اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (2 ژوئن 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (2 ژوئن 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    یورو پیش از آنکه پیش بینی شود آمارهای فردا که ترکیبی از تورم پایین و بیکاری نزدیک به رقم بی سابق خود می باشد که ممکن است بانک مرکزی این کشور را مجبور به اقدام کند 0.3% بالای پایین ترین سطح در 3 ماه گذشته بود. این گزارش احتمالا این را نشان خواهد داد که تورم ناحیه یورو در ماه آوریل تا 0.6% کاهش یافته است. این رقم برای 8 ماه زیر 1% باقی خواهد ماند.، بخوبی کمتر از هدف ECB برای حفظ این رقم زیر 2%. آمارهای بیکاری احتمالا نرخ بیکاری را در ماه آوریل در رقم 11.8% نشان دهد، نزدیک به رقم بی سابقه 12% در سال گذشته. یورو در ماه می در برابر دلار افت خود را امتداد بخشید، این بزرگترین افت این ارز در 4 ماه گذشته می باشد، بهمراه پیش بینی تحلیل گران مبنی بر اینکه بانک مرکزی منطقه یورو نخستین بانک در میان رقبای خود برای بردن نرخ بهره به زیر صفر (نرخ بهره منفی) در نشست 5 ژوئن خواهد بود. ماریو دراگی ریاست این بانک و همکاران سیاست گذار ایشان سیگنال تمامی گزینه ها را برای این نشست صادر کرده اند، از نرخ بهره منفی تا ارایه نقدینگی مشروط به بانک ها بعنوان گزینه هایی جهت بحث و تبادل نظر روی میز می باشند. اقتصاددانان انتظار این را دارند که این بانک نرخ سود سپرده گذاری را از 0% تا منفی 0.1% کاهش دهد. دلار پیش از آنکه یک گزارش پیش بینی کند که میزان تولید در ماه گذشته با سریعترین نرخ رشد خود در امسال افزایش یافته است در برابر اکثریت 16 ارز طرف مقابلش صعود کرد. اقتصاددانان انتظار دارند که شاخص PMI تولیدی موسسه ISM در ماه می تا 55.5% افزایش یافته باشد، قویترین رقم تابحال در سال جاری. یورو در حدود 1.3624 معامله شد. این ارز بیش از 1.7% در ماه می تضعیف شده است.این ارز در برابر ین 0.2% افزایش یافته و در حدود 138.97 معامله شده است. ین 2.1% در ماه می در برابر یورو صعود کرده است.
    دلار استرالیا پس از آنکه گزارش های امروز نشان داد بهای مسکن در پایتخت این کشورکاهش یافته است و تاییدیه های ساخت مسکن به بیشترین مقدار از ماه ژوئن سال گذشته به این سو کاهش یافته است. داده های RPData-Rismark امروز نشان داد بهای متوسط مسکن برای شهرهای بزرگ استرالیا در ماه می 1.9% افت کرده است. اداره آمار امروز اعلام کرد تاییدیه های ساخت در ماه آوریل 5.6% کاهش یافته است. دلار استرالیا 0.3% تا 0.9279 سقوط کرد، که آماده برای ثبت بزرگترین افت در تقریبا 2 هفته می باشد. این ارز 0.1% تا 94.63 تضعیف شده.



    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-03-2014, 10:49 AM
پردازش ...
X