اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • Bad news from the republican about US Fiscal Cliff Bluff. No deal

    نظر


    • ‬دولت ژاپن اعلام کرد که دومین بستۀ محرک اقتصادی را با گذشت کمی بیشتر از یک ماه به تصویب رسانده است‪. ‬بستۀ جدید که تقریباً دو برابر بستۀ قبلی در اکتبر گذشته است شامل ‪880.3 ‬میلیارد ین معادل ‪10.74 ‬میلیارد دلار در مخارج می شود‪. ‬دفتر کابینۀ ژاپن تخمین زده است که این بسته می تواند حدود ‪0.2% ‬به رشد تولید ناخالص داخلی کشور کمک کند‪. ‬از نظر تحلیل گران میزان این بسته بسیار کمتر از آن حدی است که بتواند در برون رفت اقتصاد ژاپن از رکود مؤثر واقع شود‪. ‬

      ‬در مورد مذاکرات روز پنجشنبۀ رئیس جمهور ایالات متحده با جمهوری خواهان بر سر پرتگاه مالی در آن کشور و دوری از افزایش مالیات ها و کاهش مخارج در ابتدای سال ‪2013 ‬همین بس که سخنگوی کاخ سفید گفت که هیچ پیشرفت اساسی در مذاکرات صورت نگرفت‪. ‬سخنگوی کاخ سفید از دموکرات ها خواست که اگر می خواهند از کاهش خودبخود مخارج و افزایش خودبخود مالیات ها در اول ژانویه جلوگیری کنند، همان چیزی که پرتگاه مالی معروف شده است، ‪"‬جدی برخورد کنند‪." ‬

      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



      نظر


      • کاهش خرده فروشی در آلمان

        دفتر آمار فدرال آلمان امروز در حالی خبر از افت شدید خرده فروشی در آن کشور داد که فصل کریسمس از نوامبر آغاز شده است‪.‬

        ‬خرده فروشی در آلمان در اکتبر به قدری شدید کاهش پیدا کرد که در چهار سال اخیر بی سابقه بوده است‪. ‬خرده فروشی که در ماه سپتامبر ‪0.5% ‬افزایش پیدا کرده بود در اکتبر ‪2.8% ‬افت پیداکرد‪. ‬این ارقام تطبیقی یافته با تاثیرات تقویم و تغییرات احتمالی در تعداد روزهای کاری در ماه هستند‪.‬

        ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که کاهشی ‪0.4‬درصدی گزارش شود‪.‬

        ‬خرده فروشی در آلمان در اکتبر در مقیاس سالیانه ‪0.8% ‬افت داشت و این در حالیست که اکتبر امسال یک روز کاری بیشتر از اکتبر سال ‪2011 ‬داشته است‪. ‬مجموع فروش بین ژانویه تا اکتبر ‪2012 ‬نسبت به زمان مشابه در سال قبل تغییری نداشت‪.‬

        ‬فروش موادغذایی، نوشیدنی و تنباکو در مقیاس سالیانه ‪0.6% ‬افزایش داشت در حالیکه فروش مواد غیرخوراکی ‪1.8% ‬کاهش پیدا کرد‪.‬

        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



        نظر


        • 31 ‬روز تا پرتگاه مالی در ایالات متحده زمان باقی است‪.‬


          ‬‬سرمایه گذاران در سطح وسیعی نگران این موضوع هستند که سیاستگذاران در ایالات متحده نتوانند راه حلی برای پرتگاه مالی در آن کشور فراهم کنند‪. ‬منظور از پرتگاه مالی ، اول ژانویه ‪2013 ‬است که در آن مالیات ها بطور خودبخود افزایش پیدا می کنند و مخارج بطور خودبخود کاهش پیدا می کنند‪. ‬سخنگوی کاخ سفید دیروز گفت که هیچ پیشرفت اساسی در مذاکرات صورت نگرفت‪‪. ‬‬سخنگوی کاخ سفید از دموکرات ها خواست که اگر می خواهند از کاهش خودبخود مخارج و افزایش خودبخود مالیات ها در اول ژانویه جلوگیری کنند، همان چیزی که پرتگاه مالی معروف شده است، ‪‪"‬‬جدی برخورد کنند‪‪." ‬‬




