اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • صعود بازارهای سهام چین

    شاخص ترکیبی شانگهای چین ‪1.98% ‬صعود پیدا کرد‪.‬
    شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ‪1.03% ‬صعود پیدا کرد‪.‬

    ‬صعود بازارهای سهام چین پس از آن صورت گرفت که بانک مرکزی خلق چین تصمیم گرفت ‪265 ‬میلیارد یوآن معادل ‪42.1 ‬میلیارد دلار نقدینگی به بازار تزریق کند و سیاست پولی سختگیرانه اش را بشکند‪.‬

    ‬ شاخص کاسپی در کرۀ جنوبی‪0.07% ‬ریزش دارد‪.‬
    شاخص میانگین سهام نیکی در ژاپن‪0.91% ‬سقوط دارد‪.‬

    ‬روز گذشته بازارهای سهام ژاپن تعطیل بودند و سرمایه گذاران ژاپنی امروز به آمار اقتصادی اشتغال ایالات متحده که روز جمعه منتشر شد واکنش نشان دادند‪.

    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



    نظر


    • افزایش مازاد حساب جاری ژاپن

      وزارت دارائی ژاپن امروز گزارش داد که مازاد حساب جاری این کشور در آگوست در مقیاس سالیانه ‪4.2% ‬افزایش یافته است‪. ‬این اولین افزایش گزارش شده طی ‪18 ‬ماه اخیر محسوب می شود اگرچه به دلیل کندی رشد اقتصادی جهانی، وضعیت صادرات ژاپن همچنان ضعیف است‪.‬

      ‬مازاد حساب جاری که بهترین معیار برای ارزیابی تجارت ژاپن با سایر نقاط جهان است در آگوست به رقم ‪454.7 ‬میلیارد ین رسید‪. ‬این در حالیست که اقتصاددانان انتظار داشتند رقم مازادی معادل ‪442.0 ‬میلیارد ین گزارش شود‪.‬

      ‬کسری تراز تجاری این کشور نیز به رقم ‪644.5 ‬میلیارد ین رسید که کاهشی ‪6.6‬درصدی در مقیاس سالیانه را نشان می دهد‪. ‬

      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



      نظر


      • به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، وزرای دارایی منطقه یورو دیروز تصریح کردند با توجه به اقدامات موفقیت آمیز دولت اسپانیا برای اجرای اصلاحات ساختاری اقتصادی و مالی طی ماههای گذشته ، این کشور حداقل در شرایط کنونی به کمکهای مالی نیاز ندارد .

        بر اساس این گزارش ولفگانگ شاوبل پس از پایان نشست وزرای دارایی منطقه یورو در لوکزامبورگ در جمع خبرنگاران تاکید کرد اسپانیا به خوبی نشان داده است که در شرایط فعلی به کمکهای مالی نیازی ندارد . بر این اساس وی افزود اسپانیا تا کنون اقدامات لازم را برای اجرای اصلاحات اقتصادی و مالی انجام داده است .
        ویرایش توسط word : https://www.traderha.com/member/5936-word در ساعت 10-09-2012, 10:54 AM

        نظر


        • کسری بودجۀ فرانسه به رقم‪97.7 ‬میلیارد یورو رسید

          وزارت بودجۀ فرانسه امروز گزارش داد که کسری بودجۀ دولتی این کشور از ژانویه تا انتهای آگوست به رقم ‪97.7 ‬میلیارد یورو معادل ‪127 ‬میلیارد دلار رسیده است‪. ‬این در حالیست که برای مدت مشابه در سال ‪2011‬کسری ای معادل ‪102.8 ‬میلیارد یورو گزارش شده بود‪. ‬

          ‬کاهش بودجۀ مرکزی به دلیل افزایش مالیات های دریافتی می باشد‪.‬

          ‬میزان مخارج دولتی از ژانویه تا انتهای آگوست به رقم ‪248.5 ‬میلیارد یورو رسید در حالیکه برای مدت مشابه در سال ‪2011‬رقم ‪243 ‬میلیارد یورو به ثبت رسیده است‪. ‬

