اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط mina نمایش پست ها
    عمو بن دوشنبه سخنرانی داره
    منیوت فد هم هست روز سه شنبه اگر اشتباه نکنم ! پس انگیزه هست واسه تزریق نقدینگی حوالی 2 اکتبر تا 5 اکتبر که پیش بینی صعود یورو به دلار کردیم پس به امید خودش

    نظر


    • رشد ‪0.2‬درصدی تولید ناخالص داخلی کانادا

      دفتر آمار کانادا امروز گزارش داد که تولید ناخالص داخلی این کشور در مقیاس ماهیانه از رقم تصحیح شدۀ رشد ‪0.1% ‬در ماه ژوئن به به رقم رشد ‪0.2% ‬در ماه جولای رسیده است‪. ‬اقتصاددانانی که رویترز از آنان نظرسنجی کرده بود انتظار داشتند که رقم رشد ‪0.1% ‬گزارش شود، هرچند رقم اعلام شده برای اقتصاد کانادا ‪0.1% ‬از پیش بینی آنها قوی تر بود‪.‬





      ‬همزمان مرکز تحلیل اقتصادی ایالات متحده گزارش داد که مخارج مصرفی فردی در این کشور که در ماه جولای ‪0.4% ‬افزایش پیدا کرده بود در ماه آگوست ‪0.5% ‬افزایش یافت؛ همچنین درآمد فردی نیز مانند جولای در آگوست ‪0.1% ‬رشد پیدا کرده است‪.‬









      دلار آمریکا در برابر دلار کانادا تقویت شد از ‪0.9800 ‬به ‪0.9820 ‬صعود کرد‪. ‬دلار آمریکا از آنجائی تقویت شد که بهترین آمار مربوط به مخارج مصرف کننده از فوریه‪2012 ‬تاکنون منتشر شد‪. ‬

      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



      نظر


      • در پی اعلام برخی گزارشات اقتصادی، شاخص های سهام آمریکا کاهش یافتند

        به نقل از مارکت واچ، روز جمعه شاخص سنجش اعتماد در میان مصرف کنندگان آمریکایی اعلام شد و عدد مذکور حاکی از آن بود که شاخص اعتماد از 74.3 در ماه آگوست به 78.3 در ماه سپتامبر افزایش یافته است. با وجو آنکه این رقم بالاترین مقدار گزارش شده در طول 4 ماه گذشته بود اما اعلام ان نتوانست تاثیر مثبتی بر شاخص های بازار سهام داشته باشد زیرا کارشناسان اقتصادی مارکت واچ انتظار اعلام عدد 79.5 را برای این شاخص داشتند، این امر نشان دهنده آن است که تمایل برای مصرف آنچنان که مدنظر کارشناسان بوده در آمریکا افزایش نداشته است. همین مسئله تاثیر منفی بر شاخص های داوجونز، نزدک، و استاندارد اند پورز داشت و باعث کاهش 95، 22 و 9 واحدی آنها شد.
        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

        https://t.me/Mostafatrader


        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

        https://t.me/signalhha

        نظر


        • اخبار مهم هفته آینده (میلادی ):
          1-شاخص pmi روز دوشنبه در چین، انگلیس و آمریکا اعلام می شود که حاکی از توسعه صنعتی در این کشورها است و می تواند بر تصمیمات مربوط به سیاست های انبساطی برای تحریک رشد اقتصادی این کشورها، در شرایطی که اوضاع این کشورها از لحاظ توسعه اقتصادی امیدوارکننده نیست، تاثیر داشته باشد.

          2- سخنرانی برنانکه را در روز دوشنبه می باشد که ارزیابی وی از اوضاع اقتصادی و تاثیرات سیاست qe بر آن می تواند تعیین کننده ی چشم انداز ادامه ی این سیاست باشد.
          3- در اروپا هم قرار است نرخ بهره در روز پنج شنبه اعلام شود و همچنین کنفرانس خبری بانک مرکزی اروپا در این روز می باشد.
          4- در 5 شنبه ی هفته ی جاری آمار مربوط به میزان اشتغال در آمریکا منتشر می شود.

