اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خرده فروشی در ایالات متحده بطور غافلگیرکننده ای‪1.1% ‬رشد پیدا کرد؛ شاخص تولید ایالت نیویورک به منفی ‪6.2 ‬رسید


    ‬وزارت بازرگانی ایالات متحده امروز گزارش داد که خرده فروشی در این کشور در ماه سپتامبر ‪1.1% ‬افزایش داشته است که کمتر از رقم رشد تصحیح شدۀ ‪1.2% ‬در ماه آگوست می باشد‪. ‬خرده فروشی پایه که در آن بخش خودرو به دلیل نوسان اش لحاظ نمی گردد نیز ‪1.1% ‬در سپتامبر افزایش داشت‪. ‬آمار قوی خرده فروشی همچنان در بالاترین سطح از سپتامبر‪2011‬تاکنون به سر می برد و این علائم خوش بینانه ای را برای فعالیت اقتصادی در ایالات متحده ایجاد کرده است‪.‬






    شاخص تولید ایالت نیویورک در ماه اکتبر به رقم منفی ‪6.2 ‬رسید که هرچند بهتر از رقم منفی ‪10.4 ‬در سپتامبر است اما هنوز زیر صفر است که نشان می دهد ضریب اطمینان در بخش کسب و کار منفی است‪. ‬پس از انتشار این آمار، ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی افزایش یافت بطوریکه شاخص دلار از ‪79.63 ‬به ‪79.70 ‬رسید‪.
    ویرایش توسط ali_mobayyen : https://www.traderha.com/member/4389-ali_mobayyen در ساعت 10-15-2012, 06:36 PM

    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



    نظر


    • چه حالی میده نصف شبی بیای فروم همه چیز آروم....

      آرش یکماه نیست (رفته مسافرت) دست و دلم نیست یارم نیست :دی

      امروز خبرای مهمی داریم و حواستون به استیتمنت استرالیا باشه کسانی که پوزیشن روی کراس های استرالیا دارند.

      موفق باشید

      نظر


      • آمارهای مثبت مربوط به شاخص خرده فروشی در امریکا و ترس از متوقف نمودن سیاست qe3 توسط فدرال رزرو بعلت ارائه امار مثبت در این کشور باعث کاهش قیمت طلا شده است ، ضمن آنکه وضعیت نگران کننده اروپا مزید بر علت است.

        امروز شاخص مصرف کننده در امریکا و اروپا و آمار شاخص اعتماد در آلمان ارائه خواهد شد که هرکدام مثبت باشد به نفع پول آن کشور می شود.

        نظر


        • ‬در آلمان‪:‬

          شاخص انتظارات اقتصادی متعلق به ‪zew ‬از رقم منفی ‪18.2 ‬در سپتامبر به رقم منفی ‪11.5 ‬در اکتبر رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم منفی ‪15.0 ‬گزارش شود‪.‬
          شاخص شرایط کنونی از رقم ‪12.6 ‬در سپتامبر به رقم ‪10.0 ‬در ماه اکتبر رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪11.0 ‬برای ماه اکتبر گزارش شود‪.

          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



          نظر


          • در منطقۀ یورو‪:‬

            شاخص بهای مصرف کننده در سپتامبر در مقیاس ماهیانه ‪0.7% ‬در مقیاس سالیانه ‪2.6% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد که در مقیاس ماهیانه ‪0.8% ‬و در مقیاس سالیانه ‪2.7% ‬رشد گزارش شود‪. ‬


            ‬شاخص پایۀ بهای مصرف کننده در سپتامبر در مقیاس ماهیانه ‪0.8% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.5% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬

            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



            نظر


            • دفتر آمار ملی انگلیس امروز گزارش داد که شاخص بهای مصرف کننده در این کشور از سپتامبر2011 تا سپتامبر2012 آنچنان که انتظار می رفت 2.2% رشد پیدا کرده است. این در حالیست که برای ماه آگوست رقم 2.5% به ثبت رسیده است. شاخص بهای مصرف کننده در انگلستان در مقیاس ماهیانه در سپتامبر 0.4% رشد داشت که نسبت به ماه قبل اش اندکی کمتر است.





              بعلاوه، شاخص بهای تولید برای تولیدکننده های کالا در انگلستان که در ماه آگوست 2.3% افزایش پیدا کرده بود در سپتامبر و در مقیاس سالیانه 2.5% رشد پیدا کرد. پوند انگلیس در اوایل امروز با معامله شدن در قیمت 1.6096 به یک رکود تازه در طی هفته رسید، هرچند پس از انتشار شاخص بهای مصرف کننده در انگلیس، جفت ارز GBPUSD با اندکی افت به 1.6087 رسید تا بلافاصله پس از آن اصلاح شده باشد.

