اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • جدول بازدهی ارزها

    تاریخ آپدیت: 28 ژانویه 2013



    بیشترین تقاضا : واحد پولی اتحادیه اروپا (یورو)
    دومین سطح تقاضا: فرانک سوئیس
    ================================================== ====
    بیشترین عرضه: دلار کانادا
    دومین سطح عرضه:ین ژاپن
    ================================================== ====
    جفت ارزهای معاملاتی هفته پیش رو به پیشنهاد جدول :

    خرید EUR/JPY ، فروش AudChf (هفته قبل در چت باکس گفته بودم زیر نظر بگیرید که حرکات ساختاری و قیمتی و زمانی منظمی داره ... )

    ================================================== ====
    بزرگترین عدد بازدهی: : 2.48
    ================================================== ====
    نکته کلیدی: باید ریسک های بازار در هفته پیش رو در نظر گرفت.برای این منظور با ما باشید تا در پست های آتی اخبار ، دیتاها به اطلاع شما برسانیم.

    پ.ن: تاپیک آموزشی بنیادی

    ارادت
    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


    نظر


    • جدول ایندکس لایبور

      تاریخ آپدیت: 28 ژانویه 2013





      نکته 1: NC مخفف نبود تغییرات هست !

      نکته 2: الباقی ایندکس ها که به صورت جیگرکی در اومده به معنای کاهش ارزش ارز برحسب پیپ میباشد!


      ارادت
      آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

      چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


      نظر


      • در منطقۀ یورو‪:‬

        ‬عرضۀ پول ‪m3 ‬در دسامبر و در مقیاس سالیانه ‪3.3% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد که ‪3.9% ‬افزایش گزارش شود‪. ‬عرضۀ پول ‪m3 ‬در نوامبر و در مقیاس سالیانه ‪3.8% ‬افزایش داشت‪.‬

        ‬عرضۀ پول ‪m3 ‬از اکتبر تا دسامبر ‪3.7% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد که ‪3.8% ‬گزارش شود‪.‬

        ‬وام های بخش خصوصی که در نوامبر ‪0.8% ‬کاهش داشتند در دسامبر ‪0.7% ‬کاهش پیدا کرد‪.‬

        ‬میانگین سه ماهۀ عرضۀ پول ‪m3 ‬از سپتامبر تا نوامبر ‪3.4% ‬افزایش داشت‪. ‬

        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



        نظر


        • وضعیت شاخص های ایالات متحده

          گزازش: ماه ژانویه 2013


          نکته: قسمت Actual چهار گزینه که صفر میباشد هنوز اعلام نشده است...

          موفق باشید
          ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 01-28-2013, 05:07 PM
          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


          نظر


          • کاهش فروش قولنامه ای مسکن در ایالات متحده

            اتحادیۀ مشاورین املاک ایالات متحده، ‪nar‬، دقایقی پیش گزارش داد که فروش قولنامه ای مسکن غیرنوساز در این کشور در دسامبر و در مقیاس ماهیانه بطور تطبیقی فصلی ‪4.3% ‬کاهش پیدا کرد و شاخص مربوطه به رقم ‪101.7 ‬رسید‪.‬

            ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که افزایشی ‪1.0‬درصدی گزارش شود‪. ‬رقم اعلام شده برای ماه نوامبر به شکل نزولی به ‪106.3 ‬تصحیح شد‪.‬

            ‬این شاخص در دسامبر و در مقیاس سالیانه ‪6.9% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬فروش قولنامه ای اشاره به آن از قراردادهایی دارد که نهایی نشده اند‪.‬

            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



            نظر


            • به گزارش رویترز، نشانه هایی از ثبات در منطقه یورو و بهبود اقتصاد آمریکا موجب روی آوردن سرمایه گذاران به بازار سهام شده است به طوری که شاخص بورس وال استریت برای هشتمین روز متوالی در روز جمعه با افزایش مواجه شد.
              بر اساس این گزارش، "لی لینگ" تحلیلگر اقتصادی معاملات آتی در شانگهای اظهار داشت: با توجه به اینکه انتشار اطلاعات مثبت اقتصادی قیمتها را تحت فشار قرار داده و نمودار فنی طلا روند ضعیفی را نشان می دهد روند ضعیف بهای این فلز زرد در کوتاه مدت ادامه خواهد یافت.

