اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط hdtrader نمایش پست ها
    ببينيد اينكه از روي تقاضاي اوراق شما حدس ميزنيد روند يك ارز دو يكماه اينده صعودي است خللي در روند تحليل ايجاد نميكند
    دورنماي كلي اينه كه اروپا با غده اي بنام يونان درگير است و امار جالب اقتصادي ندارد كه همه منجبر تصميم در خصوص كاهش نرخ بهره و يا چاپ پول شده است
    خوب حالا به هر علتي اصلا خراب شدن دستگاه چاپ پول اين عمل به تاخير ميفته و امار نه جالب هم براي ماه جاري از امريكا مياد و يورو مثل الان صعود ميكنه
    خوب تازه براي بنده فرصت مناسب پيش مياد كه وارد فروش بشم و مثلا از ١.٠٩
    شروع كنم به فروش ١.٠٩
    ١.١ و ١.١١ و ١.١٢ و ١.١٣
    تا زمانيكه خرابي برطرف بشه فعلا با برق اظطراري خودمون رو نگه ميداريم
    زماني من ضرر ميكنم كه دستگاه چاپ پول جمع بشه و نرخ بهره تغيير كنه و يا يونان صادرات انجام بده
    well well w
    eur 1.10


    قاسم ناد علي

    نظر


    • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
      تحلیل روزانه EURJPY- H4

      با توجه به ساختار محتملی که در تحلیل گذشته مشخص نمودیم بازار به کمی اغماض آن را برآورد کرد. با توجه به ساختار کنونی ما یک ریزش را محتمل میدانیم که کلاسترهای قیمتی را در تصویر مشخص نمودیم.

      یک نقطه ورود سریع را در چارت به نمایش گذاشتیم که به مراتب هرچه از استراـژی های ورود سریعتر بهره مند میشویم دارای ریسک و پتانسیل سوددهی بالاتری برخوردار هست .

      دوستان میتوانند در شکست سوینگ های فرعی صبور بوده و در آن شرایط با بررسی عوامل بنیادی و تکنیکی اقدام به معاملات فروش نمایند.

      شما قادر بودید در بهترین نقاط با ریسک کم و ریوارد مناسب پوزیشن فروش بگیرید. هنر ترید اینه از هر دو سبک بنیادی و تکنیکی بهره مند شوید نه اینکه صرفاً جهت را به سود دلار تشخیص دادید اما هرجای چارت و هر قیمتی دیدین دست به فروش بزنید . پس تکنیکال به خودی خود یک ابزار بسیار عالی در همراهی کردن ما در بنیادی است

      بلفرض مثال EURJPY که همبستگی نسبتا بالای با EURUSD داراست از طریق تکنیکال که در تصویر بالا مشاهده میکنید قادر بودید در نقاط خیلی بالا ( بهترین قیمت ها ) دست به معامله بزنید.بنیادی به خودی خود و به تنهایی باعث عذاب در روان میشه اینو کسی میگه که تجربه کار با اون داره و افرادی را مشاهده کرده که به تنهایی از فاندامنتال بهره برده اند . معامله گر جهت عرضه و تقاضا تشخیص داده و هی شروع به باز کردن معاملات در جهت بدست آمده میکنه و قیمت هی بر خلاف معامله آن پیش میره و این هی به حجم اضافه میکنه که بزرگترین اشتباه معامله گری همین هست. شما بایست زمانی به یک معامله حجم بیافزاید که در مارکت در جهت پوزیشن شما در حال حرکت هست . اشتباهات بزرگ اینجاها نمود بیشتری پیدا میکند.


      نظر


      • این ماه و و ماه بعد در تلاش برای اتمام برخی تاپیک های آموزشی هستیم چرا که مجوز لازم جهت اشتراک یک اکانت نسبتاً معمولی را اخذ نمودم و قصد داریم تحلیل ها را با دیدگاه تریدری پیش برانیم. به خاطر همین ممکنه تحلیل توی این مدت کم گذاشته بشه و صرفاً به مطالب برسم که وقتی کسی سوالی میپرسه به اونجا ارجاع بدم و همه چیز شفاف و واضح باشد. مطالب جدید از جمله تاپیک های آموزشی ابزارآلات تحلیل انتظارات و خیلی مطالب دیگر را به حالت تعلیق در آوردم تا بیشتر به ترید برسیم . منم بایست مقداری خودم رو راست و ریس کنم چرا که توی خدمت نتونستم انچنان که بایست ترید کنم ، ترید کرده باشم.