          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



          نظر


          • شاخص های سهام اروپا با صعود باز شدند

            شاخص استاکس یوروپ‪600 ‬با ‪0.2% ‬صعود باز شد‪.‬
            شاخص دکس‪30 ‬در آلمان با ‪0.1% ‬صعود باز شد‪.‬
            شاخص کک‪40 ‬در فرانسه با ‪0.4% ‬صعود باز شد‪.‬
            شاخص ‪ibex35‬در اسپانیا بدون تغییر باز شد‪.‬
            شاخص فوتسی‪100 ‬در انگلستان با ‪0.2% ‬صعود باز شد‪. ‬

            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



            نظر


            • سلام به همه دوستان
              یه سوال داشتم ولی بهم نخندینا چون تحربه ندارم
              نقش صعود یا ضعف شاخص سهام ها چه کمکمی به ما می دهند یعنی منظورم به روی ارز کشور و منطفه چه تاثیری دارد
              ممنون
              (( هرچه پیش از این بوده بعد از این هم خواهد بود))

              نظر


              • جدیدترین وضعیت بازارهای سهام اروپا

                صندوق بین المللی پول اعلام کرد که تخمین اش را برای رشد اقتصاد جهانی در سال ‪2012 ‬و سال ‪2013 ‬کاهش می دهد‪. ‬به این ترتیب صندوق بین المللی پول که در ماه جولای رقم رشد ‪3.5% ‬برای رشد اقتصاد جهانی در سال ‪2012 ‬اعلام کرده بود آن را به رقم ‪3.3% ‬کاهش داد‪. ‬این صندوق همچنین تخمین اش را از رشد اقتصاد جهانی در سال ‪2013 ‬از رقم ‪3.9% ‬به رقم ‪3.6% ‬کاهش داد‪. ‬صندوق بین المللی پول همچنین از یونان خواست که توجه بیشتری به اصطلاحات ساختاری مالی داشته باشد و در مورد برنامه های ریاضتی اش با وام دهندگان بین المللی مذاکره کند‪.‬

                ‬پس از آنکه صندوق بین المللی تخمین اش را از رشد اقتصاد جهانی کاهش داد، بازارهای سهام اروپا ریزش پیدا کردند‪.‬

                ‬ شاخص استاکس یورو‪600‬در این لحظه ‪0.23% ‬ریزش دارد‪.‬
                شاخص فوتسی‪mib‬در ایتالیا در این لحظه ‪0.52% ‬ریزش دارد‪.‬
                شاخص ‪ibex35 ‬در اسپانیا در این لحظه ‪0.92% ‬سقوط دارد‪.‬
                شاخص فوتسی‪100‬در انگلستان در این لحظه ‪0.28% ‬ریزش دارد‪.‬
                شاخص دکس‪30 ‬در آلمان در این لحظه ‪0.58% ‬ریزش دارد‪.‬
                شاخص کک‪40 ‬در فرانسه در این لحظه ‪0.27% ‬ریزش دارد‪. ‬

