اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ‬افت ضریب اطمینان مصرف کننده در ایالات متحده

    Cb‬، به عنوان یک گروه تحقیقاتی خصوصی، گزارش داد که شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده که از رقم ‪65.9 ‬به رقم ‪65.4 ‬در ماه جولای تصحیح شده است به رقم ‪60.6 ‬در ماه آگوست رسیده است که پایین ترین سطح از نوامبر‪2011 ‬تاکنون می باشد‪. ‬اقتصادددانان انتظار داشتند که رقم ‪66.0 ‬برای ماه آگوست گزارش شود‪.‬
    ================================================== ============
    ‬به گزارش ‪cb ‬شاخص وضعیت کنونی از رقم ‪45.9 ‬به رقم ‪45.8 ‬رسیده است‪. ‬این شاخص، ارزیابی مصرف کننده از وضعیت کنونی اقتصادی را نشان می دهد‪.‬
    ================================================== ============
    ‬لین فرانکو، رئیس مرکز تحقیقاتی ‪cb‬، می گوید این شاخص پس از یک رشد در ماه جولای در ماه آگوست ریزش پیدا کرده است که نشان می دهد مصرف کنندگان آمریکایی بیش از پیش نسبت به چشم اندازهای اشتغال و کسب و کار بدبین شده اند‪. ‬وی تاکید کرد که در واقع همین بدترشدن چشم انداز است که سبب شده است این شاخص در ماه آگوست افت داشته باشد‪.‬
    ================================================== ============
    ‬مصرف کنندگان همچنین دربارۀ وضعیت کنونی بازار کار نیز خوش بینی خود را از دست داده اند بطوریکه همینک ‪7.0% ‬از سوژه های شرکت داده شده در تحقیق اعلام کرده اند که کار به فراوانی یافت می شود در حالیکه برای ماه جولای رقم ‪7.8% ‬به ثبت رسیده است‪. 15.4% ‬نیز انتظار دارند که در ماه های آینده شغل بیشتری در دسترس شان باشد در حالیکه در ماه جولای رقم ‪17.6% ‬اعلام شد‪. 5.9% ‬انتظار دارند که تورم افزایش یابد در حالیکه در ماه جولای ‪5.4% ‬از سوژه های شرکت داده شده در تحقیق چنین انتظاری داشتند‪. 15.7% ‬انتظار دارند که در طی شش ماه آینده درآمدشان افزایش پیدا کند در حالیکه در ماه جولای ‪14.2% ‬چنین انتظاری داشتند‪. ‬

    نظر


    • از جناب رجب زاده عزیز درخواست میکنم در صورت امکان تحلیل سه بازار اوراق ، سهام و کالا راه اندازی کنند (در بخش الیوت) اینجور خیلی راحت میتونیم تحلیل بین بازاری انجام بدیم و تاییدیه بگیریم !

      شب همه دوستان به خیر تا روز دیگر موفق و پیروز باشید

      نظر


      • رشد اقتصادی اسپانیا 0.4 درصد کاهش یافت

        تازه ترین آمارهای اقتصادی اسپانیا نشان می دهد رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم 2012 میلادی با کاهش روبرو شده است .





