اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (5 ژوئن 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (5 ژوئن 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    یورو 0.1% بالاتر از ضعیفترین نرخ خود در 3 ماه گذشته بود و یک سنجش از نوسان ارزی دیروز تا یک سقف 2 هفته ای خود افزایش یافت همچنانکه معامله گران درباره اقدام بر اساس سیاست پولی که ECB امروز انجام خواهد داد سفته بازی کردند. اقتصاددانان انتظار دارند که سیاست گذاران نرخ سپرده گذاری را از 0 تا منفی 0.1% کاهش خواهند داد. یک نرخ منفی بدین معنی می باشد که ECB از بانکها در قبال نقدینگی مازاد نزد آن بانک بهره شبانه دریافت خواهد کرد.سهام بانکهای آلمان افت نمود. یورو دیروز در برابر دلار افت نمود همچنانکه ماریو دراگی ریاست ECB و همکارانش به این اشاره کردند که تمامی گزینه های برای بحث و گفتگو روی میز می باشد. دلار این هفته در برابر 15 ارز از 16 ارز پیشروی نمود بهمراه صعود نرخ بازدهی اوراق بهادار خزانه داری با توجه به نشانه هایی از تقویت در اقتصاد این کشور. یک پیش بینی از گزارش فردا نشان می دهد که ایالات متحده بیش از 200000 شغل برای چهارمین ماه در ماه می ایجاد کرده است. کتاب بررسی چشم اندازهای اقتصادی (Beige Book) منتشره توسط Fed اعلام کرد 7 بخش از 12 بخش شاهد رشد نسبتا متعادلی بوده اند. یک گزارش نشان داد که بازار کار بطور کلی تقویت شده است. یورو پس از سقوط 0.2 درصدی دیروز تا 1.3599 نرخ 1.3598 را لمس نموده و بازگشت. این ارز روز 29 می نرخ 1.3586 را لمس نمود، که ضعیفترین قیمت از زمان آغاز ماه فوریه به این سو می باشد. یورو 0.2% تا 139.46 افت نمود. دلار پس از لمس 102.80 بعنوان بالاترین سطح از یکماه پیش به این سو ، 0.2% تا 102.56 ین کاهش یافت.
    دلار استرالیا در برابر دلار پس از آنکه آمارهای امروز یک کسری بودجه غیرمنتظره را بنمایش گذاشت افت نمود. آداره آمار امروز در سیدنی اعلام کرد مقدار این کسری 122 میلیون دلار استرالیا (113 میلیون دلار) بود، در مقایسه با یک رقم مازاد تجاری تجدیدنظر شده در جهت افزایش به میزان 902 میلیون دلار استرالیا در ماه قبل از آن. دلار استرالیا پیش از معامله شدن در نرخ 0.9277 به مقدار 0.2% سقوط کرد.
    دلار کانادا پس از آنکه بانک مرکزی کانادا نرخ های بهره را بدون تغییر باقی گذاشت و دوباره این نگرانی ها را عنوان نمود که تورم پایین و صادرات ضعیف مانع رشد اقتصاد این می باشند تا یک کف چهار هفته ای سقوط کرد. دلار کانادا در برابر تمامی ارزهای اصلی طرف مقابلش ارزشش را از دست داد.



  • #2
    سلام.ممنون از تحلیل هاتون.راستش من بحث نرخ بهره که برای بانکها در اروپا در نظر گرفته میشه رو نمیتونم متوجه بشم که چرا وقتی تورمشون کم میشه نرخ بهره رو میارن پایین؟این تصمیم چطور باعث تضعیف یورو در برابر دیگر ارزها میشه؟بازم ممنون

    نظر

    پردازش ...
    X