اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (30 می 2013)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (30 می 2013)

    چشم انداز فاندامنتال
    پیش از انتظار داده های بازاری امروز از سوی ایالات متحده و اروپا، که ممکن است تقویت بیشتر اقتصاد ایالات متحده و افزایش اعتماد درون منطقه یورو را نشان بدهند، سهام بازارهای آسیا به سرکردگی ژاپن صدمه دیدند. بیانیه دیروز imf در ارتباط با اعتباردهی داخلی در دومین اقتصاد بزرگ دنیا، چین، نیز ممکن است بر روی مبادلات ارزی تاثیر بگذارند در حالیکه اقتصاددانان بیشتر و بیشتری این نظر رل منتشر نموده اند که دولت چین در صورتی که این کشور بخواهد رشد جاری خود را ادامه بدهد، مجبور به تقویت سرمایه گذاری خصوصی و کم کردن تمرکزشان بر روی پروژه مورد تایید دولت خواهند شد. در غیر اینصورت ممکن است یک کاهش رشد اقتصادی بدلیل پایین آمدن بازپرداخت بدهی ها از سوی اعتبارات پرداخت شده برای سرمایه گذاری های ضعیف ایجاد شود. با در نظر گرفتن این توسعه ها و نیز تضعیف قیمت کالاها نگرانی های استراتژیست ها را بالا برده است. در نتیجه، پیش بینی ها برای aud کاهش یافته در حالیکه حجم مبادلات تجاری بین چین و همسایگان جنوب اقیانوس آرام خود ممکن است کاهش یابد. پیش بینی های میانه بلومبرگ یک تضعیف در میزان کسب و کار این کشور را از 3.58% در سال گذشته تا 2.56% تا پایان امسال پیش بینی می کنند. شاخصهای وزنی همبستگی وزنی بلومبرگ نیز تایید نمود که audدر ماه آوریل 7% سقوط نموده است، بیشترین مقدار کاهش از اکتبر 2011 . علاوه بر تاثیرات جهانی، اقتصاد استرالیا در قبال فشار داخلی نشان داده نشان داده شده توسط داده های دولتی منتشر شده مسئول می باشند، که با یک افت در شاخص سرمایه گذاری در کسب و کار تا 4.7% در نخستین فصل بدلیل کاهش های اتفاق افتاده در استخراج معدنی و هزینه کرد در تولید غافگیر شده است. در نتیجه اعدا و ارقام با یک افزایش 0.5% بطور واضح زیر انتظارات اقتصاددانان باقی ماندند. در نشست اخیر رزرو بانک، بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره خود را بعنوان یک اقدام متقابل جهت عرضه نقدینگی بیشتر به سرمایه گذاری های این کشور تا 2.75% کاهش داد. اما احتمال اینکه این نرخ بهره ممکن است در نشست بعدی تا 2.5% کاهش یابد در حال افزایش بیشتر است. عجالتا، استرالیا یکی از 11 کشوری می باشد که همچنان قادر به حفظ رتبه اعتباری aaa خودشان در تمام آژانس های رتبه بندی مهم بوده است.

  • #2
    تحليل تكنيكال روزانه

    سبد ارزي امروز

    دلار استراليا / دلار نیوزلند

    با وجود اینکه ما در ابتدای اماه می فرض کردیم که AUD/NZD دوباره افرایش خواهد یافت، از سقف خود در حدود 1.2153 در 8 می برگشت نمود و از آن به بعد در امتداد یک خط روند نزولی تا حمایت در حدود 1.1818 در حال کاهش بوده است. در آنجا قیمت تقاضا را تجربه نموده و گاوها(خریداران) بازار را بآرامی در بالای باند میانی بولینگر تا سطح مقاومت بعدی در حدود 1.197تقویت نمودند. اما همچنان بولینگر باند در حال باز شدن، DeMaker در حال چرخش و MACD در سطح پایین نشانه هایی برای یک حرکت نزولی در آینده نزدیک هستند. بنابراین یک بازگشت تا سطح حمایت محتمل تر است.
    سطح حمايت: 1.1818
    سطوح مقاومت: 1.1917, 1.1998, 1.2053



    دلار / ين
    از زمان آخرین تحلیل ما از این جفت ارز، پس از آنکه بارامی کاهش یافت روند صعودی ادامه یافت. حالا این جفت در داخل یک چنگال صعودی بین سطح حمایت در حدود 100.72 و سطح مقاومت 103.34 در حال معامله می باشد. با توجه به مومنتم نزولی، روند صعودی ممکن است باندازه کافی قدرتمند نباشد تا جفت را به بالا براند. در همین حال، CCI آماده ورود به منطقه اشباع فروش می باشد، که می تواند نشان از یک برگشت از سطح حمایت جاری در حدود 100.72 باشد. بنابراین شاید یک تداوم حرکت جانبی مشاهده شود.
    سطح حمايت: 100.72, 97.92, 92.69
    سطوح مقاومت: 103.34



    یورو / دلار
    با اشاره به فرضیه اعلام شده ما در روز دوشنبه، EUR/USD موفق به عبور از سطح مقاومت در حدود 1.2978 نشد و داخل حرکت جانبی خود باقی ماند. در حال حاضر، ما می توانیم مشاهده کنیم که قیمت در حال آغاز تلاشی جدید به سمت سطح مقاومت نزدیک می باشد. ما مجبور به انتظار و مشاهده هستیم که آیا گاوها(خریداران) باندازه کافی قوی می باشند تا اینبار بر این سطح مهم چیره شوند، اما با این وجود یک تقویت صعودی توسط OsMA و استوکاستیک پشتیبانی خواهد شد.
    سطح حمايت: 1.2918, 1.2853
    سطوح مقاومت: 1.2978, 1.3108, 1.3194




    ************************************

    نظر

    پردازش ...
    X