                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                نظر


                • شاخص های اقتصادی برای استفاده سرمایه گذاران
                  سیاست گذاران، به ویژه آن گروهی که در سیاست گذاری پولی بانک های مرکزی فعالیت دارند، از این شاخص ها برای ارزیابی وضعیت اقتصاد در آینده و سرعت رسیدن به نقاط پیش بینی شده استفاده می کنند.
                  مسلما" برخی از گزارشاتی که از شاخص های اقتصادی منتشر می شوند خشک و تا حدی خام هستند. به عبارت دیگر، پیش از آنکه بتوان از اطلاعات آن ها برای تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری استفاده کرد، باید آن ها را تا حدی پروراند، اما حتی در این داده های خام نیز اطلاعات ارزشمندی وجود دارد. دولت ها و گروه های غیرانتفاعی مختلفی که تحلیل های اقتصادی متنوع را انجام می دهند و گزارش ها را منتشر می کنند، آن ها را به شیوه ای منسجم و مرتب ارایه می کنند کاری که امکان آن برای تک تک سرمایه گذاران وجود ندارد. بسیاری از شاخص ها کشوری هستند و برخی از آن ها تنها به صنعت خاصی مربوط می شوند که سرمایه گذاران می توانند از هر دو این گروه ها به خوبی استفاده کنند.
                  در این مقاله ما به بررسی مهم ترین شاخص های اقتصادی آمریکا و نحوه استفاده از آن ها برای سرمایه گذاری می پردازیم.
                  یک شاخص اقتصادی چیست؟
                  ساده ترین تعریفی که می توان از یک شاخص ارایه داد این است که یک شاخص را می توان اطلاعاتی در نظر گرفت که به سرمایه گذار در کشف رموز تغییرات اقتصادی کمک می کند. اقتصاد کشور آمریکا همانند یک موجود زنده است، در هر لحظه میلیون ها بخش متحرک دارد که برخی کنش دارند و برخی واکنش. این حقیقت ساده موجب می شود که پیش بینی بسیار مشکل شود فرقی نمی کند که کدام بخش را بخواهید بررسی کنید، برای بررسی هر بخش باید فرضیات زیادی را در نظر گرفت. اما با کمک دامنه گسترده شاخص های اقتصادی مختلف، سرمایه گذاران قادر خواهند بود که درک درست تری از شرایط مختلف اقتصادی داشته باشند.
                  برخی از شاخص ها شاخص های منطبق هستند و برخی دیگر شاخص های متاخر، ترکیب هر کدام از آن ها نشان می دهد که روند ها در زمان یک تغییر اقتصادی صعود یا نزول خواهند کرد یا پس از آن.
                  استفاده جداگانه؛ استفاده یکپارچه
                  زمانی که سرمایه گذار یاد بگیرد که شاخص های اقتصادی چگونه در کنار هم قرار می گیرند و قدرت ترکیبی و محدودیت های آن ها را بشناسد می تواند از مجموعه ای از شاخص های مرتبط برای تصمیم گیری استفاده کند. برای مثال، در زمینه استخدام، شاخص های مختلفی از منابع گوناگون منتشر می شود و سرمایه گذار می تواند با استفاده از آمار ساعتی کار در کنار گزارش کار و فهرست مشاغل غیر کشاورزی تصویر کاملی از وضعیت بازار کار به دست بیاورد. آیا افزایش میزان هزینه های شخصی بر آمار خرده فروشی تاثیر مثبت دارد؟ آیا سفارشات جدید کارخانه ای بر میزان حمل و نقل کالا و آمار کالاهای با دوام تاثیر می گذارد؟ آیا بالاتر بودن سطح دستمزدها موجب بالاتر رفتن میزان درآمد شخصی می شود؟ سرمایه گذاران زیرک پیش از آنکه از نوسانات هر کدام از شاخص ها برای معاملات استفاده کنند به تغییرات این زنجیره داده ها توجه می کنند.
                  استفاده شخصی از تحقیقات
                  برخی از مردم ترجیح می دهند مجموعه ای از شاخص های خاص را به خوبی درک کنند و از این دانش تخصصی بر مبنای تحلیل های خود برای تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری استفاده کنند. برخی دیگر هم ممکن است بخواهند که یک معامله گر همه فن حریف باشند و پایه و مبنای همه شاخص ها را بدانند و خیلی بر شاخص های خاص تاکید نورزند.