          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



          نظر


          • نرخ های تورم و بیکاری در اروپا

            ‬نرخ بیکاری منطقۀ یورو در ماه اکتبر ‪2012 ‬بطور تطبیقی فصلی به رقم ‪11.7% ‬رسید که بیشتر از نرخ ‪11.6% ‬ثبت شده در ماه سپتامبر است‪. ‬نرخ بیکاری اتحادیۀ اروپا نیز از رقم ‪10.6% ‬در سپتامبر ‪2012 ‬به رقم ‪10.7% ‬در ماه اکتبر رسید‪. ‬به گزارش یوروستات، آژانس آمار اتحادیۀ اروپا، نرخ سالیانه بیکاری هم در منطقۀ یورو و هم در اتحادیۀ اروپا در طی ماه اکتبر افزایش پیدا کرده است و به ترتیب ‪10.4% ‬و ‪9.9% ‬است‪.‬




            اسپانیا با نرخ بیکاری معادل ‪26.2% ‬بالاترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص داد و پس از آن نوبت به یونان با نرخ بیکاری ‪25.4% ‬در ماه اوت ‪2012 ‬می رسد‪. ‬پایین ترین نرخ های بیکاری متعلق به هلند با ‪5.5%‬، آلمان با ‪5.4%‬، لوکزامبورگ با ‪5.1% ‬و اتریش با ‪4.3% ‬است‪. ‬تعداد جوانان بیکار زیر ‪25 ‬سال در اتحادیۀ اروپا به رقم ‪5.678 ‬میلیون نفر در اکتبر ‪2012 ‬رسید که تخمین زده می شود ‪3.609 ‬میلیون نفر آن مربوط به منطقۀ یورو باشد‪.‬






            ‬بنا بر تخمین اولیۀ یوروستات، انتظار می رود نرخ سالیانۀ تورم در منطقۀ یورو در ماه نوامبر سال ‪2012 ‬به رقم ‪2.2% ‬برسد که کمتر از رقم ‪2.5% ‬در ماه اکتبر است‪. ‬

            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



            نظر


            • در ایالات متحده‪:‬
              شاخص های مدیران خرید متعلق به ایالت شیکاگو‪:‬

              ‬شاخص مدیران خرید تطبیقی از رقم ‪49.9 ‬درماه اکتبر به رقم ‪50.4 ‬در نوامبر رسید‪.‬
              شاخص بهای پرداخت شده از رقم ‪59.3 ‬در اکتبر به رقم ‪70.1 ‬در نوامبر رسید‪.‬
              شاخص انتقال عرضه کننده از رقم ‪50.4 ‬در ماه اکتبر به رقم ‪57.3 ‬در نوامبر رسید‪.‬
              شاخص اشتغال از رقم ‪50.3 ‬در اکتبر به رقم ‪55.2 ‬در نوامبر رسید‪.‬
              شاخص سفارشات جدید از رقم ‪50.6 ‬در اکتبر به رقم ‪45.3 ‬در نوامبر رسید‪. ‬

              ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



              نظر


              • بانک مرکزی اروپا یورو را حفظ می کند | چاپ |
                جمعه 10 آذر 1391 ساعت 13:07
                بینا- رئیس بانک مرکزی اروپا روز جمعه در پاریس اعلام کرد بانک مرکزی اروپا آماده است در صورت لزوم برای حفظ یورو مداخله کند.
                به گزارش بینا، ماریو دراگی در گفتگو با رادیو اروپا-یک فرانسه گفت : «هر کاری لازم باشد ، می کنیم واگر لازم باشد ، آماده ایم حتی از طریق راههای بی حد و مرز بار دیگر مداخله کنیم ، اما این بدان معنا نیست که این اقدامات بی قید و شرط باشد.»
                موسسه فرانکفورت تابستان گذشته اعلام کرد آماده است بدهی های کشورهای منطقه یورو را که دچار مشکل هستند ، در صورت لزوم به میزان نامحدود ، بازخرید کند به شرط آن که کشورها این درخواست را داشته باشند و شرایطی را بپذیرند.
                به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس ، دراگی افزود بانک مرکزی اروپا تصمیم گرفته وارد عمل شود ، اما دولت های اروپایی نیز باید به نوبه خود دست به کار شوند. ما موفق خواهیم شد ، به شرط آن که دولت ها وارد عمل شوند. تسریع همگرایی اروپا ضروری است و این باید ابتدا در سطح هفده کشور منطقه یورو صورت گیرد. باید یاد بگیریم که مسئولیت های حاکمیتی را تقسیم کنیم.
                رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید کرد : « فاز کنونی کاهش کسری بودجه دولت « گریز ناپذیر » است ، اما باید به منظور « کاهش اثرات آن » با توسل به اصلاحات ساختاری ، رشد اقتصادی و اشتغال ایجاد کنیم. واژه کلیدی ، رقابت است ، باید انعطاف ناپذیری را به ویژه در بازار کار از بین ببریم و این منابع انسانی فوق العاده به ویژه جوانان را بسیج کنیم.»
                وی در پاسخ به سوالی درباره تصمیم موسسه اعتبارسنجی مودیز برای کاهش یک درجه ای رتبه فرانسه از AAA به AA1 گفت پس از این تصمیم ، اتفاق مهمی نیفتاد ، اما این یک نشانه است که باید جدی گرفته شود.

