اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ‬امروز آمار مربوط به تولید ناخالص داخلی در فرانسه و در آلمان بهتر از حد انتظار اعلام شدند و همین امر موجب صعود شاخص های سهام اروپا شدند‪.‬
    ‬شاخص استاکس یوروپ‪600 ‬در این لحظه ‪0.66% ‬صعود دارد‪.‬
    شاخص دکس‪30 ‬در آلمان در این لحظه ‪0.94% ‬صعود دارد‪.‬
    شاخص کک‪40 ‬در فرانسه در این لحظه ‪0.886% ‬صعود دارد‪.‬
    شاخص فوتسی‪100 ‬در انگلستان در این لحظه ‪0.73% ‬صعود دارد‪. ‬

    نظر


    • در انگلستان هم بله ..

      ‬آمار رسمی منتشر شده حاکی از افزایش منتظرۀ تورم در انگلستان هستند‪.‬
      ================================================== ====
      ‬دفتر آمار ملی انگلیس گزارش داد که شاخص بهای مصرف کننده در ماه جولای در مقیاس سالیانه ‪2.6% ‬افزایش پیدا کرد در حالیکه برای ماه ژوئن افزایش ‪2.4‬درصدی گزارش شده بود‪. ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که نرخ تورم در رقم ‪2.45 ‬ثابت بماند‪.‬ ‬افزایش قیمت ها در بخش حمل و نقل بخصوص افزایش بهای بلیط هواپیما به همراه افزایش قیمت البسه و کفش، اصلی ترین دلایل صعود شاخص بهای مصرف کننده هستند
      ================================================== ====
      ‬قیمت ها بین ژوئن و جولای ‪0.1% ‬رشد داشتند در حالیکه بین ماه مه تا ژوئن ‪0.4% ‬کاهش داشت‪. ‬دفتر آمار ملی همچنین گزارش داد که از سال ‪1996 ‬که این شاخص ایجاد شد تاکنون این دومین بار است که بین ژوئن تا جولای رشد پیدا می کند‪.‬
      ================================================== ====
      ‬هفتۀ پیش بود که بانک مرکزی انگلستان اعلام کرد که انتظار دارد تورم تا اواسط سال آینده تا نرخ هدف ‪2‬درصدی کاهش پیدا کند و در سال های ‪2014 ‬و ‪2015 ‬در همان رقم باقی بماند‪. ‬به این ترتیب و با توجه به افزایش تورم که امروز گزارش شد، سیاستگذاران در بانک مرکزی انگلیس دچار چالش می شوند‪.‬
      ================================================== ====
      ‬شاخص دیگر تورم نیز صعود پیدا کرد‪. ‬نرخ سالیانۀ تورم پایه که در آن بهای انرژی و مواد غذایی لحاظ نمی شوند، از رقم ‪2.1% ‬در ماه ژوئن به رقم ‪2.35% ‬در ماه جولای رسید‪. ‬شاخص بهای خرده فروشی که شاخص وسیع تری برای تورم محسوب می شود، در جولای و در مقیاس سالیانه ‪3.2% ‬رشد داشت درحالیکه نرخ رشد سالیانۀ ‪2.8% ‬برای ماه ژوئن به ثبت رسیده است‪. ‬

      ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 08-14-2012, 02:04 PM

      نظر


      • همه انتظار دارن با این خبر بد zew یورو بریزه ولی فکر نکنم بریزه.منظورم ریزش اساسی.به نظرم به روند خودش ادامه بده .شاید

        نظر


        • دلار استرالیا به دلار آمریکا ظاهرا زیر فشار فروشنده هاست و احتمال کاهش است .

          نظر


          • ‬هرچند آلمان و فرانسه توانستند خود را از رکود در سه ماهۀ دوم نجات دهند، اما این انعطاف آلمان و فرانسه به آن اندازه کافی نبوده که اقتصاد کل منطقۀ یورو را نجات دهد.

            ‬یوروستات، آژانس آمار اتحادیۀ اروپا، دقایقی پیش گزارش داد که اقتصاد منطقۀ یورو در سه ماهۀ دوم سال ‪2012 ‬در مقیاس سه ماهه، یعنی در مقایسه با سه ماهۀ نخست، ‪0.2% ‬افت داشته است‪. ‬این رقم همسو با انتظار اقتصاددانان می باشد‪. ‬در مقیاس سالیانه نیز رقم افت ‪0.4% ‬گزارش شد که این نیز طبق انتظارات است‪. ‬

            ‬در حالی امروز گزارش افت اقتصادی برای منطقۀ یورو منتشر شده است که پیش از این برای سه ماهۀ نخست سال ‪2012 ‬رقم رشد اقتصادی صفر گزارش شده بود و این کار را برای سران منطقۀ یورو مشکل می سازد تا بتوانند به بحران پایان دهند‪. ‬بحرانی که تاکنونی چندین کشور اروپایی را وادار به دریافت کمک مالی کرده است‪. ‬افزایش بیکاری، کاهش ضریب اطمینان مصرف کننده و کاهش ضریب اطمینان کسب و کار موجب وخیم تر شدن شرایط مالی دولت ها در اکثر کشورهای حوزۀ یورو شده است که موجب نگرانی روز افزون سرمایه گذاران است‪.‬