                  یک زوج بازنشسته که از حقوق بازنشستگی و اوراق قرضه طولانی مدت برای امرار معاش استفاده می کنند بی شک باید به شاخص هایی متفاوت از شاخص های مورد توجه یک معامله گر سهام که از چرخه های تجاری سود می برد، توجه داشته باشند. اغلب معامله گران در میانه این دامنه جای می گیرند و ترجیح می دهند که بازار تبادلات وضعیت به نسبت ثابتی داشته باشد و از نوسانات در دامنه های تاریخی نرخ ها سود می برند (وضعیتی که در 8 تا 10 درصد هر سال وجود دارد).
                  آگاهی از انتظارات موجود در باره هر آماری که قرار است منتشر شود نیز مانند آگاهی از پیش بینی های کلی درباره اقتصاد در طولانی مدت مفید است. اعداد پیش بینی شده را می توان در بسیاری از وب سایت ها مشاهده کرد. انتشار هر شاخص نیز در بسیاری از شبکه های خبری و وب سایت ها منتشر می شود.
                  مطالعه مستمر اخبار در یکی از این نشریات یا منابع خبری بسیار مفید است، به ویژه اگر این آمار با تحلیل ها و پیش بینی ها، آمار فصل های گذشته و سال های گذشته همراه باشد. گروهی از سرمایه گذاران از مشاوران سرمایه گذاری استفاده می کنند، این مشاوران شاخص های جدید منتشر شده را بررسی و تحلیل می کنند و در جلساتی که با این سرمایه گذاران دارند در این باره صحبت می کنند.
                  شاخص های تورم، شاخص هایی که باید مورد توجه قرار بگیرند.
                  بسیاری از سرمایه گذاران به ویژه آن دسته که در زمینه اوراق بهادار و درآمدهای ثابت سرمایه گذاری می کنند، توجه زیادی به تورم دارند. میزان تورم، میزان افزایش آن و وضعیت احتمالی آن در آینده در تشریح و پیش بینی نرخ های بهره و سرمایه گذاری هایی که در آینده انجام می شوند، بسیار مهم هستند.
                  شاخص های متعددی وجود دارند که فشار تورم را بررسی می کنند. مهمترین این شاخص ها عبارتند از شاخص بهای تولید کننده (ppi) و شاخص بهای مصرف کننده (cpi). شاخص بهای تولید کننده در ابتدای هر ماه منتشر می شود و بنابراین سرمایه گذاران می توانند از این شاخص برای پیش بینی شاخص بهای مصرف کننده استفاده کنند. یک رابطه آماری اثبات شده بین این دو شاخص وجود دارد، زیرا تئوری های اقتصادی نشان داده اند که اگر تولید کننده های کالا هزینه بیشتری برای تولید بپردازند، بخشی از این افزایش قیمت به مصرف کننده ها منتقل خواهد شد. هر شاخص به طور جداگانه بررسی می شوند، اما هر دو آن ها را مرکز آمار کار منتشر می کند. دیگر شاخص های تورمی مهم عبارتند از شاخص های سطح و رشد منابع مالی و شاخص هزینه استخدام (eci).
                  نتایج اقتصادی شاخص های مورد توجه معامله گران سهام.
                  تولید ناخالص داخلی (gdp) یکی از مهم ترین شاخص ها در میان این گروه است و به ویژه کسانی که در بازارهای سهام سرمایه گذاری می کنند و میزان رشد شرکت ها را مد نظر دارند، توجه فراوانی به این شاخص دارند. از آنجایی که میزان تولید ناخالص داخلی نشان دهنده مجموع تولیداتی است که هر اقتصاد دارد، نرخ رشد آن در دامنه معینی تغییر می کند، اگر این نرخ به تدریج از این دامنه نزول کند، ترس از تورم یا رکود در بازار افزایش می یابد. بسیاری از افراد برای اینکه با این وضعیت مواجه نشوند از شاخص های ماهانه ای استفاده می کنند که می تواند تا حد وضعیت تولید ناخالص داخلی را در هر ماه نشان دهد.