          نظر


          • اپل، حادثه آفرید

            با وجود استقبال فراوان از Iphone5 بازار آمریکا با کاهش قیمت سهام اپل مواجه شد.
            به نقل از استودیو بورس، کاهش شاخص فعالیت اقتصادی و همچنین مشکل نرم افزار map که در سری جدید گوشی های تلفن همراه شرکت اپل پیش آمده بود، موجب کاهش 2 درصدی قیمت سهام این شرکت و همچنین افت شاخص نزدک شد.
            بر اساس این گزارش، در این بازار داوجونز با کاهش 0.3 درصدی و نزدک با افت 0.6 درصدی همراه شدند در حالی که اس اند پی 0.4 درصد منفی شد. تیم کوک، مدیر اجرایی شرکت اپل با عذرخواهی از مشتریان، در این خصوص اظهار داشت: ما در تلاشیم تا بهترین کالا با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم، در حالی که با پوزش فراوان با ارئه آیفون جدید در هفته گذشته متوجه مشکل در نرم افزار جدید این گوشی شدیم و در صدد هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم، مشتریان می توانند تا اطلاع ثانوی، از برنامه جایگزین استفاده کنند. در این بین ، قیمت سهام اپل با افت قابل توجهی رو به رو شد و تا 2.09 درصد کاهش داشت. این در حالی است که، در بازار اروپا نتیجه تست استرس بانک های اسپانیا، بازار را دچار تشنج کرد. تست استرس" که به منظور ارزیابی توانایی بانک ها برای مقابله مجدد با بحران اقتصادی انجام می شود، قصد دارد تا به بازارهای مالی جهان نسبت به توانایی بانک ها در رکود اقتصادی احتمالی آینده اطمینان دهد. در حالی که، نتیجه این تست نشان داد که بانک های اسپانیا نیاز به 60 میلیارد دلار نقدینگی دارند تا بتوانند از بحران عبور کنند. در این بین، هشدارهای موسسه رتبه بندی مودی به اسپانیا و فشارهای وارده به این کشور بیشتر شده و موجب شد در بازار اروپا فوتسی لندن 0.6 درصد منفی شود و داکس آلمان 1.02 درصد افت کند و کک فرانسه 2.4 درصد نزولی شود. در بازارهای کالایی، قیمت طلا با کاهش 0.3 درصدی به هر اونس 1774دلار رسید و قیمت نفت سبک آمریکا با رشد 0.2 درصدی هر بشکه 92 دلار معامله شد.
            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

            https://t.me/Mostafatrader


            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

            https://t.me/signalhha

            نظر


            • بدهی فرانسه به 91 درصد تولید ناخالص داخلی رسید

              موسسه آمار فرانسه در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد میزان بدهی های عمومی این کشور در سه ماه دوم 2012 میلادی به شدت افزایش داشته و به بیش از 91 درصد تولید ناخالص داخلی این کشور رسیده است.


              به نقل از پایگاه اینترنتی فرانس پرس موسسه آمار فرانسه افزود میزان بدهی های این کشور تا پایان سه ماه دوم امسال به بیش از 91 درصد تولید ناخالص داخلی رسیده است .