        واقعیت امر شخصاً قدرت تریدری ام به مراتب بیشتر از نوشتن و آموزش هست ، و چون صرفاً یک تریدر بودم ، آموزه های که به اشتراک گذاشتم از دیدگاه تریدری و عملی هست که فی الواقع مطلب رو سخت و کمی مبهم جلو داده که باز تمام تلاش را کردم که به سبک شیوا و رسای مطالب را عرض کنم. توی دپارتمان توسعه و تحقیق کار من آموزش نیست بلکه تحقیقات اقتصادی و کار بر روی انوع سبک هاست و یک تریدرم... خلاصه اگر مطالب کمی مبهم هست به بزرگواری خودتون ببخشید که بیشتر از این سوادم نیست مطلب رو آب و تاب بدم و روشن کنم
        ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 05-26-2015, 04:10 PM

        نظر


        • سیپراس: برای خروج از بحران پیشنهادی واقع بینانه داده ایم



          پس از برگزاری نشست از پیش اعلام نشده و شبانه مقامات ارشد اروپایی بر سر بحران مالی یونان که در برلین و در غیاب نماینده ای از آتن برگزار شد، آلکسیس سیپراس، نخست وزیر یونان، از ارائه پیشنهادی «واقع گرایانه» برای حل این بحران خبر داد.

          آقای سیپراس گفت: «امتیازاتی داده ایم زیرا یک توافق، امتیازدهی هم می طلبد. می دانیم دادن این امتیازات دشوار است اما یک پیشنهاد واقع بینانه برای خروج یونان از بحران ارائه کرده ایم.»

          مذاکرات حساسی بر سر نحوه بازپرداخت بدهی های سنگین آتن، میان یونان و بستانکارانش در جریان است. سران اروپایی، شامل آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول و ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا، در آغازین ساعات سه شنبه، در پایتخت آلمان گرد هم آمدند تا بر سر بحران بدهی های یونان به گفتگو بنشینند.

          نشست برلین سه ساعت به طول انجامید. پیش از آن قرار بود تنها خانم مرکل و آقایان اولاند و یونکر با یکدیگر دیدار کنند. شرکت کنندگان در پایان این نشست از نیاز به تلاش بیشتر برای یافتن راه حلی برای بحران یونان سخن گفتند.

          اروپا برای آزادسازی آخرین بخش از کمک ۲۴۰ میلیارد یورویی به یونان، خواستار اتخاذ تدابیر اقتصادی ویژه از جانب این کشور است.



          احتمالا تا 1.14 میره بالا...

          نظر


          • BoJ Gov Kuroda: Yen May Not Weaken Much Further On A Real Effective Exchange Rate Basis

            From @livesquawk

            Read Full Story at @livesquawk

            BREAKING

            ین میترکونه با این خبر ....

            نظر


            • USD/JPY could re-visit 120.85/75 – Commerzbank

              البته به نظر من احتمال داره سشن آمریکا یه برگشت به 124 داشته باشه !

              نظر


              • شاخص های مهم خبری روز

                پنج شنبه 11 ژوئن 2015

                داده اشتغال استراليا:نرخ بيكاري استراليا در ماه آوريل با دستيابي به نرخ 6.2% پس از يك سقوط 2900 شغلي همانطور كه انتظار مي رفت به آرامي افزايش يافت. بيكاري در استراليا در 11 ماه گذشته بالاي 6% باقيمانده است كه نشان دهنده رشد كند در بازار كار استراليا مي باشد. اشتغال تمام وقت به ميزان 21900 شغل كاهش يافت، اين در حاليست كه اشتغال نيمه وقت 19000 شغل افزايش داشته است. انتظار مي رود بازار اشتغال استراليا 15200 موقعيت شغلي بيافزايد در حاليكه مرخ بيكاري پيش بيني مي شود در 6.2% باقي بماند.

