اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (26 مارس 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (26 مارس 2014)

    تحليل فاندامنتال

    در مقایسه با روزهای قبل، با توجه به آمارهای اقتصادی ضعیفتر منتشر شده از سوی کشورهای عضو اروپایی با سفته بازی در این باره که احیای کسب و کار این حوزه ممکن است در 3 ماهه آتی کاهش یابد ارز مشترک کشورهای 18 گانه در برابر اغلب 16 ارز رقیب خود تضعیف شد. در نتیجه، تقاضا برای یورو دچار افت شد. همچنین پیش بینی های مبنی رقم بالایی از میزان سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده، که امروز منتشر خواهد شد، در حالت حمایت از نشانه های یک رشد در حال افزایش اقتصاد ایالت متحده می باشد. طبق پیش بینی های انجام شده توسط اخبار بلومبرگ، میزان سفارشات کالاهای بادوام ممکن است در مقایسه با ماه ژانویه که 1% کاهش یافت به مقدار 0.8% در ماه فوریه افزایش یابد. یک سنجش مستقل در میان اقتصاددانان اینطور برآورد می کند GDP که فردا منتشر خواهد شد احتمالا از ماه اکتبر الی دسامبر در مقیاس سالانه به میزان مثبت 0.3% تا 2.7% تجدید نظر شده است که در ماه گذشته هدف این داده توسط دولت 2.4% اعلام شده است. فشار موجود بر روی یورو افزایش یافته است و این ارز را مجبور کاهش تا کف 3 هفته ای در برابر دلار نموده است. EUR/USD با عنایت به انتشار ضعیفتر از پیش بینی شاخص فضای کسب و کار IFO آلمان که روز قبل منتشر شد از قیمت close دیروز به میزان 0.1% تا 1.3813 افت نمود. اقتصاددانان انتظار سقوط این شاخص تا 110.9 را داشتند، در حالیکه تا 110.7 سقوط کرد. ین بآرامی در برابر یورو افزایش یافته و از نرخ 141.39 تا 141.30 صعود کرد، این در حالیست که USD/JPY سطح خود را از روز قبل در نرخ 102.30 حفظ نمود. با توجه به شاخص های همبستگی وزنی بلومبرگ، یورو بهترین بازدهی را در میان 10 ارز تعقیب شده از خود نشان داده و 8.3% در سال گذشته بر ارزشش افزوده شد، این در حالیست که ین 8.5% ارزشش کاهش یافت و دلار تقریبا بدون تغییر باقی ماند.
    علاوه بر دلار، AUD نیز بواسطه بینایه لاکهارت ریاست بانک مرکزی آتلانتا و استیونس ریاست بانک مرکزی استرالیا که اعلام کردند کسب و کار این کشور ممکن است در نیمه دوم سال با روند سریعتری بهبود یابد، افزایش یافت. در پی آن، AUD تا یک سقف 12 هفته ای صعود نمود. AUD با لمس نرخ 0.9184 دلار، بهترین سطح از 26 نوامبر به این سو، به میزان 0.1% تا 0.9174 دلار تقویت شد. این ارز از 20 مارس به این سو 1.5% تقویت شده است.

پردازش ...
X