اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (20 ژوئن 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (20 ژوئن 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    طبق سنجش دویچه بانک آلمان که فعالیت در بازارهای ارزی جهانی را می سنجد نوسان ارزی تا یک حداقل بی سابقه کاهش یافته است. این شاخص دیروز تا رقم 5.28% سقوط کرد که از زمان آغاز این سنجش ها توسط بانک در سال 2001 این پایین ترین مقدار می باشد. این منعکس کننده کمبود عمومی معامله در میان تعدادی از انواع دارایی ها مشاهده می شود همچنانکه سرمایه گذاران بنظر منتظر اخبار بزرگ بعدی می باشند که جهت بازار را برای بازارهای جهانی تعیین می کند. بنظر نمی رسد با فشار کلی حرکت جانبی در اغلب ارزها روند مشخصی در بازارها وجود داشته باشد، همچنانکه بسیاری از تحلیلگران به این مورد اشاره نمودند که در حال حاضر معاملات بدون روند (range trading) بنظر می رسد سنجش روز باشد. حجم معاملات کاهش یافته است که در حال افزودن به کمبود نوسان در بازار می باشد. در نتیجه معاملات شبانه در آسیا موفق به تولید هیچگونه حرکات بزرگی در بازارهای ارزی نگردید.
    شاخص دلار اسپات بلومبرگ نیز 0.1% در طول شب درست تا بالای 1000 در 1009.28 کاهش یافت و این درست بالای کف های دیده شده در 21 می باشد. اغلب تحلیلگران به این مورد اشاره کرده اند که سرمایه گذاران با عنایت به سیگنالهای متمایل به کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو درباره دلار شکننده و شکاک هستند. گزارش اقتصاددانان موسسه Markit درباره تولید ایالات متحده که امروز منتشر خواهد شد احتمالا به فشار نزولی روی دلار خواهد افزود. انتظار می رود این شاخص که امروز منتشر می شود افت کند. بعلاوه اینکه از آمار GDP که هفته آتی منتشر خواهد شد نیز انتظار می رود ضعیف باشد و احتمالا حتی یک کاهش در اقتصاد برزگترین اقتصاد دنیا را شاهد باشیم. دلار آماده ثبت یک افت 0.6% در برابر یورو در هفته ای می باشد که تندترین سقوط از 11 آوریل به این سو می باشد. در ارزهای دیگر، دلار استرالیا در طول شب گذشته با معامله شدن بالای نرخ 94 سنت ایالات متحده 0.1% دیگر در برابر دلار بر ارزشش افزوده شد. این ارز آماده ثبت یک صعود 4 هفته ای می باشد.

پردازش ...
X