اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (09 می 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (09 می 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    یورو آماده نخستین افت هفتگی خود در بیش از 3 هفته پس از توضیحات دیروز متمایل به کاهش نرخ بهره از سوی ماریو دراگی ریاست ECB می باشد. اگرچه ECB دیروز تغییری در سیاست پولی خود نداد، بازارها از توضحات ادا شده توسط دراگی اینطور برداشت کردند که هیات مدیره با اقدام در ماه ژوئن تقریبا بعنوان علامت مطمئنی از این که آنها اقدامات تسهیل پولی بیشتری را در نشست بعدی اعلام خواهند نمودند موافق بودند. در پشت نشست پرده نشست، یورو در برابر تمامی 16 ارز رقیب بیش از همه معمله شده اش بجز یکی افت نمود از آنجاییکه ECB بنظر می رسد که از برنامه محرک جهت کمک به تقویت تورم در منطقه یورو استفاده می کند. یورو تا به این زمان از سال در برابر اغلب ارزهای اصلی افزایش یافته است و بیش از 5% در 12 ماه گذشته در قالب شاخص همبستگی وزنی بلومبرگ افزایش یافته است. یورو پس از لمس 1.3993 دلار درست پیش از کنفرانس مطبوعاتی، در حال حاضر در حدود 1.3838 دلار معامله می شود. این ارز آماده یک زیان 0.2 درصدی برای این هفته در برابر دلار می باشد. در برابر ین، یورو تغییر در طول شب تغییر کمی کرد و در حال حاضر در نرخ 140.72 معامله می شود که نشان از 0.7% افت برای این هفته دارد.
    برای ارزهای جنوب اقیانوس آرام، در حالیکه آمار تورم چین منتشر می شد دلار استرالیا و نیوزلند هر دو در طول شب کاهش یافتند. بانک مرکزی استرالیا همچنین بیانیه 3 ماهانه خود را در طول شب منتشر نمود با اشاره به اینکه نرخهای بهره برای آینده قابل پیش بینی بدون تغییر خواهند ماند. با وجود یک چشم انداز خوب برای رشد در استرالیا، بانک مرکزی این کشور مراقب خطرهای نزولی از جمله تضعیف بیشتر در چین می باشد. با این وجود، دلار استرالیا این هفته با عنایت به آمار قدرتمند اشتغال منتشر شده در طول هفته در برابر دلار ارزشش تا قسمتی افزایش یافت. این ارز در حال حاضر حدود 0.9% افزایش یافته است و در حدود 93.58 سنت ایالات متحده معامله می شود. دلار نیوزلند بسوی یک کاهش هفتگی در حدود 0.4% روانه شد و در حدود 86.40 سنت ایالات متحده معامله می شود.




پردازش ...
X