                  حمل و نقل کالاهای اساسی که بخشی از گزارش سفارشات کارخانه ای را تشکیل می دهد برای محاسبه سفارشات کالاهای بادوام کارخانه ها (که در آمار تولید ناخالص داخلی لحاظ می شود) مورد بررسی قرار می گیرد. شاخص هایی مانند خرده فروشی و تراز حساب جاری نیز برای محاسبات میزان تولید ناخالص داخلی استفاده می شود، بنابراین انتشار آن ها به کامل کردن پازل این آمار پیش از انتشار آمار سه ماهه تولید ناخالص داخلی کمک می کند.
                  برخی دیگر از شاخص ها وجود دارند که برای محاسبه میزان تولید ناخالص داخلی مد نظر قرار نمی گیرند، ولی برای پیش بینی آن مفیدند شاخص هایی مانند میزان ذخایر کلی فروشی، شاخص خرید مدیران (pmi) و گزارش کار که همه نشان دهنده وضعیت عملکرد اقتصادی هستند. با کمک گرفتن از همه این داده های ماهانه و با کنار هم گذاشتن داده هایی که به تدریج در طول یک دوره سه ماهه منتشر می شوند، می توان بررسی تولید ناخالص داخلی را انجام داد و در زمانی که آمار تولید ناخالص داخلی منتشر می شود، می توان یک نتیجه گیری کلی در این باره داشت.
                  اگر نتیجه حقیقی با نتیجه ای که بازار پیش بینی کرده است اختلاف زیادی داشته باشد، بازار تغییر می یابد و اغلب نوسانات زیادی دارد. اما اگر نتیجه واقعی با نتیجه پیش بینی شده بازار همسان باشد و دقیقاً در دامنه پیش بینی بازار قرار بگیرد، در آن هنگام بازار و سرمایه گذاران می توانند خود را تحسین کنند و روند ها در مسیر خود پیش خواهند رفت.
                  تقویمتان را علامت گذاری کنید.
                  گاهی شاخص ها نقش برجسته تری پیدا می کنند زیرا داده های بسیار زمانمند و به روزی را اریه می کنند. برای مثال گزارش موسسه مدیریت منابع pmi عموماً در اولین روز کاری هر ماه منتشر می شود. در نتیجه این آمار یکی از آمارهای پیشرو اصلی است که بلافاصله پس از پایان هر ماه اریه می شود. این آمار به اندازه آماری که پس از آن منتشر می شوند، جزییات قابل توجهی ندارد، اما شاخص های دیگری وجود دارند که می توان آن ها را کلیدی برای بررسی آمار دیگر دانست. مانند جزییات گزارش کار (که با بررسی نتایج آمار استخدام حاصل می شود) یا ذخایر عمده فروشی (که از تحلیل گزارش ذخایر به دست می آید).
                  ترتیب نسبی انتشار آمار در ماه های مختلف تفاوتی ندارد، بنابراین سرمایه گذاران می توانند روزهای خاصی را که آمار در آن منتشر می شود در تقویم ماهانه علامت گذاری کنند تا بتوانند بخش های اقتصادی متغیری را که ممکن است بر نحوه سرمایه گذای یا افق زمانی مورد نظر تاثیر بگذارند، بررسی کنند. در مجموع، سرمایه گذار ممکن است تصمیم گیری خود را درباره نحوه تخصیص سرمایه در طول زمان تغییر دهد و اگر ایجاد این تغییر پس از بررسی شاخص های مهم ماهانه صورت بگیرد، بی شک درست تر خواهد بود.
                  نتیجه گیری
                  نرخ های معیار شاخص اقتصادی طبق قانون یا دستور منتشر نمی شوند. این داده ها را باید همانطور که منتشر می شوند پذیرفت. سرمایه گذاران با کسب دانش درباره چیستی و چرایی شاخص های اقتصادی مهم و تغییرات آن ها می توانند درک بهتری از اقتصاد کشوری که در آن سرمایه گذاری می کند به دست بیاورند و برای ارزیابی و سنجش تئوری های اقتصادی در زمان درست آمادگی بیشتری داشته باشند.
                  چیزی به اسم «شاخص جادویی» وجود ندارد که به شما بگوید کجا خرید یا فروش کنید، استفاده از شاخص های اقتصادی همراه با ارزیابی های درست و تحلیل های مناسب می تواند به سرمایه گذار در مدیریت بهتر سرمایه و سرمایه گذاری اش کمک کند.

