیوت+ فاندامنتال ، فقط تا اول عید نوروز تمام تلاشم کنم و تاپیک های باز آموزشی الان به اتمام برسانم که بتوانم یک سطح به بالا حرکت کنیم و فوق حرفه ای تر توی فروم مطالب قرار بدیم و کار کنیم که بروز بودن مطالب ام از قبل کامل تو چشم باشه و بیاد . اینا نتیجه همین تاخیر پست زدن هام هست یعنی وقت صرف مطالعه شده و تحقیق کردن.

        در مورد حرکت پیپی در مقابل تغییرات نرخ بهره شما درست بیان کردید اما ما حرفی میزنیم یا باید رفرنس داشته باشیم یا حاصل تجربه باشد نمونه بگذاریم یا تحقیق آماری کردیم یک فایل از محاسبات و آمارها قرار بدیم مثل معین عزیز دوستم که حرفی میزنه طبق آمار و محاسبات هست که فایل اون سریع اشتراک میزاره و افراد میتونن خودشون مشاهده کنند. پس دلیل برام بیارید یک مدرک و سند که اینجور هست. شده نمونه...

        در مورد سوال بعدی شما: نگاه یورو الان سیاست جدید پیش گرفته قبلا ال ترو بود اما الان کیو ای هست . دو سیاست مجزا اما در باطن یعنی سیاست انبساطی... ژاپن بی پدر از قدیم العیام اینکارو داره میکنه که داده های مثبت هم کم کم داریم از ژاپن میبینیم. در ابتدای سیاست انبساطی میبایست یک ارز تضعیف بشه و در روال سیاست میبایست بهبود داده ها حاصل بشه که باعث تقویت ارز محلی منجر خواهد شد. یعنی فی الواقع این سیاست برای بهبود اجرا میشه که در ادامه راه بهبودها تو چشم بیاد مثل آمریکا ... شروع میشه به تقویت ارز محلی که مشاهده کردیم.

        امیدوارم که منظورم تونسته باشم ارسال کنم به شماها.

        ارادت

        نظر


        • مهمترین خبرها از تقویم اقتصادی
          تاریخ آپدیت: سه شنبه 27 ژانویه

          GDP بریتانیا : رشد اقتصادی بریتانیا در سه ماهه سوم سال قبل در بحبوحه فعالیت کم اقبال اقتصادی در منطقه یورو کاهش یافت. تولید ناخالص داخلی پیرو 0.9% صعود در سه ماهه دوم سال گذشته، در سه ماهه منتهی به سپتامبر 0.7% افزایش یافت. این ارقام همراستا با پیش بینی بازار بودو در مقیاس سالانه، اقتصاد بریتانیا در سه ماهه سوم سال گذشته 2.8% رشد داشته است. نشانه های نگران کننده از رکود تازه در منطقه یورو ممکن است تاثیر منفی بر روی اقتصاد بریتانیا داشته باشد. برآور می شود رشد بریتانیا در سه ماهه چهارم 2014 به 0.6% برسد.

          سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده : این داده پس از افزایش 0.3 درصدی در ماه اکتبر، 0.7% در ماه نوامبر کاهش یافت، این در حالیست که تحلیلگران انتظار یک جهش 0.3 درصدی را داشتند. همینطور میزان Core این داده پس از کاهش 1.0% در ماه قبلی یعنی اکتبر در ماه نوامبر 0.4% افت را تجربه کرد. حمل و نقل در ماه اکتبر 3.3% جهش مثبت را بهمراه داشت. این افزایش در میزان تولید خودروها، هواپیماهای غیرنظامی بواسطه یک افت شدید در میزان سفارشات ثبت شده برای هواپیماهای نظامی تحت تاثیر واقع شد. انتظار می رود هر دو داده عادی و Core 0.6% افزایش یابند.