                نظر


                • پارلمان آلمان با اعطای کمکهای مالی جدید به یونان موافقت کرد
                  خبرگزاری فارس: در حالی که مالیات دهندگان آلمانی به شدت مخالف مشارکت برلین در برنامه اعطای کمکهای مالی جدید به یونان هستند پارلمان آلمان با این مساله موافقت کرد.



                  به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز ، دولت آنجلا مرکل از یک سو با فشارهای بین المللی برای اعطای کمکهای مالی جدید به یونان روبرو است و از سوی دیگر به شدت نگران تاثیرات منفی سیاسی تصویب این برنامه بر انتخابات سال آینده آلمان است .
                  به اعتقاد کارشناسان اقتصادی و سیاسی تصویب اعطای کمکهای مالی جدید به یونان به شدت به ضرر وجهه سیاسی مرکل و حزب وی در انتخابات سال آینده خواهد بود.
                  بر اساس این گزارش، از 584 رای نمایندگان پارلمان آلمان 473 رای موافق و 100 رای مخالف مشارکت این کشور در برنامه اعطای کمکهای مالی جدید به یونان بوده است.
                  مایکل گراس برومر رییس پارلمان آلمان تاکید کرد: اکنون نوبت یونان است که با اجرای اصلاحات ساختاری به دنبال کاهش بدهی و کسری بودجه باشد.
                  یونان باید تا سال 2020 میلادی میزان بدهی های خود را به کمتر از 124 درصد تولید ناخالص داخلی کاهش دهد.
                  وزیر دارایی آلمان نیز تاکید کرد: ورشکستگی یونان به ضرر کل اقتصاد منطقه یورو بود و شاید منجر به فروپاشی منطقه یورو می شد.
                  آلمان به دقت تحولات اقتصادی و مالی یونان را زیر نظر دارد و برنامه اصلاحات اقتصادی در این کشور را دنبال خواهد کرد.
                  براساس این گزارش، برخی کارشناسان اقتصادی و سیاستمداران آلمانی یونان را مانند جیب سوراخی می*دانند که هر چه پول در آن بریزند، هیچ فایده*ای ندارد.
                  یونان باید تا سال 2020 میلادی میزان بدهی خود را به کمتر ار 124 درصد تولید ناخالص داخلی کاهش دهد.
                  بر اساس توافق وزرای دارایی منطقه یورو و صندوق بین*المللی پول ، یونان در ماه دسامبر بیش از 43.7 میلیارد یورو کمک مالی دریافت خواهد کرد.
                  میزان بدهی یونان هم اکنون به بیش از 170 درصد تولید ناخالص داخلی رسیده است و آلمان نیز به شدت مخالف بخشش مقداری از بدهی*های یونان است.
                  این گزارش می افزاید: با ادامه روند کنونی، میزان بدهی یونان تا سال 2020 در بهترین حالت به 144 درصد و تا سال 2022 میلادی نیز به 133 درصد تولید ناخالص داخلی خواهد رسید. یونان برای پنجمین سال متوالی با رکود اقتصادی و کاهش رشد تولید ناخالص داخلی روبرو شده است.رشد اقتصادی یونان در سه ماه دوم سال جاری نیز با افت 6.3 درصدی روبرو شده است

                  نظر


                  • رشد تولید در چین

                    شاخص مدیران خرید بخش تولید چین متعلق به ‪hsbc ‬که در تخمین اولیه ‪50.4 ‬گزارش شده بود در رقم نهایی ‪50.5 ‬اعلام شد‪. ‬این شاخص در اکتبر در رقم ‪49.5 ‬اعلام شده بود‪. ‬رقم ‪50 ‬در این شاخص حد فاصل بین توسعه و رکود است و این شاخص پس از ‪13 ‬ماه ، بالاتر از رقم ‪50 ‬قرار گرفت‪.‬