              نظر


              • بخش مسکن ایالات متحده هنوز به ثبات نرسیده ...یعنی هنوز دوره بازگشت از رکود به رونق رو تایید نمیکنه ! عجب ..
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • بررسی بازار

                  به دلیل خوش بینی ایجادشده در بازارها و داده های مطلوب کلان اقتصادی در هفته گذشته، یورو در برابر دلار آمریکا دربالاترین سطح 11 ماهه خود معامله می شود. در زمینه می توان به بهبود احساسات کسب و کار، افزایش اعتماد مصرف کنندگان و داده های قوی در فعالیتهای تولیدی در ماه ژانویه اشاره نمود.علاوه بر این، در روز جمعه گزارش شد که بانک های اروپایی به طور جدی مبلغهای دریافت کرده از بانگ مرکزی اروپا در زمان بحران مالی را بر می گردانند که این نشان می دهد، احتمالا کشور های اروپای بدترین زمان را پشت سر کرده اند. در معاملات روز جمعه جفت ارز eur/usd توانیست تا سطح 1.3478 صعود کند و در نزدیکی سطح حمایت کلیدی 1.3500 (بالاترین سطح در ماه فوریه سال گذشته) معامله شود.

                  ین ژاپن تحت فشار قرار دارد. در خلال معاملات صبح امروز جفت ارز usd/jpy توانیست تا سطح 91.24 صعود کند. بر اساس گزارش های منتشر شده در روز جمعه، شاخص بهای مصرف کننده در در ماه دسامبر در مقیاس سالانه به 0.1% کاهش یافت، در حالی که کاهش قیمت ها به مدت هفت ماه به طول انجامید. برای اصلاح این وضعیت نیاز به کاهش قوی و گسترده ای سیاست های پولی خواهد بود، بنابر این در میان مدت کاهش ارزش ین ژاپن در برابر ارز های اصلی کاملاً قابل قبول است. جفت ارز eurjpy نیز تقویت شد و در معاملات صبح امروز تا سطح 122.89 بالاترین سطح از ماه اوریل سال 2011 ، صعود کرد.

                  پوند انگلیس نیز در برابر دلار آمریکا تضعیف شد و نزدیکی سطح حمایت 1.5700 سقوط کرد. در روز جمعه داده ها در مورد رشد اقتصادی بریتانیا در سه ماهه چهارم سال 2012 منتشر شد. بر اساس داده های منتشر شده این شاخص به 0.3٪ کاهش یافت، در مقایسه با نتایج به دست آمده از سه ماهه سوم سال. اگر در سه ماه اول سال 2013 این شاخص نتیجه منفی از خود نشان دهد، پس اقتصاد این کشور برای بار سود در جهار سال آخر وارد رکود خواهد شد.
                  ویرایش توسط ali_mobayyen : https://www.traderha.com/member/4389-ali_mobayyen در ساعت 01-29-2013, 12:05 AM

                  ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                  نظر


                  • Bernanke Seen Buying $1.14 Trillion in Assets in 2014

                    .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                    https://telegram.me/Cyclicalwaves
                    https://telegram.me/NimaAzaadi




                    نظر


                    • عدم تغییر ضریب اطمینان مصرف کننده در فرانسه در ژانویه

                      اینسی، دفتر آمار ملی فرانسه، امروز گزارش داد که ضربب اطمینان مصرف کننده در این کشور در ژانویه در مقیاس ماهیانه تغییری نداشته است‪.‬

