اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ‬افزایش ارزش یورو ‪


    ‬برنامۀ تسهیلی شدید پولی بانک مرکزی ژاپن باعث شدت گرفتن موج فروش روی ین شده است‪. ‬همین امر باعث شد تا ارزش یورو در برابر ین در امروز، پنجشنبه، به بالاترین سطح طی بیشتر از سه سال اخیر تاکنون شود‪.‬

    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



    نظر


    • کاهش تعداد مدعیان بیکاری در ایالات متحده

      وزارت کار ایالات متحده دقایقی پیش گزارش داد که تعداد مدعیان جدید بیکاری در این کشور در هفتۀ گذشته با ‪42‬هزار نفر کاهش بطور تطبیقی فصلی به رقم ‪346‬هزار نفر رسید‪. ‬این بیشترین میزان کاهش ثبت شده از نوامبر تاکنون است‪.‬

      ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که رقم ‪360‬هزار نفر برای تعداد مدعیان بیکاری گزارش شود‪. ‬رقم اعلام شده در هفتۀ قبل نیز به ‪388‬هزار نفر تصحیح شد‪.‬

      ‬میانگین حرکتی چهار هفته ای تعداد مدعیان بیکاری با ‪3000 ‬نفر افزایش به رقم ‪358‬هزار نفر رسید‪.‬

      ‬تعداد افرادی که در هفتۀ منتهی به ‪30 ‬مارس پس از گذشت یک هفته همچنان از حقوق بیکاری استفاده می کنند با ‪12,000 ‬نفر کاهش به ‪3,079,000 ‬رسید‪. ‬

      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



      نظر


      • نوشته اصلی توسط خلیل رحمانی نمایش پست ها
        بچه ها واسه راحتی تصویر بالا گذاشتم والی اصولا اینجوری اشتباه هست و باید درصد بازدهی که بلفرض 5.17% برای یورو به ین رقم خورده تقسیم بر دو کرده و از قیمت اوپن کندل جدید هر قیمتی که هست ضرب کنیم (127.77 قیمت باز شدن)

        5.17 تقسیم بر 2 میشه: 2.585%

        2.585% * 127.77 = 3.30 واحد که همون 330 پیپ میشه ! به قیمت اوپن ( 127.77 ) اضافه کنیم میشه : 131.07 !

        نکته: س همون یک خطای کوچیک در اینجا میشه 100 واحد یا همون پیپ !

        در کل جهت واسه من از محاسبات بیشتر اهمیت داره (آدم تنبل چیش به محاسبات :دی)

        موفق باشید
        این جفت ارز قیمت 131.07 رو به خودش دید !
        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


        نظر


        • سلام
          یورو ین آیا هنوز کاهشی است ؟

          نظر


          • نوشته اصلی توسط mary نمایش پست ها
            سلام
            یورو ین آیا هنوز کاهشی است ؟
            سلام

            عاملی سخنی دال بر تقویت ین در حال حاضر وجود داره؟

            آیا سیاست انبساطی اثرات خود را گذاشته ؟

            دقت کنید سل کردن معاملات و اصلاحات دلیل بر تغییر جهت روند کلی نیستا !
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • قبرس به بیش از ده میلیارد یورو کمک محتاج است
              بحث و گفتگو بر سر ادامه طرح کمک مالی به قبرس یکی از موضوعات مهم نشست وزیران دارایی شورای امور اقتصادی و مالی موسوم به اکوفین در دوبلین را تشکیل می دهد. این نشست روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.
              محور اصلی گفتگوها و مذاکرات بر روی اعطای کمک مالی مازاد بر پیش بینی های اولیه به قبرس معطوف خواهد شد.
              مطابق آخرین پیش بینی ها این کشور به کمک مالی معادل ۲۳ میلیارد یورو محتاج خواهد بود. این رقم شش میلیارد یورو بیشتر از پیش بینی ها است.
              کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول گفت: “اعتقاد داریم که برای اکثر کشورهای اروپایی تحکیم و تقویت مالی و بودجه ای یک اجبار است. همانطوری که قبلا هم گفته ام قبرس یک الگو نیست. … بانکهای این کشور با بسیاری از بانکهای دیگر در سایر کشورهای اروپایی تفاوتهای زیادی دارند.”
              تلاش و اقدامات مالی و مالیاتی دولت قبرس یکی از شرایط ضروری برای برخورداری از کمکهای مالی بین المللی است.
              بدین منظور قبرس در نظر دارد حدود ۴۰۰ میلیون یورو از ذخایر طلای خود را بفروشد.
              افزایش میزان مالیات بر شرکتها از دیگر اقدامات دولت قبرس خواهد بود.
              توافق قطعی بر سر اعطای کمک مالی به این جزیره کوچک در اواخر ماه آوریل سال جاری امضا خواهد شد. دولت قبرس اوایل ماه مه اولین مجموعه کمکهای مالی خود را دریافت خواهد کرد.

