اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (22 می 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (22 می 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    دیروز، شاخص سهام داوجونز 1% افزایش یافت که بزرگترین افزایش روزانه از اواسط ماه آوریل به این سو است. شاهص S&P 0.8% تقویت شد. روز چهارشنبه بیانیه FOMC منتشر شد و این تفر در بازار جاری شد که بانک مرکزی ایالات متحده نرخهای بهره را زودتر از طرفهای ژاپنی و اروپایی افزایش خواهد داد. بحث در جلسه 29.30 آوریل بانک مرکزی نشان داد که Fed صرفا در برنامه ریزی محتاطانه درگیر شده است و اشاره ای به این مورد نمی کند که آماده برای عادی سازی سیاست پولی بوده است. بعلاوه اینکه سیاست گذاران ایالات متحده اعلام کرده اند که برنامه محرک هنوز برای پایین تر آوردن نرخ بیکاری لازم است تا اقتصاد ایالات متحده را تقویت کند. بعلاوه آنها اعلام کردند که تداوم برنامه محرک جهت پایین تر آوردن نرخ بیکاری خطر دامن زدن به یک جهش ناخواسته در نرخ تورم که انتظار می رود بخوبی زیر نرخ هدف 2% باقی بماند را ندارد. نشست سیاست گذاری آتی در واسط ماه ژوئن خواهد بود. دلار برای دومین روز صعود کرد در حایکه نرخ بازدهی اوراق بهادار خزانه داری از تقریبا کفهای 6 ماهه گذشته افزایش یافته است. پس از آنکه بانک مرکزی ژاپن از توسعه برنامه محرک و ادامه خرید 7 هزار میلیارد ین از اوراق بدهی حارجی در ماه خودداری نمود، ین پیش از افت دوباره تا 101.43 به یک سقف 3 ماهه در برابر دلار دست یافت. EUR/USD 0.1% تا 1.3687 کاهش یافت و EUR/JPY با تغییر کمی در 138.80 قرار داشت.
    بانک مرکزی اروپا قرار است روز 5 ژوئن نشستی برگزار کند تا درباره اینکه آیا نرخهای بهره را کاهش دهد یا خیر بحث و تبادل نظر نماید. اقتصاددانان برآورد کرده اند که ECB نخستین بانک مرکزی مهم و اصلی خواهد بود از وام دهندگان برای سپرده گذاری های نزد این بانک بهره شبانه دریافت می نماید (دریافت نرخ بهره بانکی از سپرده گذاران). دیروز گزارش ها نشان داد که آمار خرده فروشی بریتانیا برای سومین ماه در ماه آوریل نیز رالی صعودی نموده است، با حفظ این سفته بازی ها که از آنجاییکه اقتصاد این کشور در حال بدست گرفتن مومنتوم می باشد بانک مرکزی این کشور به نقطه بالاتر بردن نرخ های بهره نزدیک تر خواهد شد. میزان فروم متشکل از سوخت خودرو از ماه مارس، هنگامی که 0.5% افزایش یافته بودند، 1.3% صعود کرده است. اقتصاددانان پیش بینی یک افزایش 0.4 درصدی را کرده اند. GBP/USD برای پنجمین روز در برابر دلار تا 1.6900 پیشروی نمود و EUR/GBP تا 0.8090 تقویت شد.




پردازش ...
X