              بر اساس این گزارش میزان بدهی های دولت فرانسه نسبت به سه ماه نخست 2012 میلادی بیش از 43.2 میلیارد یورو افزایش داشته است . بدهی های فرانسه در سه ماه نخست 2012 به کمتر از 89.3 درصد تولید ناخالص داخلی رسیده بود .
              فرانسه دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو است که با بحران بیکاری نیز روبرو است . بیکاری در این کشور به بالاترین حد خود در سیزده سال اخیر رسیده است و تعداد بیکاران این کشور از مرز 3 میلیون نفر گذشته است .
              بر این اساس قوانین اتحادیه اروپا سقف بدهی 60 درصد تولید ناخالص داخلی را برای اعضای این اتحادیه تعیین کرده است . ژان مارک آیراولت نخست وزیر فرانسه نیز پیش بینی کرد رشد اقتصادی این کشور سال آینده به کمتر از 0.8 درصد خواهد رسید .
              وی افزود فرانسه اگر می خواهد نرخ بهره استقراض خود را کاهش دهد باید کسری بودجه را در سال 2013 میلادی به کمتر از 3 درصد تولید ناخالص داخلی برساند .
              این گزارش افزود اگر دولت فرانسه نتواند کسری بودجه خود را کاهش دهد نرخ بهره استقراض نیز افزایش خواهد یافت و شرایط مشابه ایتالیا و اسپانیا نیز برای ما اتفاق خواهد افتاد . تشدید مشکلات اقتصادی فرانسه موجب شده، تا میزان محبوبیت اولاند به کمتر از 43 درصد برسد که این رقم از زمان به قدرت رسیدن وی تا کنون بی سابقه است .
              بر اساس این گزارش، تازه ترین نظرسنجی موسسه آیفوپ نشان می*دهد، میزان محبوبیت اولاند به کمتر از 43 درصد رسیده است، در حالی که این رقم در ماه اوت به 54 درصد رسیده بود. این یکی از بیشترین و بی سابقه ترین کاهش محبوبیت روسای جمهور فرانسه در 10 سال گذشته به شمار می رود .
              بر این اساس، میزان محبوبیت ژان مارک آیراولت نخست وزیر فرانسه نیز از 57 درصد در ماه اوت به کمتر از 50 درصد رسیده است.نتایج این نظرسنجی به خوبی عدم موفقیت دولت سوسیالیست فرانسه در مقابله با چالشهای اقتصادی را نشان می دهد.شرکتهای بزرگ فرانسوی مثل شرکت خودرو سازی پژو و شرکت دارو سازی سانوفی با بحران جدی روبرو هستند و قصد دارد، هزاران نفر از کارمندان خود را اخراج کنند. این تازه ترین نشانه از پایان ماه عسل اولاند پس از انتخابات ریاست جمهوری به شمار می رود .
              میزان محبوبیت نیکولای سارکوزی رییس جمهور قبلی فرانسه در هشت ماه پایانی قدرتش بالای 50 درصد بوده است .اولاند در واکنش به نتایج این نظرسنجی گفت: دولت جدید فرانسه برای غلبه بر مشکلات اقتصادی زمان نیاز دارد.وی از زمان به قدرت رسیدن در ماه می تاکنون، رسیدگی به مشکلات اقتصادی را مهمترین اولویت دولت پاریس اعلام کرده است. وی قصد دارد، کسری بودجه فرانسه را تا سال 2013 میلادی به کمتر از 3 درصد تولید ناخالص داخلی برساند.
              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

              https://t.me/Mostafatrader


              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

              https://t.me/signalhha

              نظر


              • اتحادیه اروپا از بودجه سال آینده دولت اسپانیا استقبال کرد

                کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا از اعلام جزییات بودجه سال 2013 میلادی دولت اسپانیا استقبال و تاکید کرد اعلام بودجه 2013 یک گام بزرگ برای اجرای اصلاحات اقتصادی و مالی است.



                به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، اولی رن تاکید کرد اعلام بودجه 2013 میلادی از سوی دولت اسپانیا یک گام بزرگ برای اجرای اصلاحات اقتصادی و مالی است . برنامه زمان بندی شده از سوی دولت اسپانیا برای کاهش بدهی و کسری بودجه زودتر از موعد تعیین شده از سوی کمیسیون اروپایی است و این مساله یک گام بزرگ به شمار می رود .