                      ‬به گزارش اینسی، ضریب اطمینان مصرف کننده در فرانسه در ژانویه در رقم ‪86 ‬ثابت باقی ماند‪. ‬

                      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                      نظر


                      • بررسی بازار

                        رشد سریع یورو در اوایل این هفته کند شد. در معاملات هفته گذشته یورو در برابر دلار آمریکا تقویت شد و تا نزدیکی سطح مقاومت کلیدی 1.3500 صعود کرد و در معاملات روز دوشنبه و سه شنبه جفت ارزeur/usd تا سطح 1.34 بر گشت. این توقف می تواند به دلیل کزارش های منتشر شده مطلوب در ایالات متحده و قبل از پایان نشست دو روزه فدرال رزرو در روز چهارشنبه باشد. سفارشات کالاهای بادوام در بزرگترین اقتصاد جهان در ماه دسامبر به 4.6% رشد کرده است که بالاتر از سطح انتظارات2% بوده است. امروز قرار است داده ها در مورد اعتماد به نفس مصرف کننده منتشر شود. نشانه هایی بهبود اقتصادی در ایالات متحده آمریکا بار دیگر این سؤال را به میان می آورد که چه زمانی فدرال رزرو ممکن است به قطع برنامه های تشویقی دست بزند. فردا قرار است داده ها در مورد نرخ رشد اقتصادی در سه ماهه4 سال گذشته منتشر شود. با توجه به پیش بینی های ارائه شده انتظار می رود که gdp در مقیاس سالانه به 1.2% برسد در مقایسه به 3.1% در سه ماهه سوم سال.

                        تقویت ارز واحد اروپایی در تضاد با پوند انگلیس عمل کرد. پوند انگلیس در خلال معاملات روز گذشته در برابر دلار آمریکا تضعیف شد و به پاینترین سطح 5 ماهه خود تا قیمت 1.5674 سقوط کرد. از ماه ژانویه پوند انگلیس تحت فشار قرار گرفت به دلیل، نگرانی ها در مورد کاهش فعالیت های اقتصادی در انگلستان که باعث ایجاد شرایط برای محرک بیشتر از طرف بانک مرکزی خواهد شد، و همچنین و با توجه به عدم اطمینان از سرنوشت انگلستان در اتحادیه اروپا. نرخ یورو در مقابل پوند روز گذشته به بالاترین سطح خودا از ماه ژوئیه سال 2011 نا قیمت 0.8586 صعود کرد.

                        صبح امروز، دلار استرالیا پس از گزارش داده ها مطلوب برای ماه دسامبر تقویت شد. بر اساس گزارش های منتشر شده احساسات کسب و کار در استرالیا به سرعت افزایش یافته است. در خلال معاملات روز های آخر دلار آسترالیا در برابر دلار آمریکا تحت فشار قرار داشت و تا پاین ترین سطح خود در ماه ژانویه تا قیمت 1.0383 سقوط کرده بود. در پایان جلسه معاملات آسیا، این جفت ارز تا سطح 1.0460 افزایش یافت. دلار نیوزیلند نیز در معاملات صبح امروز رشد نشان داد. در اوایل صبح داده ها در مورد تجارت خارجی از نیوزیلند منتشر شد که رشد قوی صادرات در ماه دسامبر را نشان داد و مازاد تجاری کشور به 468 میلیون دلار نیوزیلند رسیده است. جفت ارز nzdusd از سطح 0.8278 تا سطح 0.8372 صعود کرد.

                        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                        نظر


                        • خبرهای مهم روز

                          تاریخ آپدیت: 30 ژانویه 2013

                          Italian 10-y Bond Auction

                          1-مزایده اوراق قرضه ده ساله ایتالیا بیانگر احساس ، گرایش و تمایلات عمومی بازار است

                          2- 4.48|1.5 در 28 دسامبر به فروش رسید (عدد اول درصد، دوم مقدار..)