        به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اکونومیک تایمز ، موسسه آمار اسپانیا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد رشد اقتصادی چهارمین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در سه ماه دوم امسال بیش از 0.4 درصد کاهش داشته است . بر اساس این گزارش ، رشد اقتصادی اسپانیا در سه ماه نخست امسال نیز بیش از 0.3 درصد کاهش داشته است .
        بر این اساس ، رشد اقتصادی اسپانیا در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 1.3 درصد کاهش داشته است .
        این گزارش افزود اسپانیا برای دومین بار متوالی از سال 2009 میلادی با رکود اقتصادی روبرو شده است . اسپانیا با بحران کسری بودجه و بیکاری روبرو است . کسری بودجه اسپانیا سال گذشته به بیش از 8.9 درصد تولید ناخالص داخلی رسیده است .
        وزرای دارایی منطقه یورو یک سال بیشتر به اسپانیا مهلت داده اند تا کسری بودجه خود را تا سال 2014 میلادی به کمتر از 3 درصد تولید ناخالص داخلی برساند . نرخ بیکاری اسپانیا نیز تا پایان سه ماه دوم 2012 میلادی به بیش از 24.6 درصد رسیده است و این کشور بالاترین نرخ بیکاری را در بین کشورهای عضو یورو و کشورهای صنعتی در اختیار دارد .
        نرخ بهره استقراض اوراق قرضه ده ساله دولت اسپانیا نیز روز جمعه به بیش از 6.85 درصد رسیده است . اسپانیا پیش از این 100 میلیارد یورو از اتحادیه اروپا به عنوان کمک مالی دریافت کرده است تا به وضعیت بانکی خود سر و سامان دهد . بخش مسکن اسپانیا از چهار سال پیش تا کنون با بحران بی سابقه ای روبرو شده است و این مساله فشار شدیدی را بر سیستم بانکی وارد کرده است .
        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

        https://t.me/Mostafatrader


        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

        https://t.me/signalhha

        نظر


        • یونان برای خروج از بحران مناطق ویژه اقتصادی احداث می کند

          یونان قصد دارد برای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و مقابله با بحران مالی و بدهی ، مناطق ویژه اقتصادی احداث کند.



          • به نقل از رویترز ، دولت یونان اعلام کرد ، سرمایه گذارانی که در مناطق ویژه اقتصادی این کشور سرمایه گذاری کنند از تسهیلات خاص و ویژه مالیاتی و اداری دولت آتن برخوردار خواهند شد .

            بر اساس این گزارش ، کاستیس هاتزیداکیس وزیر توسعه یونان تاکید کرد دولت آتن پیش از این مذاکرات مربوط به احداث مناطق ویژه اقتصادی را با کمیسیون اروپا انجام داده و موافقت مقامهای کمیسیون اروپا را جلب کرده است .
            وی تصریح کرد، ما بر این باوریم که احداث مناطق ویژه اقتصادی در یونان به نفع رشد و رونق اقتصادی این کشور خواهد بود و موجب جذب سرمایه های بیشتر بخش خصوصی و توسعه صادرات خواهد شد .
            نشست آتی رهبران اروپایی در ماه اکتبر برگزار خواهد شد و در این نشست در خصوص وضعیت آتی یونان تصمیم گیری خواهد شد . به اعتقاد کارشناسان اقتصادی گزارش بازرسان بین المللی در خصوص وضعیت یونان تاثیر زیادی بر تصمیم رهبران اروپایی خواهد داشت .
            این در حالی است که دو مقام ارشد آلمانی طی روزهای گذشته نسبت به خروج یونان از منطقه یورو هشدار داده بودند .ولکر کاودر رهبر حزب مرکل در پارلمان آلمان تاکید کرد خروج یونان از منطقه یورو مشکلی برای اتحادیه پولی اروپا نخواهد بود و منطقه یورو مکانیسمهای لازم برای جلوگیری از گسترش این بحران به سایر کشورهای اروپایی را در اختیار دارد .
            یونان به دنبال کسب مهلت دو ساله بیشتر از وام دهندگان بین المللی برای اجرای تعهدات اقتصادی و مالی است . یونان باید برای جلب نظر مساعد وام دهندگان بین المللی سیاستهای ریاضت اقتصادی و مالی بیشتری را با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه انجام دهد .بر این اساس یونان از اواخر سال 2009 میلادی تا کنون با بحران مالی و بدهی روبرو است . میزان بدهی های یونان تا پایان سال 2011 میلادی به بیش از 367.9 میلیارد یورو رسیده بود. یونان دو سال پیش مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی اقتصادی و مالی کمک 130 میلیارد یورویی را دریافت کند و در ازای دریافت این کمک متعهد به اجرای سیاستهای ریاضتی شده است .
            بر اساس طرح وام دهندگان بین المللی دولت یونان باید تا سال 2014 میلادی بیش از 11.5 میلیارد یورو از هزینه های بودجه خود را کاهش دهد .
          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

