اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (01 می 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (01 می 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    دیروز شاخص سهام داوجونز 0.3% صعود کرد و در نخستین سقف بی سابقه خود در سال 2014 بسته شد. شاخص S&P نیز 0.3% افزایش یافت. امروز با عنایت روز تعطیل رسمی بازار سهام اروپا بسته است، تنها بازارهای سهام ایالات متحده و بریتانیا باز می باشند. دیروز آمارها نشان داد که نرخ تورم بهای مصرف کننده در مقیاس سالانه منطقه یورو از 0.5% در ماه گذشته تا 0.7% در این ماه افزایش یافت. افزایش این شاخص تا 0.8% توسط بازار پیش بینی شده بود. بعلاوه بزرگترین اقتصاد اروپا آلمان نرخ بیکاری 6.7% را برای ماه آوریل اعلام نموده است. آقای نویر سیاست گذار ECB با عنوان این مطلب که ایشان شخصا موافق یک یا دو اقدام دیگر ، برای مثال تزریق نقدینگی بیشتر می باشد آتش بیشتری بر تنور سفته بازی ها افزود. نشست آتی ECB در روز پنج شنبه 8 می باشد، اما تعداد کمی در بازار پیش بینی هرگونه اقدام سیاستی غافلگیرکننده ای را می کنند.
    دیروز Fed اعلام کرد که برنامه خرید ماهانه اوراق قرضه خود را از رقم 55 میلیارد تا رقم 45 میلیارد، متشکل از 20 میلیارد دلار خرید اوراق بهادار و 25 میلیارد دلار خرید اوراق بدهی با پشتوانه وام رهنی کاهش خواهد داد. بعلاوه اینکه سیاست گذاران دیروز نرخ بهره اصلی را 0-0.25% قرار دادند. دیروز آمارها نیز نشان دادند که GDP ایالات متحده از ماه ژانویه تا مارس در مقایسه با افزایش 2.6% در 3 ماهه گذشته تحت نرخ سالانه 0.1% افزایش یافته است. اقتصاددانان یک افزایش 1.2% را پیش بینی کرده بودند اما آب و هوای شدید زمستانی واقعا بر روی کسب و کارهای ایالات متحده تاثیر داشته است. در نتیجه دلار در برابر یورو کاهش یافت در حالیکه وزیر اقتصاد اسپانیا گفت که GDP این کشور امسال 1.2% ، سال 2015 رقم 1.8% و سال 2016 2.3% رشد خواهد کرد. EUR/USD 0.4% تا 1.3867 تقویت شد و USD/JPY تا نرخ 102.25 افت کرد. EUR/JPY در نرخ 141.80 معامله شد. پس از آنکه آمارها نشان دادند اطمینان مصرف کننده بریتانیا افزایش یافته GBP/USD تا یک سقف 4 ساله صعود کرد. این جفت ارز پیش از افت تا 1.6875 در نرخ 1.6885 قرار داشت. EUR/GBP در نرخ 0.8216 بود.



پردازش ...
X