اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (06 می 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (06 می 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    پس از یک تراز تجاری پایین تر از انتظار و نشست صبح زود بانک مرکزی استرالیا، دلار استرالیا در طول شب ضعیف باقی ماند. بانک مرکزی این کشور نرخهای بهره را در 2.5% حفظ نمود که این توسط بازار انتظار می رفت. دلار استرالیا بدترین بازدهی را در ماه گذشته در بین 10 ارز گروه G10 را داشته است بطوریکه دیدگاه بانک مرکزی استرالیا بر سر چشم انداز رشد و نرخهای بهره این کشور در بین کشورهای جنوب اقیانوس آرام بر کاهش نرخهای بهره باقی ماند. بازارهای فیوچرز نشان می دهند که در نزدیکترین زمان ممکن نخستین افزایش نرخ بهره تا قبل از ماه اکتبر انتظار نمی رود. آمار تراز تجاری کمترین افزایش را در 3 ماه گذشته در رقم 731 میلیون دلار در ماه مارس شاهد بوده است بطوریکه قیمتهای درحال سقوط کالاها روی میزان صادرات سنگینی کرده است. کالاها دیروز در پی آمار ضعیف تولید کشور چین 0.6% دیگر سقوط نمود. دلار استرالیا در حال حاضر در حدود 92.75 سنت ایالات متحده معامله می شود.
    ین توانست صعودهای دیروز خود را حفظ کند که با توضیحات متمایل به افزایش نرخ بهره از سوی ریاست BoJ دنبال شد. همچنین نشانه های از این وجود دارد که تنشهای در حال افزایش در اوکراین ریسک پذیری سرمایه گذاران را بیشتر کاهش داده است. از آنجاییکه درگیری ها به شهرهای بسیاری در شرق کشیده شده است، سرمایه گذاران به دارایی های ایمن از قبیل اوراق قرضه، که شاهد تقاضای افزایش یافته از پایان ماه آوریل به این سو بوده است، روی آورده اند. ین در حال حاضر در حدود نرخ 102.12 در ازای هر دلار و در نرخ 141.69 در ازای هر یورو معامله می شود.
    شاخص نوسان دویچه بانک آلمان، که با بکار بردن آپشن های 3 ماهه نوسان نسبی در بازار را برای 9 ارز اصلی زیر نظر دارد، در حال حاضر در حدود 6.02% قرار گرفته است. این درست بالای کف 5.84% مشاهده شده در روز 1 می است، که بخودی خود پایین ترین مقدار دیده شده از ماه جولای 2007 به این سو می باشد. نوسان پایین تر منعکس کننده این است که میزان آرامش بازار در حال حاضر با توجه به محدوده وسیعی از تعطیلات در سرتاسر دنیا و هیچگونه اخبار جهت داری در هفته گذشته چه میزان است. نوسان پایین نیز نشانه ای مبنی بر بازارهای در حال احیا شدن با سرعت پایین می باشد. بازارهای ژاپن، کره جنوبی و هنگ کنگ همگی طی شب گذشته بسته بودند.




پردازش ...
X