          https://t.me/Mostafatrader


          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

          https://t.me/signalhha

          نظر


          • ضریب اطمینان کسب و کار در فرانسه همچنان پایین ماند

            ‬آژانس آمار فرانسه، اینسی، امروز گزارش داد که ضریب اطمینان در تولید از رقم ‪89 ‬در ماه جولای به رقم ‪90 ‬در آگوست رسید‪. ‬پیش از این برای ماه جولای رقم ‪90 ‬گزارش شده بود‪
            ================================================== ===================
            از سال ‪2009 ‬تاکنون شاخص ضریب اطمینان متعلق به اینسی به زیر ‪90 ‬نرسیده بود‪.‬
            ================================================== ===================
            ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که رقم ‪90 ‬در ماه آگوست گزارش شود‪.‬
            ================================================== ===================
            ‬شاخص ضریب اطمینان کسب و کار که عمده فروشی، ساخت و ساز، خرده فروشی و خدمات را تحت پوشش می گیرد، در آگوست در مقیاس ماهیانه تغییری نداشت‪. ‬این شاخص در جولای در رقم ‪87 ‬به سر می برد‪. ‬

            نظر


            • احزاب ائتلافی یونان بر سر سیاست ریاضت اقتصادی به توافق نرسیدند

              رهبر حزب دموکراتیک چپ یونان تاکید کرد احزاب سیاسی ائتلافی با دولت یونان در خصوص جزییات برنامه ریاضت اقتصادی به هیچ توافق
              مشخصی دست نیافته اند.






              به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، فوتیس کوولیس رهبر حزب دموکراتیک چپ یونان تاکید کرد احزاب سیاسی ائتلافی با دولت یونان هنوز در خصوص جزییات برنامه ریاضت اقتصادی که قرار است دولت در دو سال آینده اجرا کند به هیچ توافق مشخص دست نیافته اند .
              بر اساس این گزارش یونان باید تا دو سال آینده بیش از 11.5 میلیارد یورو از کسری بودجه خود را بکاهد تا وام دهندگان بین المللی حاضر به اعطای کمکهای مالی بیشتر به این کشور شوند . وی تصریح کرد احزاب ائتلافی دولت یونان با پیشنهادات دولت مبنی بر کاهش سطح دستمزدها و افزایش مالیاتها مخالف هستند . ما بر این باوریم که در راستای اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی افراد کم درآمد باید حمایت شوند و کمترین زیان و ضرر به آنها وارد شود .
              نشست آتی رهبران اروپایی در ماه اکتبر برگزار خواهد شد و در این نشست در خصوص وضعیت آتی یونان تصمیم گیری خواهد شد . به اعتقاد کارشناسان اقتصادی گزارش بازرسان بین المللی در خصوص وضعیت یونان تاثیر زیادی بر تصمیم رهبران اروپایی خواهد داشت .این در حالی است که دو مقام ارشد آلمانی طی روزهای گذشته نسبت به خروج یونان از منطقه یورو هشدار داده بودند .
              ولکر کاودر رهبر حزب مرکل در پارلمان آلمان تاکید کرد خروج یونان از منطقه یورو مشکلی برای اتحادیه پولی اروپا نخواهد بود و منطقه یورو مکانیسمهای لازم برای جلوگیری از گسترش این بحران به سایر کشورهای اروپایی را در اختیار دارد .یونان به دنبال کسب مهلت دو ساله بیشتر از وام دهندگان بین المللی برای اجرای تعهدات اقتصادی و مالی است . یونان باید برای جلب نظر مساعد وام دهندگان بین المللی سیاستهای ریاضت اقتصادی و مالی بیشتری را با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه انجام دهد .
              بر این اساس یونان از اواخر سال 2009 میلادی تا کنون با بحران مالی و بدهی روبرو است . میزان بدهی های یونان تا پایان سال 2011 میلادی به بیش از 367.9 میلیارد یورو رسیده بود. یونان دو سال پیش مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی اقتصادی و مالی کمک 130 میلیارد یورویی را دریافت کند و در ازای دریافت این کمک متعهد به اجرای سیاستهای ریاضتی شده است .
              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