                          3- دارای درجه B میباشد !

                          ================================================

                          ADP Non-Farm Employment Change


                          1- تغییرات اشتغال در بخش غیر کشاورزی و غیر دولتی ایالات متحده

                          2- دارای درجه B+ می باشد و روند حرکتی NFP از این شاخص پیش بینی میشود !

                          3- آخرین نسخه انتشار شده در 3 ژانویه 2013 میباشد که با اغلام رفم 215 هزار بود که در جهت تقویت دلار گام برداشت

                          4- در این نسخه اقتصاددانان انتظار دارن 164K مثبت اعلام بشه (با شیب رشد کمتر..)

                          ================================================

                          Advance GDP ایالات متحده

                          1- تولید ناخالص داخلی پیشرو - سه ماهه ایالات متحده

                          2- دارای کلاس A+ میباشد

                          3- در ارقام اصلاحی به رقم 3.1% رسیده است و انتظار میرود در این نسخه 1.1% اعلام شود ! یعنی کاهش سرعت گردش مدار...

                          ================================================

                          FOMC Statement

                          1- استیتمنت کمیته بازار باز فدرال

                          2- برای داشتن چشم انداز اقتصادی حتما مطالعه کنید !

                          3- درجه B+ قرار داره !

                          ================================================

                          Official Cash Rate و RBNZ Rate Statement نیوزلند

                          1- نرخ رسمی بهره بانکی و بیانیه نرخ بهره بانک مرکزی نیوزیلند

                          2- دارای درجه A+ میباشد
                          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                          نظر


                          • قیمت طلا اندکی افزایش یافت

                            دیروز، اگرچه قیمت طلا با اندکی افزایش همراه بود، نتوانست کاهش شدیدش را جبران کند.


                            به نقل از رویترز، قیمت طلا دیروز، گرچه با افزایش اندکی همراه بود، نتوانست خیلی بالاتر از کاهشی که در جلسه قبلی یافته بود و کمترین حد آن در 2 هفته و نیم گذشته محسوب می شد، برود. این اتفاق در پی تزریق خوش*بینی در مورد ایجاد ثبات در روند بهبود اقتصادی آمریکا توسط انتشار اطلاعات امیدوار*کننده در مورد اقتصاد آن کشور، به وقوع پیوست.

                            بر اساس این گزارش، سرمایه گذاران منتظر هستند تا ببینند که در حالیکه تقاضا برای کالاهای پایا از حد انتظارات بیشتر بوده است و وضعیت برنامه های سرمایه گذاری تجاری بهبود یافته است، آیا مقامات فدرال رزرو پس از جلسه 2 روزه ای که در ادامه امروز، سه شنبه، آغاز خواهد شد، اعلامیه ای در مورد سیاست مالی خود صادر خواهند کرد یا نه.
                            بیشتر اقتصاددانان انتظار ندارند که فدرال رزرو طرح خرید اوراق قرضه خود را زودتر به پایان برساند. اگرچه، هر نشانه ای مبنی بر تصمیم بانک به انجام این اقدام، قیمت نفت را با کاهش بیشتری مواجه خواهد کرد.
                            این گزارش افزود، قیمت لحظه ای طلا پس از 4 جلسه کاهش پی در پی با 0.3 درصد افزایش به یک هزار و 659 دلار و 51 سنت در هر اونس رسید. روز دو شنبه، بهای طلا به یک هزار و 651 دلار و 93 سنت در اونس رسید که از پائین ترین قیمت آن از 9 ژانویه محسوب می شد.
                            بهای طلای آمریکا نیز با 0.4 درصد افزایش به اونسی یک هزار و 658 دلار و 90 سنت در اونس رسید. وانگ تائو، تحلیل گر بازار رویترز، گفت: تحلیل ها پیش بینی می کنند که قیمت لحظه ای طلا می تواند در ادامه روز به یک هزار و 669 دلار در هر اونس افزایش پیدا کند.







