اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (02 می 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (02 می 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    دیروز شاخص سهام داوجونز 0.1% افت کرد و شاخص S&P بدون تغییر بود. دیروز آمارها نشان داد پس از آنکه هزینه کرد مصرف کننده در ماه مارس افزایش یافت، میزان تولید ایالات متحده در ماه آوریل رشد کرده است. این ممکن است نشانه ای از این باشد که اقتصاد ایالات متحده در 3 ماهه دوم رشد خواهد کرد. شاخص تولید کارخانه ای موسسه ISM تا 54.9 ، قویترین رقم فعلی در سال 2014 نسبت به 53.7 در ماه مارس صعود کرد. اقتصاددانان انتظار یک کاهش تا 54.3 را داشتند. میزان خریدهای خانوار، که حدودا 70% از اقتصاد را تشکیل می دهد، در ماه مارس به بیشترین میزان از آگوست 2009 به این سو افزایش یافته است. این شاخص پس از یک رشد 0.5% در ماه فوریه، به میزان 0.9% در ماه قبل افزایش یافته که بزرگتر از انتظار بازار بوده است. آمار در برابر دیدگاه سیاست گذاران Fed که دیروز پیش بینی نمودند که اقتصاد مومنتوم خود را بدست خواهد آورد بخوبی تحمل آورد.
    امروز بازار افزایش 215000 نفری را در رقم اشتغال ماه آوریل پیش بینی کرده است، که بالاتر از رقم 192000 نفر در ماه مارس بود. این بهترین بازدهی از ماه نوامبر به این سو می باشد. نرخ بیکاری ایالات متحده نیز امروز منتشر خواهد شد و اقتصاددانان یک افت 6.6% از رقم 6.7% پیشین در نرخ بیکاری را برآورد کرده اند. فرای این موضوع امروز آمارها ممکن است نشان دهند که نرخ بیکاری در منطقه یورو بدون تغییر در رقم 11.9% باقی مانده است. EUR/USD دیروز پیش از آنکه دوباره تا 1.3868 نزول کند تا 1.3888 تقویت شد. USD/JPY در نرخ 102.30 و EUR/JPY در نرخ 141.90 قرار داشت.
    دیروز آمارهای وارده از چین نشان داد که میزان تولید در چین کمتر از میزانی که قبلا پیش بینی شده شده بود رشد داشته است. شاخص تولید ا زقم 50.3 تا 50.4 صعود کرده است. در نتیجه دلار استرالیا پس از 2 روز صعود 0.1% در برابر دلار تا 0.9772 تضعیف شد. دیروز همچنین آمارها نشان داد که شاخص PMI بریتانیا بیش از پیش بینی از 55.8 در ماه مارس تا 57.3 در ماه آوریل افزایش یافته است. بنابراین GBP/USD برای ششمین روز تا 1.6889 تقویت شد.




پردازش ...
X