              https://t.me/Mostafatrader


              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

              https://t.me/signalhha

              نظر


              • با تولید ناخالص منتشر شده واسه ایالات متحده بعید میدونم بسته حمایتی تزریق بازار کنند !

                البته هنوز کتاب بژ نخوندم !

                زمانی میشد انتظار داشت که این امر صورت بگیره که تولید ناخالص زیر 1.4% منتشر بشه ! رکود شدید اتفاق بیافته !

                الان که سرعت رشد اقتصادی به آرامی داریم ! تنها معضل اشتغال هست !

                نظر


                • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
                  با تولید ناخالص منتشر شده واسه ایالات متحده بعید میدونم بسته حمایتی تزریق بازار کنند !

                  البته هنوز کتاب بژ نخوندم !

                  زمانی میشد انتظار داشت که این امر صورت بگیره که تولید ناخالص زیر 1.4% منتشر بشه ! رکود شدید اتفاق بیافته !

                  الان که سرعت رشد اقتصادی به آرامی داریم ! تنها معضل اشتغال هست !
                  خلیل جان انتخابات هم نزدیکه
                  به نظرت این ریسک رو میکنن دو ماه مونده به انتخابات سیاست پولی عوض بکنن؟

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط arash rajabzadeh نمایش پست ها
                    خلیل جان انتخابات هم نزدیکه
                    به نظرت این ریسک رو میکنن دو ماه مونده به انتخابات سیاست پولی عوض بکنن؟
                    آرش جان درسته فد مستقلا تصمیم گیری میکنه.اما در نظر داشته باش پایه اقتصاد ایالات متحده بر مبنای مصرف هست !

                    دیدگاه بدی به آدم دست میده شب بخوابی ، روز بلند شی قدرت خریدت ...

                    واسه ما ایرانی ها جا افتاده اما واسه اونا که رو دهم و صدم درصد کار میکنن سخته !

                    نظر


                    • البته هنوز کتاب بژ نخوندم !
                      بژ بوک حاوی گزارش 12 بانک مرکزی ایالات مختلف از وضعیت اقتصادی منطقه شان است و اعضای fomc (کمیته سیاستهای پولی دولت فدرال) از آن برای تصمیمات خود راجع به نرخ بهره کمک می گیرند.
                      --------------------------------------------------------------------
                      سلام آقا نیما ببخشید خبر بژ بوک منتشر شد از کجا میشه اطلاعات این کتاب را خوند وبه نظر شما روز جمعه چه سیاستی قراره اتخاذ بشه ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
                      (( هرچه پیش از این بوده بعد از این هم خواهد بود))

                      نظر


                      • توضیحات :

                        كتاب خاكستري تحقيقات فدرال
                        يكي از عوامل نشان دهنده شرايط اقتصادي جاري كشور، تحقيقات منتشر شده در كتاب خاكستري أمريكا مي باشد كه هر ساله هشت بار توسط بانك مركزي فدرال منتشر مي شود و شامل اطلاعات اقتصادي جاري و شرايط اقتصادي در كشور است و مطالبي درباره قراردادها كليدي اقتصادي و تجاري، انتظارات بازار و ديگر عوامل در أن وجود دارد. اين كتاب روشن كننده اطلاعات مهم اقتصادي كشور است و اين تحقيق معمولا در يك دوره چهار هفته اي انجام مي شود و دو هفته قبل از اجلاس FOMC كه اين اجلاس نيز هر ساله هشت بار برگزار مي شود، منتشر مي گردد. برعكس تحقيقات يا گزارش هاي عقب مانده رايچ در دنيا كتاب قهوه اي أمريكا يك شاخص مفيد براي تصميم گيري درباره سياست هاي مالي اتخاذ شده توسط FOMC است.
                        ================================================== =======
                        تاریخ اجلاس FOMC :