              GBPUSD، نمودار




              ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



              نظر


              • رشد 2.0 درصدی شاخص سالیانۀ بهای مصرف کننده در ایالات متحده

                دفتر آمار کار ایالات متحده امروز گزارش داد که شاخص بهای مصرف کننده در این کشور در سپتامبر و در طی دوازده ماه اخیر به 2.0% رسیده است در حالیکه برای ماه آگوست رقم 1.7% به ثبت رسیده بود. شاخص پایۀ بهای مصرف کننده که در آن بهای موادغذایی و انرژی لحاظ نمی گردد در مقیاس سالیانه در سپتامبر به 2.0% افزایش یافت که بیشتر از رقم 1.9% ثبت شده برای آگوست است و همسو با انتظار بازار نیز می باشد.





                در اوایل امروز گزارش شد که شاخص بهای مصرف کننده در منطقۀ یورو از رقم 2.7% در ماه آگوست با اندکی کاهش به رقم 2.6% در ماه سپتامبر افت پیدا کرده است در حالیکه شاخص پایۀ بهای مصرف کننده که در آن اقلام با نوسان بیشتر لحاظ نمی گردند بدون تغییر در رقم 1.5% در سپتامبر ثابت باقی ماند. تحت تاثیر خوش بینی سرمایه گذاران در آستانۀ نشست اتحادیۀ اروپا در روز پنجشنبه و همچنین تحت تاثیر آمار بهتر از حد انتظار شاخص بهای مصرف کننده، ارزش یورو در برابر دلار آمریکا تا نزدیکی بالاترین سطح طی یک سال گذشته در 1.3061 بالا رفت.

                EURUSD، نمودار


                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                نظر


                • صعود بازارهای سهام آسیا

                  شاخص میانگین سهام نیکی در ژاپن‪1.17% ‬صعود دارد‪.‬
                  شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ ‪0.92% ‬صعود دارد‪.‬
                  شاخص کاسپی در کرۀ جنوبی‪0.58% ‬صعود دارد‪.‬
                  شاخص ‪S&P/ASX200‬در استرالیا‪0.82% ‬صعود پیدا کرد‪.‬
                  شاخص ترکیبی شانگهای در چین‪0.01% ‬صعود دارد‪.‬


                  ‬از ژاپن خبر می رسد که نخست وزیر آن کشور قصد دارد در روز چهارشنبه جلسه ای اضطراری برای تشکیل کابینه برگزار نماید تا در طی آن در مورد سیاست های محرک اقتصادی بحث و گفتگو شود‪.‬

                  ‬همزمان ارزش یورو در برابر ین ژاپن به بالاترین سطح خود طی یک ماه اخیر رسید چراکه گزارشاتی منتشر شد دال بر اینکه اسپانیا قصد دارد از صندوق کمک مالی اتحادیۀ اروپا یک خط اعتباری اخذ کند و همچنین آژانس رتبه بندی ‪Moody's‬رتبۀ اسپانیا را در ‪Baa3 ‬حفظ کرد و تغییر نداد‪.

                  ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                  نظر


                  • Moody's ‬رتبۀ اسپانیا را در ‪Baa3 ‬تائید کرد

                    آژانس رتبه بندی ‪Moody's‬در روز سه شنبه اعلام کرد که رتبۀ اسپانیا را در ‪Baa3 ‬تائید می کند و فعلاً در حال حاضر آن را در درجۀ سرمایه گذاری نگه می دارد‪. ‬هرچند، این شرکت خدمات سرمایه گذاران اعلام کرد که چشم انداز را منفی نگه می دارد تا اگر شرایط بدتراز این شد رتبۀ این کشور به درجۀ بی ارزش کاهش داده شود‪. ‬

                    Moody's ‬با توجه به کمک ها و حمایت های بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا در جهت خرید اوراق قرضۀ دولتی اسپانیا، امکان اینکه دسترسی این کشور به بازار قطع شود کم شده است‪. ‬اما اگر دولت اسپانیا نتواند به بازارهای خصوصی دسترسی پیدا کند و اگر خطرات اسپانیا همچنان بالا بمانند، احتمال زیادی وجود دارد که رتبۀ این کشور چندین واحد کاهش پیدا کند‪.

                    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                    نظر


                    • افزایش صعود بازارها

                      گزارش های سه ماهۀ مثبت بانک های ایالات متحده به همراه انتشار اخبار تشویق کننده از اسپانیا موجب شد که اکثر دارائی های پرریسک صعود داشته باشند‪. ‬در انتهای روز کاری سه شنبه شاخص سهام در هر دو سوی اقیانوس آرام بیشتر از یک درصد صعود داشت و در این در حالیست که شاخص سهام آسیا به بالاترین سطح طی پنج ماه اخیر رسیدند‪.‬