          شاخص اعتماد مصرف کننده CB ایالات متحده : مصرف کنندگان آمریکایی در ماه دسامبر در میان انتشار داده های قدرتمند اقتصادی بیشتر مثبت بودند تا منفی. شاخص تمایلات مصرف کننده از یک عدد تجدیدنظر شده 91 در ماه نوامبر تا 92.6 در ماه دسامبر صعود کرد. 17.1% از پاسخ دهندگان به آمارگیری به افزایش قابلیت در درسترس بودن شغل از 16.2% در ماه نوامبر اشاره کردند. 19.6% مدعی بودند که شرایط اقتصادی در مقایسه با 21.8% در ماه نوامبر بدتر شده است. این صعود در میزان اعتماد همراه با رشد GDP و بهبودی دایم در بازار کار افزایش یافته و در حرکت است. افزایش دوباره تا 95.7 در این نوبت انتظار می رود.

          میزان فروش خانه های نوساز ایالات متحده : میزان فروش خانه های نوساز در ایالات متحده با1.6% کاهش تا یک نرخ سالانه تعدیل شده فصلی 438000 واحد نزول کرده است، و نشان از این دارد که بخش مسکن هنوز از تحولات مثبت اخیر در بازار اشتغال بهره ای نبرده است. این عدد بدتر از 461000 پیش بینی شده تسط تحلیلگران و پایین تر از عدد 445000 تجدید نظر شده برای ماه اکتبر بود. از آنجایی که میزان کم و بی سابقه اعتبار در دسترس آمریکایی ها جهت قادر ساختن آنها به گرفتن وام رهنی، میزان فروش خانه های نوساز را بسیار پایین تر از نرخ سالانه 700000 واحد دیده شده در دهه 90 نگه می دارد. انتظار می رود میزان فروش خانه های نوساز در ماه دسامبر به عدد 452000 دست پیدا کند.

          نظر


          • در انگلیس‪:‬

            ‬تولید ناخالص داخلی در تخمین اولیه در سه ماهۀ چهارم سال قبل میلادی در مقیاس سه ماهه ‪0.5% ‬رشد و در مقیاس سالیانه ‪2.7% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬

            پیش بینی می شد به ترتیب ارقام رشدی برابر با ‪0.6% ‬و ‪2.8% ‬اعلام شود
            ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 01-27-2015, 03:35 PM

            نظر


            • حزب سیاسی سیریزیا در یونان که مخالف برنامه های ریاضت اقتصادی است با حزب استقلال یونانی ها که مخالف دریافت کمک مالی خارجی است در روز دوشنبه با یکدیگر ائتلاف کردند‪. ‬یورو همچنان در برابر ‪16 ‬ارز اصلی رشد کرد‪.

              دیدگاه شخصی
              : این صعود یورو به دلیل آفست ( نقد کردن معاملات فروش بر روی یورو ) میباشد و این خبر اثری بر این حرکت نداشته و تنها توجیح سایت های خبری است .چرا که کار انها فقط نوشتن و جسباندن حرکات به اخبارهاست

              سرمایه گذاران متعتقدند که احتمال خروج یونان از منطقۀ یورو بعید است چراکه وزرای مالی منطقۀ یورو نشان داده اند که خواهان معامله با ‪"‬آلکسیس سیپراس‪" (Alexis Tsipras) ‬بر سر احتمال افزایش تاریخ سر رسید بدهی بدون بازخرید اوراق قرضه هستند

              دیدگاه شخصی: جدا شدن یک کشور از اتحادیه اروپا مصادف با از هم پاشیدن کل اتحادیه هست ، الان جز آلمان و فرانسه بقیه اقتصادهای بزرگ آن وضعیت درستی ندارند. آیا همانند شوروی در آینده به تاریخ خواهند پیوست؟!

              نظر


              • سلام

                بعد از اتفاقی که برای فرانک افتاد خیلی سر و صدا بلند شد و ظاهرا خیلی ها متضرر شدن

                اما فقط تعداد محدودی بروکر به مشکل جدی خوردن مثل Fxcm و ...... uk و market که این اخریه استرالیایی هست

                و تا اونجاییکه من تو سایت forex crunch خوندم اکثرا یا گفتن مشکلی نیست یا گفتن تاثیرش کم بوده و با قدرت به کارشون دارن ادامه میدن


                حالا واقعا این مسئله رو 2 -3 تا بروکر فقط تاثیر داشته یا جاهای دیگری هم هست که ما ازش بی خبریم ؟

                مثلا بانک یا موسسات بزرگ مالی و . . .