            ‬رشد اقتصادی آلمان و افت اقتصادی فرانسه هر دو بهتر از حد انتظار اقتصاددانان اعلام شدند و موجب شدند که منطقۀ یورو بیش از این افت اقتصادی نداشته باشد‪. ‬اما با توجه به آمار اقتصادی منتشر شده از این دو کشور می توان انتظار داشت که دو قطب اقتصادی اروپا برای ادامۀ سال ‪2012 ‬با چالش مواجه باشند‪. ‬

            ‬یوروستات امروز در گزارشی جداگانه اعلام کرد که تولید صنعتی منطقۀ یورو در ماه ژوئن بیش از پیش کاهش پیدا کرد که نشان می دهد شتاب اقتصادی این منطقه در انتهای سه ماهۀ دوم کاهش پیدا کند‪. ‬تولید صنعتی در ژوئن در مقیاس ماهیانه ‪0.6% ‬و در مقیاس سالیانه ‪2.1% ‬کاهش داشت‪. ‬

            منبع: یورو ست

            ارادت

            نظر


            • یه جمله خندم گرفت از مظالب بالا حذف کردم !

              آخه نوشته دو بار کاهش تولید ناخالص داخلی ( gdp ) بحران محسوب نمیشه ، پ ن پ شکوفایی هست :دی

              نظر


              • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
                یه جمله خندم گرفت از مظالب بالا حذف کردم !

                آخه نوشته دو بار کاهش تولید ناخالص داخلی ( gdp ) بحران محسوب نمیشه ، پ ن پ شکوفایی هست :دی
                احتمالا اونا هم مثل ما سال شکوفایی ملی اقتصادی اجتماعی و ... دارن. باید حفظ ظاهر کنن !

                نظر


                • حاج خلیل عزیز از نظر تکنیکی خریدارها تمایل دارن یورو را به سقف کانال محدوده 1.25 برسونن .از نظر بنیادی بهونه میخواد ایا میتونیم فکر کنیم اگه تو یکی دو روز اینده خبرهای امریکا بهتر از پیشبینی باشه بازار کمی ریسک پذیر بشه و خریدارها به هدفشون برسن .؟

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط nimati نمایش پست ها
                    حاج خلیل عزیز از نظر تکنیکی خریدارها تمایل دارن یورو را به سقف کانال محدوده 1.25 برسونن .از نظر بنیادی بهونه میخواد ایا میتونیم فکر کنیم اگه تو یکی دو روز اینده خبرهای امریکا بهتر از پیشبینی باشه بازار کمی ریسک پذیر بشه و خریدارها به هدفشون برسن .؟
                    سلام عزیز

                    اینجا بحث انتظارات هست تا تحلیل بنیادی !

                    دیتا ها که پیش روی شما هست و تا الان چیز جالبی شاهد نبودیم !

                    همه از اوضاع وخیم آگاه هستند ! پس باید عده ای معاملات شورت خودشون رو ببندند و طمع کنند که بازار حالت صعودی به خود گرفته و پوزشن لانگ باز کنند!

                    اخبار مهمی که در روزهای آتی منتشر میشه هم در لینک زیر میتونین مشاهده کنید. بستگی به چگونگی اغلام اونها داره و اگر از انحراف معیار خودشون خارج بشن چه بسا قیمت به راحتی به ناحیه مذکور شتاب کند.

                    چشم انداز اقتصادی هفته پیش رو

                    نظر


                    • تداوم روند نزولی بهای سنگ آهن

                      سنگ آهن نیز مانند بسیاری از محصولات پایه دیگر به شدت تحت تاثیر رکود اقتصادی چین قرار گرفته است. اگرچه کارشناسان پیش بینی کرده بودند که اوضاع اقتصادی چین در نیمه دوم سال جاری رو به بهبود خواهد گذاشت اما آمارهای اخیر از وضعیت صادرات چین در ماه جولای مشخص کرد که چندان هم نمی توان به تحقق این پیش بینی ها خوشبین بود.

                      عدم تمایل شرکت های فولاد چین به خرید سنگ آهن موجب شده است تا سیر نزولی بهای این محصول خام در بازار شانگهای کماکان ادامه یابد.
                      به نقل از خبرگزاری رویترز از سنگاپور، روز گذشته در بازار معاملات شانگهای هر تن سنگ آهن با خلوص 62 درصد، با 0.8 درصد کاهش قیمت نسبت به روز قبل از آن، 112.9 دلار خرید و فروش شد. بدین ترتیب بهای سنگ آهن در بازار شانگهای به کمترین میزان آن از 29 دسامبر 2009 تاکنون رسید.