                خرده فروشي ايالات متحده:خرده فروشي ايالات متحده در ماه آوريل با توجه به كاهش در ميزان خريدهاي خودرو بدون تغيير باقي ماند، كه نشان دهنده اين است اقتصاد ايالات متحده در تلاش فراوان براي برگشت به مسير رشد پس از رشد كند در سه ماهه نخست سال جاري مي باشد. اميدها براي يك برگشت قدرتمند بواسطه انتشار ارقام ضعيف و نيز ديگر شاخص هاي اقتصادي در سه ماهه دوم در حال ناپديد شدن است. خرده فروشي باستثناي خودرو، 0.1% كاهش يافت، اين در حاليست كه انتظار مي رفت 0.4% صعود كند. داده هاي كم جان نشان مي دهند Fed عجله اي براي بالا بردن نرخ بهره به اين زودي ها نيست. تحليلگران انتظار دارند خرده فروشي 1.1% افزايش يابد و پيش بيني مي كنند مقدار core اين گزارش 0.7% رشد نمايد.

                مدعيان بيكاري ايالات متحده:تعداد متقاضیان آمریکایی استفاده از مزایای بیکاری هفته گذشته شمن باقي ماندن زير 300000 نفر براي سيزدهمين هفته بطور غيرمنتظره اي تا 282000 نفر كاهش یافت. میانگین چهارهفته ای به میزان 2750 نفر و تا 274750 نفر افزایش یافت. عدد نسبتا كوچك افراد در جستجوي كار نشان از افزايش امنيت شغلي دارد. اقتصاددانان اميد به يك افزايش قدرتمند در اشتغال ماه مي دارند. رشد اشتغال با وجود برگشت و كاهش موقتي قدرتمند باقي ماند، كه نشان دهنده اين است صاحبان كسب و كار بواسطه كاهش در سه ماهه نخست سال جاري ترس به دل خود راه نداده اند. پیش بینی می شود تعداد مدعیان بیکاری این هفته به رقم 277000 نفر دست یابد

                نظر


                • الکسی سیپراس: باید راه حلی بیابیم که به یونان فرصت رشد بدهد

                  نخست وزیر یونان در پی جلب حمایت هم حزبی هایش برای حل بحران
                  یونان؛ مخالفت مردم با تشدید برنامه های ریاضتی

                  مذاکرات میان یونان و اتحادیۀ اروپا روز چهارشنبه نیز بدون دستیابی به یک توافق در بروکسل ادامه یافت. این درحالیست که مقامات اتحادیۀ اروپا و بویژه کمیسیون اروپا از پیشنهادات جدیدی که یونان معرفی کرده، راضی نیستند.

                  رسیدن به یک توافق در این مذاکرات امکان دریافت هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو از ادامۀ وام های تعیین شده را به یونان می دهد.

                  الکسی سیپراس، نخست وزیر این کشور در پاسخ به سوال خبرنگاران در بارۀ این مذاکرات می گوید: «رهبران سیاسی اروپا متوجه این موضوع هستند که باید یک راه حل پایدار پیدا کنیم. راه حلی که به یونان فرصت بازگشت به رشد و انسجام اجتماعی و امنیت را به منظور تثبیت بدهی ها می دهد.»

                  آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه از مخالفان اصلی برنامه های اعلام شده از سوی یونان هستند.

                  میزان مالیات بر درآمد و همچنین وضعیت حقوق بازنشستگی از جمله موارد اختلاف میان وام دهندگان و دولت یونان است. اتحادیۀ اروپا همچنین خواستار اصلاحات در سیستم اقتصادی و بخصوص قوانین این کشور به منظور صرفه جویی بیشتر است اما دولت یونان می گوید این برنامه ها به اقشار مردم فشار می آورد. ضمن انکه یونان پیشنهاد کرده بدهی های این کشور به بانک مرکزی اروپا را به صندوق مقابله با بحران های حوزۀ یورو انتقال دهند.

