اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (26 فوریه 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (26 فوریه 2014)

    چشم انداز فاندامنتالی

    دلار استرالیا پس از اینکه قیمت سنگ آهن در طول شب به کف 7 ماهه خود رسید شاهد زیان های بیشتری بوده است. بهای سنگ آهن تا 119.10$ در هر تن متریک کاهش یافت. آمارهای واصله از استرالیا نیز کاهش غیرمنتظره 1% در میزان ساخت و ساز انجام شده در مقایسه با میزان قابل انتظار افزایش 0.2% را شاهد بود. دلار با کاهش 0.2% در سسشن معاملاتی آسیا در حدود 90 سنت در برابر دلار باقی مانده است. دلار استرالیا نیز زیر بدلیل اخباری منتشر شده از سوی چین در فشار نزولی قرار داشته است. دومین اقتصاد بزرگ دنیا نه تنها بزرگترین شریک تجاری استرالیا می باشد بلکه یک نماینده ای برای اقتصادهای کالا محور و نوظهور می باشد.
    پس از اینکه روز 1 مارس دولت کشور چین دولت این کشور تصمیم به بالا بردن سپرده های ارزی زیر 3 میلیون دلار کرد یوان چین ضعیف ترین سطح خود از ماه جولای به این سو را لمس نموده است. آنها همچنین بدنبال تقویت کنترل ها روی قیمت زمین با کاهش نرخ مرجع روی ارز این کشور می باشند.
    یورو در برابر دیگر ارزهای اصلی در بازاری که در طول شب تغییرات کمی را شاهد بوده تغییر کمی نموده است. از آنجایی که ECB تصمیم خود را بر روی نرخهای بهره و برنامه تسهیلی اش اخبار بنیادی اصلی برای این ارز مشترک هفته آتی منتشر خواهد شد. یک شاخص از دویچه بانک آلمان نشان می دهد که نوسان برای 9 ارز اصلی تا 7.25% افت داشته است که این پایین ترین سطح از 12 دسامبر به این سو می باشد.
    از لحاظ اخبار ایالات متحده، برنامه محرک نیز همچنان در تیتر اخبار قرار دارد. ضعف آمارهای اخیر سیاست گذاران را ناامید نکرده است همچنانکه ژانت یلن اعلام نموده که چشم انداز اقتصادی این کشور بر منوال قبل خود باقیست و تنها انحراف از معیارهای بزرگ از روند جاری منجر به عدم کاهش خریدهای اوراق قرضه خواهد شد. آمار میزان فروش خانه های مسکونی نوساز و سفارشات کالاهای بادوام امروز اعلام خواهد شد که احتمالا نگرش و دیدگاه بیشتری درباره چگونگی پیشرفت اقتصاد ایالات متحده ارایه خواهد نمود.


پردازش ...
X