                      ‬همانطوریکه انتظار داشتیم نتایج بخش بانکی ایالات متحده قوی اعلام شدند‪. ‬سود خالص ‪Goldman Sachs ‬در سه ماهۀ سوم سال به ‪2.85‬دلار در هر سهم رسید که بسیار بهتر از رقم ‪2.12‬دلاری بود که رویترز تخمین می زد‪. ‬شرکت های فعال در زمینۀ فن آوری، ‪IBM ‬و ‪Intel ‬نیز گزارشاتی ارائه دادند که اندکی بهتر از حد انتظار بود و موجب تقویت انتظار ادامۀ رشد بازار شد‪. ‬آژانس رتبه بندی ‪Moody's ‬اعلام کرد که رتبۀ اسپانیا را در حد سرمایه گذاری حفظ می کند و همین امر ریسک پذیری را تقویت کرد‪. ‬همچنین فایننشال تایمز گزارش داد که مادرید آماده است در خواست کمک مالی دهد‪.‬

                      ‬امروز در ساعت ‪12 ‬ به وقت ایران اخبار مهمی منتشر می شوند که عبارتند از صورتجلسۀ بانک مرکزی انگلستان و آمار مربوط به تعداد مدعیان بیکاری در آن کشور‪. ‬

                      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                      نظر


                      • ‬آژانس رتبه بندی‪Moody's ‬اعلام کرد که رتبۀ اسپانیا را در حد سرمایه گذاری حفظ می کند اما چشم اندازش را منفی نگه می دارد که به این معنا است اگر شرایط بدتر از این شود به رتبۀ اسپانیا کاهش پیدا خواهد‪.‬

                        ‬تحت تاثیر اقدام ‪Moody's ‬در حفظ رتبۀ اسپانیا، همینک موجی از صعود بازارهای سهام و اوراق قرضۀ آن کشور را فراگرفته است‪.‬

                        ‬ شاخص ‪IBEX35 ‬در اسپانیا در این لحظه ‪0.68% ‬صعود دارد‪.‬
                        بازدهی اوراق قرضۀ ده سالۀ اسپانیایی در این لحظه با ‪0.68% ‬کاهش به ‪5.70% ‬رسیده است‪. ‬

                        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                        نظر


                        • پس از انتشار صورتجلسۀ بانک مرکزی انگلستان مشخص شد‪:‬

                          ‬تمامی ‪9 ‬نفر اعضای کمیتۀ سیاستگذاری پولی بانک مرکزی انگلستان به حفظ نرخ بهره در رقم ‪0.5% ‬و میزان برنامۀ تزریق پول به اقتصاد در رقم ‪375 ‬میلیارد پوند رای مثبت داده اند‪. ‬

                          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                          نظر


                          • یک دانشمند که به اشتباه آن را یک واعظ خوانساری معرفی کرده اند، گفته است: آمریکا به جای تحریم ایران برود فکری به حال خود کند که دلارش روز به روز گرانتر می شود!
                            واقعا هم! از رو که نمی روند، شما تصور کن یک آمریکایی از لاس وگاس بلند شود بیاید همین چهارراه استانبول، می دانید چقدر باید ریال بدهد تا یک دلار، پول کشورش را بخرد؟ این یعنی این که آنقدر بیچاره شده اند که حتی پول کشورشان را نمی توانند بخرند، اگر اینجا همه چیز گران باشد، حداقل پول مان ارزان است، ولی آنها چه؟ گیرم همه چیزشان ارزان باشد، وقتی پولشان گران است، چه فایده؟

                            نظر


                            • کاهش نرخ بیکاری در انگلستان به 7/9 درصد ، شاخص های این منطقه را با روند مثبت همراه کرد.
                              همچنین به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، اولیویر بلانچارد گفت ایتالیا و اسپانیا به طرحی نیاز دارند که تامین مالی بدهی های این دو کشور را تضمین کند و در کنار آن ایتالیا و اسپانیا متعهد به اجرای اصلاحات مالی و اقتصادی باشند .
                              یک منبع دیپلماتیک اروپایی روز چهارشنبه اعلام کرد اسپانیا برای کاهش نرخ استقراض خود و تسهیل تامین مالی خود در بازارها ، احتمالا تا هفته آینده از منطقه یورو و بانک مرکزی اروپا درخواست کمک می کند
                              درخواست کمک از سوی اسپانیا این امکان را فراهم می کند تا نرخ سود بدهی های دولت ، که به رغم آرامش نسبی اخیر در بازار همچنان بالا است ، کاهش یابد.
                              به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس ، این دیپلمات افزود : « مطمئن نیستم که آیا این درخواست در نشست روز پنجشنبه و جمعه سران اروپا ارائه خواهد شد یا خیر ، اما این نشست اجازه می دهد تا شرایطی که در ازای کمک به اسپانیا نیاز است ، روشن شود.»
                              سران اتحادیه اروپا روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در بروکسل گرد هم خواهند آمد.

                              نظر


                              • آمار مربوط به مسکن امریکا هم که مثبت شد پس به ضررطلا و نفع دلار شد ، البته آمار اقتصادی چین هم که فردا اعلام میشود تقاضا برای طلا درچین را به همان نسبت کاهش یا افزایش خواهد داد

                                نظر

                                پردازش ...
                                X