                  به گفتۀ خبرنگار یورونیوز از بروکسل، اگرچه اختلافات میان دو طرف هنوز پابرجاست اما دیدار رهبران این سه کشور نشان می دهد یونان و طرف های اروپایی همچنان به دنبال یافتن یک راه حل هستند. قرار است این گفت و گوها در روزهای آینده نیز ادامه یابد و دیدار مهم بعدی بین نخست وزیر یونان و رئیس کمیسیون اروپا به روز پنجشنبه موکول شده است.

                  یونان می گوید عدم دستیابی به یک توافق در روزهای پیش رو، خروج این کشور از منطقۀ یورو را تسریع می بخشد


                  من احتمال میدم آخرین موج نزولی یورو در پیشه ... در غیراینصورت رسیدن به یک راه حل احتمالا کلا روند یورو را صعودی خواهد کرد !

                  نظر


                  • سلام

                    دوستان میدونید زمان سخنرانی گاه و بیگاه روسای بانکهای مرکزی رو از کجا میشه پیدا کرد ؟

                    مثلا یه دفعه یه رییس بانک مرکزی در یه ساعتی یه اظهار نظری میکنه که در هیچ تقویم اقتصادی پیشبینی نشده و البته تاثیرش از صدتا خبر بنیادی بیشتره

                    اگر کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه

                    مخصوصا سخنرانی های رییس بانک مرکزی ژاپن که معمولا وقتی ما خوابیم حرفاشو میزنه

                    وقتی بیداریم جرات حرف زدن نداره



                    موفق باشید
                    در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط ANAHITA نمایش پست ها
                      BoJ Gov Kuroda: Yen May Not Weaken Much Further On A Real Effective Exchange Rate Basis

                      From @livesquawk

                      Read Full Story at @livesquawk

                      BREAKING

                      ین میترکونه با این خبر ....
                      این کورودا هم قاطی داره ا...
                      BOJ Kuroda ... Last week I didn't mean to predict future nominal FX rate
                      o_O

                      دلار ین دوباره روندش صعودی میشه ...

                      نظر


                      • یونان و fomc

                        روز یکشنبه با توجه نشست نا موفق وام دهندگان و یونان با شکست مواجه شد. این موضوع سبب شد تمام بازار های مالی جهانی تحت تاثیر قرار گیرند. یونان باید تا پایان ژوئن با وام دهندگان به توافق برسد اما در صورت عدم توافق یونان به دلیل بحران مالی ورشکسته خواهد شد.

                        این موضوع عدم توافق سبب واکنش های منفی بازار های سهام اروپا وآسیا شد در پی این خبر اوراق قرضه دولتی با رشد مواجه شد.

                        براساس شنیده ها روز جمعه سران اروپا برای نخستین بار در مورد سناریو ورشکستگی یونان نشست خواهند داشت.


                        اما خبر ورشکستگی یونان با توجه به انتظارات از طلا به عنوان سرمایه امن موجب تقویت قیمت طلا خواهد شد البته سایه سنگین نشست fomc و احتمال تصمیم افزایش نرخ بهره در ایالات متحده فشار جهت افزایش قیمت طلا خواهد بود.

                        ابراهیمی
                        ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ
                        ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ
                        "ﺷﯿﺦ ﺑﻬﺎﯾﯽ"

                        . No matter how many patterns, lines, fibs, etc. I draw on the chart, the market will do what it will do
                        If you are not sure, then you do not have a trading plan for yourself in place. I suggest you make one before you continue to do any
                        trading
                        .You cannot control the outcome of a trade. You can only control the setup and the risk you accept


                        نظر


                        • «دستیابی به یک توافق در نشست یوروگروپ دور از ذهن است»


                          در حالیکه روز پنجشنبه آخرین نشست میان یونان و یوروگروپ در بروکسل برگزار می شود، امید چندانی برای دستیابی به یک توافق در میان مذاکره کنندگان وجود ندارد.

                          یانیس واروفاکیس، وزیر دارایی یونان که برای دیدار با رئیس سازمان همکاری اقتصادی و توسعه به پاریس سفر کرده بود، دستیابی به یک توافق را دور از ذهن دانسته است.
                          وی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا توافقی در این نشست به دست خواهد آمد، گفت:« من اینطور فکر نمی کنم. در نشست یوروگروپ مباحث جدید بر سر این موضوع مطرح نخواهد شد.
                          فکر نمی کنم برای مباحث جدید نیز آمادگی وجود داشته باشد.
                          نظر شخصی من این است که از این پس مذاکرات در سطح رهبران سیاسی کشورها مانند نخست وزیر و یا رئیس جمهور و صدر اعظم پیش خواهد رفت.»