                        09/13/12 18:15 GMT
                        ================================================== =======
                        تاریخ انشار بعدی کتاب بژ:

                        October 10, 2012
                        ================================================== =======
                        لینک دانلود کتاب بژ :

                        FRB: Beige Book
                        ================================================== =======
                        پ.ن: اسم من نیما نیست عزیزم ، میتونی خلیل صدا کنی ، موفق باشید

                        نظر


                        • دیروز گزارش کتاب بژ توسط فدرال ریزرو در ایالات متحده منتشر شد که خبر از توسعۀ تدریجی اقتصاد آن کشور داد‪.‬
                          ================================================== =======
                          ‬دیروز همچنین گزارش شد که تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهۀ دوم سال ‪2012 ‬در مقیاس سالیانه ‪1.7% ‬رشد داشته است در حالیکه در تخمین نرخ رشد ‪1.5% ‬اعلام شده بود‪. ‬
                          ================================================== =======
                          ‬سخنرانی روز جمعۀ بن برنانکه، رئیس فدرال ریزرو ایالات متحده در ‪Jackson Hole ‬همچنان در کانون توجه سرمایه گذاران است‪. ‬
                          ================================================== =======

                          نظر


                          • ‬خرده فروشی در ژاپن در ماه جولای در مقیاس سالیانه ‪0.8% ‬کاهش پیدا کرد‪
                            ==================================================
                            این اولین کاهش در خرده فروشی از نوامبر تاکنون است
                            ==================================================
                            ‬فروش خرده فروشان بزرگ ‪4.4% ‬کاهش داشت‪
                            ==================================================
                            این در حالیست که مجموع خرده فروشی بطور تطبیقی فصلی در ژوئن ‪0.2%‬، در مه ‪3.6% ‬و در آوریل ‪5.7% ‬افزایش داشت
                            ==================================================
                            فروش خرده فروشان بزرگ نیز در مقیاس سالیانه در ژوئن ‪2.6% ‬در مه ‪0.8% ‬و در آوریل ‪0.6% ‬کاهش داشت‪.
                            ==================================================

                            نظر


                            • پ.ن: اسم من نیما نیست عزیزم ، میتونی خلیل صدا کنی ، موفق باشید[/quote]
                              =================================================
                              سلام حاج خلیل شرمنده ببخشید اسمتون را اشتباه نوشتم دیشب دیر وقت بود داشتم تایپ میکردم وچشمام خواب الود بود وحواسم به خواب شرمنده و ممنون از توضیحاتی که راجب کتاب دادید
                              (( هرچه پیش از این بوده بعد از این هم خواهد بود))

                              نظر


                              • در اسپانیا

                                بهای مصرف کننده در این کشور در ماه آگوست در مقیاس سالیانه ‪2.7% ‬افزایش یافته است که بیشتر از رقم افزایش ‪2.2‬درصدی است که برای ماه جولای به ثبت رسیده است‪
                                =================================================
                                افزایش قیمت نفت دلیل بالارفتن تورم در اسپانیا محسوب می شود‪
                                =================================================
                                بهای مصرف کننده در ماه آگوست به بالاترین سطح از نوامبر تاکنون رسید‪
                                =================================================
                                ‬قیمت نفت خام در ماه آگوست ‪8% ‬افزایش پیدا کرد
                                =================================================
                                ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 08-30-2012, 01:58 PM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X