اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (04 آوریل 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (04 آوریل 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    دلار طی شب گذشته پیش از آنکه تمامی گزارشات اشتغال بخش غیرکشاورزی در عصر امروز بوقت اروپا منتشر شود به بالاترین سطح خود در برابر ین در 10 هفته گذشته دست یافته است. همچنانکه سفته بازی درباره یک افزایش در نرخهای بهره در حال قوت گرفتن است این ارز متعلق به بزرگترین اقتصاد دنیا در حال حاضر به سمت سومین هفته متوالی از صعود در برابر یورو و ین در حرکت است. هرگونه افزایش در نرخهای بهره نخستین باری خواهد بود که Fed از سال 2006 به این سو نرخها را افزایش می دهد. دلار در این هفته به سمت 1.1% بازدهی در برابر ین و یک صعود 0.3% در برابر یورو حرکت کرده است. بازارها صبح امروز باحتمال زیاد اغلب در تسلیم پیش بینی گزارش اشتغال payrolls باقی خواهند ماند که انتظار می رود سقوط بیشتری در نرخ بیکاری را بنمایش بگذارد. همچنین این انتظار می رود که حدود 200000 شغل جدید در ماه گذشته اضافه شده باشد و هر رقمی بالای آن مطمئنا سفته بازی بیشتری در این راستا خواهد افزود که نرخهای بهره ممکن است زودتر از زمان مورد انتظار بالا برده شود.
    یکی دیگر از عومل موثر بر فشار موجود بر روی یورو طی دیروز توضیحات ارایه شده توسط ماریو دراگی ریاست ECB در کنفرانس مطبوعاتی در پی اعلامیه نرخ بهره این بانک مرکزی بود. همانطور که بازار انتظار داشت، هیچگونه تغییری در نرخ بهره داده نشد اما توضیحات دراگی به احتمال اقدامات فوق العاده بیشتر در صورتیکه نرخ تورم پایین در اروپا بزودی شروع به بالاتر رفتن نکند اشاره نموده است. او پیش از این به این مورد اشاره نموده است که در صورتیکه فضای موجود برای طولانی مدت ادامه باید نرخ رشد بطور عمده ای تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
    در بازارهای آسیایی، سیاست گذاران بانک مرکزی ژاپن در اوایل هفته آتی نشستی 2 روزه برگزار خواهد نمود تا درباره سیاست پولی خودشان بحث و تبادل نظر نمایند. این در حالیست که تحلیلگران انتظار تغییری در این نشست را ندارند، تقریبا نیمی از اقتصاددانان در یک بررسی انجام شد از سوی بلومبرگ انتظار یک افزایش در برنامه محرک را در ماه جولای دارند. تمام اینها بناشی از این می باشند که مالیات بر مصرف در روز اول آوریل تا 8% افزایش یافته است.



پردازش ...
X