                    ‬علاوه بر شاخص متعلق به ‪hsbc ‬یک شاخص دیگر که متعلق به دولت چین است نیز منتشر می شود‪. ‬شاخص دولتی مدیران خرید بخش تولید چین از رقم ‪50.2 ‬در اکتبر به رقم ‪50.6 ‬در ماه نوامبر رسید در حالیکه اقتصاددانان انتظار داشتند که رقم ‪50.8 ‬گزارش شود‪.‬

                    ‬هونگ بین چو، اقتصاددان شاغل در ‪hsbc‬، می گوید‪:"‬این نشان می دهد که اقتصاد چین همچنان به روند تدریجی بهبود خود ادامه می دهد‪."‬

                    ‬اما برخی از تحلیل گران و بازارها ظاهراً بیش از پیش نگران ضعف اقتصادی چین هستند‪. ‬

                    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                    نظر


                    • افت مجدد شاخص مدیران خرید بخش تولید اسپانیا

                      ‬به دنبال ادامۀ ضعف سفارشات جدید در اسپانیا، بخش تولید این کشور در ماه نوامبر باز هم دچار رکود شد اما اینبار با سرعت کمتر‪.‬

                      ‬علی رغم پیشرفت در برخی بخش ها، بازار داخلی اسپانیا همچنان یک عامل کلیدی ضعف برای این کشور محسوب می شود‪.‬

                      Markit ‬امروز گزارش داد شاخص مدیران خرید در مقیاس ماهیانه برای بخش تولید اسپانیا از رقم ‪43.5 ‬در اکتبر به رقم ‪45.3 ‬در ماه نوامبر رسید‪.‬

                      ‬اگرچه این شاخص رشد پیدا کرده است اما همچنان زیر رقم ‪50 ‬است‪. ‬رقم ‪50 ‬در این شاخص حدفاصل بین توسعه و رکود محسوب می شود‪.‬

                      ‬اندرو هارکر، اقتصاددان شاغل در ‪Markit ‬می گوید‪:"‬همزمان با ورود به ماه پایانی سال ‪2012‬، شرایط کسب و کار در بخش تولید اسپانیا همچنان به رکود خود ادامه می دهد‪. ‬شواهد و قرائن دال بر این هستند که ضعفی ممتد در بازار داخلی وجود دارد که احتمالاً منجر به تغییری در نرخ بالای بیکاری نخواهد شد‪." ‬

                      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                      نظر


                      • تداوم سایۀ رکود بر سر منطقۀ یورو

                        در پی ضعف ادامه دار تقاضا، تولید در سرتاسر منطقۀ یورو در نوامبر برای نهمین ماه متوالی همچنان راکد ماند‪. ‬به این ترتیب هفده کشوری که از یورو استفاده می کنند برای رشد اقتصادی در آخرین فصل سال ‪2012 ‬با چالش مواجه هستند‪.‬

                        ‬شاخص مدیران خرید متعلق به ‪Markit‬برای منطقۀ یورو از رقم ‪45.4 ‬در ماه اکتبر به رقم ‪46.2 ‬در ماه نوامبر رسید که نسبت به تخمین اولیه تغییری ندارد و البته همسو با انتظار اقتصاددانان است‪. ‬رقم ‪50 ‬در این شاخص حدفاصل بین توسعه و رکود است به این ترتیب این شاخص همینک رکود را نشان می دهد‪.‬

                        ‬کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد در ‪Markit‬، شاخص مدیران خرید برای ماه نوامبر نشان می دهد که شرایط تولید نسبت به هشت ماه گذشته با سرعت کمتری راکد بوده است اما روند نزولی فعلی همچنان شدید است‪. ‬روند بی وقفۀ افت سرعت تولید نشان می دهد که رکود منطقۀ یورو در سه ماهۀ چهارم سال جاری میلادی شدیدتر خواهد شد که منجر به سه فصل متوالی رکود می گردد‪. ‬با توجه به شاخص مدیران خرید، نرخ تولید ناخالص داخلی با سرعت بیشتری افت پیدا خواهد کرد‪."‬