                          در صورتیکه روز پنجشنبه هیچ توافقی بین وزیر دارایی یونان و یوروگروپ اتخاذ نشود، امکان توقف ادامۀ کمک های مالی به یونان وجود دارد.

                          همزمان، یرون دیسلبلوم، رئیس یوروگروپ معتقد است دستیابی به یک توافق به یونان بستگی دارد.
                          وی می گوید: «یونان با هرچیزی که موافق نبود آن را به خوبی روشن کرد. حال نوبت آنهاست که راههای جایگزین معرفی کنند. اگر آنها می خواهند پیشنهادهای تازه ای بدهند یا جایگزین هایی را پیدا کنند، ما منتظر می مانیم. تا زمانیکه پیشنهادها یا جایگزین هایی را به ما بدهند، ما نمی توانیم به توافق برسیم.»

                          یونان نمی خواهد مالیات بر مصرف شهروندان را افزایش دهد و خواستۀ طلبکاران مبنی بر کاهش حقوق بازنشستگان را نیز رد کرده است. نخست وزیر یونان روز گذشته در پارلمان این کشور از قصد وام دهندگان برای تحقیر مردم یونان سخن گفت.
                          خبرنگار یورونیوز از آتن و از میان تجمع مردم در مقابل پارلمان این کشور می گوید:«مردم یونان می گویند یک گام عقب نشینی در برابر خواسته های وام دهندگان، به معنای چند گام عقب نشینی در برابر دموکراسی است.
                          آنها می گویند طلبکاران یونان را تبدیل به یک خوکچۀ هندی کرده اند و این یونان است که بهای گزاف بحران اقتصادی را پرداخت می کند. با اینحال به نظر می رسد هیچ راه دیگری برای این کشر به جز رسیدن به یک راه حل باقی نمانده باشد.»

                          دولت یونان می گوید قدرت خرید مردم در این کشور بسیار کاهش یافته و نمی تواند بیش از این به اجرای برنامه های ریاضت اقتصادی در این کشور ادامه دهد.

                          مجموع بدهی های یونان ۱۷۰ درصد بیش از تولید ناخالص داخلی این کشور است و با توجه به همین امر و کسری بودجۀ بالا، یونان توان بازپرداخت بدهی های خود را ندارد.

                          این کشور باید تا پایان ژوئن مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو از وام های خود را به صندوق بین المللی پول بازگرداند و بدون این توافق با یوروگروپ نمی تواند بستۀ جدید کمک های مالی را دریافت کند.

                          یونان امیدوار است تا پایان ماه ژوئن مبلغ ۷ میلیارد و دو میلیون یورو از ادامۀ این کمک ها را دریافت کند و تهدید کرده است در غیر اینصورت، از منطقۀ یورو خارج می شود.


                          لینک خبر :
                          http://persian.euronews.com/2015/06/...n-the-balance/
                          ویرایش توسط sahraie : https://www.traderha.com/member/16074-sahraie در ساعت 06-18-2015, 02:29 PM
                          در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                          نظر


                          • صندوق بین المللی پول می خواهد با «بزرگترها» در یونان گفتگو کند



                            بی اعتمادی و کنایه زدن، محصول تازه ترین گفتگوها میان یونان و گروه یورو بود. بحران اقتصادی یونان، بدهیهای این کشور به صندوق بین المللی پول و فشارهای مردم و احزاب داخلی از یکسو و پافشاری گروه اروپا برخواسته هایش از یونان از سوی دیگر، مذاکرات روز پنج شنبه در لوکزامبورگ را نیز بی نتیجه گذاشت تا رییس صندوق بین المللی پول با کنایه ای به وزیر دارایی یونان، بگوید: «به نظر من کلید اضطراری این است که با بزرگترها در اتاقی بنشینیم و گفتگو کنیم.»