              نظر


              • ‬انتشار آمار ضعیف درآمدی ‪Fast Retailing Co ‬بر شاخص میانگین نیکی فشار وارد‪. ‬از طرف دیگر سرمایه گذاران نیز کسب سود از سهام بانک ها را متوقف کردند‪. ‬به همین دلیل بازارهای سهام ژاپن که اواخر تا بالاترین سطح طی چندین سال اخیر رشد کرده بودند، امروز ریزش داشتند‪.‬

                ‬شاخص میانگین سهام نیکی در ژاپن ‪0.54% ‬ریزش دراد‪.‬
                . شاخص کاسپی در کرۀ جنوبی ‪1.27% ‬سقوط دارد‪.‬
                . شاخص شانگهای در چین ‪1.96% ‬سقوط دارد‪.‬
                . شاخص تائیکس در تایوان ‪0.43% ‬ریزش دارد‪.‬
                . ‬شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ ‪0.01% ‬صعود دارد‪.‬
                . شاخص ‪S&P/ASX200‬در استرالیا ‪0.19% ‬صعود دارد‪.‬

                ‬امروز هاروهیکو کورودا،‪Haruhiko Kuroda ‬رئیس بانک مرکزی ژاپن، گفت که نرخ تورم بانک مرکزی منعطف است و همزمان با تاثیر برنامه های تسهیلی پولی به حباب دارائی ها توجه می کند‪. ‬پس از انتشار این سخنان بود که بازارهای سهام توکیو امروز، جمعه، ریزش پیدا کردند‪.‬

                ‬از نظر تحلیل گران، دو برابر کردن برنامۀ تسهیلی پولی در ژاپن طی دو سال نمی تواند برای شروع رشد اقتصادی این کشور کافی باشد‪. ‬بلکه این کشور نیاز به یک اصلاح ساختاری دارد‪. ‬از نظر تحلیل گران تزریق پول به اقتصاد توسط بانک مرکزی ژاپن فقط می تواند مرگ اقتصادی این کشور را تسریع بخشد‪.‬
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • رئیس صندوق بین المللی پول:
                  سیاست تزریق پول به زیال کشورهای در حال توسعه است
                  پولی مالی –در نتیجه تفاوت سرعت حرکت اقتصادی کشورها ، کشورهای در حال توسعه ناچار می شوند حاشیه ایمنی را تقویت کرده و نظارت بر بانکها را افزایش دهند، زیرا کشورهای توسعه یافته متوسل به سیاست پولی فوق العاده نرم می شوند، عواقب چنین سیاستی می تواند تأثیر منفی بر اقتصاد کشورهای در حال توسعه داشته باشد.
                  به گزارش پولی مالی به نقل از رویترز ، روز پنجشنبه یازدهم آوریل 2013 صندوق بین المللی پول با انتشار گزارشی اعلام کرد: بانک های مرکزی و رهبران کشورهای اقتصادی جهان نباید در شرایط کنونی اجرای سیاست های غیر متعارف پولی را کنار بگذارند. این نهاد از این بانک ها خواست هنگامی که اوضاع اقتصادی به حالت عادی برگشت ، با احتیاط درباره توقف این سیاست تصمیم گیری کنند.
                  صندوق بین المللی پول در گزارش خود از افزایش نرخ بهره در بانک های مرکزی مهم جهان از جمله در آمریکا ابراز نگرانی کرده است.نرخ بهره اکنون در آمریکا و اروپا به شدت پایین آمده است که تاکنون در تاریخ فعالیت بانکی این دو بخش سابقه نداشته است.
                  این نهاد بین المللی مالی در بخش دیگر از گزارش خود درباره میزان بدهی ها دولت ها به بانک های مرکزی نیز اعلام کرده است: بانک مرکزی آمریکا و بانک مرکزی ژاپن هر کدام اکنون ده درصد بدهی های حاکمیتی دولت های متبوع خود را در اختیار دارند و این در حالی است که رقم این شاخص برای بانک مرکزی اسپانیا و ایتالیا به ترتیب پنج و شش درصد است.
                  از سوی دیگر کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول نیز در باره ادامه سیاست تزریق نقدینگی کشورهای پیشرفته گفت: اروپا نیاز به تجدید سرمایه و تجدید ساختار یا تعطیلی بانکهای خود به منظور پاکسازی حیاتی کل صنایع مالی دارد.
                  لاگارد با اعلام این که تهدید از سوی بزرگترین بستانکاران جهان "خطرناکتر از هر زمان دیگر" شده است افزود: در بسیاری موارد، از ایالات متحده آمریکا در سال 2008 گرفته تا قبرس امروزی، دیدیم وقتی بخش بانکی حمایت از مشاغل زودبازده را به جای سود بلندمدت انتخاب می کند، چه اتفاقی می افتد که در نهایت موجب بی ثباتی اقتصاد می شود. ما نمی توانیم اجازه دهیم در دنیای بعد از بحران، وضعیت قبل از بحران بخش بانکی را داشته باشیم.
                  رئیس صندوق بین المللی پول افزود: ما نیاز به اصلاحات داریم حتی در صورت مقاومت شدید بانکهایی که اغلب نمی خواهند از سودهای تجارت چشم پوشی کنند.
                  لاگارد گفت، اقتصاد جهان در حال حرکت سه سرعته است که در آن برخی کشورها و عمدتاً کشورهای درحال توسعه حس خوبی دارند، اقتصاد کشورهای گروه دوم به تدریج احیا می شود و بالاخره گروه دول عقب مانده که منطقه یورو و ژاپن هستند. همین چارچوب حرکت اقتصاد جهانی است که می تواند باعث پیدایش عدم تعادل و ریسک شود.