                بر اساس این گزارش وی تصریح کرد دولت اسپانیا در شرایطی قصد دارد اصلاحات ساختاری اقتصادی و بانکی را اجرا کند که این کشور با چالشهای زیادی روبرو است . دولت اسپانیا قصد دارد در سال 2013 میلادی بیش از 40 میلیارد یورو از هزینه های بودجه را کاهش دهد و اصلاحات مهمی را در سیستم بانکی و مالی این کشور اجرا کند .
                دولت اسپانیا با بحران کسری بودجه و افزایش نرخ بیکاری روبرو است . اسپانیا بالاترین نرخ بیکاری را در بین کشورهای عضو یورو و کشورهای صنعتی در اختیار دارد . اسپانیا باید سایر شرکای اروپایی خود را نسبت به توانایی این کشور برای تامین بدهی ها و کسری بودجه متقاعد کند . دولت اسپانیا در دو سال گذشته سیاستهای ریاضت اقتصادی زیادی را با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه تصویب کرده است که نتیجه اجرای آن افزایش مالیاتها و کاهش هزینه های دولتی بوده است .
                وضعیت اقتصادی اسپانیا در کانون توجهات بین المللی قرار گرفته است و سرمایه گذاران بین المللی به دقت تحولات این کشور را زیر نظر دارند .
                منابع آگاه نیز از آغاز مذاکرات دولت اسپانیا با مقامهای بانک مرکزی اروپا برای دریافت کمکهای مالی بیشتر خبر می دهند . اسپانیا تا کنون 100 میلیارد یورو کمک مالی از اروپا دریافت کرده است .
                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                https://t.me/Mostafatrader


                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                https://t.me/signalhha

                نظر


                • در شهریور ماه

                  تولید نفت اوپک 440 هزار بشکه در روز کاهش یافت

                  تولید نفت اوپک در ماه سپتامبر(شهریور) ۴۴۰ هزار بشکه در روز کاهش یافت و به پایین ترین رقم طی ۱۱ ماه گذشته رسید.




                  تحقیقات رویترز نشان داد که میزان تولید نفت اوپک در ماه سپتامبر به دلیل کاهش صدور نفت کشورهای نیجریه و آنگولا کاهش یافته است.

                  کاهش تولید نفت کشورهای عضو اوپک می تواند به نگرانی های کشورهای مصرف کننده نفت دامن بزند. این کشورها پیش از این نگران تاثیر منفی قیمت 112 دلاری نفت و تحریم نفتی ایران بر رشد اقتصادی خود بودند.
                  بر اساس این گزارش، تولید نفت 12 کشور عضو اوپک در ماه سپتامبر روزانه حدود 31.09 میلیون بشکه در روز بوده است و این در حالی است که میزان متوسط تولید روزانه اعضا در ماه آگوست 31.53 میلیون بشکه بوده است. بدین ترتیب تولید اوپک در ماه اوت 440 هزار بشکه در روز نسبت به ماه قبل از آن کاهش یافته است.
                  میزان تولید نفت این ماه اوپک پایین ترین سطح از ژانویه 2012 محسوب می شود که تولید اوپک به 30.95 میلیون بشکه در روز رسیده بود. اما با این وجود این رقم تولید همچنان حدود یک میلیون بشکه بیش از سقف تعیین شده 30 میلیون بشکه ای اوپک است.
                  پل توستی، از کارشناسان بازار نفت در این باره اظهار داشت: «بخش عمده ای از این کاهش تولید از آنگولا و نیجریه ناشی می شود.» وی افزود: «من فکر می کنم صادرات نفت ایران به میزان زیادی کاهش یافته، اما حدس می زنم که صادرات نفت ایران به دلیل عدم وجود سرمایه گذاری و تحریم ها به بیش از این نیز کاهش یابد.»
                  بر اساس برآوردها، تولید نفت نیجریه در ماه سپتامبر، به پایین ترین سطح در طی 11 ماه گذشته رسیده است. این گزارش حاکی است، تولید نفت ایران با کاهش روزانه 50 هزار بشکه ای به 2.80 میلیون بشکه در روز رسیده که با میزان تولید در ماه جولای گذشته برابری می کند. بر اساس آمارهای اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت ایران در ماه جولای به پایین ترین سطح از سال 1988 تا کنون رسید.
                  کارشناسان معتقدند به دلیل اینکه برخی مشتریان ایران از جمله کره جنوبی واردات نفت خود از ایران را از سر گرفته اند، صادرات نفت این کشور در این ماه تا حدی افزایش یافته است.
                  کشورهای مصرف کننده نفت نگران افزایش بهای جهانی نفت هستند و تولید کنندگان را به تولید بیشتر تشویق می کنند. آژانس بین المللی انرژی اوایل ماه جاری اعلام کرد که افزایش بهای نفت خطر بازگشت اقتصاد جهانی به دوره رکود را افزایش داده است.
                  اوپک اعلام کرده که میزان عرضه نفت در بازار مناسب است. عبدالله البدری، دبیر کل اوپک روز جمعه در برلین گفت، نفت به میزان کافی در بازار وجود دارد.
                  با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                  https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                  پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                  https://t.me/Mostafatrader