                      سنگ آهن نیز مانند بسیاری از محصولات پایه دیگر به شدت تحت تاثیر رکود اقتصادی چین قرار گرفته است. اگرچه کارشناسان پیش بینی کرده بودند که اوضاع اقتصادی چین در نیمه دوم سال جاری رو به بهبود خواهد گذاشت اما آمارهای اخیر از وضعیت صادرات چین در ماه جولای مشخص کرد که چندان هم نمی توان به تحقق این پیش بینی ها خوشبین بود.
                      در هفته های اخیر فولادسازان چینی اقدام به توقف یا کاهش خرید سنگ آهن از بازار شانگهای کرده اند چراکه اعتقاد دارند قیمت ها حتی از میزان فعلی نیز کمتر خواهد شد. برخی از فولادسازان نیز سنگ آهن مورد نیاز خود را مستقیماً از بنادر با قیمتی ارزان تر تهیه می کنند. این شرایط موجب شده است تا در 24 روز معاملاتی گذشته تنها 2 روز مثبت برای سنگ آهن در بازار شانگهای رقم بخورد.
                      در حالی که کم کم به ماه سپتامبر یعنی ماه رونق ساخت وساز در چین نزدیک می شویم، عدم تقاضای کافی برای محصولات فولادی در بازار موجب شده تا فولادسازان چینی مجبور به کاهش قیمت های خود شوند. این وضعیت کاهش بهای فولاد در بازارهای آتی را نیز در پی داشته است. در معاملات روز گذشته بازار شانگهای بهای هر تن میلگرد فولادی برای تحویل در ماه ژانویه با کاهشی 0.5 درصدی به 580 دلار رسید که فاصله چندانی با کف قیمتی آن در سال جاری ندارد.
                      مدیر حمل و نقل یکی از شرکت های تجاری فعال در بازار شانگهای در این رابطه به خبرنگار رویترز گفت: " وضعیت در بازار فولاد کاملاً نامشخص است. مردم با دیده تردید به اوضاع اقتصاد کشور در ماه آگوست نگاه می کنند و تعداد مشتریان نقدی میلگرد فولادی به شدت کاهش یافته است".
                      با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                      https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                      پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                      https://t.me/Mostafatrader


                      نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                      https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                      کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                      https://t.me/signalhha

                      نظر


                      • eur/jpy روی فاز صعودی ظاهرا قرار گرفته

                        نظر


                        • سلام حاج خلیل
                          تحلیل pcm طلا رو از 1600 صعودی میداند حال به نظر شما با این کندل لانگ 200pip در عرض 15 دقیقه میشه امید به صعود داشت براساس وضیعت خراب ارزهای وابسته؟
                          با تشکر
                          WE LOVE YOU , PCM

                          باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                          accuont real
                          account demo


                          نظر


                          • سلام
                            خوندن این مقاله خالی از لطف نیست
                            http://www.eghtesadonline.com/fa/con...B3%D8%AA%D8%9F

                            نظر


                            • کاهش رشد اقتصادی در بزرگترین اقتصاد اروپا



                              به نقل از بلومبرگ، رشد اقتصادی آلمان در فصل دوم سال کمتر از حد انتظارات رشد کرده است، تولید ناخالص داخلی این کشور نسبت به فصل اول سال تنها 3. درصد رشد کرده و این در حالی است که کارشناسان انتظار رسیدن این عدد به 5. را داشتند. رشد اقتصادی فرانسه نیز در این فصل بدون تغییر باقی مانده است و بهتر از انتظاراتی بوده که در آن کاهش 1. درصدی برای تولید ناخالص داخلی وجود داشت. با این آمار و ارقام منتشر شده از یک سو و کاهش شاخص اعتماد تجاری آلمان از سوی دیگر ، نگرانی های بین المللی برای بزرگترین اقتصاد اروپا به شدت افزایش یافته است ،آلمانی که اقتصادش بسیار وابسته به صادرات است و حتی در دوران شش ساله بحران یورو نیز محصولاتش با بیشترین تقاضا از سوی جهان روبه رو بوده، اما حالا گویا وضع به طریقی دیگر شده است.
                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • کاهش تقاضای طلا در هند به دنبال افزایش.....



                                به نقل از طلا و رویترز ، هند در سه ماه نخست 2012 میلادی با کاهش تقاضای طلا روبرو شده و به همین علت جایگاه خود به عنوان بزرگترین مصرف کننده طلای جهان را از دست داده و چین جای این کشور را گرفته است. پس از تصمیم دولت هند مبنی بر دو برابر کردن تعرفه واردات طلا میزان واردات طلای این کشور به شدت کاهش داشته است ، به نظر می رسد تشدید بحران خشکسالی در هند نیز تاثیر زیادی بر افت تقاضای طلای این کشور خواهد داشت. بر این اساس ، قیمت ده گرم طلا در بازار هند روز دوشنبه به بیش از 30168 روپیه رسیده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ، خریداران طلا در هند به شدت نسبت به افزایش قیمت طلا ناراضی هستند و این مساله موجب کاهش چشمگیر مبادلات طلا در این کشور شده است
                                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                                https://t.me/Mostafatrader


                                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                                https://t.me/signalhha

                                نظر

                                پردازش ...
                                X