اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (05 نوامبر 2013)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (05 نوامبر 2013)

    چشم انداز فاندامنتال

    ارز کشورهای 17 گانه با توجه به این سفته بازی که ECB از کاهش بنرخ بهره در این هفته خودداری خواهد نمود و پس از اینکه داده ها نشان دادند فعالیتهای تولیدی در این منطقه بهبود یافته است برای نخستین بار در 3 روز در برابر ین پیشروی نمود. دلار استرالیا پس از اینکه خرده فروشی یافت پیش از آنکه RBA فردا هزینه های استقراض را بررسی کند در برابر تمامی 16 ارز طرف مقابلش افزایش یافت. پوند پس از اینکه میزان ساخت و ساز بریتانیا افزایش یافت از یک کف 2 هفته ای در برابر دلار صعود نمود. Joe Manimbo ، یک تکلیلگر بازار در واشنگتن در Western Union Business Solutions ، واحدی از Western Union Co. در یک مصاحبه تلفنی گفت " ما مقداری داده های دلگرم کننده در منطقه یورو را شاهد بودیم که فرصتهای cover نمودن معاملات short را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است." ، "یک انتظار اقلیت در حال رشدی وجود دارد که این هفته می توانیم شاهد یک کاهش باشیم. اما حتی در صورتیکه این انتظار را نداشته باشیم، بنظر می رسد شانس بزرگی برای تسهیل پولی در آینده ای نه چندان دور وجود خواهد داشت." یک پوزیشن short یک شرط بندی بر روی یک دارای می باشد که قرار است از نظر ارزش کاهش بیابد. یورو در ساعت 5 بعدازظهر بوقت نیویورک پس از سقوط تا 1.3443، ضعیفترین سطح از 18 سپتامبر به این سو 0.2% تا 1.3514$ افزایش یافت. ارز مشترک پس از کاهش 1.7% طی 2 روز گذشته 0.1% تا 133.25 ین افزایش یافت. دلار 0.1% تا 98.60 ین کاهش یافت. دلار استرالیا پس از اینکه اداره آمار اعلام نمود خرده فروشی در مقایسه با پیش بینی میانه 0.4% در یک بررسی بلومبرگ 0.8% در ماه سپتامبر افزایش یافته است، برای نخستین بار در 3 روز افزایش یافت. Hans Kunnen یک اقتصاددان ارشد در George Bank Ltd. در سیدنی گفت "از نمای نرخ بهره داخل کشور، دیدگاه در حال رشدی وجود دارد ما به کف رسیده ایم." ، "ما فکر می کنیم آزی در این سطوح باقی می ماند مگر اینکه انتظارات در جایی بطور کل از مسیر خارج شود." دلار استرالیا پس از سقوط تا 94.22 سنت در 1 نوامبر، ضعیفترین سطح از 14 اکتبر به این سو، 0.8% تا 95.10 سنت ایالات متحده جهش نموده است. پوند پس از اینکه اقتصاددانان Markit Economicsاعلام نمودند شاخص فعالیتهای ساخت و ساز با سریعترین روند در 6 سال افزایش یافته است در برابر اغلب ارزهای اصلی تقویت شد. Gavin Friend یک استراتژیست ارزی در National Australia Bank Ltd. در لندن گفت "ما باید شاهد یک تجدید تمرکز به سمت پایین در یورو در برابر پوند باشیم زیرا مردم در حال شروع به فکر درباره واگرایی رشد کرده اند."




پردازش ...
X