                        ‬شرکت ها همچنان نگران هستند چراکه بازهم در نوامبر دست به اخراج کارکنان زدند‪. ‬سفارشات جدید نیز همچنان به رکود خود ادامه می دهد‪. ‬تمامی کشورهای منطقۀ یورو به غیر از ایرلند در نوامبر دچار رکود بودند‪. ‬شاخص مدیران خرید تولید ایرلند به رقم ‪52.4 ‬رسید که بالاترین سطح طی چهار ماه اخیر است‪. ‬افت بخش تولید در ایتالیا بیشتر شد در حالیکه سرعت رکود در یونان، آلمان، اسپانیا و فرانسه کمتر شد‪.‬

                        ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید منطقۀ یورو بر اساس آمار آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، اتریش، یونان و هلند تهیه می شود که حدود ‪92% ‬از فعالیت تولید منطقۀ یورو را به خود اختصاص می دهند‪. ‬

                        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                        نظر


                        • ادامۀ رکود تولید در انگلیس

                          آخرین آمار منتشر شده حاکی از آن هستند که شرکت های تولیدی انگلیسی در ماه نوامبر با سرعت بیشتری دست به اخراج کارکنان شان زدند که نشان از چالش موجود در اقتصاد انگلیس است‪. ‬از طرف دیگر تحت تاثیر افزایش تقاضا برای کالاهای مصرفی که تاثیر منفی ناشی از کاهش سفارشات صادراتی را خنثی کرد، سرعت رکود بخش تولید انگلیس کاهش پیدا کرد‪.‬

                          ‬به گزارش ‪Markit ‬ و ‪ CIPS ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید انگلستان از رقم ‪47.3 ‬در ماه اکتبر به رقم ‪49.1 ‬در ماه نوامبر رسید‪. ‬رقم ‪50 ‬در این شاخص حد فاصل بین توسعه و رکود است و وضعیت کنونی این شاخص وجود رکود در بخش تولید انگلیس را تائید می کند‪.‬

                          ‬پیش از این رقم ‪48.1 ‬برای ماه اکتبر اعلام شده بود که امروز تصحیح شد‪.‬

                          ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که این شاخص تا رقم ‪48.0 ‬افت پیدا کند‪.‬

                          ‬دیوید نابل، مدیر اجرایی‪CIPS ‬ می گوید‪:"‬تمام آنچه می توانیم در ارتباط با شاخص تولید در ماه نوامبر بگوییم این است که این شاخص نسبت به ماه قبل اش کمتر بد است‪. ‬رکود تقاضای داخلی و ضعف تقاضا از سوی اروپا و ایالات متحده، بخش تولید انگلیس را تهدید می کنند‪."‬

                          ‬سه ماهۀ سوم برای انگلیس به معنای سه فصل متوالی رکود اقتصادی در آن کشور بود و با چنین وضعیتی از تولید می توان نتیجه گرفت که آخرین فصل ‪2012 ‬نیز تبدیل به فصلی پر چالش برای رشد اقتصادی آن کشور باشد‪.‬

                          ‬اخیراً در شاخص های ضریب اطمینان مصرف کننده در انگلستان پیشرفتی مشاهده شده است‪. ‬این موضوع به همراه وجود ایام تعطیلات موجب شده است تا تقاضای انگلیسی ها برای خرید کالاهای مصرفی افزایش یابد‪. ‬اما با وجود افزایش اخراج کارکنان در بخش تولید، نمی توان انتظار داشت که این افزایش خوش بینی مصرف کنندگان مدت زیادی به طول انجامد‪. ‬

                          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                          نظر


                          • افزایش ریسک پذیری

                            ‬معاملات صبح روز دوشنبه با افزایش مشخص نرخ ها همراه بود‪. ‬بازارهای آسیا توسط آمار اقتصادی مربوط به چین که از سوی ‪HSBC ‬منتشر شد حمایت شدند‪. ‬شاخص تولید چین متعلق به ‪HSBC ‬از رقم ‪49.5 ‬برای اولین بار به بالای رقم ‪50 ‬و تا ‪50.5 ‬رسید که در نمودار زیر نیز به تصویر کشیده شده است‪.‬




                            ‬شاخص ‪ASX 200 ‬در استرالیا پیشتاز صعود در میان سایر شاخص های آسیا بود که ‪0.57% ‬رشد داشت هرچند آمار منتشر شده در استرالیا در امروز صبح واقعاً امیدبخش نبودند‪. ‬خرده فروشی در سطحی یکسان در ماه اکتبر باقی ماند که رشدی را نشان نمی دهد‪. -‬نمودار را ملاحظه کنید‪-. ‬ابتدا ارزش دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا در امروز صبح به ‪1.0392 ‬رسید که پایین ترین سطح طی یک هفتۀ اخیر است اما پس از انتشار آمار مربوط به چین بهبود پیدا کرد‪. ‬قرار است فردا نشست بانک مرکزی استرالیا برگزار شود که کاهش نرخ بهره به ‪3% ‬متنفی نیست‪.‬




