اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

افزایش بهای طلا به بالاترین سطح در بیش از یک سال گذشته با حمله روسیه به اوکراین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: افزایش بهای طلا به بالاترین سطح در بیش از یک سال گذشته با حمله روسیه به اوکراین

    با حمله نیروهای روسی به اوکراین به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، بهای طلا روز پنجشنبه تا 2 درصد افزایش یافت.

    با تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در دارایی‌های امن و روند نزولی بازارهای سهام در سراسر جهان، در ساعت 11:50 صبح به وقت تهران در لندن، طلا با قیمت 1942.10 دلار در هر اونس معامله می‌شد که 1.88 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته و بالاترین رقم از اواخر سال 2020 است. قیمت نفت و محصولات کشاورزی به شدت بالاتر رفت. قیمت بین المللی معیار نفت برنت برای اولین بار از سال 2014 از 100 دلار گذشت.

    هر اونس طلای آمریکا با 1.85 درصد افزایش به 1945.80 دلار رسید.

    قیمت طلا در ماه فوریه تاکنون حدود 8 درصد افزایش یافته است، که بالاترین میزان از ژوئیه 2020 بوده است. بازده اوراق قرضه ایالات متحده که به طور معکوس نسبت به قیمت ها حرکت می کند، با ریختن پول سرمایه گذاران به خزانه ها که به عنوان دارایی امن نیز در نظر گرفته می‌شود، سقوط کرد.

    در اوایل صبح پنجشنبه، تنها دو روز پس از اعزام نیرو به مناطق جداشده شرقی اوکراین در دونتسک و لوهانسک، پوتین آغاز «عملیات نظامی ویژه» علیه اوکراین را اعلام کرد. آخرین اخبار حاکی از تجمع 150000 نفر از نظامیان روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین است.

    وضعیت در اوکراین به سرعت رو به وخامت بوده و تایید گزارش های خاص از این کشور دشوار است. دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین، درست بعد از ساعت 7 صبح به وقت محلی گزارش داد که چندین شهر در این کشور 44 میلیونی تحت حمله روسیه قرار دارند و از جامعه بین‌المللی خواست تا برای منزوی کردن روسیه قاطعانه عمل کنند.

    کولبا در توئیتی خواستار «تحریم‌های ویرانگر فوری علیه روسیه از جمله سوئیفت» در کنار سایر اقدامات تنبیهی شد. رهبران ناتو قول واکنش سریع، از جمله تحریم‌های «شدید» را داده‌اند، چون برخی از آنها هشدار دادند که تهاجم پوتین می‌تواند منجر به بزرگترین درگیری در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم شود.


    منبع
پردازش ...
X