                موفق باشید
                در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                نظر


                • بالاخره پس از شش هفت ماه مقاومت ،عدد 11.5 % در نرخ بیکاری اروپا در ماه دسامبر شکسته شد و عدد 11.4 % اعلام شد ... دوست دارم نظر دوستان رو در این باب بدونم اگه ممکنه .با تشکر
                  و فاركس وسيع است به وسعت زندگي
                  و ساده است به سادگيه زندگي

                  نظر


                  • در انگلیس‪:‬

                    ‬اعطای تسهیلات مصرف کننده که در نوامبر ‪3.1 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرده بود در ماه دسامبر ‪2.2 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرد‪. ‬

                    ‬اعطای وام مسکن در که ماه نوامبر ‪1.9 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرده بود در ماه دسامبر ‪1.6 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرد‪.‬

                    ‬جواز صدور وام مسکن از رقم ‪58,956 ‬عدد در ماه نوامبر به رقم ‪60,275 ‬عدد در دسامبر رسید‪. ‬

                    ‬اعتبار مصرف کننده که در ماه نوامبر ‪1.2 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرده بود در ماه دسامبر ‪0.6 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد که ‪1.2 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کند‪. ‬

                    نظر


                    • در منطقۀ یورو‪:‬

                      ‬شاخص بهای مصرف کننده که در دسامبر ‪0.2% ‬ریزش پیدا کرده بود در ژانویه ‪0.6% ‬کاهش پیدا کرد‪. ‬این بیشترین میزان ریزش از جولای ‪2009 ‬تاکنون می باشد‪. ‬پیش بینی می شد ‪0.5% ‬کاهش گزارش شود‪. ‬

                      ‬شاخص پایۀ بهای مصرف کننده در ژانویه در مقیاس سالیانه ‪0.5% ‬رشد پیدا کرد‪.‬

                      ‬نرخ بیکاری از رقم ‪11.5% ‬در نوامبر به رقم ‪11.4% ‬در دسامبر رسید‪. ‬پیش بینی می شد رقم ‪11.5% ‬اعلام شود‪. ‬

                      ‬مجموع تعداد بیکاران در دسامبر ‪157‬هزار نفر کاهش پیدا کرد‪. ‬

                      نظر


                      • در ایالات متحده‪:‬

                        ‬شاخص هزینه های اشتغال در سه ماهۀ چهارم ‪0.6% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد همین رقم اعلام شود‪. ‬این شاخص در مقیاس سالیانه ‪2.2% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬

                        تولید ناخالص داخلی در سه ماهۀ چهارم ‪2.6% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد ‪3.2% ‬رشد گزارش شود‪. ‬

                        ‬فروش نهایی واقعی در سه ماهۀ چهارم ‪1.8% ‬افزایش پیدا کرد‪.‬

                        ‬شاخص مخارج مصرفی فردی در سه ماهۀ چهارم ‪0.5% ‬کاهش پیدا کرد‪. ‬شاخص پایۀ مخارح مصرفی فردی ‪1.1% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬

                        ‬مخارج مصرف کننده در سه ماهۀ چهارم ‪4.3% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬

                        نظر


                        • شاخص های جهانی سهام در روز پنجشنبه پس از چندین روز ریزش، رشد پیدا کردند. کاهش تعداد بیکاران در هفتۀ گذشته بیشترین میزان کاهش از نوامبر 2012 تاکنون بود. تعداد مدعیان بیکاری به 265هزار نفر رسید که پایین ترین سطح نزدیک به 15 سال اخیر تاکنون از آوریل 2000 می باشد. رشد بازارهای سهام همچنین به دلیل گزارش های خوب درآمدی شرکت های Apple، Boeing و Visa Inc است. حجم معاملات در بورس های سهام ایالات متحده به 7.7 میلیارد سهم رسید که 10% بالاتر از میانگین هفتگی است. شاخص های آتی سهام ایالات متحده امروز صبح کاهش چشمگیری داشتند. شرکت فن آوری اطلاعات Qualcomm در ایالات متحده و فروشگاه آنلاین چینی Alibaba Group گزارش های ضعیفی منتشر کردند و سهام شان به ترتیب 10.3% و 8.8% سقوط کرد. امروز آمار مهم مربوط به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهۀ چهارم در ساعت 13:30 CET منتشر می شود. شاخص فعالیت کسب و کار در ایالت شیکاگو در ساعت 14:45 CET منتشر می شود. شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده در ایالات متحده در ساعت 15:00 CET از سوی دانشگاه میشیگان منتشر خواهد شد. اعتقاد ما بر این است که تخمین های اولیه خنثی است. اگر ارقامی که اعلام می شوند برابر با پیش بینی ها نباشند، احتمال واکنش شدید بازار وجود دارد.