                            امروز ارزش یورو در برابر دلار آمریکا افزایش پیدا کرد و به ‪1.3046 ‬رسید‪. ‬جفت ارز ‪EURUSD ‬از اواسط اکتبر تاکنون زیاد صعود نداشته است‪. ‬یورو در انتهای هفتۀ اخیر و در معاملات جمعه شب تحت فشار قرار گرفت و دلیل آن این بود که آژانس رتبه بندی ‪Moody's ‬رتبۀ اعتباری صندوق های ثبات مالی اروپا ‪ESM ‬و ‪EFSF ‬را از ‪Aa1 ‬به ‪Aaa ‬کاهش داد و چشم انداز را منفی اعلام کرد‪.‬



                            ین ژاپن از سطوح صعودی حول و حوش ‪82.70 ‬در روز جمعه به ‪82.00 ‬در صبح روز دوشنبه افت ارزش پیدا کرد‪. ‬ماساکی سیروکاوا، رئس بانک مرکزی ژاپن، امروز صبح گزارش داد که بانک مرکزی نباید فقط توسط انتظارات بازار در مورد سیاست پولی هدایت شود‪. ‬وی یادآوری کرد که تحت تاثیر وجود انتظارات پیرامون اتخاذ سیاست پولی تسهیلی بیشتر از سوی بانک مرکزی ژاپن، ارزش ین در برابر دلار آمریکا در اواسط نوامبر ‪3.5% ‬افت پیدا کرد‪. ‬

                            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                            نظر


                            • سلام علی جون؛

                              میتونی دو تا سوال جواب بدی؟

                              1. این صخره مالی به طور خلاصه چیه و پیش بینی ها چیه؟
                              2. اینی که سی ان بی سی تایمر گذاشته که حدود 30 روز دیگه اتفاق میفته چیه؟ همین صخره مالی هست؟
                              .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                              https://telegram.me/Cyclicalwaves
                              https://telegram.me/NimaAzaadi




                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
                                سلام علی جون؛

                                میتونی دو تا سوال جواب بدی؟

                                1. این صخره مالی به طور خلاصه چیه و پیش بینی ها چیه؟

                                صخره مالی آمریکا (United States fiscal cliff) اصلاحی است که به معضل ناشی از آثار اقتصادی تعدادی از قوانین آمریکا اشاره دارد که (اگر تغییر نکند) از ابتدای سال 2013 منجر به افزایش مالیات ها، کاهش هزینه های دولت و به تبع آن کاهش کسری بودجه آمریکا خواهد شد. این قوانین شامل افزایش مالیات ها به دلیل پایان یافتن مهلت قانون کاهش مالیات ها که در دوران بوش تصویب شده بود و نیز کاهش هزینه ها به موجب قانون کنترل بودجه 2011 می شود.

                                دفتر بودجه کنگره آمریکا گزارش داده اگر کسری بودجه و بدهی دولت به یکباره بخواهد کاهش یابد خطر رکود اقتصاد آمریکا در سال 2013 افزایش خواهد یافت. با این حال این دفتر تاکید کرده که در بلند مدت کاهش کسری بودجه و بدهی دولت به رشد بلند مدت اقتصاد آمریکا کمک خواهد کرد.
                                طبق قوانین فوق الذکر در سال 2013 قرار شده میزان بدهی های دولت آمریکا به نصف کاهش یابد. علاوه بر این در طول 10 سال آینده میزان بدهی های عمومی دولت آمریکا به سطح 7.1 تریلیون دلار یا حدود 70 درصد کاهش یاید.
                                رئیس جمهور و کنگره سرگرم رایزنی برای جلوگیری از این اتفاق از آغاز سال 2013 هستند. آنها بدنبال این هستند که افزایش مالیات ها و کاهش هزینه های در یک روند طولانی مدت تر عملی شود.
                                مجموعه بدهی های عمومی دولت آمریکا در 27 نوامبر 2012 برابر با 16 تریلیون و 317 میلیارد دلار بوده است.
                                ویرایش توسط ali_mobayyen : https://www.traderha.com/member/4389-ali_mobayyen در ساعت 12-03-2012, 06:21 PM

                                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                                نظر

                                پردازش ...
                                X