                  ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط k1332 نمایش پست ها
                    سلام به همه دوستان
                    یه سوال داشتم ولی بهم نخندینا چون تحربه ندارم
                    نقش صعود یا ضعف شاخص سهام ها چه کمکمی به ما می دهند یعنی منظورم به روی ارز کشور و منطفه چه تاثیری دارد
                    ممنون
                    سلام عزیزم

                    اصلا هم این سوالات مبتدی نیست و باید روابط بین بازارها آگاهی داشته باشی

                    رابطه محکمی بین بازار سهام و ارزش پول یک کشور وجود داره ، رکود بازار سهام یک کشور موجب خواهد شد تا سرمایه گذاران داخلی با فروش سهام خود به دنبال یافتن مکانی مناسب جهت سرمایه گذاری در خارج از کشور باشند.به این منظور ابتدا این سرمایه ها به پول کشور مورد نظر تبدیل میشوند که این عامل می تواند باعث کاهش ارزش پول کشوری گردد که بازار سهام آن در شرایط رکود قرار دارد.

                    به طور خیلی ساده بازار سهام دماسنج اقتصاد کشور محسوب میشه ! صعودش یعنی رونق و نزولش یعنی رکود !

                    موفق باشی

                    نظر


                    • افت تولید کارخانجات در انگلیس

                      دفتر آمار ملی انگلیس امروز گزارش داد تولید در این کشور در آگوست در مقیاس ماهیانه ‪1.1% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.2%‬کاهش پیدا کرد که بدتر از رقم افت ‪0.4‬درصدی است که اقتصاددانان در مقیاس سالیانه تخمین زده بودند‪.‬

                      ‬مجموع تولید صنعتی که بخش معادن، عرضۀ انرژی و آب را نیز شامل می شود در مقیاس ماهیانه ‪0.5% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.2% ‬افت پیدا کرد‪.‬

                      ‬کسری تراز تجاری انگلیس نیز در آگوست به ‪9.8 ‬میلیارد پوند معادل ‪16.04 ‬میلیارد دلار افزایش پیدا کرد که بازتاب دهندۀ کاهش صادرات و افزایش واردات بخصوص نفت است‪. ‬صادرات انگلیس به کشورهای همسایه اش که عضو منطقۀ یورو هستند به این دلیل کاهش پیدا کرد که در آن منطقۀ بحران عمیق بدهی وجود دارد و دولت ها در حال اجرای طرح های ریاضت اقتصادی هستند‪. ‬کاهش صادرات انگلیس به سایر نقاط جهان نیز به این دلیل است که نگرانی هایی پیرامون کاهش رشد اقتصاد جهانی وجود دارد‪.‬

                      ‬صندوق بین المللی پول در روز دوشنبه، دیروز، تخمین اش را برای رشد اقتصادی انگلیس کاهش داد‪. ‬این صندوق که پیش از این تخمین زده بود که اقتصاد انگلیس در طی سال‪2012‬رشدی معادل ‪0.2% ‬خواهد داشت، روز گذشته اعلام کرد که انتظار دارد تولید ناخالص داخلی انگلیس در طی سال جاری میلادی ‪0.4% ‬افت پیدا کند‪.

                      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                      نظر


                      • ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اتحادیه اروپا، در جلسه امروز بی ثباتی اقتصادی در منطقه یورو را یکی از تهدیدهای اساسی برای نابود کردن این ارز برشمرد.این سخنان ماریو دراگی موجب شد قیمت یورو در مقایسه با دیگر همتایان خود با کاهش رو به رو شود.