                            یانیس واروفاکیس وزیر دارایی دولتی که از سمت احزاب مجلس نیز تحت فشار قرار دارد، از بی اعتمادی طرفهای مقابل در لوکزامبورگ گلایه می کند و می گوید: «ما امروز پیشنهادی را روی میز گذاشتیم که به شکل خودکار سبب می شد از ورشکستگی ناگهانی یونان جلوگیری شود. این پیشنهاد نیاز به تصویب در مجلس یونان هم نداشت و سازوکاری بود که سبب می شد در نخستین ماههای پیش رو تنظیمات بودجه یونان به مرحله پیش از ورشکستگی نخست برسد.»


                            خانم کوتسوکوشتا، خبرنگار یورونیوز در لوکزامبورگ می گوید: «بحثها فقط یک ساعت طول کشید و فضای سنگینی حاکم شده بود. دلیلش این بود که هیچیک از وزرای منطقه یورو نمی خواست در مورد پیشنهادهای وزیر دارایی یونان نظر بدهد. اکنون همه امیدها به تصمیم نهایی منطقه پولی اروپا در روز دوشنبه است، همچنان که مراحل نوشتن سناریوی کنترل سرمایه در یونان به اوج خود می رسد.»



                            http://persian.euronews.com/2015/06/...ut-talks-fail/
                            ویرایش توسط sahraie : https://www.traderha.com/member/16074-sahraie در ساعت 06-19-2015, 10:23 AM
                            در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                            نظر


                            • بلژیک و فرانسه دارایی های روسیه را مسدود کردند


                              دارایی های دولت روسیه در فرانسه و بلژیک مصادره شد. این اقدام در پی درخواست سهامداران پیشین گروه نفتی یوکوس روسیه از سوی دولت های بلژیک و فرانسه اتخاذ شده است.

                              گروه یوکوس بزرگ ترین غول نفتی در روسیه بود که به دلایل سیاسی در سال ۲۰۰۶ ملی اعلام شد و رئیس آن، میخائیل خودوروکوفسکی ده سال را در زندان گذراند.

                              در ماه ژوئیه ۲۰۱۴، دیوان بین المللی لاهه شکایت سهامداران پیشین این گروه را وارد دانسته و دولت روسیه را در مجموع به پرداخت سی و هفت میلیارد یورو به شاکیان محکوم کرده بود.

                              کرملین از این تصمیم کشورهای اروپایی به خشم آمده و در واکنش به مسدود شدن دارایی های خود، سفیر بلژیک در مسکو را احضار کرده و از وی در مورد این اقدام دولت متبوعش توضیح خواسته است.


                              http://persian.euronews.com/2015/06/...-yukos-affair/
                              در فارکس آنچه پایان پذیر است فرصت های معاملاتی نیست ، سرمایه شماست !

                              نظر


                              • مهمترین خبرهای روز

                                تاریخ : سه شنبه 23 ژوئن 2015

                                سخنرانی Jerome Powell: ریاست فدرال رزرو Jerome Powell در واشنگتن دی سی به سخنرانی خواهد پرداخت و درباره نشست سیاست پولی اخیر و تصمیمات اخذ شده در آن به صحبت خواهد نمود. همزمان یا پس از این سخنرانی انتظار نوسان در بازار می رود.

                                سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده: با وجود کاهش تند در سفارشات مرتبط با صنایع هوایی، کالاهای اصلی و عمده در ماه آوریل به مسیر رشد خود بازگشتند. رقم core سفارشات که باستثنای حمل و نقل می باشد 0.5% پیشرو یک افزایش 0.6 درصدی در ماه قبلی رشد نمود که نشان دهنده رشد رد سرمایه گذاری در کسب و کار می باشد. یک کاهش تند و شدید 3.6 درصدی در سفارشات صنایع هوایپیماهای مسافربری باعث عدد 0.5%- گردید. تحلیلگران انتظار رقمی نسبتا بهتر از 0.4%- را داشتند. اگرچه، بخش های دیگر افزایشی مثبت را بنمایش گذاشتند. انتظار می رود داده سفارشات کالاهای بادوام به رقم 0.5%- دست یابد، این در حالیست که میزان core این داده پیش بینی می شود 0.6% افزایش یابد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X