                            ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 01-30-2013, 10:59 AM
                            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                            https://t.me/Mostafatrader


                            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                            https://t.me/signalhha

                            نظر


                            • در انگلستان‪:‬

                              ‬اعطای وام خالص به مصرف کننده که در نوامبر ‪0.1 ‬میلیارد پوند افزایش کرده بود در دسامبر ‪1.7 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرد‪.‬

                              ‬اعطای وام خالص خرید مسکن که در نوامبر هیچ تغییری نداشت در دسامبر ‪1.0 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرد‪.‬

                              ‬تعداد جوازهای صادر شده برای اعطای وام مسکن از رقم ‪54,011 ‬در ماه نوامبر به رقم ‪55,785‬در ماه دسامبر رسید‪. ‬این بالاترین رقم از ژانویه ‪2012 ‬تاکنون است‪.‬

                              ‬اعتبار مصرف کننده در نوامبر ‪0.1 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرده بود در دسامبر ‪0.6 ‬میلیارد پوند افزایش پیدا کرد‪.‬

                              ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                              نظر


                              • بررسی بازار

                                در معاملات صبح روز چهار شنبه یورو در برابر دلار آمریکا تقویت شد و به بالاترین سطح خود طی 14 ماه آخر رسید. در ابتدای معاملات امروز اروپا یورو در برابر دلار آمریکا سطح مقاومت کلیدی 1.35 را شکست و تا سطح 1.3515 صعود کرد. سطح فعلی برای این جفت ارز سطح کلیدی به حساب می رود با توجه به مقاومت شدید در سطح 1.35 که غلبه بر این سطح ممکن است رشد جفت ارز را سرعت بخشد. مهم ترین داده های کلان اقتصادی امروز، گزارش در مورد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه چهارم سال 2012 می باشد که قرار است امروز منتشر شود. علاوه بر این شام امروز - نتایج نشست کمیته بازار باز فدرال منتشر خواهد شد.

                                بانک مرکزی آمریکا، به احتمال زیاد به سیاست های تسهیلی پولی خود تاکید مجدد می کنند تا زمانی که سطح بیکاری به سطح قابل قبول (6.5٪) کاهش پیدا نکند. قابل ذکر است که در ماه ژانویه، به دلیل اظهارات برخی از اعضای کمیته که از کاهش برنامه خرید دارایی ها در سال 2013 حمایت کردند، منجر به تقویت دلار آمریکا شد. وجود یا عدم وجود چنین نظراتی فقط می تواند جهت را برای بازار مشخص کند، اگر چه جزئیات کامل در این زمینه تنها بعد از سه هفته، زمانی که صورت جلسه اولین نشست بانک مرکزی در سال 2013، منتشرمی شود. درحال حاضر به دلیل بهبود احساس کسب و کار در منطقه یورو و گزارش در مورد بانکهای اروپایی که به طور فعال مبلغ های دریافتی از بانک مرکزی اروپا را بازگشت می دهند، یورو با اعتماد به نفس در برابر دلار آمریکا معامله می شود.

                                تقویت یورو در معاملات صبح امروز به دلیل داده ها در مورد تولید ناخالص داخلی اسپانیا بوده است. موسسه ملی آمار گزارش داد که این شاخص در سه ماهه چهارم سال 2012 به% 0.7 کاهش یافته است و در مقیاس سالانه به 1.8% کاهش داشته است، که هر دو ارقام مطابق با پیشبینی ها بوده اند و نتایج حاصل از سه ماه چهارم بدترین از اواسط سال 2009 بوده است، با توجه به بالاترین سطح بیکاری در این کشور که به 26% رسیده است. پوند انگلیس توانست برخی از ارزش از دست داده خود در برابر یورو در روز گذشته را جبران کند.



                                موفق و پیروز باشید

                                علی مبین 11 بهمن 1391

                                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                                نظر

                                پردازش ...
                                X