                  نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                  https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                  کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                  https://t.me/signalhha

                  نظر


                  • اخذ مالیات بر مبادلات مالی در بین کشورهای اروپایی


                    به نقل از طلا و رویترز، دو کشور قدرتمند اتحادیه اروپا از کمیسیون این قاره درخواست کرده اند تا طرح اخذ مالیات بر مبادلات مالی را در بین کشورهای اروپایی به اجرا درآورد. درخواست آلمان و فرانسه از کمیسیون اروپا برای اجرای این طرح در حالی است که این دو کشور بزرگ منطقه یورو نتوانسته اند موافقت و رضایت کلیه اعضای اتحادیه اروپا را برای اجرای این طرح جلب کنند و تا کنون تنها نه کشور اروپایی با اجرای این طرح موافقت کرده اند . براساس این گزارش، انگلیس از مخالفین سرسخت اجرای این طرح است . بر این اساس آلمان پیش از این خواستار وضع مالیات بر کلیه مبادلات مالی در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا بود ولی این درخواست با مخالفت شدید انگلیس و برخی کشورهای اروپایی روبرو شد . گفتنی است کمیسیون اروپا آماده است تا اجرای این طرح را با حداقل کشورهای متقاضی، آغاز کند . این در حالی است که وزرای دارایی آلمان و فرانسه به تلاشهای خود برای متقاعد کردن سایر کشورهای اروپایی برای مشارکت در اجرای این طرح ادامه خواهند داد.

                    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                    https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                    https://t.me/Mostafatrader


                    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                    کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                    https://t.me/signalhha

                    نظر


                    • کاهش جزئی در قیمت شکر جهانی

                      در آخرین روز کاری هفته یعنی 28 سپتامبر قیمت شکر سفید در بازار لندن به 574.5 دلار برای هر تن و قیمت شکر خام نیویورک به 431.66 دلار برای هر تن کاهش یافت، این در حالی است که قیمت این محصولات در تاریخ 27 سپتامبر به ترتیب 573.2 و 432.1 دلار برای هر تن بودند.
                      با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                      https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                      پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                      https://t.me/Mostafatrader


                      نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                      https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                      کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                      https://t.me/signalhha

                      نظر


                      • برنامه جدید اسپانیا برای فرار از بحران

                        به نقل از بلومبرگ، بر طبق اعلام وزیر بودجه اسپانیا قرار شده است که این کشور 207.2 میلیارد یورو معادل 266.5 میلیارد دلار را در سال آینده از اتحادیه اروپا قرض بگیرد. به گفته کارشناسان بلومبرگ ، کسری بودجه اسپانیا تا انتهای سال 2013 به 90.5 درصد تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد رسید که به نوعی فاجعه ای برای اسپانیا و اتحادیه اروپا خواهد بود. از این رو در یافت کمک شاید تنها راه حل باقیمانده برای نجات اسپانیا و اروپا از بحران باشد و این درحالی است که کسری بودجه اسپانیا امسال در حدود 7.4 درصد از تولید اقتصادی این کشور بوده است.
                        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                        https://t.me/Mostafatrader


                        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                        https://t.me/signalhha

                        نظر


                        • منابع آگاه اروپایی:
                          وام دهندگان بین المللی کمک بیشتری به یونان ارائه می دهند

                          منابع آگاه اروپایی اعلام کردند یونان دور جدید کمکهای مالی بین المللی را دریافت خواهد کرد و وام دهندگان بین المللی خواستار خروج یونان از منطقه یورو نیستند.