                        نظر


                        • هشدار صندوق بین المللی پول و افزایش ارزش دلار

                          صندوق بین المللی پول تخمین هایش را از رشد اقتصاد جهانی کاهش داد‪. ‬پس از انتشار این خبر که منجر به ریزش بازارهای سهام اروپا شد، ارزش دلار آمریکا به عنوان یک دارائی ایمن افزایش پیدا کرد‪.‬

                          صندوق بین المللی پول در ماه جولای اعلام کرده بود که انتظار دارد اقتصاد جهانی در سال ‪2012 ‬رشدی معادل ‪3.5% ‬و در سال ‪2013 ‬رشدی ‪3.9‬درصدی داشته باشد اما امروز این اعداد را به ترتیب به ‪3.3% ‬و ‪3.6% ‬کاهش داد‪. ‬این صندوق همچنین گفت که فرانسه، اسپانیا و چندین کشور دیگر عضو منطقۀ یورو به اهداف شان برای کاهش کسری بودجه دست پیدا نخواهند کرد‪.‬

                          ‬صندوق بین المللی پول هشدار داد که رشد اقتصادی ایالات متحدۀ آمریکا در سال ‪2013 ‬متوقف خواهد شد

                          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                          نظر


                          • رشد اقتصاد جهانی کند می*شود

                            جلسه معاملاتی روز سه شنبه از لحاظ آمار های کلان اقتصادی زیاد مطلوب نیست. از آمار های منتشر شده می توان به حجم تولید در صنعت ساخت و ساز و تراز تجاری بریتانیا اشاره کرد، که هر دو آمار بد تر از حد انتظار بوده است، اما به هر حال آمار های ضعیف منتشر شده روی جفت ارز GBP/USD تأثیر زیاد نداشته اند. جفت ارز اصلی EUR/USD در قیمت 1.29 حمایت یافته بود، که این سطح شکسته شد و دلار آمریکا در برابر ارز های اصلی تقویت شد.

                            طلا در خلال معاملات دو روز گذشته کاهش یافته است، نگرانی های سرمایه گذاران در مورد بحران بدهی های اروپا و کاهش پیش بینی رشد اقتصادی هند و چین( دو کشور کلیدی مصرف کننده فلز) فلزات را تحت فشار قرار داده است. بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول که چند روز قبل منتشر شد، رشد اقتصادی جهانی در سال 2012 در حدود 2.2% می باشد و تولید ناخالص داخلی منطقه یورو به 0.4% کاهش می یابد.




                            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                            نظر


                            • پیش بینی جدید صندوق بین المللی پول، شاخص های سهام را کاهش داد



                              به نقل از مارکت واچ، بازارهای سهام اروپا در روز سه شنبه همچون دیروز با کاهش ارزش مواجه شدند که در این میان افت سهام بانکی بیشتر از سایر شرکت ها بر کاهش 3. درصدی شاخص استاکس600 و رسیدن آن به عدد 270.71 واحد تاثیرگذار بود. صندوق بین المللی پول در جدیدترین پیش بینی خود از روند رشد اقتصادی جهانی ابراز نگرانی کرده و پیش بینی های خود را در این راستا کاهش داده است. گفتنی است افت بیش از یک درصدی سهام بانکی در ایتالیا و اسپانیا چهره قرمزی را بر این گروه پوشانده است. یورو نیز به عقب نشینی خود در برابر دلار ادامه داده و با کاهش قیمتی 1 دلار و 29 سنت خرید و فروش می شود، شاخص دلار نیز به عدد 79.78 واحد بازگشته است این درحالی بود که شاخص دلار در ساعت معاملات بازارهای آسیا و در نتیجه امکان اجرای سیاست های محرک اقتصادی و تزریق نقدینگی از سوی کشور چین با کاهش مواجه شده بود.
                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • سقوط بازارهای سهام آسیا

                                شاخص میانگین سهام نیکی در ژاپن‪1.75% ‬سقوط دارد‪.‬
                                شاخص کاسپی در کرۀ جنوبی ‪1.28%‬سقوط دارد‪.‬
                                شاخص ‪s&p/asx200‬در استرالیا با ‪0.32%‬ریزش بسته شد‪.‬
                                شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ‪0.03% ‬ریزش دارد‪.‬
                                شاخص ترکیبی شانگهای در چین ‪0.21% ‬صعود دارد‪. ‬

                                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                                نظر

                                پردازش ...
                                X