                          سهام اروپا امروز اندکی بطور تطبیقی ریزش داشتند در حالیکه دیروز را با رشد سپری کردند. سرمایه گذاران از دومین ماه متوالی رکود قیمت در منطقۀ یورو هراس دارند. آمار مربوطه در ساعت 10:00 CET منتشر خواهد شد. همزمان آمار مربوط به بیکاری نیز منتشر خواهد شد. تخمین های اولیه در این ارتباط خنثی است. رشد 8درصدی شاخص Stoxx Europe 600 در اروپا در ماه ژانویه می تواند بالاترین میزان رشد طی 20 سال اخیر باشد. سرمایه گذاران به چاپ یورو واکنش مثبتی نشان دادند. توجه داشته باشید که یورو از ابتدای ماه مه تاکنون کاهش ارزشی 20درصدی در برابر دلار داشته باشد. یورو در حال حاضر سعی دارد تا بطور تطبیقی رشد کند و شاخص دلار ریزش داشته باشد. احتمال تعویق در افزایش نرخ های بهره از سوی فدرال ریزرو این موضوع را تسهیل خواهد کرد. برخی از اقتصاددانان اعتقاد دارند که این امر به دلیل کاهش قیمت نفت و متعاقب آن کاهش تورم، غیرعملی است.

                          نظر


                          • بازدهی ماهانه ارزها جالب توجه شده ، تمام این جدول متاثر از فاجعه فرانک سوئیس و کاهش نرخ بهره کانادا میباشد.

                            نظر


                            • شاخص های سهام اروپا امروز همراه با شاخص های آتی ایالات متحده رشد پیدا کردند. مسئولین جدید یونانی اعلام کردند که آسیب زدن به بانک ها یا جایگزین کردن مدیران بانکی با مسئولین حزب در برنامه های شان نیست. این بیانیه باعث شد تا شاخص سهام ATG رشدی 5.7درصدی پیدا کند که دیگر شاخص ها را نیز تقویت کرد. امروز صبح چندین شاخص مدیران خرید بخش تولید مربوط به کشورهای اروپایی و دیگر کشورها منتشر شدند که خنثی بودند. انتظار نمی رود که امروز هیچ آمار اقتصادی مهمی در اروپا منتشر شود.

                              شاخص Nikkei امروز ریزش داشت که به دلیل درآمد ضعیف شرکت های Konica Minolta و Seiko Epson بود که ارزش سهام شان به ترتیب 9.4% و 10.1% سقوط داشت. تقویت ارزش ین و آمار اقتصادی منفی چین فشار بیشتری بر سهام وارد کردند. فعالان بازار انتظار دارند که آمار اقتصاد اندکی در این هفته در ژاپن منتشر شوند.

                              نظر


                              • سلام وقت بخیر

                                نمیدونم دکتر خشایار شجاعتی رو میشناسید یا نه


                                اما ایشان متخصص مسائل مالی و اقتصادی و بورس هستن و تو شبکه tin tv برنامه دارن

                                من برنامه های ایشان را دانلود کردم و بسیار برام آموزنده بود

                                ایشان در مورد مسائل اقتصادی روز دنیا و مخصوصا آمریکا تسلط فوق العاده ای دارن و برنامشون در همین ارتباط هست


                                بهرحال من لینک سایت ایشان و سایت دیگری که برنامه های آخر را آپلود کرده میزارم براتون


                                من خیلی استفاده کرم انشاالله برای شما هم مفید باشه


                                http://www.pofmnetwork.com/allvideos.php


                                http://www.ifttv.com/Khashayar.Shojaati/


                                دوستان البته باید ف ی ل ت ر شکن داشته باشید
                                ویرایش توسط sahraie : https://www.traderha.com/member/16074-sahraie در ساعت 02-03-2015, 03:39 PM
                                در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                                نظر

                                پردازش ...
                                X