                          به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، دو نشریه آلمانی به نقل از منابع آگاه اروپایی اعلام کردند یونان دور جدید کمکهای مالی بین المللی را دریافت خواهد کرد . این دو نشریه آلمانی افزودند وام دهندگان بین المللی خواستار خروج یونان از منطقه یورو نیستند و به همین علت علی رغم کسری بودجه سنگین دولت یونان و پیشرفت ناچیز آتن در اجرای اصلاحات ساختاری مالی و اقتصادی کمکهای مالی جدید را در اختیار این کشور قرار خواهند داد .

                          بر اساس این گزارش مذاکرات یونان با وام دهندگان بین المللی شامل صندوق بین المللی پول ، اتحادیه اروپا و بانک مرکزی اروپا قرار است از هفته جاری بار دیگر از سر گرفته شود . یونان قصد دارد در این مذاکرات نظر مساعد وام دهندگان بین المللی را برای اعطای کمک مالی 31 میلیارد یورویی جلب کند .
                          بر این اساس یونان بدون دریافت کمکهای مالی جدید ورشکست خواهد شد و چاره ای جز ترک منطقه یورو نخواهد داشت . یک مقام آگاه اروپایی در این باره به یک نشریه آلمانی گفت ، دولت یونان فهرستی از اصلاحات اقتصادی و مالی مورد نیاز و ضروری را دریافت خواهد کرد و پارلمان این کشور باید تا زمان مقرر و مشخصی اجرای این سیاستها را به تصویب برساند .
                          هر زمان که پارلمان و دولت یونان با اجرای سیاستها و اصلاحات اقتصادی و مالی جدید موافقت کنند کمک مالی جدید در اختیار آتن قرار خواهد گرفت . یونان برای پنجمین سال متوالی با رکود اقتصادی روبرو شده است . ارزش تولید ناخالص داخلی یونان در پنج سال اخیر بیش از 20 درصد کاهش داشته است . به اعتقاد کارشناسان اقتصادی گزارش بازرسان بین*المللی در خصوص وضعیت یونان تاثیر زیادی بر تصمیم رهبران اروپایی خواهد داشت.
                          یونان به دنبال کسب مهلت دو ساله بیشتر از وام دهندگان بین*المللی برای اجرای تعهدات اقتصادی و مالی است. یونان باید برای جلب نظر مساعد وام دهندگان بین*المللی سیاست*های ریاضت اقتصادی و مالی بیشتری را با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه انجام دهد.
                          بر این اساس، یونان از اواخر سال 2009 میلادی تاکنون با بحران مالی و بدهی روبرو است. میزان بدهی یونان تا پایان سال 2011 میلادی به بیش از 367.9 میلیارد یورو رسیده بود. یونان دو سال پیش مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی اقتصادی و مالی کمکی 130 میلیارد یورویی را دریافت کند و در ازای دریافت این کمک متعهد به اجرای سیاستهای ریاضتی شده است.
                          بر اساس طرح وام دهندگان بین المللی دولت یونان باید تا سال 2014 میلادی بیش از 11.5 میلیارد یورو از هزینه های بودجه خود را کاهش دهد.
                          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                          https://t.me/Mostafatrader


                          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                          https://t.me/signalhha

                          نظر


                          • اسپانیا خواستار دریافت کمک ۲۰۰ میلیارد یورویی از اروپا شد
                            وزیر بودجه اسپانیا گفت کشورش در نظر دارد سال آینده بیش از 200 میلیارد یورو کمک مالی از منابع اروپایی دریافت کند.




                            به نقل بلومبرگ، وزیر بودجه اسپانیا گفت: با افزایش فشارها بر نخست وزیر این کشور برای استفاده از کمک های مالی اروپا، این کشور درنظر دارد تا سال آینده 207.2 میلیارد یورو (266.5 میلیارد دلار) از محل صندوق اروپا قرض کند.