                  نظر


                  • یکی از فاندامنتالیتس ها بگه که نوسانات فعلی اونس تحت تاثیر چه عواملی هست!

                    بازار جالب شده!
                    .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                    https://telegram.me/Cyclicalwaves
                    https://telegram.me/NimaAzaadi




                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
                      یکی از فاندامنتالیتس ها بگه که نوسانات فعلی اونس تحت تاثیر چه عواملی هست!

                      بازار جالب شده!
                      اونس قیمتش به جولای 2011 برگشت!

                      چه خبره؟
                      .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                      https://telegram.me/Cyclicalwaves
                      https://telegram.me/NimaAzaadi




                      نظر


                      • سلام هرچی هست احتمالا ربط به سخنرانی رییس برنانکه امشب داره بعید نیست با یه حرف مث تاکید برqeبازاررو شارپ بکشن بالا

                        باید منتظر بوددید پی میگه
                        حتی اگه گاو هم باشی ، در صورتی که در جای مناسب قرار بگیری ، کسانی پیدا می شوند که تو را بپرستند!!


                        لطفا کروکدیل باشید!!!!!!!!!!!!!!!

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
                          اونس قیمتش به جولای 2011 برگشت!

                          چه خبره؟
                          فکر میکنم یکی از دلایل این باشه . به نقل از یورو نیوز
                          بدین منظور قبرس در نظر دارد حدود ۴۰۰ میلیون یورو از ذخایر طلای خود را بفروشد.
                          آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                          گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                          آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                          پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                          پی دی اف شبانه : دانلود

                          پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                          پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                          نظر


                          • لیست کشورهای فروشنده بیشتر بود

                            ایتالیا و اسپانیا و قبرس رو من دیدم. مقدار فروش ها هم فکر کنم خیلی بالا بود. دیر رسیدم کامل ندیدم

                            ظاهرا دراگی توصیه کرده بهشون
                            ویرایش توسط پیام : https://www.traderha.com/member/4424-پیام در ساعت 04-12-2013, 08:03 PM

                            !Objects in the mirror are further than they appear


                            من يک معامله گر موفق هستم ، زيرا:

                            1) لبه هاي خود را کاملا بي طرفانه انتخاب ميکنم.
                            2)قبل از ورود به هر معامله ريسک خود را تعيين ميکنم.
                            3)يا کاملا اين ريسک را ميپذيرم يا وارد معامله نميشوم.
                            4)بدون هيچ درنگ يا محافظه کاري بر طبق لبه هاي خود عمل مي کنم.
                            5)همانقدر از بازار سود ميگيرم که موقعيتش را براي من فراهم کرده .
                            6)به طور مرتب بر خودم نظارت دارم تا خطا نکنم.
                            7)کاملا به لزوم رعايت اين اصول براي موفقيت مستمر دربازار باور دارم،در نتيجه هيچ گاه از آنها تخطي نميکنم. (مارک داگلاس)


                            نظر


                            • Why a Cyprus Gold Sale Isn’t Being Taken Seriously
                              Cyprus Central Bank Denies Plan to Sell Gold

                              !Objects in the mirror are further than they appear


                              من يک معامله گر موفق هستم ، زيرا:

                              1) لبه هاي خود را کاملا بي طرفانه انتخاب ميکنم.
                              2)قبل از ورود به هر معامله ريسک خود را تعيين ميکنم.
                              3)يا کاملا اين ريسک را ميپذيرم يا وارد معامله نميشوم.
                              4)بدون هيچ درنگ يا محافظه کاري بر طبق لبه هاي خود عمل مي کنم.
                              5)همانقدر از بازار سود ميگيرم که موقعيتش را براي من فراهم کرده .
                              6)به طور مرتب بر خودم نظارت دارم تا خطا نکنم.
                              7)کاملا به لزوم رعايت اين اصول براي موفقيت مستمر دربازار باور دارم،در نتيجه هيچ گاه از آنها تخطي نميکنم. (مارک داگلاس)


                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
                                یکی از فاندامنتالیتس ها بگه که نوسانات فعلی اونس تحت تاثیر چه عواملی هست!

                                بازار جالب شده!
                                فروش ذخایر طلای قبرس
                                پـــــایان تنهایی آغـــاز بازار است

                                نظر

                                پردازش ...
                                X