                            بر اساس این گزارش، با احتساب هزینه بدهی بانک های اسپانیا، بدهی های این کشور در سال 2013 به 90.5 درصد تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد رسید.
                            کریستوبل مونتورو وزیر بودجه اسپانیا گفت: کسری بودجه این کشور در سال جاری 7.4 درصد درآمد اقتصادی آن خواهد بود. وی افزود: اسپانیا می تواند با نخریدن دیون بانک ها به هدف 6.3 درصدی دست یابد.
                            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                            https://t.me/Mostafatrader


                            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                            https://t.me/signalhha

                            نظر


                            • نرخ بیکاری آمریکا به 8.2 درصد رسید

                              بلومبرگ طی گزارشی اعلام کرد اقتصاد آمریکا در ماه سپتامبر تنها 115 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد و نرخ بیکاری این کشور به 8.2 درصد افزایش یافت.


                              به نقل از بلومبرگ، اقتصاددانان معتقدند: با کاهش تعداد استخدام ها از سوی کارفرمایان، نرخ بیکاری آمریکا در ماه سپتامبر افزایش یافته است.

                              بر اساس این گزارش، میزان بیکاری از 8.1 درصد در ماه آگوست به 8.2 درصد افزایش یافته است. تعداد اشتغال های جدید در ماه سپتامبر 115 هزار نفر بوده است که این میزان از متوسط 139 هزار نفر در 8 ماه نخست سال جاری میلادی کمتر بوده است.
                              بیکاری پیوسته درآمدهای مردم آمریکا را کاهش می دهد و هزینه های مصرفی را محدود می کند که خود مانع دیگری برای اقتصاد این کشور است. اقتصادی که با کندی و رکود در تولیدات صنعتی روبرو است.
                              بن برناکه رئیس فدرال رزرو گفت: بانک مرکزی آمریکا در تلاش است تا در ماه جاری به بازارهای مالی پول تزریق کند تا استخدام ها افزایش یابد.
                              از فوریه 2009 بیکاری در آمریکا بالای 8 درصد بوده است و بیشترین افزایش ماهانه مربوط به سال 1948 است. تاکنون اقتصاد آمریکا توانسته است 4.1 میلیون از 8.8 میلیون شغل از دست رفته ناشی از 18 ماه رکود را جبران کند.
                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • رکود تولید در چین؛ سقوط بازار سهام ژاپن

                                دفتر آمار ملی چین به همراه فدراسیون ترابری و خرید این کشور امروز گزارش داد که شاخص رسمی مدیران خرید چین از رقم ‪49.2 ‬در ماه آگوست به رقم ‪49.8 ‬در ماه سپتامبر رسید‪. ‬


                                ‬رقم ‪50 ‬در این شاخص حدفاصل بین توسعه و رکود است و این شاخص دو ماه متوالی است که رکود را نشان می دهد‪.‬

                                ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که رقم ‪50.1 ‬برای سپتامبر گزارش شود‪.‬

                                ‬سفارشات جدید از رقم ‪48.7 ‬به رقم ‪49.8 ‬رسید و صادرات جدید از رقم ‪46.6 ‬در آگوست به رقم ‪48.8 ‬در سپتامبر رسید‪.‬

                                ‬بانک مرکزی ژاپن نیز امروز گزارش داد شاخص ضریب اطمینان تولیدکنندگان بزرگ این کشور معروف به ‪Tanken‬برای ماه دسامبر به رقم منفی ‪3 ‬رسیده است‪. ‬رقم منفی نشان می دهد میزان بدبینی در میان این تولیدکنندگان بیشتر از خوش بینی است‪. ‬بازارهای سهام ژاپن به این خبر واکنش منفی نشان دادند بطوریکه شاخص میانگین سهام نیکی در ژاپن در این لحظه ‪1.14% ‬سقوط دارد‪. ‬شاخص تاپیکس در ژاپن نیز ‪1.1% ‬سقوط پیدا کرد‪. ‬

                                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                                نظر

                                پردازش ...
                                X